PDA

View Full Version : UFC 237 : Conor McGregor daagt Nate Diaz uit om indruk te maken op levende legende



Robvandee
12-02-2019, 19:31
Conor McGregor daagt Nate Diaz uit om indruk te maken op levende legende

Conor heeft Nate Diaz uitgedaagd om op de UFC 237 tegen hem te vechten in Brazilie:wacko::wacko:

Anderson Silva zal het dan opnemen tegen Nick Diaz...:lol:

Aldus diverse tweets van de UFC en Conor ..

Dana White is geen voorstander van Conor versus Nate voor een derde keer..

Wat vinden jullie ??

Groet

Rob

Goofy
12-02-2019, 21:13
hmmm, Ik ben zelf ook niet echt voorstander van conor vs nate 3.
Ik zou veel liever Conor vs ferguson willen zien ;)

Silva vs nick diaz, was de eerste gevecht toch wat teleurstellend, maar heb goede hoop dat een tweede gevecht beter zou zijn!

my2cents
12-02-2019, 23:47
Tegen Ferguson maakt hij geen schijn van kans. Tegen Diaz daarom wat spannender

S.B.
13-02-2019, 07:53
Tegen Ferguson maakt hij geen schijn van kans. Tegen Diaz daarom wat spannender

Waar is dat op gebaseerd? Tony krijgt vaak een knockdown te verwerken, zijn kin is goed, maar niemand slaat harder dan conor dus ik ben wel benieuwd wat daar gebeurt.

Superstick
13-02-2019, 16:07
Waar is dat op gebaseerd? Tony krijgt vaak een knockdown te verwerken, zijn kin is goed, maar niemand slaat harder dan conor dus ik ben wel benieuwd wat daar gebeurt.

Ik ben het met hem eens hoor, Ferguson zal McGregor opvreten. En Conor slaat helemaal niet zo hard. Hij is snel en hij plaatst heel goed. Daarom veel knockdowns. Maar in de UFC heeft ie nog nooit iemand ' echt' KO geslagen.

Goofy
13-02-2019, 19:01
Mc gregor vs ferguson lijkt me de meest interresante matchup die momenteel in de lightweight te maken is.
Ik denk zelf niet dat Mcgregor kansloos is. Hij is verreweg de beste striker waar Ferguson ooit tegen gevochten heeft (denk ik..)

Bromios
13-02-2019, 19:44
Gewoon Conor-Cowboy en verder geen gelul.

S.B.
14-02-2019, 13:05
Ik ben het met hem eens hoor, Ferguson zal McGregor opvreten. En Conor slaat helemaal niet zo hard. Hij is snel en hij plaatst heel goed. Daarom veel knockdowns. Maar in de UFC heeft ie nog nooit iemand ' echt' KO geslagen.
https://goo.gl/images/uQz6K4
https://goo.gl/images/uQz6K4
https://i.ibb.co/YDTJH6K/i.jpg
oke

appelsap
14-02-2019, 16:29
Op welk gewicht?

Conor-Cowboy is veel leuker natuurlijk. Kijken hoe die onderarmpjes van Conor eruit zien na 3 rondes met iemand die wel trapt....

Bromios
14-02-2019, 20:02
https://goo.gl/images/uQz6K4
https://goo.gl/images/uQz6K4
https://i.ibb.co/YDTJH6K/i.jpg
oke

Het verschil met toen is dat niemand zich meer zodanig laat opfokken dat hij roekeloos naar voren dendert en zonder dekking begint te slaan.

Je kunt positief blijven en zeggen dat hij een ronde heeft gewonnen tegen Khabib maar dat als positief beschouwen terwijl hij 4 rondes lang zwaar gedomineerd werd is een lachertje. Conor zijn code is gekraakt. Hij haalde een 20 procent voordeel uit het opfokken van zijn tegenstanders en dat voordeel is weggevallen nu.

Elke tegenstander met wat worstelen en een goede takedown wint in principe van McGregor. Als vechter is hij niet meer relevant. Alleen als moneyfight, Tenzij UFC er voor kiest hem slim te matchen.

Conor is hard op weg de nieuwe Lord Lobov te worden. Tenzij hij snel stopt. Ik gok op een Nate III en dan stoppen. (Maar ik hoop op Cowboy)

my2cents
14-02-2019, 22:08
Het verschil met toen is dat niemand zich meer zodanig laat opfokken dat hij roekeloos naar voren dendert en zonder dekking begint te slaan.

