PDA

View Full Version : Top Kickboks partijen in 2019



Eindbaas
03-01-2019, 22:33
Welke top kickboks partijen zouden jullie willen zien in 2019?

Deze zou ik graag dit jaar willen zien:
Zwaargewicht

Jamal Ben Saddik vs Badr Hari
Glory 64 op 9 maart in Frankrijk zou wel de ideale locatie zijn om deze partij te zien.
En de winnaar van deze partij tegen Rico Verhoeven voor de zwaargewicht titel (vijf rondes).

Nordine Mahieddine vs Murat Aygun (WFL HW titel rematch).
Deze partij moet er komen aangezien ISKA Nederland de uitslag van de eerste partij niet heeft veranderd. De eerste partij werd onterecht gewonnen door Murat Aygun, iedereen zag het behalve de ISKA juryleden...

Michael Smolik vs Mo Abdellah
De twee beste 'wereld' kampioenen uit Duitsland tegen elkaar. De partij die de Duitse kickboks fans willen zien en ik ook.

Licht Zwaargewicht:

Donegi Abena vs Michael Duut
Felipe Michelleti vs Luis Tavares

Middelgewicht:
Jason Wilnis vs Ertugrul Balrak

Weltergewicht:
Hamicha vs Mohammed Jaraya

basblue
03-01-2019, 22:43
Leuk topic! Ik zou sowieso Benjamin Adegbuji nog een keer willen zien vechten tegen Wilnis. Die partij in december was een van mijn favorieten. Dat mag nog wel een keer over.
Ook Ben Saddik tegen Verhoeven staat op mijn lijstje.

Lowkick92
03-01-2019, 22:55
Groenhart vs Hamicha

Anderson
04-01-2019, 01:08
Welke top kickboks partijen zouden jullie willen zien in 2019?


Deze zou ik graag dit jaar willen zien:
Zwaargewicht

Jamal Ben Saddik vs Badr Hari
Glory 64 op 9 maart in Frankrijk zou wel de ideale locatie zijn om deze partij te zien.
En de winnaar van deze partij tegen Rico Verhoeven voor de zwaargewicht titel (vijf rondes).

Nordine Mahieddine vs Murat Aygun (WFL HW titel rematch).
Deze partij moet er komen aangezien ISKA Nederland de uitslag van de eerste partij niet heeft veranderd. De eerste partij werd onterecht gewonnen door Murat Aygun, iedereen zag het behalve de ISKA juryleden...

Michael Smolik vs Mo Abdellah
De twee beste 'wereld' kampioenen uit Duitsland tegen elkaar. De partij die de Duitse kickboks fans willen zien en ik ook.

Licht Zwaargewicht:

Donegi Abena vs Michael Duut
Felipe Michelleti vs Luis Tavares

Middelgewicht:
Jason Wilnis vs Ertugrul Balrak

Weltergewicht:
Hamicha vs Mohammed Jaraya

Hebben we het over de Mohammed Jaraya die kickboksles kreeg van Groenhart.

S.B.
04-01-2019, 08:36
90 procent van de divisie krijgt les van Groenhart. Jaraya is 22 ofzo, geef hem wat tijd.

JBW
04-01-2019, 10:05
Ww is ook gewoon zieke divisie.

Eindbaas
04-01-2019, 18:13
Ww is ook gewoon zieke divisie.
Dat klopt. De sterkste competitie is de weltergewicht in Glory.
Harut Grigorian vs Cedric Doumbe wil ook nog zien. Twee totaal verschillende vechtstijlen.

Roel Mannaart vs Colin George lijkt me ook een leuke pot.

LightHeavyWeight
04-01-2019, 21:44
Wat is de rede dat je die Colin George graag wilt zien?
Heeft hij zich goed ontwikkeld? Paar jaar terug was het bij ik meen Superkombat niet bepaald best.

JBW
04-01-2019, 23:21
Wat is de rede dat je die Colin George graag wilt zien?
Heeft hij zich goed ontwikkeld? Paar jaar terug was het bij ik meen Superkombat niet bepaald best.

Denk door het artikel op vice. Wil hem ook wel graag zien tegen Mannaart, want dan krijgt CG op zn broek, denk ik

Eindbaas
04-01-2019, 23:26
Ik denk dat Colin George wel een leuke aanwinst zou zijn voor Glory. Colin is geen topper zoals een Rico maar hij zegt zelf in een Vice sports interview dat hij de top vijf van Glory het moeilijk kan maken. En de rest is wel makkelijk voor hem...
Interview:
https://sports.vice.com/nl/article/a3mqbp/kickboksende-beveiliger-boef

In 2016 had hij goede partij gevochten tegen Benjamin Adegbuyi in Londen. Uiteindelijk verloren op punten. Laat hem maar knokken tegen K1 champ Roel Mannaart die nu buiten de top vijf staat in Glory. Even kijken hoe goed Colin is geworden en hoe goed Roel het tegen iemand kan knokken die veel langer is dan hem.


Roman Kryklia zou ik ook willen zien vechten in Glory. Welke partijen zou jij willen zien? Misschien dat Ome Cor stiekem meekijkt?

LightHeavyWeight
05-01-2019, 11:41
Oh, Die Colin is dezelfde als de beveiliger van Boef, nu zie ik de connectie.
Met alle respect, lichamelijk een beest maar qua skills was het niet veel paar jaar geleden. Maar we gaan het zien, mocht hij een keertje mee gaan doen.

micha
05-01-2019, 12:56
ik kijk uit naar Nieky Holzken bij Onefc

Lowkick92
05-01-2019, 15:51
Ik kijk uit naar de grand prix van ONE Championship met o.a. Souwer en Yod. Ik denk dat deze gasten het echt snappen.

https://youtu.be/gUajzq2EuZU

Anderson
05-01-2019, 16:34
Yod is dus toch niet gestopt.

Wel een paar namen zeg Souwer, Petrosyan en Yod.

micha
05-01-2019, 17:49
die hebben flink in de buidel getast

Lowkick92
05-01-2019, 18:10
Er zit ontzettend veel geld en potentie bij ONE. Hele dikke contracten en gages en een gigantisch bereik, gratis streams van alle events via de ONE app.

Wheelie
06-01-2019, 22:41
Ik kijk uit naar de grand prix van ONE Championship met o.a. Souwer en Yod. Ik denk dat deze gasten het echt snappen.

https://youtu.be/gUajzq2EuZU

Wat een mega vet toernooi

JBW
06-01-2019, 23:17
Zag dat badr aan het trainen was met saki trouwens

Eindbaas
07-01-2019, 00:47
Klopt, ik zie het ook op hun instagram pagina's. Mooi kunnen ze elkaar motiveren om mooie partijen te zetten dit jaar.

Zou leuk zijn als One FC naar Europa gaat.

Eindbaas
14-01-2019, 13:05
Hari weer aan de toverdrank. JBS vs Hari make it happen Glory.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/49343189_309086583065834_3111689602495152128_o.jpg ?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=510766c748e731c5f9189d2baae74ed3&oe=5CBD19DC

Anderson
14-01-2019, 16:29
Schjint dat ze nu wat strenger controleren.

micha
14-01-2019, 16:37
kijk maar naar Ismael Lazaar

kruikenstad goes bjj
14-01-2019, 18:17
Tayfun Ozcan mee gaat doen bij Glory is Enfusion wel een beetje ontgroeid,ik zou hem wel eens tegen de top van Glory willen zien in 2019

Tony Galento
14-01-2019, 18:17
Oh, Die Colin is dezelfde als de beveiliger van Boef, nu zie ik de connectie.
Met alle respect, lichamelijk een beest maar qua skills was het niet veel paar jaar geleden. Maar we gaan het zien, mocht hij een keertje mee gaan doen.


Die klapt dicht in de ring.

Op de mat schijnt het een beest te zijn.

Heeft volgens mij ook een waslijst aan verliespartijen.

JBW
24-01-2019, 22:47
Even off topic, traint Jaraya nog bij Coloseum? Of alleen sparren daar?

Eindbaas
25-01-2019, 00:13
Jaraya traint daar nog. Maar ik zie hem nog wel daar vertrekken bij de twee verlies partij achter elkaar dan zie ik hem wel trainen bij Mike Passenier dicht bij zijn idool.
Schijnt dat Glory in april weer terug komt in de Arena.
Als ik Bonjasky moet geloven in zijn interview met Levi Rigters
https://youtu.be/b-SEiHcH6Ic

JBW
04-02-2019, 15:43
Jaraya traint daar nog. Maar ik zie hem nog wel daar vertrekken bij de twee verlies partij achter elkaar dan zie ik hem wel trainen bij Mike Passenier dicht bij zijn idool.
Schijnt dat Glory in april weer terug komt in de Arena.
Als ik Bonjasky moet geloven in zijn interview met Levi Rigters
https://youtu.be/b-SEiHcH6Ic

Traint veel bij El gaoui.

Richelieu
05-02-2019, 01:41
Jaraya traint daar nog. Maar ik zie hem nog wel daar vertrekken bij de twee verlies partij achter elkaar dan zie ik hem wel trainen bij Mike Passenier dicht bij zijn idool.
Schijnt dat Glory in april weer terug komt in de Arena.
Als ik Bonjasky moet geloven in zijn interview met Levi Rigters
https://youtu.be/b-SEiHcH6Ic

Tot zover weer de loyaliteit...

Richelieu
05-02-2019, 01:46
Ozcan vs Semeleer word ook een dikke partij: Enfusion 23 februari.

F30
06-02-2019, 09:41
Traint veel bij El gaoui.

Hij lijkt me tegenwoordig bij Andy Souwer te trainen, aan zijn Instagram te zien. Toch verschijnt hij niet op de trainingsfoto's die Souwer post (ook niet bij The colloseum trouwens). Lijkt me meer aan de hand te zijn.

JBW
06-02-2019, 09:55
Hij lijkt me tegenwoordig bij Andy Souwer te trainen, aan zijn Instagram te zien. Toch verschijnt hij niet op de trainingsfoto's die Souwer post (ook niet bij The colloseum trouwens). Lijkt me meer aan de hand te zijn.

Las ergens iets van trainen onder badr, maar idk wat daar van waar is.

Anderson
06-02-2019, 11:16
Badr kan hem zeker beter trainen I don't think so. Die jongeman heeft echt gedrags problemen. Badr geeft het nog toe.

Eindbaas
06-02-2019, 15:22
Ik zie Hari, Jaraya niet trainen en coachen. Financieel oninteressant voor Hari. Dat ze op de foto gaan wil niks zeggen.

