PDA

View Full Version : Ilunga ontslagen



JBW
10-12-2018, 22:01
Zie net op vechtsportinfo dat Ilunga ontslagen is. Ergens anders een partij gevochten zonder overleg.

largo0
10-12-2018, 22:28
Knock-out gegaan tegen Mcsweeney of hoe die ook heet.

Bromios
10-12-2018, 23:02
Op zaterdag 1 december betreden Danyo Ilunga en James McSweeney de kickboks ring tijdens het Mix Fight Championship 2 in Frankfurt, Duitsland.
McSweeney die wij recentelijk nog interviewde (https://www.vechtsportinfo.nl/columns/vechtsport-legende-james-mcsweeney-ik-train-in-nederland-met-een-reden/) in Nederland voordat hij afreisde naar Polen om in een MMA gevecht tegen Thiago Silva bij KSW de kooi in te gaan, is een K-1 veteraan naast dat hij veel MMA partijen gevochten heeft. In Polen verloor McSweeney zijn gevecht tegen Silva die op het laatste moment inviel.
K-1 regelsIn Duitsland welke de thuis basis is voor Danyo Ilunga zal de strijd op K-1 regels uitgevochten worden, iets wat routine moet zijn voor McSweeney. Echter is Ilunga geen makkelijke horde om te nemen, zo vocht hij afgelopen augustus nog op GLORY 56.
McSweeney combineert zijn gevecht bij Mix Fight Championship met een seminar tournee door Duitsland en België. McSweeney traint regelmatig in Nederland bij Lucien Carbin en heeft zich de “Dutch Kickboxing” stijl eigen gemaakt. Het zal voor beide vechters een harde strijd kunnen worden in Duitsland, mocht u het willen volgen het gehele gala wordt uitgezonden op FightBox HD.

Eindbaas
11-12-2018, 00:36
De reden dat Danyo Ilunga ontslagen is heeft te maken met zijn partij tegen James McSweeney. Ilunga had een exclusief contract met GLORY en dit betekent dat hij alleen eerst moet overleggen met de organisatie voordat hij elders mag vechten. Dit is in het verleden gebeurt bij onder anderen Marat Grigorian en Sitthichai Sitsongpeenong. Beide vochten succesvol mee aan toernooien van WLF en Kunlun.

Ilunga had echter de partij aangenomen zonder dit vooraf te overleggen. Hij kwam bij GLORY nadat hij de partij al had geaccepteerd. GLORY was hier op haar beurt op zijn zachtst gezegd niet blij mee en gaf hem een officiele waarschuwing hiervoor. Nadat Ilunga via een harde KO in de eerste ronde verloor besloot GLORY hem te ontslaan.

Dit hebben zij besloten omdat GLORY in eerste instantie Ilunga wilde laten vechten tegen Luis Tavares. Ilunga gaf aan dat hij hier geen trek in had omdat hij teleurgesteld was in de jurering bij GLORY. Ilunga vocht zijn laatste partij tegen titelverdediger Artem Vakhitov en verloor via een controversiële decision.

GLORY geeft aan dat het risico dat Ilunga nam te groot is en dit gezichtsverlies kan opleveren voor de organisatie. Daarom is overleg altijd vereist als het gaat om partijen buiten de organisatie. GLORY had er niet mee ingestemd als Ilunga dit vooraf zou overleggen.

Waar Ilunga nu gaat vechten is niet bekend. Hij traint nu regelmatig mee met Team Holzken van Nieky Holzken en een overstap naar One Championship zou voor de hand liggen. Echter is hier nog niets over bekend gemaakt.

Bron: MMADNA.NL

Terecht dat ze hem hebben eruit geknikkerd als dit echt zo is gegaan. Onprofessioneel van hem en zijn team maar een verhaal heeft altijd twee kanten. Volgens mij reageerde wel eens die Duitser hier in het Engels die zijn maneger is/was. Misschien kan hij ons wat meer over dit ontslag vertellen?

Richelieu
11-12-2018, 01:25
De reden dat Danyo Ilunga ontslagen is heeft te maken met zijn partij tegen James McSweeney. Ilunga had een exclusief contract met GLORY en dit betekent dat hij alleen eerst moet overleggen met de organisatie voordat hij elders mag vechten. Dit is in het verleden gebeurt bij onder anderen Marat Grigorian en Sitthichai Sitsongpeenong. Beide vochten succesvol mee aan toernooien van WLF en Kunlun.

Ilunga had echter de partij aangenomen zonder dit vooraf te overleggen. Hij kwam bij GLORY nadat hij de partij al had geaccepteerd. GLORY was hier op haar beurt op zijn zachtst gezegd niet blij mee en gaf hem een officiele waarschuwing hiervoor. Nadat Ilunga via een harde KO in de eerste ronde verloor besloot GLORY hem te ontslaan.

Dit hebben zij besloten omdat GLORY in eerste instantie Ilunga wilde laten vechten tegen Luis Tavares. Ilunga gaf aan dat hij hier geen trek in had omdat hij teleurgesteld was in de jurering bij GLORY. Ilunga vocht zijn laatste partij tegen titelverdediger Artem Vakhitov en verloor via een controversiële decision.

