PDA

View Full Version : Wil jij ons team versterken ?



Wheelie
25-01-2019, 21:12
http://mixfight.com/blogimg/1000/500/id36807/ariel1.jpg
Wil jij ons team versterken ?Jan 21, 2019 Ben of ken jij de nieuwe Ariel Helwani? Kijk jij elk vechtsport event? Heb je altijd al eens live verslag willen doen? Check dan het artikel en reageer!!!


Mixfight
Het gaat goed met Mixfight, we zijn al jaren een van de grootste vechtsport websites van de Benelux en we doen ons uiterste best om dit zo goed mogelijk te doen. En met succes, als we de bezoekersaantallen mogen geloven. Toch blijven we streven naar nóg meer en nóg betere artikelen en daarom zijn we opzoek naar enthousiaste schrijvers, die het reeds bestaande team achter Mixfight willen versterken.

Op zoek
Wie zoeken we? In eerste instantie zijn we opzoek naar schrijvers. Dus ben jij of ken jij een bevlogen liefhebber van vechtsport, die leuke en oorspronkelijke stukjes kan schrijven? Dan moet je beslist contact opnemen met Mixfight!

Hou ons op de hoogte
Bovendien willen we ook vechters, trainers, sportscholen en promotors oproepen om ons regelmatig op de hoogte te houden van allerhande gebeurtenissen. Dat wilt niet zeggen dat we alles zullen plaatsen, maar wanneer wij ergens nieuws in zien dan willen we er graag over schrijven. Datzelfde geldt voor fans, promotors en andere organisaties en bedrijven die zich bezig houden met vechtsport.

Team
Het team achter Mixfight bestaat uit enkel vrijwilligers. Medewerkers ontvangen dus geen financiële compensatie voor hun medewerking, maar mogen wel gratis naar de evenementen waarvan zij verslag doen. Daarnaast is schrijven voor Mixfight interessant als extra activiteit voor studenten (bijvoorbeeld voor de richtingen journalistiek, Media & Entertainment en Nederlands). Interesse om ons team te komen versterken? Mail de redactie op [email protected]

Heb jij tips, commentaar, nieuws, suggesties of ideeën om deze site nog beter te maken? Stuur ons dan een mailtje.

goro
27-01-2019, 23:28
Ik heb dat lang geleden gedaan vr kickbox.nl. zalig dichtbij de ring backstage enzo

onne1983
28-01-2019, 09:38
Ik heb dat lang geleden gedaan vr kickbox.nl. zalig dichtbij de ring backstage enzo
Ik heb het jaren voor K-1Fans.com gedaan. Het is ook echt zeker leuk om te doen!