Maar Jaraya kan beter naar de 70 kilo divisie gaan maakt hij iets meer kans op een belt alleen bij de Coloseum hebben ze al iemand daar vechten in de 70 kilo: Tynani Beztati.
In de 77 kilo divisie heeft hij daar voorlopig niks te zoeken naar mijn mening. Zijn hele lichaamsbouw is niet gemaakt om in competitie te gaan tegen gasten zoals Harut Grigorian, Murthel Groenhart (hebben we vorige jaar gezien), Cedric Doumbe, Hamicha, Kongolo etc. Dat Jaraya nu een beetje ervaring op doet bij verschillende gyms betekent niet gelijk dat hij weg is bij de neven De Vries en Kortland? Maar bij 2 extra verlies partijen achter elkaar zie ik hem nog wel weg gaan.

Jafharre Wilnis vs D'Angelo Marshall beide komen van verlies partijen dus een mooie pot.
Benjamin Adegbuyi vs Guto Inocente rematch, de vorige partij kon beide kanten opgaan. Pas in de derde ronde werd Adegbuyi wakker en vocht goed terug. Maar de winst ging naar Guto.
Een vervolg partij lijkt mij leuk.

Enfusion's top partij Oszan vs Semeleer gaat vuurwerk worden in Eindhoven.

Sergej Maslobojev vs Tarik Khbabez bij One FC voor de heavyweight belt lijkt mij ook een knalpartij als die er zou komen. Sergej heeft gewonnen van Antonio Plazibat en Tarik heeft Ibrahim El Bouni kickboks les gegeven. Leuke pot.

Weet iemand of die Murat Aygun nog gaat vechten in Bellator Kickboxing? Dat contract kreeg hij na die schandalig finale om te mogen vechten naast die 100 k. Want die Wfl 8 man toernooi finale partij hebben ze niks mee gedaan. Niks meer van vernomen, dan zou je zeggen dat Aygun wel een partij gaat krijgen in Bellator?

onne1983
06-02-2019, 16:20
Ik zie Hari, Jaraya niet trainen en coachen. Financieel oninteressant voor Hari. Dat ze op de foto gaan wil niks zeggen.

Maar Jaraya kan beter naar de 70 kilo divisie gaan maakt hij iets meer kans op een belt alleen bij de Coloseum hebben ze al iemand daar vechten in de 70 kilo: Tynani Beztati.
In de 77 kilo divisie heeft hij daar voorlopig niks te zoeken naar mijn mening. Zijn hele lichaamsbouw is niet gemaakt om in competitie te gaan tegen gasten zoals Harut Grigorian, Murthel Groenhart (hebben we vorige jaar gezien), Cedric Doumbe, Hamicha, Kongolo etc. Dat Jaraya nu een beetje ervaring op doet bij verschillende gyms betekent niet gelijk dat hij weg is bij de neven De Vries en Kortland? Maar bij 2 extra verlies partijen achter elkaar zie ik hem nog wel weg gaan.

Jafharre Wilnis vs D'Angelo Marshall beide komen van verlies partijen dus een mooie pot.
Benjamin Adegbuyi vs Guto Inocente rematch, de vorige partij kon beide kanten opgaan. Pas in de derde ronde werd Adegbuyi wakker en vocht goed terug. Maar de winst ging naar Guto.
Een vervolg partij lijkt mij leuk.

Enfusion's top partij Oszan vs Semeleer gaat vuurwerk worden in Eindhoven.

Sergej Maslobojev vs Tarik Khbabez bij One FC voor de heavyweight belt lijkt mij ook een knalpartij als die er zou komen. Sergej heeft gewonnen van Antonio Plazibat en Tarik heeft Ibrahim El Bouni kickboks les gegeven. Leuke pot.

Weet iemand of die Murat Aygun nog gaat vechten in Bellator Kickboxing? Dat contract kreeg hij na die schandalig finale om te mogen vechten naast die 100 k. Want die Wfl 8 man toernooi finale partij hebben ze niks mee gedaan. Niks meer van vernomen, dan zou je zeggen dat Aygun wel een partij gaat krijgen in Bellator?
Maslobojev zit niet meer bij ONE. Maar ze hebben wel de grote Stoica. Die zou ik wel tegen Tarik willen zien.

Eindbaas
06-02-2019, 17:47
Hopelijk slaat Tarik die Andre Stoica K.O. Zou graag de reactie willen zien van die Roemeense nationalist Broadcast op Sherdog 😂

Eindbaas
06-02-2019, 17:49
Wat is de reden dat Maslobojev weg is bij One? Ze betalen beter dan bijv Glory.

onne1983
07-02-2019, 10:46
Wat is de reden dat Maslobojev weg is bij One? Ze betalen beter dan bijv Glory.

Ik weet het niet helemaal zeker. maar hij wou niet meer op LHW vechten. Hij wou naar Middelgewicht. En daar heeft ONE nog niet echt een divisie. Denk dat dat er een beetje mee te maken heeft dat ONE hem heeft laten gaan. (Maar nogmaals, ik weet dit niet helemaal zeker)

Eindbaas
09-02-2019, 20:13
Aha oke dank voor de info.
Khbabez vs Stoica gaat er komen op 8 maart in ONE.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/exclusief-tarik-khbabez-in-zwaargewicht-kickboks-clash-met-andrei-stoica/

Alistair Overeem vertelt tegen Bonjasky dat hij na zijn UFC carrière waarschijnlijk nog terug gaat keren in het Kickboksen.
Overeem vs Verhoeven zou ik wel willen zien
https://youtu.be/YUchaXtfuMg

JBW
13-02-2019, 18:40
Zie dat Petch en Sittichai op 9 maart vechten op een ander event, hebben die een ander contract?

Eindbaas
15-02-2019, 00:22
Sommige Glory Kickboksers mogen buiten hun Glory wedstrijden ook bij andere organisaties vechten met goedkeuring van Glory. Sittitchai, Marat , JBS en Petch zijn daar de voorbeelden van. Bijv in 2015 mocht hun HW kampioen Rico Verhoeven vechten in Kunlun en Glory's HW top 5 Jafharre Wilnis in Enfusion, JBS in A1WCC en ACB. Zonder goedkeuring en je gaat ook nog K.O zoals Ilunga's laatste partij tegen McSweeny dan is het exit bij Glory.

Eindbaas
12-03-2019, 00:50
Aygun officieel toch de winnaar van het WFL toernooi final 8..... en hij wil een rematch. Hopelijk een rematch van 5 rondes om de titel tegen de echte kampioen Noureddine Mahiedine https://www.tubantia.nl/enschede/eerherstel-voor-kickbokser-murat-aygun-uit-enschede~ad240f37/

Kippeborst
12-03-2019, 11:04
Ik ben niet thuis in alle regels m.b.t de score, maar zijn alle mensen die Nouredinne als ( absolute ) winnaar hebben gekozen ook niet de thuis in de regels, of worden we alsnog voor de gek gehouden? Het zal wel aan mij liggen....

onne1983
12-03-2019, 12:24
Aygun officieel toch de winnaar van het WFL toernooi final 8..... en hij wil een rematch. Hopelijk een rematch van 5 rondes om de titel tegen de echte kampioen Noureddine Mahiedine https://www.tubantia.nl/enschede/eerherstel-voor-kickbokser-murat-aygun-uit-enschede~ad240f37/

Als die ballen heeft en zo zelfverzekerd is, laat hem dan die 100.000 op het spel zetten die nu door Mahiedine zijn neus is geboord.

JBW
13-03-2019, 15:55
Jaraya nu toch echt weg denk ik, alleen maar foto's van trainen in den Bosch.

Eindbaas
25-03-2019, 17:50
Jaraya nu toch echt weg denk ik, alleen maar foto's van trainen in den Bosch.
Ja indd al een tijd geen Danny de Vries te zien op zijn insta.

Gaat deze Duitse knalpartij er toch komen? Mo Abdellah (Glory, Enfusion, A1WCC champ) tegen youtube ster en Weltmeister Michael Smolik (30-0)?

https://www.youtube.com/watch?v=tq8Nj9eJij4

Lange Yousri Belgaroui vs Simon Marcus zou ik ook willen zien, deze hebben nog niet tegen elkaar gevochten. Yousri daagt ex kampioen Simon Marcus al jaren uit. Maar Marcus laat niks van zich horen.

blackadder
25-03-2019, 20:20
Gaat deze Duitse knalpartij er toch komen? Mo Abdellah (Glory, Enfusion, A1WCC champ) tegen youtube ster en Weltmeister Michael Smolik (30-0)?

https://www.youtube.com/watch?v=tq8Nj9eJij4

Knalpartij...:lol: Ik vind die beef vermakelijk.
Vind Abdallah niet bepaald je van het maar hij is iig niet bang voor een uitdaging ook al gaat ie op zn bek. Smolik is gewend aan uitgezochte tegenstanders die of de hele tijd stil staan zoals Daniel Sam of voor Nederlandse begrippen misschien B klasse zijn. Ben benieuwd of de Steko broers het deze keer laten doorgaan. Iedereen loopt wel altijd op Smolik te zeiken maar die staat dus bij de Stekos onder contract en die creëren al 10+ jaar fake kampioenen die bijna al hun partijen tegen geselecteerde tegenstanders hebben gewonnen. Zou er niet raar van opkijken als de Stekos weer een reden vinden om het niet door te laten gaan. Nou ja. Donderdag moet ie eerst tegen Vladimir Tok. Zal die wel weer voortijdig winnen.

Anderson
26-03-2019, 11:35
Ja indd al een tijd geen Danny de Vries te zien op zijn insta.

Gaat deze Duitse knalpartij er toch komen? Mo Abdellah (Glory, Enfusion, A1WCC champ) tegen youtube ster en Weltmeister Michael Smolik (30-0)?

https://www.youtube.com/watch?v=tq8Nj9eJij4

Lange Yousri Belgaroui vs Simon Marcus zou ik ook willen zien, deze hebben nog niet tegen elkaar gevochten. Yousri daagt ex kampioen Simon Marcus al jaren uit. Maar Marcus laat niks van zich horen.

Dat is toch die Canadese opa muay Thai vechter uit Cannada.

Eindbaas
27-03-2019, 17:55
Knalpartij...:lol: Ik vind die beef vermakelijk.
Vind Abdallah niet bepaald je van het maar hij is iig niet bang voor een uitdaging ook al gaat ie op zn bek. Smolik is gewend aan uitgezochte tegenstanders die of de hele tijd stil staan zoals Daniel Sam of voor Nederlandse begrippen misschien B klasse zijn. Ben benieuwd of de Steko broers het deze keer laten doorgaan. Iedereen loopt wel altijd op Smolik te zeiken maar die staat dus bij de Stekos onder contract en die creëren al 10+ jaar fake kampioenen die bijna al hun partijen tegen geselecteerde tegenstanders hebben gewonnen. Zou er niet raar van opkijken als de Stekos weer een reden vinden om het niet door te laten gaan. Nou ja. Donderdag moet ie eerst tegen Vladimir Tok. Zal die wel weer voortijdig winnen.