GLORY geeft aan dat het risico dat Ilunga nam te groot is en dit gezichtsverlies kan opleveren voor de organisatie. Daarom is overleg altijd vereist als het gaat om partijen buiten de organisatie. GLORY had er niet mee ingestemd als Ilunga dit vooraf zou overleggen.

Waar Ilunga nu gaat vechten is niet bekend. Hij traint nu regelmatig mee met Team Holzken van Nieky Holzken en een overstap naar One Championship zou voor de hand liggen. Echter is hier nog niets over bekend gemaakt.

Bron: MMADNA.NL

Terecht dat ze hem hebben eruit geknikkerd als dit echt zo is gegaan. Onprofessioneel van hem en zijn team maar een verhaal heeft altijd twee kanten. Volgens mij reageerde wel eens die Duitser hier in het Engels die zijn maneger is/was. Misschien kan hij ons wat meer over dit ontslag vertellen?

x2

blackadder
11-12-2018, 02:15
Iron Schlong McSweeney?

https://www.youtube.com/watch?v=SY31ms0LNRE

blackadder
11-12-2018, 02:22
Terecht dat ze hem hebben eruit geknikkerd als dit echt zo is gegaan. Onprofessioneel van hem en zijn team maar een verhaal heeft altijd twee kanten. Volgens mij reageerde wel eens die Duitser hier in het Engels die zijn maneger is/was. Misschien kan hij ons wat meer over dit ontslag vertellen?
Zie niks erover op zn FB staan.

JBW
11-12-2018, 08:39
Beter voor Tavares dat hij niet tegen Ilunga stond? Deze partij was al niet je van het

FREE MURRAY
11-12-2018, 09:48
Die Tavares is zwaar overschat en overhyped. Hij is een oké vechter niets meer niets minder. Hij gaat de belt daar never nooit pakken bij Glory. Ik schat Abena hoger in. Zie Tavares zelfs verliezen van Duut.

FMACH
11-12-2018, 10:38
Onprofessioneel van hem en zijn team maar een verhaal heeft altijd twee kanten. Volgens mij reageerde wel eens die Duitser hier in het Engels die zijn maneger is/was. Misschien kan hij ons wat meer over dit ontslag vertellen?

I stopped management with Danyo right before the fight in Mixfight, Germany. I managed him for 9 years in total. There were some circumstances around that fight that lead me to the decision to stopp. Before the fight we solved everything with Glory, Danyo had to apologize and accept a penalty after receiving an official warning from the organisation. Now surprisingly Glory has released him, yesterday i read it from the internet.

Richelieu
11-12-2018, 11:59
I stopped management with Danyo right before the fight in Mixfight, Germany. I managed him for 9 years in total. There were some circumstances around that fight that lead me to the decision to stopp. Before the fight we solved everything with Glory, Danyo had to apologize and accept a penalty after receiving an official warning from the organisation. Now surprisingly Glory has released him, yesterday i read it from the internet.

Thanks for you're input Frank.

FMACH
11-12-2018, 14:02
Thanks for you're input Frank.

your welcome

Eindbaas
11-12-2018, 19:01
I stopped management with Danyo right before the fight in Mixfight, Germany. I managed him for 9 years in total. There were some circumstances around that fight that lead me to the decision to stopp. Before the fight we solved everything with Glory, Danyo had to apologize and accept a penalty after receiving an official warning from the organisation. Now surprisingly Glory has released him, yesterday i read it from the internet.
Thanks for the info.

Eindbaas
11-12-2018, 19:33
Ilunga blijft mij verbazen hoe wisselvalig hij presteert dat geldt trouwens ook voor Duut.

https://www.youtube.com/watch?v=8l-Pl4x_SA0

blackadder
11-12-2018, 21:00
Ilunga blijft mij verbazen hoe wisselvalig hij presteert dat geldt trouwens ook voor Duut.

https://www.youtube.com/watch?v=8l-Pl4x_SA0
Echt he? Zou Iron Schlong met zo een prestatie geen uitnodiging voor t volgende Glory evenement moeten krijgen? Heeft een beste record volgens zn wikipedia.

Eindbaas
11-12-2018, 21:12
McSweeney laten vechten in Glory lijkt mij goed voor de HW divisie die toch al vrij dun is.

blackadder
11-12-2018, 21:14
Is ie geen LHW? Die divisie is waarschijnlijk nog dunner dan de HW.

Eindbaas
11-12-2018, 21:19
Volgens mij niet. Deze partij tegen Ilunga was ook op HW als ik mij niet vergis.
Ik weet niet of McSweeney naar -95 kilo kan? Hoe zit het eigenlijk met die Imad Hadar hoor ook niks meer van qua wedstrijden?

appelsap
12-12-2018, 19:30
Dus GLORY geeft hem een waarschuwing en alles is ok. Dan gaat hij KO en kan dus niet vechten voor GLORY en wordt eruit getrapt.
Als hij dus niet KO was gegaan was alles ok geweest......Beetje vreemde manier van werken als je het mij vraagt.

micha
12-12-2018, 21:21
is er al een reactie van Ilunga?