Je kunt positief blijven en zeggen dat hij een ronde heeft gewonnen tegen Khabib maar dat als positief beschouwen terwijl hij 4 rondes lang zwaar gedomineerd werd is een lachertje. Conor zijn code is gekraakt. Hij haalde een 20 procent voordeel uit het opfokken van zijn tegenstanders en dat voordeel is weggevallen nu.

Elke tegenstander met wat worstelen en een goede takedown wint in principe van McGregor. Als vechter is hij niet meer relevant. Alleen als moneyfight, Tenzij UFC er voor kiest hem slim te matchen.

Conor is hard op weg de nieuwe Lord Lobov te worden. Tenzij hij snel stopt. Ik gok op een Nate III en dan stoppen. (Maar ik hoop op Cowboy)

Dit inderdaad. Daarnaast lijkt zijn focus steeds minder op trainen te liggen

JBW
14-02-2019, 22:30
Dit inderdaad. Daarnaast lijkt zijn focus steeds minder op trainen te liggen

Ja ik weet niet hoor, maar zie alleen maar meer fotos van het trainen voorbij komen. En wat van zn rotzooi whiskey.

S.B.
15-02-2019, 10:32
Het verschil met toen is dat niemand zich meer zodanig laat opfokken dat hij roekeloos naar voren dendert en zonder dekking begint te slaan.

Je kunt positief blijven en zeggen dat hij een ronde heeft gewonnen tegen Khabib maar dat als positief beschouwen terwijl hij 4 rondes lang zwaar gedomineerd werd is een lachertje. Conor zijn code is gekraakt. Hij haalde een 20 procent voordeel uit het opfokken van zijn tegenstanders en dat voordeel is weggevallen nu.

Elke tegenstander met wat worstelen en een goede takedown wint in principe van McGregor. Als vechter is hij niet meer relevant. Alleen als moneyfight, Tenzij UFC er voor kiest hem slim te matchen.

Conor is hard op weg de nieuwe Lord Lobov te worden. Tenzij hij snel stopt. Ik gok op een Nate III en dan stoppen. (Maar ik hoop op Cowboy)
Wat een hoop onzin in 1 bericht. Alvarez is een bovengemiddeld goede worstelaar, niks te vertellen, Khabib lukte ook niet elke takedown, tegen Mendes won hij ook gewoon.

Daarbij is het ook niet zo dat hij lekker zijn tegenstanders uitkiest, hij vecht gewoon tegen wie de UFC wil. Dat hij dan een keer verliest (1x van Khabib, 1x van Diaz), lijkt me geen onoverkomelijk iets.

micha
15-02-2019, 10:33
Ja ik weet niet hoor, maar zie alleen maar meer fotos van het trainen voorbij komen. En wat van zn rotzooi whiskey.die whisky is echt niet verkeerd hoor. ik heb een fles en het is lekker

S.B.
15-02-2019, 10:37
Wat een hoop onzin in 1 bericht. Alvarez is een bovengemiddeld goede worstelaar, niks te vertellen, Khabib lukte ook niet elke takedown, tegen Mendes won hij ook gewoon.

Daarbij is het ook niet zo dat hij lekker zijn tegenstanders uitkiest, hij vecht gewoon tegen wie de UFC wil. Dat hij dan een keer verliest (1x van Khabib, 1x van Diaz), lijkt me geen onoverkomelijk iets.

Daarbij ook nog: als je een partij van Khabib verliest kan je opeens niet meer vechten? Die gast staat 26-0 . Heeft Aldo opeens geen striking omdat Conor hem knockout sloeg? Dat is natuurlijk echt heel kortzichtig...

carlo1
12-03-2019, 18:59
https://www.ad.nl/andere-sporten/conor-mcgregor-opgepakt-in-miami-wegens-wangedrag~a3c88793/
Gaat weer lekker

Goofy
13-03-2019, 09:52
tja, ik weet niet zo heel goed wat ik daarvan moet vinden. Als je zo bekend bent en naar al die rare feestjes gaat kun je wel verwachten dat mensen je lastig gaan vallen. Maar Als een onbekende mij zou lopen filmen met zijn telefoon zou ik die het liefst ook wel uit zijn handen willen slaan.

S.B.
13-03-2019, 09:58
De card krijgt steeds meer vorm en zoals we kennen van UFC's in Brazilie is het een dino-bijeenkomst:
Main-event: TBA
Namajunas - Andrade (strawweight championship)
Aldo - Volkanovski
Cannonier - Silva
Noguiera - Spann