Zeker vermakelijk indd :) Mo die niet bang is door gewoon te knokken tegen iedereen tegen Smolik die dik wordt gehypt terwijl hij nooit tegen echte goede tegenstanders heeft gevochten.
Dank voor de uitleg over de Steko's broers en hun gemaakte kampioenen, dat wist ik niet. Ik lees de Duitse reacties (google translate) op sociale media en de meeste vinden ook eigenlijk dat Smolik gewoon een "K1" hype is die niks heeft bewezen. Maar een positief punt over Smolik, hij kan zich zelf wel goed promoten als kickbokser met zijn politie tv serie en vlogs alleen jammer dat hij niet tegen wereld toppers vecht als WKU Weltmeister.
Vladmir Tok is net als Daniel Sam een middelmatige kickbokser, ik vind hem eigenlijk nog minder dan Daniel Sam. Leuk om je winst record op te krikken.

Eindbaas
27-03-2019, 17:58
Dat is toch die Canadese opa muay Thai vechter uit Cannada.
32 jaar valt wel mee toch, kan nog jaren door gaan. Marcus vecht nog goed.


Zag trouwens dit op FB:
Today Nordine Mahieddine and ARJ Trainingen joined forces.
Stay tuned for more information about this cooperation👊
Tarik Khbabez (https://www.facebook.com/tarikkhbabez/?__xts__%5B0%5D=68.ARCGXyHnrzAvHvFANABSTk9uxjgENej GSEj-IH4WkLNkyWj9jY-FgQeNU5SMgbPy-9ryY_SoJkX_C18VKvaZofn45xf3SFSoMnNCsmbAqYr2H_d1kjH ykOyWtlptKFiLbV_VVU2RSjmEmJScsJbXKMFiMBvLW7khxjrQf C-5V_75DMnCJtOHVatcOuouDi8B_Z575lkjQ1LVRRQOVluNfqfW2 hHTzzAVnhUb87piBIw8ffJje3cFdcG_T1mCOlKUwJRVwl5AYPY upuUJT1RZbPBH7QTIOn6E5CBhMJa_uM6EOEL1eo7x_BUv0u_vg dKazKVgP9j3H5_4k297drt84VNspbqM&__tn__=%2CdK%2AF-R&eid=ARCOVvxmREYsHC6wGQ3HiJwotzMDt_BRNMS0TpKO0y0OCq kPUQ4SdXanBbw7L--LEEyCrU2czlL4ItC1)Mahieddine nordine (https://www.facebook.com/Mahieddine-nordine-516581208451072/?__xts__%5B0%5D=68.ARCGXyHnrzAvHvFANABSTk9uxjgENej GSEj-IH4WkLNkyWj9jY-FgQeNU5SMgbPy-9ryY_SoJkX_C18VKvaZofn45xf3SFSoMnNCsmbAqYr2H_d1kjH ykOyWtlptKFiLbV_VVU2RSjmEmJScsJbXKMFiMBvLW7khxjrQf C-5V_75DMnCJtOHVatcOuouDi8B_Z575lkjQ1LVRRQOVluNfqfW2 hHTzzAVnhUb87piBIw8ffJje3cFdcG_T1mCOlKUwJRVwl5AYPY upuUJT1RZbPBH7QTIOn6E5CBhMJa_uM6EOEL1eo7x_BUv0u_vg dKazKVgP9j3H5_4k297drt84VNspbqM&__tn__=%2CdK%2AF-R&eid=ARAkQUrhaL-uHBPWFGhO2l8hbMMryyHrgJKrRJLh2EM6_QmiCfi_Q97wM3EwC 5mvhI9ilDrBU2wPPxFF)ONE Championship (https://www.facebook.com/ONEChampionship/?__xts__%5B0%5D=68.ARCGXyHnrzAvHvFANABSTk9uxjgENej GSEj-IH4WkLNkyWj9jY-FgQeNU5SMgbPy-9ryY_SoJkX_C18VKvaZofn45xf3SFSoMnNCsmbAqYr2H_d1kjH ykOyWtlptKFiLbV_VVU2RSjmEmJScsJbXKMFiMBvLW7khxjrQf C-5V_75DMnCJtOHVatcOuouDi8B_Z575lkjQ1LVRRQOVluNfqfW2 hHTzzAVnhUb87piBIw8ffJje3cFdcG_T1mCOlKUwJRVwl5AYPY upuUJT1RZbPBH7QTIOn6E5CBhMJa_uM6EOEL1eo7x_BUv0u_vg dKazKVgP9j3H5_4k297drt84VNspbqM&__tn__=%2CdK%2AF-R&eid=ARCkIAbPVAkwgH3g015vKQlLVQTu_j7AvL5NH4Jo-9UAaYiyGBzuQ7NNB9_SsxtSXUtr0mj1e2Fz0C90)

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/55509650_2256614997927072_3396703739631894528_n.jp g?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=69d9168f773a6543d67dce2e3b1200b5&oe=5D098CE3
Gaan wel deuren voor hem open. Misschien zien we Mahieddine wel bij ONE maar eerst die rematch tegen Aygun.

blackadder
27-03-2019, 18:39
Dank voor de uitleg over de Steko's broers en hun gemaakte kampioenen, dat wist ik niet. Ik lees de Duitse reacties (google translate) op sociale media en de meeste vinden ook eigenlijk dat Smolik gewoon een "K1" hype is die niks heeft bewezen.
Is hij ook. Hij zegt wel altijd in zn videos dat ie wil groeien als vechter en zo maar het komt er nooit van. De vorige onverslaanbare wereldkampioen made by Steko was Besim Kabashi. Die is inmiddels overleden aan een 'medicijncocktail'. Althans dat was t officiele verhaal. Maar ook die vocht alleen de 3e en 4e rangers. Een daarvan was David Dancrade die ook wel eens bij de K1 tegen Musashi is afgegaan.

https://www.youtube.com/watch?v=eVP6KOlA54M&t=5s


Maar een positief punt over Smolik, hij kan zich zelf wel goed promoten als kickbokser met zijn politie tv serie en vlogs alleen jammer dat hij niet tegen wereld toppers vecht als WKU Weltmeister.
Dat dan wel weer. Maar laten we eerlijk wezen. Zo verschrikkelijk bijzonder is dat tegenwoordig ook niet meer. Iedereen probeert met Youtube, Facebook. Instagram etc... te scoren. En als ahem 'topsporter' trek je toch wel vrij snel een crowd.

Vladmir Tok is net als Daniel Sam een middelmatige kickbokser, ik vind hem eigenlijk nog minder dan Daniel Sam. Leuk om je winst record op te krikken.
Hahaha ja idd. Maar dat gaat alweer niet door Tok heeft alweer afgezegd. Was blijkbaar niet echt gemotiveerd om te komen trainen volgens zn nu ex-trainer Kamal El Amrani. Maar ze hebben alweer een top vervanger gevonden. Die 1 hele dag heeft zich voor te bereiden. De Tsjech Michal Janacek die ook al een keer door Ismael Londt werd mishandeld.

https://www.youtube.com/watch?v=RAEO_Bypao8

Anderson
27-03-2019, 19:08
32 jaar valt wel mee toch, kan nog jaren door gaan. Marcus vecht nog goed.


Zag trouwens dit op FB:
Today Nordine Mahieddine and ARJ Trainingen joined forces.
Stay tuned for more information about this cooperation👊
Tarik Khbabez (https://www.facebook.com/tarikkhbabez/?__xts__%5B0%5D=68.ARCGXyHnrzAvHvFANABSTk9uxjgENej GSEj-IH4WkLNkyWj9jY-FgQeNU5SMgbPy-9ryY_SoJkX_C18VKvaZofn45xf3SFSoMnNCsmbAqYr2H_d1kjH ykOyWtlptKFiLbV_VVU2RSjmEmJScsJbXKMFiMBvLW7khxjrQf C-5V_75DMnCJtOHVatcOuouDi8B_Z575lkjQ1LVRRQOVluNfqfW2 hHTzzAVnhUb87piBIw8ffJje3cFdcG_T1mCOlKUwJRVwl5AYPY upuUJT1RZbPBH7QTIOn6E5CBhMJa_uM6EOEL1eo7x_BUv0u_vg dKazKVgP9j3H5_4k297drt84VNspbqM&__tn__=%2CdK%2AF-R&eid=ARCOVvxmREYsHC6wGQ3HiJwotzMDt_BRNMS0TpKO0y0OCq kPUQ4SdXanBbw7L--LEEyCrU2czlL4ItC1)Mahieddine nordine (https://www.facebook.com/Mahieddine-nordine-516581208451072/?__xts__%5B0%5D=68.ARCGXyHnrzAvHvFANABSTk9uxjgENej GSEj-IH4WkLNkyWj9jY-FgQeNU5SMgbPy-9ryY_SoJkX_C18VKvaZofn45xf3SFSoMnNCsmbAqYr2H_d1kjH ykOyWtlptKFiLbV_VVU2RSjmEmJScsJbXKMFiMBvLW7khxjrQf C-5V_75DMnCJtOHVatcOuouDi8B_Z575lkjQ1LVRRQOVluNfqfW2 hHTzzAVnhUb87piBIw8ffJje3cFdcG_T1mCOlKUwJRVwl5AYPY upuUJT1RZbPBH7QTIOn6E5CBhMJa_uM6EOEL1eo7x_BUv0u_vg dKazKVgP9j3H5_4k297drt84VNspbqM&__tn__=%2CdK%2AF-R&eid=ARAkQUrhaL-uHBPWFGhO2l8hbMMryyHrgJKrRJLh2EM6_QmiCfi_Q97wM3EwC 5mvhI9ilDrBU2wPPxFF)ONE Championship (https://www.facebook.com/ONEChampionship/?__xts__%5B0%5D=68.ARCGXyHnrzAvHvFANABSTk9uxjgENej GSEj-IH4WkLNkyWj9jY-FgQeNU5SMgbPy-9ryY_SoJkX_C18VKvaZofn45xf3SFSoMnNCsmbAqYr2H_d1kjH ykOyWtlptKFiLbV_VVU2RSjmEmJScsJbXKMFiMBvLW7khxjrQf C-5V_75DMnCJtOHVatcOuouDi8B_Z575lkjQ1LVRRQOVluNfqfW2 hHTzzAVnhUb87piBIw8ffJje3cFdcG_T1mCOlKUwJRVwl5AYPY upuUJT1RZbPBH7QTIOn6E5CBhMJa_uM6EOEL1eo7x_BUv0u_vg dKazKVgP9j3H5_4k297drt84VNspbqM&__tn__=%2CdK%2AF-R&eid=ARCkIAbPVAkwgH3g015vKQlLVQTu_j7AvL5NH4Jo-9UAaYiyGBzuQ7NNB9_SsxtSXUtr0mj1e2Fz0C90)

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/55509650_2256614997927072_3396703739631894528_n.jp g?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=69d9168f773a6543d67dce2e3b1200b5&oe=5D098CE3
Gaan wel deuren voor hem open. Misschien zien we Mahieddine wel bij ONE maar eerst die rematch tegen Aygun.

Dat valt wel Mee dacht dat die veel ouder was.

blackadder
29-03-2019, 12:03
https://www.youtube.com/watch?v=g9vHCwY8m2Y

lacrim
30-03-2019, 21:18
Ben benieuwd wat Glory van plan is. Volgensmij is er paniek in de tent. Rico nogsteeds niet bij getekend en Badr vs jamal plaatsen gaat ook lastig door dat doping verhaal. Normaal gesproken zou de match up van glory 65 allang bekend zijn..

R.D.N
30-03-2019, 21:42
Inderdaad heel vreemd.
normaal plannen ze een gala ruim van te voren.
echt heel gek.

micha
30-03-2019, 23:05
ze hebben wel een paar contracten getekend dus dat is niet voor niks toch?

blackadder
30-03-2019, 23:49
Volgens hun website hebben ze onlangs een nieuw contract met Petch getekend. Lijkt me idd niet dat ze dat alleen gedaan hebben omdat ze papier te veel hadden.

Eindbaas
31-03-2019, 15:25
Ze promoten hun Braziliaanse vechters helemaal suf op internet. Misschien krijgen we dit jaar wel een Glory event in Brazilië? Maar hoe dan ook het blijft wel vaag dat ze nog steeds Glory 65 nog niet hebben bekend gemaakt dus er speelt sowieso wat en ik denk dat het met doping gebeuren te maken heeft hier in Nederland. Dom van Glory hoe ze het hebben geregeld, eerst zelf een externe doping instituut inschakelen en daarna er proberen er af te komen omdat het doping instituut hele zware straffen geeft, zie Lazaar.

@Blackadder Die WKU titelpartijen van Smoik waren toch altijd vijf rondes? Want nu heeft hij tegen die pannenkoek drie rondes gevochten.

blackadder
31-03-2019, 21:47
@Blackadder Die WKU titelpartijen van Smoik waren toch altijd vijf rondes? Want nu heeft hij tegen die pannenkoek drie rondes gevochten.


Haha ja. Was volgens hun om de actie te bevorderen. Mss brengen ze nu non-titel partijen terug naar 1-2 rondes x 3 minuten? :lol:
Die Smolik kan echt niks. Alleen die Taekwondo trappen. Hij kan niet clinchen. Zelfs niet een beetje. Hij kan geen normale stoot uitvoeren. Laat staan een combinatie. In ronde 2 bij 2:25 minuut dat moesten geloof ik hoeken zijn maar had meer weg van bitchslaps. Kan geen lowkicks. En die Janacek is nou niet bepaald de zwaarste dobber die je kunt krijgen. Kijk maar hoe Londt hem destijds in Arnhem heeft mishandelt.

https://www.youtube.com/watch?v=RAEO_Bypao8

Eindbaas
01-04-2019, 23:18
Jammer dat we de kunsten van Londt niet meer zien aangezien zijn Glory contract verlopen is. Zijn laatste partij tegen Marshall was niet de beste Londt die we normaal gewend zijn maar ik hoop hem nog te zien knallen op het hoogste niveau.

Zag trouwens op de FB pagina van Kickbox blogger John Do of John Mo dat Jaraya in juni gaat vechten voor Glory en dat hij toch naar de 70 kilo divisie gaat. Wat veel beter voor hem is.

blackadder
01-04-2019, 23:33
Jammer dat we de kunsten van Londt niet meer zien aangezien zijn Glory contract verlopen is. Zijn laatste partij tegen Marshall was niet de beste Londt die we normaal gewend zijn maar ik hoop hem nog te zien knallen op het hoogste niveau.
Mss krijgt ie wel een nieuwe. Volgens dat interview met Vice die jij een tijd geleden had gepost is ie ja weer fit.

Eindbaas
04-04-2019, 00:57
Ben Saddik: “Als Badr een titelgevecht tegen Rico krijgt stop ik met kickboksen”
http://mmadna.nl/ben-saddik-als-badr-een-titelgevecht-tegen-rico-krijgt-stop-ik-met-kickboksen/

blackadder
04-04-2019, 01:56
Begrijpelijk. Ook al denk ik niet echt dat ie ermee stopt. Dan zal die wel naar ONE gaan. Laat Glory nou eindelijk het contract met Rico afronden en dan tegen Saddik zetten. Heeft ie gewoon recht op. Als Rico wint kan Badr alsnog voor de titel gaan. Wat is nou eigenlijk het oponthoud? Badr is gewoon positief getest. Klaar. Ik wil die partij ook zien. Maar laat hem eerst maar even bewijzen dat ie clean is. En in de tussentijd Saddik vs Verhoeven 3. Al dat wachten is ook 10x niks. The show must go on.

Eindbaas
04-04-2019, 22:24
Ik geef JBS ook helemaal gelijk. Hij heeft dat 8 man toernooi van 100 k gewonnen door vriend en vijand te verassen met de winst ervan. De winnaar zou tegen Rico gaan voor de titel. Dat ze bij Glory andere plannen hebben is en leuk aardig maar zo kom je niet geloofwaardig over als organisatie.
Ze kunnen wel JBS vs Hari maken als dikke moneyfight (er gaat sowieso een van hun slapen) en de winnaar tegen Rico voor de belt. Ze kunnen die partij ook in het buitenland houden bijv Frankrijk of Duitsland.

Zag trouwens dit Daniel Ghita interview op vechtsport info. Waar Ghita geen goed woord heeft over de mede Roemeense kickboksers Morusanu, Adegbuyi (de bokszak van Rico volgens Ghita) en het Glory zwaargewicht toernooi van afgelopen december.

----
Het verzoek van Ghita was om het interview in het Engels te publiceren.

What are you up to these days? Politics or are you preparing for a fight again?

DG. In 2015-2016 I made many campaigns, against deforestation in Romania. I begged VIP people, so called sports people, to come on the streets: nobody came to support the actions, to safe the Woods! Stop the deforestation’s in Romania, was not important. Not even Benny, The one Hand punching Bag or Catalin Morosanu! They preferred to stay on TV shows, and playing the charity boys from TV, being paid. Just, if camera is on, they are very worried and love their country! Not if the country needs them to do something for nature, for the benefit of their country.

I said to muself let’s step into in politics, to stop deforestation in Romania. I did not wanted to go to big political party’s socials and liberals, I had offers to do so. I choose a small political party, under 5 %. I went into politics in 2016, I was desperate to stop illegal deforestation in Romania. The Austrian company Schweigofer destroys many virgin woods in Romania. They destroyed all the woods in Romania for money and profit, and nobody stopped them. I quite politics in 2016, and I’m not in the political game anymore. I’m a co founder of ARMIS (Romania Mandra Intre Stele).

A association that does good things for our country, for all Romanian’s outside our country and in the country. We are there to help, in a diplomatic way. Benny and Catalin Morosanu are over night big patriots! If camera is on they are patriots for the image, for money on TV, Not for the poor people. I hate this fake patriots and I say it in public. To put a Romanian flag after the fight, it doesn’t make you a patriot. I was the first who did that; the rest copied what I did. In their minds tis is good PR!

We have deeply respect for your political work. What is the status right now?

DG. As i said. I’ m not in the politics anymore. In Romania i was for a period of 10 years. In the name of justice, many people were put innocent in jail. Judges, business people. This was the era of DNA (anticorruption cell) and Romanian secret service SRI made ilegal protocols with DNA And the Court, what made that innocent people died in jail, or their lives and carriers were destroyed. This was 10 years of fear politics.

Corruption you have it in Germany, Holland, Belgium, France, USA, everywhere, not just in Romania. Imagine that a judge can be forced to put you in the jail from one day to another, without any prove! All the prosecutors of DNA are now investigated by committing these horrible crimes against justice in Romania. Nobody talks about it, I do! Not just Romania is corrupt!

In all the countries in the World exists corruption. In Romania They used “ fighting against corruption “ to put innocent people in jail, destroy Romanian business, those other foreign companies. Creating fear and having a country of prosecutors. Does anybody talks about VW corruption in Germany? Nobody. Romania is not more corrupt as Holland or Germany.

Right now there is something going on Social Media between Catalin Moresano and you. Why would you like to fight him?

DG. All the years I lost fights, he started mocking me in public and talking behind my back about me. I said, ignore this non-talented boy, he needs attention and his this frustration about my performance. But the last time, he calls himself on media “ K1 champ “, and young people think that he is a real champ of K1, but he is and was never a K1 champ! He is all day, for his own good on media, in penibile shows. He gets paid money for appearing in all these shows.

Like, I m in the jungle, I’m dancing for you, I am cooking with my mama, etc. Really embarrassing for me as a real fighter. I refused all shows, even my offers were bigger then his offers, because I m a real fighter, not a pussycat what you can buy with money to see on TV? The young generations have to see that this is not a model for the next generation. We need to have the respect for ourselves and stop doing everything for money and attention.

I was started to be ashamed to be called “ K1 Champ “! Colleagues over the world were making jokes, of what happens in Romania in kickboxing. I have a real Career and people over the world know The Savage Samurai, alias Daniel Ghita. I got famous with sport and results, not with show and fake fights. A kind of Romanian wresting organization was started by Morosanu. I said, let’s step in the ring, I wanted to show people who is the best!

To show what is kickboxing and what is “ K1 TV champ “. He started to put other fighters to insulte me public and played dirty games, with lies. I just said that he should stop to lie to people. A fighter fights! He is the only one who does embarising shows for money, not me! He was disturbed that I told the truth. Kickboxing is kickboxing, show is show!

No show could buy me: never, ever!

You wrote already that Morosanu accepted to fight against you. Do you have any idea if the fights really will take place and when yes, when and where?

DG. Morosanu is now on a show for money. Like a Farm, it is a shame what he does there. He will do everything for money, not important what or how. Very cheap and low class.

Glad now the fans saw it! All I said is now confirmed by all fans. I do not think this fight will be ever take place!

He needs money from dirty shows on TV, not a from real fights. He organize fights with people who aren’t real kick boxers, to be a champ, for money. He sells the tickets and people thinks that these fights are real. It’s show for money. I will fight that! At one time he said he fights with “ The giant of Maroc”, nobody found hem. After that was a man form Belgium, and the last was Kruk. 3 fighters in two months! The last one he was not even a kick boxer! This is show, not kickboxing!

What do you think of Benjamin Adegbuyi’s loss to Jamal Ben Saddik in GLORY 62?

DG: that was the worst tournament in heavy weight in kickboxing what I ever saw, in my entire life! Jamal won with a broken hand by TKO! To sit there and get beaten by Jamal with one broken hand, says all about the kick boxer! Now, Benny plays that he is the best Romanian fighter! Come one! You got beaten with one hand! His frustration that he doesn’t reach my performance an level. In It’s Showtime he would not make a chance.

Many people told me that he is talking bad about me in Holland. Why? Because his jealously, that he cannot reach my performance? Gatekeeper of Rico. Dutch people love real kickboxing, not commercial stuff. This is not a character of a gentleman, in my opinion. I used to ignore, now I talk public about it. They do not like it, because many have fake image, and I show the real face, the reality.

Would you consider fighting for GLORY again?

Why not? But honestly with who? You saw the last tournament? I was ashamed to watch it! I couldn’t believe that was heavyweight! This was a joke and real kick boxers know.

If you will ever fight in an 8-man tournament, who would you like to fight?

Saki, Badr Hari and Rico, Benny Adegbuy (one punching bag or gatekeeper, the wolf without teeth), are my names for Benny!
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/daniel-ghita-glory-8-man-toernooi-was-een-lachtertje/

Adegbuyi vs Ghita lijkt mij ook interessant.

LightHeavyWeight
04-04-2019, 22:32
Hij is gek, de willekeurige Roemeen heeft een hekel aan Roemenië vanwege de corruptie daar.
En dat heb ik van de Roemen zelf want ken er veel.

blackadder
04-04-2019, 23:13
Hahaha....hebben die jonge Roemenen waar die het over heeft geen youtube? Morosanu een K1-champ.

https://www.youtube.com/watch?v=E8N6mDb3154&t=187s

Eindbaas
08-04-2019, 14:47
Leuke middenmoot die Morusanu, meer niet. Combinaties kan hij niet, alleen harde kroeghoeken. Schijnt zeer populair te zijn in Roemenië.
Zou wel Zabit Samedov willen zien in de licht zwaargewicht divisie van Glory of ONE. Ik weet niet of zijn "sponsor" uit Grozny het wel goed keurt om hem in een echte competitie te zien vechten? Die Zabit vecht nu ook alleen tegen vechters die niet meer op hun top zijn terwijl Zabit beter kan.

Wat is er trouwens precies gebeurt met de Glory silver champ -95 kilo Pavel Zhuravlev? Die zou tegen Vakhitov gaan voor de belt. Ik zie hem ook niet meer in de rankings.
Dat geldt trouwens ook voor Zack Mwekassa,
Saulo Cavalari en Ariel Machado zijn ook niet meer actief? Goede vechters.

blackadder
08-04-2019, 18:24
Leuke middenmoot die Morusanu, meer niet.
:lol: Wow. Middenmoot. Toen Bonjasky, Aerts, Schilt, Hoost, Le Banner enz...nog actief waren voor de K1 failliet ging waren we het eigenlijk allemaal erover eens dat Morusanu bottom of the barrel is. Enigste plus aan hem was dat ie wel kwam om te knokken maar voor de rest op hetzelfde niveau als Sapp.

Eindbaas
08-04-2019, 21:16
Zegt wat over het huidige HW niveau 😐

Eindbaas
12-04-2019, 14:26
De Enfusion Wereldkampioen Tayfun Ozcan is er zeker van, hij is de enige die GLORY’s lichtgewicht kampioen Sitthichai Sitsongpeenong kan verslaan.

Ozcan die ongeslagen is bij Enfusion en grote namen heeft verslagen zoals kickboks legende Andy Souwer, reageerde op een Instagram post van K1ANOOP. Deze stelde dat Ozcan de beste kickbokser ter wereld is, maar nog nooit voor GLORY Kickboxing heeft gevochten.

De Turks-Nederlandse Ozcan reageerde op de post door te zeggen: “They know i am danger to everyone in the lightweight division. I am the man to beat Sittichai mark my words. “

Tayfun Ozcan vs. Sitthichai
Is dit een open sollicitatie naar een partij tegen Sitthichai? Dat Ozcan tegen Sitthichai de ring in zou gaan is niet onmogelijk. Eerder vocht Enfusions’ Ismael Lazaar tegen niemand minder dan de ongeslagen wereldkampioen bij GLORY Rico Verhoeven. Dus geheel ondenkbaar is het niet.

Recentelijk trainde Ozcan met niemand minder dan GLORY wereldkampioen Cedric Doumbe. De Fransman was in voorbereiding voor zijn partij tegen Harut Grigorian die de titel moest afstaan na winst van Doumbe.
Bron: https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/enfusion-kampioen-tayfun-ozcan-ik-kan-glorys-sitthichai-verslaan/

Ik zou hem graag willen zien in Glory. -70 kg divisie heeft daar echt wat meer competitie nodig.

JBW
13-04-2019, 00:13
Misschien is de competitie niet eens heel verkeerd bij -70 tot aan de kampioen. Wanneer iemand de titel afpakt denk ik dat de belt een stuk sneller rond gaat. Maar tayfun is zeker een mooie toevoeging.

Eindbaas
15-04-2019, 17:06
Eersel vs Holzken
Zowel Regian Eersel als Nieky Holzken hebben hoge ogen gegooid tot dusver in hun ONE Championship Kickboxing carrière. De Aziatische organisatie geeft beide Nederlanders de kans om voor de eerste ONE Championship Lightweight Kickboxing titel te vechten. Op 17 Mei 2019 in Singapore staan beide vechters tegen over elkaar tijdens het Co-Main Event van ONE Championship: Enter the Dragon. Hierdoor is Nederland (zolang er geen draw of no contest aan te pas komt) verzekerd van haar allereerste ONE Championship Kampioen.
http://mmadna.nl/allereerste-nederlandse-one-championship-kampioen-in-de-maak-op-17-mei-in-singapore/

Eindbaas
05-05-2019, 01:19
Duitse supercop Michael Smolik tekent bij Glory.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/politieagent-michael-smolik-tekent-bij-glory-kickboxing/

blackadder
05-05-2019, 03:15
Als glory een beetje slim is doen ze dit in oberhausen

Eindbaas
05-05-2019, 12:37
Als glory een beetje slim is doen ze dit in oberhausen

Inderdaad iets voor het event in juni wanneer Jaraya gaat vechten. Misschien ze we ook wel een knalpartij tussen Groenhart vs Hamicha?

Toch wel goed van Smolik dat hij de uitdaging aan gaat en dat hij uit zijn comfortzone stapt. Nu moet hij wel vechten tegen echte A klassers.. de Amerikanen niet mee gerekend.
Als ik Smolik was zou ik even langs Semmy Schilt gaan om zijn wedstrijden voor te bereiden want alleen met zijn draai trappen en one puch stijl gaat hij het echt moeilijk krijgen in Glory.
Ik hoop nog wel dat ze bij Glory Nordine Mahieddine, Antonio Plazibat en Roman Kryklia nog bij hun laten vechten.

blackadder
05-05-2019, 14:36
Toch wel goed van Smolik dat hij de uitdaging aan gaat en dat hij uit zijn comfortzone stapt. Nu moet hij wel vechten tegen echte A klassers.. Ja. We zullen zien hoe die t gaat doen.
de Amerikanen niet mee gerekend. lol
Als ik Smolik was zou ik even langs Semmy Schilt gaan om zijn wedstrijden voor te bereiden want alleen met zijn draai trappen en one puch stijl gaat hij het echt moeilijk krijgen in Glory.Hij kan nauwelijks een normale jab. Maar waarvoor Schilt? Zo lang is Smolik niet voor de 100+ kg. Zou me trouwens niet verbazen als ie snel naar de LHW gaat.

Eindbaas
05-05-2019, 19:16
Ieder geval naar een Hollandse gym waren ze hem combinaties kunnen leren en niet alleen taekwondo trappen. LHW zou voor hem beter zijn maar even kijken hoe hij het gaat doen in de HW divisie.

blackadder
05-05-2019, 20:34
Mss laat ie Ilunga weer voor 1 of 2 sparringsessies naar Crailsheim komen.

Eindbaas
08-05-2019, 22:44
Ik zag dit voorbij komen op FB:

Dear Fans, I promised that 2019 will be ours. Today I announce you that I signed a multiple fight (6) contract with Glory.
Now it’s time to regain the crown.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/59773514_2087550421314024_7577531429337169920_o.jp g?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=19a8941db5de83f29f483839785b9f37&oe=5D67C3FDhttps://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/60032479_2087550431314023_6595194944711819264_o.jp g?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=d43434a60fc68a4bb82c5c19e0998040&oe=5D5E92C8
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/60010204_2087550444647355_1523433829128208384_o.jp g?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=d1a6f7ec2a80039eb506cbaeb66726a0&oe=5D5A96F8

Kippeborst
09-05-2019, 11:13
Er hoeft maar een onderwerp te zijn waar de naam Badr in voorkomt en de bende ontploft. Nu tekent ie voor 6 (!) potjes en geen reactie, hahaha

blackadder
09-05-2019, 11:39
Hij was toch de rest vh jaar gebanned voor zijn toverdrank gebruik?

Anderson
09-05-2019, 13:34
Volgens mij ging de schorsing in toen die betrapt werd en daarna vroeg Glory aan de dopingautoriteit of die een kortere schorsing kon krijgen omdat die te belangrijk is voor Glory.

R.D.N
09-05-2019, 13:51
Komt er waarschijnlijk toch een Badr vs Jamal aan.

blackadder
09-05-2019, 14:52
Volgens mij ging de schorsing in toen die betrapt werd en daarna vroeg Glory aan de dopingautoriteit of die een kortere schorsing kon krijgen omdat die te belangrijk is voor Glory.
Ja. Maar dan zat ie toch nog steeds t/m november-december of zo aan de kant?

blackadder
09-05-2019, 15:01
Moroccan heavyweight Badr Hari has been issued with a 19-month suspension after tests on samples provided at GLORY 51 ROTTERDAM indicated a violation of Doping Autoriteit Netherlands rules regarding prohibited substances for competitive athletes.
https://www.glorykickboxing.com/news/three-athletes-have-agreed-to-sanctions-for-breach-of-glory-s-anti-doping-regulations:3c2892fa-7e1d-4b4a-b213-a76716847208
19 maanden had ie gekregen. Voor die partij tegen Gerges. Dan kom je ergens tegen december uit op einde schorsing. Dus 2019 wordt toch niet zijn jaar.

Eindbaas
09-05-2019, 17:53
Volgens mij was die schorsing begin december verlopen. Als hij zich voorbereidt voor december kunnen we nog eind dit jaar nog een partij van hem zien in de Glory ring. Als ik Glory was zou ik hem een van zijn partijen laten vechten in Japan of China. De Aziatische markt probeert Glory ook binnen te komen. Lukt niet echt.

blackadder
09-05-2019, 21:29
Ieder geval naar een Hollandse gym waren ze hem combinaties kunnen leren en niet alleen taekwondo trappen. LHW zou voor hem beter zijn maar even kijken hoe hij het gaat doen in de HW divisie.
Hij gaat het eerst even allemaal zelf doen.:lol:

Eindbaas
14-05-2019, 09:17
Smolik gaat zijn eerste verlies partij meemaken in Glory.

Verhoeven eist een rematch tegen Hari in december. Dan pas verlengd hij zijn contract.
https://www.ad.nl/andere-sporten/genoeg-gewacht-rico-verhoeven-eist-een-gevecht-met-badr-hari-in-december~ad608099/

Ik zie ook dat Guto Inocente niet meer in de Glory rankings voorkomt. Hij was niet zo lang geleden de nr 4. Wel apart..
https://www.glorykickboxing.com/fighters/division/heavyweight

blackadder
14-05-2019, 10:06
Rico heeft gewoon gelijk. Ik snap niet dat Glory zo moeilijk doet. Is toch ook niet in hun interesse. Prik de datum en gaan met die banaan. Smolik gaat zeker verliezen. Maar zn eerste pot wordt tegen Abdallah. Die is ook niet je van het, dus daar kan die nog wel tegen winnen.

largo0
14-05-2019, 14:01
Rico heeft geen zin in dat potje tegen Jamal. Snap ik wel, want Jamal is bereid om zijn kop eraf te slaan en is nog nooit zo gemotiveerd geweest.

Tegen Hari kan ‘ie natuurlijk veel geld verdienen en wordt dit natuurlijk door meer mensen wereldwijd bekeken. Het is Hari die Verhoeven groot heeft gemaakt.

LightHeavyWeight
14-05-2019, 20:18
Jamal was vorige partij ook duidelijk van plan om Rico's kop eraf te slaan. Ik zie het verschil niet. Er is ook geen verschil want Jamal blijft een te trage tegenstander voor Rico.

Eindbaas
15-05-2019, 14:41
Ik vind Jamal wel beter geworden sinds zijn laatste ontmoeting tegen Rico.
Ben benieuwd tegen wie Jamal moet vechten als hij dit jaar geen titel gevecht krijgt? Er blijft weinig over in de HW divisie. Een rematch tegen Adgebuyi zie ik niet zitten want daar heeft hij overtuigend van gewonnen in de finale van het 8 mans toernooi en met een gebroken hand nog wel.
Misschien tegen K1 champ Roel Mannaart of zijn kwelgeest Jafharr Wilnis waarvan hij 2 x heeft verloren. Want stel dat Wilnis weer dit keer wint van JBS, is de kans groter voor Jafharr om voor de titel te mogen vechten. Uiteindelijk is dat iedereen zijn doel om kampioen te worden, lijkt mij.

Smolik vs Inocente leuke partij. Genoeg draai trappen te zien. Als Guto überhaupt nog in Glory vecht want ik zie hem nu niet meer in de Glory rankings.
Hamicha vs Groenhart winnaar voor de titel.
Mohamed Jaraya vs Elvis Gashi (top 5 in de LW)
Hopelijk zien we nog in Glory 66 Parijs Micheletti vs Tavares winnaar voor de LHW titel.

blackadder
15-05-2019, 18:13
Ik vind Jamal wel beter geworden sinds zijn laatste ontmoeting tegen Rico.
Ben benieuwd tegen wie Jamal moet vechten als hij dit jaar geen titel gevecht krijgt? Er blijft weinig over in de HW divisie. Een rematch tegen Adgebuyi zie ik niet zitten want daar heeft hij overtuigend van gewonnen in de finale van het 8 mans toernooi en met een gebroken hand nog wel.
Misschien tegen K1 champ Roel Mannaart of zijn kwelgeest Jafharr Wilnis waarvan hij 2 x heeft verloren. Want stel dat Wilnis weer dit keer wint van JBS, is de kans groter voor Jafharr om voor de titel te mogen vechten. Uiteindelijk is dat iedereen zijn doel om kampioen te worden, lijkt mij.

Smolik vs Inocente leuke partij. Genoeg draai trappen te zien.
Smolik vs Jamal zou grappig zijn. Maar die gaat sws als eerste tegen Abdallah wat ie ja ook in zijn video al aankondigde. Met een beetje vernuft houdt Glory dat dan in Oberhausen of ergens anders in Duitsland. Uitverkochte bak haast gegarandeerd.

largo0
16-05-2019, 03:33
Jamal was vorige partij ook duidelijk van plan om Rico's kop eraf te slaan. Ik zie het verschil niet. Er is ook geen verschil want Jamal blijft een te trage tegenstander voor Rico.

Maar als Jamal nou eens die 2 a 3 rondes volgas heeft? Dan kan het wat worden. De vorige keer zag je ‘m al bij de 2e ronde hijgen. Anders heeft hij sowieso geen kans tegen Rico. Maarja ALS telt niet.

LightHeavyWeight
21-05-2019, 22:08
Maar als Jamal nou eens die 2 a 3 rondes volgas heeft? Dan kan het wat worden. De vorige keer zag je ‘m al bij de 2e ronde hijgen. Anders heeft hij sowieso geen kans tegen Rico. Maarja ALS telt niet.

Ik acht hem ook zeker niet kansloos hoor maar Rico is zo'n ongelofelijk beest geworden, die moet je echt goed raken vroeg in de wedstrijd. Anders heeft het weinig kans.

Eindbaas
23-05-2019, 20:19
Schijnt dat Nordine Mahieddine heeft getekend bij Glory. Zijn eerste volgende partij zal in Glory 66 Parijs zijn tegen Tomas Mozny. En we krijgen hw beukpartij Wilnis vs Marshall in Glory 67 Orlando te zien.

largo0
23-05-2019, 23:20
Schijnt dat Nordine Mahieddine heeft getekend bij Glory. Zijn eerste volgende partij zal in Glory 66 Parijs zijn tegen Tomas Mozny. En we krijgen hw beukpartij Wilnis vs Marshall in Glory 67 Orlando te zien.

Ja als het goed is voor 2 partijen.

blackadder
26-05-2019, 02:44
Smolik krijgt dus toch eerst 1-2 andere partijen voor die tegen Abdallah mag zegt ome Cor. Wil m wel tegen Mannaart zien.

https://www.youtube.com/watch?v=CEarFkw6aEA

Eindbaas
26-05-2019, 17:43
Ome Cor zijn Duits is wel makkelijk te verstaan 😂
Ik denk dat het wel beter is om ze eerst twee partijen te laten vechten en dan pas tegen elkaar en het liefst natuurlijk in Duitsland.
En Abdellah staat wel 0-2 in Glory dus die moet ook aan de bak en wat wedstrijden winnen in Glory. Ik had gelezen dat Abdellah weg is bij zijn coach. Maar deze partij kan je als organisatie goed promoten.

Hier onder wordt Ome Cor geïnterviewd en waarom ze een kleine locatie hebben genomen in Utrecht, waarom Guto uit de Glory ranking is, waarom dat Donegi Abena vrij snel een titelgevecht krijgt, Rico/Jamal/Badr drama etc.
https://youtu.be/8Z0S4qrUHRs

blackadder
26-05-2019, 18:38
Ome Cor zijn Duits is wel makkelijk te verstaan 😂
Ik denk dat het wel beter is om ze eerst twee partijen te laten vechten en dan pas tegen elkaar en het liefst natuurlijk in Duitsland.
Zeker.

En Abdellah staat wel 0-2 in Glory dus die moet ook aan de bak en wat wedstrijden winnen in Glory.
Anders ligt ie er alweer uit voordat die pot tegen Smolik kan plaatsvinden.


Ik had gelezen dat Abdellah weg is bij zijn coach.
Welke coach bedoel je? Ik dacht dat ie nu bij Krauweel zit. Lijkt me stug dat ie daar weggaat.


Hier onder wordt Ome Cor geïnterviewd en waarom ze een kleine locatie hebben genomen in Utrecht, waarom Guto uit de Glory ranking is, waarom dat Donegi Abena vrij snel een titelgevecht krijgt, Rico/Jamal/Badr drama etc.
https://youtu.be/8Z0S4qrUHRs
Nu weten we iig wat er met Guto aan de hand is.

Eindbaas
26-05-2019, 22:07
Ah oke dan traint hij nu officieel onder Krauweel. Want voorheen trainde hij bij een ander die bij hem in de hoek stond toen hij tegen Guto vocht. Daar is hij weg van gegaan

Richelieu
28-05-2019, 08:41
Smolik krijgt dus toch eerst 1-2 andere partijen voor die tegen Abdallah mag zegt ome Cor. Wil m wel tegen Mannaart zien.

https://www.youtube.com/watch?v=CEarFkw6aEA

Smolik is toch één groot drama :confused:

blackadder
28-05-2019, 09:45
Smolik is toch één groot drama :confused:
Een taekwondo vechter met boxhandschoenen die ontzettend op zn bek gaat krijgen als die zn eerste fatsoenlijke tegenstander krijgt.

micha
28-05-2019, 16:43
Cor spreekt een aardig woordje duits. Een echte ambassadeur voor de sport

Eindbaas
30-05-2019, 11:12
Ben Saddik is boos!
https://www.telegraaf.nl/sport/3668749/jamal-ben-saddik-waar-blijft-rico?utm_source=facebook+&utm_medium=social+&utm_campaign=seeding-telegraaf

Anderson
30-05-2019, 14:57
Begrijpelijk dat die boos is.

micha
30-05-2019, 15:28
en terecht. er is zoveel onduidelijk omtrent Rico alleen dat Badr een nieuw contract heeft weten we nu

e-type
30-05-2019, 15:41
We weten allemaal toch hoe Glory omgaat met contendertoernooien. Puur voor de buhne.

largo0
30-05-2019, 20:42
Titel vacant maken! Rico heeft een jaar niet zijn titel verdedigd.

largo0
30-05-2019, 20:52
We weten allemaal toch hoe Glory omgaat met contendertoernooien. Puur voor de buhne.

Zwaar voor de buhne. Bij de zwaargewichten, welterweight en light divisie betekende het niet automatische voor de titel vechten zie Adebguyi, Londt, Danenberg, Koprivinski.

85 en de 65 kg divisie dan weer wel.

Tony Galento
30-05-2019, 21:40
Titel vacant maken! Rico heeft een jaar niet zijn titel verdedigd.

Lijkt me logisch, geen contract en geen partij.

blackadder
31-05-2019, 02:10
Titel vacant maken! Rico heeft een jaar niet zijn titel verdedigd.
Laatste verdediging was tegen Guto 29-09-2018.

R.D.N
31-05-2019, 10:19
Denk dat Rico veeeeel geld wil vangen.
gelijk heeft die,hij is de kampioen en bepaald.
kan ook gewoon lekker stoppen.
jamal is denk de enige die een kans maakt tegen hem.

micha
31-05-2019, 21:03
Denk dat Rico veeeeel geld wil vangen.gelijk heeft die,hij is de kampioen en bepaald.kan ook gewoon lekker stoppen.jamal is denk de enige die een kans maakt tegen hem.x2

Lorenzo
01-06-2019, 00:48
Jamal tegen Badr en de winnaar tegen Rico. Lijkt me wel een fair game.

Tony Galento
01-06-2019, 22:13
Jamal tegen Badr en de winnaar tegen Rico. Lijkt me wel een fair game.

Badr kan beter eerst wat wedstrijdritme opdoen. Lijkt me sterk dat hij meteen tegen Ben Saddik gaat. Die is voor iedereen een gevaarlijke tegenstander.

Lorenzo
02-06-2019, 16:29
Heb je gelijk in maar denk niet dat ze dat doen. Rico Badr Jamal zijn denk ik de partijen waar het grote publiek op zit te wachten .

blackadder
02-06-2019, 18:57
Iedereen zou denk ik een stuk blijer zijn als ze eindelijk eens iets aankondigden.

Tony Galento
04-06-2019, 22:35
Keek gisteren wat oude partijen uit 2015. Last man standing.

Die worden volgens mij gewoon versneld afgespeeld op Veronica. Ik dacht in het begin, jezus wat een tempo.

Eindbaas
05-06-2019, 22:29
@Tony Galento
Zag er goed uit in 2014 met Last Man Standing als ik het terug bekijk met bekende Amerikanen zoals Joe Rogan in de tribune die gewoon mee aan genieten was van de partijen. Jammer dat ze Joe Shilling hebben laten gaan. Een Amerikaan die wel goed kan kickboksen. Goed voor de Amerikaanse kijkers.



Glory heeft eindelijk weer een fatsoenlijke tv deal in de USA ze gaan weer in zee met CBS sports network. Volgens mij hadden ze in het begin van Glory (Glory 4 HW grand prix Tokio gewonnen door Schilt) ook een tv deal met CBS en daarna met Spike tv waar weer daarna Bellator Kickboxing is ontstaan.
https://www.glorykickboxing.com/news/glory-programming-added-to-cbs-sports-network-line-up:44b4ff8f-8db1-44f2-93d4-6ac4de68181d

Ik zie ook op FB dat Daniel Ghita weer zijn motivatie terug heeft en terug in de top wil en dat hij meerdere keer Benjamin Adegbuyi uitdaagt. Lijkt mij een mooie pot. Glory make it happen.

Eindbaas
07-06-2019, 10:48
https://pbs.twimg.com/media/D8NrIYQXsAAKZo7.jpg:large
Looks like Rico Verhoeven is back sparring at The Colosseum with Jahfarr Wilnis, Tomas Mozny and Tomáš Hron.
Bron: https://twitter.com/krisdekkermma?lang=en

blackadder
07-06-2019, 15:34
Nu nog dat contract afronden.

Eindbaas
10-06-2019, 22:42
Ilias Ennahachi van Otmani/SB gym kampioen bij Enfusion en WFL (63 kg) heeft een tweejarige contract getekend bij ONE. Er waren geruchten dat hij naar Glory zou gaan maar ONE heeft het toch voor elkaar geregeld.

Eindbaas
13-06-2019, 05:59
Badr op de pads met Said El Badaoui (https://www.facebook.com/said.e.badaoui.9?__tn__=%2CdK-R-R&eid=ARD4TcD5OAjNR1PSiuP1rL4l8j6oldOKe_kV7DkQhv4DWM VVto3f9tG6cFB6vgWGx7Hs_xghYq7hKOVJ&fref=mentions) van El Otmani Gym/SB Gym. Die is zichzelf aan het voorbereiden voor een partij in december kan niet anders.
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/62320821_879927979060915_182525411316465664_n.jpg? _nc_cat=110&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=2d9a735dc67dc7932800b677ab1b47f7&oe=5D80B640
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/64326240_2144878568914542_7101408414512709632_n.jp g?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=a55cde56192e2f5b4fce0e5fd9c51ed2&oe=5D9458E2

Waarschijnlijk komt er een Glory event in Duitsland zie bij 07.10

https://www.youtube.com/watch?v=wNFpttrlJls

Tony Galento
13-06-2019, 09:19
Gelukkig zijn er geen tussentijdse doping controles

R.D.N
14-06-2019, 11:42
Badr op de pads met Said El Badaoui (https://www.facebook.com/said.e.badaoui.9?__tn__=%2CdK-R-R&eid=ARD4TcD5OAjNR1PSiuP1rL4l8j6oldOKe_kV7DkQhv4DWM VVto3f9tG6cFB6vgWGx7Hs_xghYq7hKOVJ&fref=mentions) van El Otmani Gym/SB Gym. Die is zichzelf aan het voorbereiden voor een partij in december kan niet anders.
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/62320821_879927979060915_182525411316465664_n.jpg? _nc_cat=110&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=2d9a735dc67dc7932800b677ab1b47f7&oe=5D80B640
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/64326240_2144878568914542_7101408414512709632_n.jp g?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=a55cde56192e2f5b4fce0e5fd9c51ed2&oe=5D9458E2

Waarschijnlijk komt er een Glory event in Duitsland zie bij 07.10

https://www.youtube.com/watch?v=wNFpttrlJls


Wat een lichaam zeg Pfoe beestachtig

Eindbaas
14-06-2019, 17:58
Nu hopen dat Badr dit keer echt wat laat zien van zijn kunsten. Zijn laatste zes partijen goed afsluiten. Het niveau uit 2012 tegen Saki zie ik hem niet meer halen maar een 70 procent Badr kan de huidige HW divisie nog steeds interessant maken.

Glory heeft trouwens K1 heavyweight GP champ van 2017 Antonio Plazibat binnen gehaald. Hij gaat tegen Nordine Mahedinne vechten op Glory 66 Parijs 22 juni. Tomas Mozny heeft wegens blessureleed afgezegd tegen Nordine.

blackadder
15-06-2019, 12:27
Wat een lichaam zeg Pfoe beestachtig
Smolik is wel athletisch maar 'beestachtig'?

Eindbaas
17-06-2019, 14:12
@Blackadder
Ik denk dat R.D.N Badr bedoelt geen Smolik.

Bij Official Bonjasky geeft Mike Passenier aan dat de partij tegen Rico er gaat komen als het goed is.
Vanaf 7 min.
https://youtu.be/FK3NHprGmnw

Ik zie trouwens dat Jorina Baars ook heeft getekend bij ONE. Goed voor haar kan ze wat meer wedstrijden vechten, wat meer zekerheid en financieel beter? Wat is er met dat Bellator Kickboxing aan de hand? Ze organiseren zo weinig KB events. Lijkt wel of Bellator het niet meer boeit dat hele kickboksen.

JBW
17-06-2019, 18:48
Ik las vandaag ergens bij vechtsport info(dacht ik). Dat er enkel kb events zijn in Italië en dat had weer te maken met de mma licentie die ze anders niet krijgen. Zal het even zoeken

blackadder
19-06-2019, 19:33
Danyo Ilunga vs Fred Sikking als hoofdpartij bij een evenement van de voormalige trainers en managers van Smolik in München. Wordt nu uitgezonden via Kabel Eins. Is geloof ik al begonnen.

blackadder
19-06-2019, 19:37
@Blackadder
Ik denk dat R.D.N Badr bedoelt geen Smolik.
:lol: Oh. Die had ik helemaal niet gezien.

R.D.N
19-06-2019, 20:44
Smolik is wel athletisch maar 'beestachtig'?

Bedoel Badr uiteraard

blackadder
20-06-2019, 07:30
Ilunga vs Sikking.


https://www.youtube.com/watch?v=lphGpRl4FVo

Voor degenen die Duits kunnen doe jezelf een plezier en doe t geluid uit. Iedereen die altijd over de commentatoren in Nederland klagen of over die Engelsman van Enfusion hebben die idioot van een Matthias Preuss nog niet commentaar horen geven. Zoals bv dat men in t Thaiboxen geen ellebogen moet gebruiken. Hij commenteert al 10+ jaar en heeft nog steeds nul verstand vd sport.

blackadder
20-06-2019, 14:03
Ilunga vs Sikking

https://www.youtube.com/watch?v=wydlLawkSis

micha
20-06-2019, 17:06
zo die ging even neer zeg

RedDawn
20-06-2019, 18:19
Dat Sikking nog mag vechten. Hij is heeft al zoveel schade opgelopen. Echt onverantwoord!

e-type
20-06-2019, 19:44
Dat Sikking nog mag vechten. Hij is heeft al zoveel schade opgelopen. Echt onverantwoord!

x2

Eindbaas
21-06-2019, 11:32
Kort samengevat: zeer wisselvallige Ilonga (net als Duut) wint van Sikking die voor zijn eigen gezondheid beter kan stoppen.

Op de Fb pagina van kickbox blogger John Mo zie ik een bericht voorbij komen dat Hari vertrekt bij Mike's Gym.

blackadder
21-06-2019, 14:22
Kort samengevat: zeer wisselvallige Ilonga (net als Duut) wint van Sikking die voor zijn eigen gezondheid beter kan stoppen.

Op de Fb pagina van kickbox blogger John Mo zie ik een bericht voorbij komen dat Hari vertrekt bij Mike's Gym.
Is nu ook bevestigd door hem.
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?138756-Badr-Hari-stopt-met-de-samenwerking-Mike-Passenier

Eindbaas
07-07-2019, 11:38
Steko's Fake Club beter bekend als de Steko broeders zijn weer bezig met hun oplichters praktijken in Duitsland.
Dit keer hebben ze hun paper champ en ideale schoonzoon Sebastian Preuss "laten" winnen. Terwijl hij door de andere vechter (geen Steko vechter) gedomineerd werd en 2 knockdowns tegen zich kreeg. Bekijk de reactie van het publiek die kaartjes hebben gekocht en min likes op de video. Dit is niet goed voor de Kickbox sport in Duitsland. Terwijl de sport daar ook populair is, krijg je dit soort oplichters die de sport daar verpesten. Goed dat posterboy Michael Smolik bij hun weg is.
De volledige partij:
https://youtu.be/QppowW4k27s

Reacties op Twitter op een bekende Kickboks blogger Yodsanan die de knockdowns laat zien tegen de Steko bokszak.
https://mobile.twitter.com/_Yodsanan/status/1146104398759772160

paultjetilburg
08-07-2019, 02:27
Jerraya - Beztati
Badr - JBS
Ozcan - Jouncy

Eindbaas
08-07-2019, 15:26
Top kickboxing partijen voor dit jaar in Glory:

Heavyweight:
Rico Verhoeven vs Jamal Ben Saddik 3 (titelpartij) september in Duitsland zou ideaal zijn. JBS hoort gewoon voor de titel te vechten. Als het te lang duurt omdat de champ niet wil knokken de titel vacant maken wat ze bijv in het verleden hebben gedaan met Gokhan Saki in de Light Heavyweight.
Maar zie liever dat Rico snel bij tekend en dat deze partij als nog door gaat.

Benjamin Adegbuyi vs Daniel Ghita (als Ghita terug mag bij Glory) social media beef tussen deze twee Roemenen loopt steeds hoog op als ik Google translate moet geloven. Goed om deze knalpartij te promoten.

Roel Mannaart vs Antonio Plazibat 2 (winnaar tegen de top vijf, de huidige K1 champ tegen de voormalige K1 champ)
Nordin Mahedinne vs Junior Tafa (beide hebben een win nodig)
Michael Smolik vs Mo Abdelah (Duitse zwaargewicht superfight deze partij in Duitsland houden)
Jafharr Wilnis vs Guto Inocente


Light Heavyweight:
Arthem Vakhitov vs Felipe Micheletti (titelpartij)
Donegi Abena vs Luis Tavares 2 (staat nu 1-0 voor Abena)
Artur Gorlov vs Michael Duut


Middelweight:
Alex Pereira vs Ertugrul Bayrak (titel partij)
Simon Marcus vs Donovan Wisse
Yousri Belgaroui vs Eyevan Danenberg


Welterweight:
Cedric Doumbe vs Murthel Groenhart 3 (titel partij) Groenhart is uitgedaagd door de Champ, zie deze partij wel gebeuren.
Harut Grigorian vs Hamicha

Lightweight:
Marat Grigorian vs Tyani Beztati (titel partij)
Elvis Gashi vs Mo Jaraya
Tayfun Oscan erbij halen als Enfusion mee wil werken.

Featherweight
Zie ik liever een 8 mans toernooi in New York met VanNostrand, Asa Ten Pow, Zougary, Glunder, Adamchuck etc. Zou geweldig zijn als Ilias Bulaid mee zou doen.

blackadder
09-07-2019, 01:39
Steko's Fake Club beter bekend als de Steko broeders zijn weer bezig met hun oplichters praktijken in Duitsland.
Dit keer hebben ze hun paper champ en ideale schoonzoon Sebastian Preuss "laten" winnen. Terwijl hij door de andere vechter (geen Steko vechter) gedomineerd werd en 2 knockdowns tegen zich kreeg. Bekijk de reactie van het publiek die kaartjes hebben gekocht en min likes op de video. Dit is niet goed voor de Kickbox sport in Duitsland. Terwijl de sport daar ook populair is, krijg je dit soort oplichters die de sport daar verpesten. Goed dat posterboy Michael Smolik bij hun weg is.
De volledige partij:
https://youtu.be/QppowW4k27s

Reacties op Twitter op een bekende Kickboks blogger Yodsanan die de knockdowns laat zien tegen de Steko bokszak.
https://mobile.twitter.com/_Yodsanan/status/1146104398759772160
1,3k dislikes. Hahahaha :lol: Helaas is Preuss niet zo actief op social media als Smolik. Zou toch echt interessant zijn hoe hij tegen zijn 'winst' aankijkt na deze shit storm.

Eindbaas
10-07-2019, 19:30
Said El Badaoui is nu de officiële hoofdtrainer van Hari. Zat ook in het verleden in de hoek van Khalid Bourdif en de huidige top kickboksers zoals Hamicha, Bayrak en Bulaid, hij heeft nu ook onder zijn hoede de ervaren MMAers Melvin Manhoef en Germaine.
Ik ben wel benieuwd hoe die samenwerking gaat verlopen met Badr. Big Mike had toch iets meer engelen geduld met het karakter van Hari bijna 15 jaar lang. Maar het is wat het is.
https://mmadna.nl/badr-hari-maakt-zijn-nieuwe-hoofdtrainer-bekend/

En in december krijgen we toch Rico vs Badr 2. Ik hoop voor Jamal Ben Saddik dat het geen titel partij wordt. Heb je D'Angelo Marshall in de eerste ronde K.O gemept en een 8 man toernooi gewonnen met een gebroken hand tegen de favoriet gaat er iemand die al jaren niet echt actief is met je titel partij ervandoor..
https://www.ad.nl/sport/er-lijkt-geen-twijfel-meer-rico-verhoeven-in-de-ring-tegen-badr-hari~ab5fd8bf/

R.D.N
10-07-2019, 20:57
Said El Badaoui is nu de officiële hoofdtrainer van Hari. Zat ook in het verleden in de hoek van Khalid Bourdif en de huidige top kickboksers zoals Hamicha, Bayrak en Bulaid, hij heeft nu ook onder zijn hoede de ervaren MMAers Melvin Manhoef en Germaine.
Ik ben wel benieuwd hoe die samenwerking gaat verlopen met Badr. Big Mike had toch iets meer engelen geduld met het karakter van Hari bijna 15 jaar lang. Maar het is wat het is.
https://mmadna.nl/badr-hari-maakt-zijn-nieuwe-hoofdtrainer-bekend/

En in december krijgen we toch Rico vs Badr 2. Ik hoop voor Jamal Ben Saddik dat het geen titel partij wordt. Heb je D'Angelo Marshall in de eerste ronde K.O gemept en een 8 man toernooi gewonnen met een gebroken hand tegen de favoriet gaat er iemand die al jaren niet echt actief is met je titel partij ervandoor..
https://www.ad.nl/sport/er-lijkt-geen-twijfel-meer-rico-verhoeven-in-de-ring-tegen-badr-hari~ab5fd8bf/


Zou Jamal leuk vinden Hahahah kan toch niet.
vind het niet heel slim om hem gelijk tegen Rico te zetten.

Anderson
11-07-2019, 16:17
Misschien vallen de kijk cyfers zo tegen dat ze op Badr inzetten voor een kijkcijfer kanon.

Eindbaas
11-07-2019, 17:09
Default
Het is gewoon een money fight. Natuurlijk heeft Glory het nodig. Vooral voor de kijkcijfers en een stadion wat je met gemak kan uitverkopen. Maar ik zag liever Rico vs Jamal 3. Ik zie Badr ook niet winnen van Rico. Helemaal niet met 5 x 3

R.D.N
11-07-2019, 17:40
Wat denk je wat Glory het gaat kosten ��

Anderson
11-07-2019, 19:28
Default
Het is gewoon een money fight. Natuurlijk heeft Glory het nodig. Vooral voor de kijkcijfers en een stadion wat je met gemak kan uitverkopen. Maar ik zag liever Rico vs Jamal 3. Ik zie Badr ook niet winnen van Rico. Helemaal niet met 5 x 3

Denk het ook niet alleen met wat tover drank zou die een beetje kans maken.

Eindbaas
16-07-2019, 12:28
Arthem Vakhitov had toch zijn hand gebroken tegen Donegi Abena. Niet de eerste keer. Die zullen we dit jaar niet zijn titel zien verdedigen denk ik. Daarom was hij niet echt actief in het begin tegen Abena. Voorlopig geen piano voor Vakhitov.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/glory-kickboks-kampioen-artem-vakhitov-met-succes-geopereerd/

Adegbuyi vs Ghita ruzie loopt steeds verder op. Ik zou ze liever in een kickboks wedstrijd willen zien
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/boks-nieuws/ruziende-kickboksers-ghita-en-adegbuyi-in-bokswedstrijd/

Vraag me af of ze bij Glory nog meer events gaan organiseren voor het event Collision 2? Nog niks bekend en hun vechters ( Perreira en Smolik ) wachten ook als ik hun social media zie.

Eindbaas
25-07-2019, 02:42
Ismael Lazaar is weer terug in Enfusion

" Enfusion co-promotor Antwerp Fight Organisation maakte afgelopen week de aankondiging dat Lazaar in November zal vechten op haar event in Antwerpen, België. Navraag leert dat er nog geen tegenstander is, maar deze zal ongetwijfeld gevonden worden."
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/geschorste-kickbokser-ismael-lazaar-november-weer-in-actie/

Geldt die belachelijke lange schorsing van het vage Instituut voor Sportrecht (ISR) dan alleen toch voor Nederland?

Dit is een heavyweight knalpartij voor de hardcore kickbox fans. Pavel Zhuravlev (Oekraïne) vs Iraj Azizpour (Iran) in Oekraïne 24 augustus, FEA gaat daar een event houden. Goed dat Pavel weer terug is. Zag Pavel liever tegen Arthem Vahkitov voor de titel aangezien Pavel de interim champ is in de LHW divisie van Glory, die interim titel was gecreëerd omdat Vahkitov elke keer zijn hand brak.
https://kickboxingz.com/fea-kickboxing-debuts-in-ukraine

Felipe Micheletti interview over zijn laatste win partij tegen Luis Tavares, zijn last minute partij tegen oud Kunlun kampioen Andrey Gerasimchuk (de laatste die van Rico won) over ONE FC en MMA.
https://fight-library.com/2019/07/13/felipe-micheletti-glory-kickboxer-on-last-fight-mma-transition-and-more/

JBW
08-08-2019, 19:34
Glory 68 in Miami zie ik

blackadder
08-08-2019, 21:30
Dit is een heavyweight knalpartij voor de hardcore kickbox fans. Pavel Zhuravlev (Oekraïne) vs Iraj Azizpour (Iran) in Oekraïne 24 augustus, FEA gaat daar een event houden. Goed dat Pavel weer terug is.

Was Pavel niet HIV positief?

RedDawn
08-08-2019, 21:33
Was Pavel niet HIV positief?

Klopt. Ongelooflijk dat hij weer de ring in mag!

Eindbaas
09-08-2019, 22:21
Glory 68 in Miami zie ik
Zag het voorbij komen. Zullen wel 2 a 3 leuke partijen er opstaan.

Eindbaas
09-08-2019, 23:04
Klopt. Ongelooflijk dat hij weer de ring in mag!

Zag dit net op de insta van Pavel, een reactie van zijn Iraanse tegenstander.

irajazizpuor (https://www.instagram.com/irajazizpuor/)

I would have liked to be in the competition and definitely beat my opponent but they told me that this fight was canceled for me.

https://www.instagram.com/p/B0Jf-5zIvu7/