PDA

View Full Version : UFC Praag straks LIVE bij Veronica



Wheelie
23-02-2019, 20:13
http://mixfight.com/blogimg/1000/500/id36870/ufc_praag.png

UFC Praag LIVE bij VeronicaFeb 23, 2019 Vanavond vind vanuit de O2 Arena in Praag het eerste UFC evenement in Europa van dit jaar plaats, het is ook de eerste keer dat de UFC een evenement in Tsjechië organiseert.V


UFC Praag is vanavond vanaf 20.30 uur live te zien bij Veronica.

Main event

De Poolse Jan Blachowicz neemt het in de hoofdpartij van vanavond op tegen de Braziliaanse Thiago Santos. Namens Nederland komt Stefan Struve ook in actie.

Stefan Struve


Met een lengte van 2,13 meter is Struve de langste vechter in de UFC. "The Skyscraper" neemt het in de co-main event op tegen de Braziliaanse Marcos Rogerio de Lima. Struve komt al sinds 2009 uit voor de UFC en maakte al op 21-jarige leeftijd zijn debuut in de zwaargewicht divisie van de UFC. Voor Struve staat zijn er veel op het spel, bij verlies is het zijn derde verliespartij op rij.

Matchmaking hoofdprogramma

De matchmaking van het hoofdprogramma ziet er als volgt uit:

Main card (ESPN+ at 2 p.m. ET)
Jan Blachowicz vs. Thiago Santos
Stefan Struve vs. Marcos Rogerio de Lima
Gian Villante vs. Michal Oleksiejczuk
Liz Carmouche vs. Lucie Pudilova
John Dodson vs. Petr Yan
Magomed Ankalaev vs. Kidson Abreu

http://mixfight.com/2019/02/UFC-Praag-LIVE-bij-Veronica

LightHeavyWeight
23-02-2019, 20:35
Remy en Helene die het over mma hebben.......
Ach ja, blij dat het live is.

Anderson
23-02-2019, 22:17
Mooi gedaan was even schrikken.

maartenjackie
23-02-2019, 22:17
Struve viel me wel tegen hoor, sloom, geen dekking. Gelukkig gewonnen

R.D.N
23-02-2019, 22:22
Remy en Helene die het over mma hebben.......
Ach ja, blij dat het live is.

Wat dag je van Germaine op hakjes.

carlo1
23-02-2019, 22:53
Struve dus mogelijk gestopt. Vond het wel een mooie toespraak.

LightHeavyWeight
23-02-2019, 23:37
Elke amateur psycholoog zag natuurlijk wel dat hij nooit over die hartafwijking was heen gekomen, zowel fysiek als mentaal. Vandaar dat ik het hem ook van harte gun om te stoppen en lekker training te gaan geven oid.
Het is jammer, met een gezond hart was er veel mogelijk geweest.

micha
24-02-2019, 06:22
Pudilova is bestolen

S.B.
24-02-2019, 08:14
Retire met een winst partij, ik gun het hem van harte na zo een bewogen carrière.

LightHeavyWeight
24-02-2019, 08:22
Pudilova is bestolen ik vond 29-28 voor haar. Maar het meerendeel van haar strikes waren wel mis dus echt bestolen vond ik het ook weer niet. Volgens mij gaf 1 jury een 30-27, die moet wel goed gek zijn geweest.
Die Santos is wel een echte killer momenteel.
en nogmaals mooi dat Stefan er een sub uitperste, eerste ronde was ongetwijfeld een 10-08.

Capo dei capii
24-02-2019, 08:38
Was wel weer een typische Struve overwinning. Het was hem meer dan gegund. Zag er staand niet solide uit. Denk dat die de goede keuze heeft gemaakt. Niets meer dan respect als je ziet waar die van terug heeft moeten en tegen wat voor een monsters die nog heeft gestaan.

Marco was trouwens prettig om naar te luisteren. Zorgde er ook voor dat die pannenkoek niet al zijn oneliners eruit kon gooien.

micha
24-02-2019, 09:29
het liefst hoor ik toch gewoon het originele commentaar. Remy babbelt maar een end raak. Voor mij hoeft dat niet. Hou het internationaal

Eindbaas
24-02-2019, 09:43
https://youtu.be/x0VBnRQoR2o

LightHeavyWeight
24-02-2019, 09:55
Remy vergelijkt alles constant met kickboksen en met DeRandamie heb ik gewoon niet zoveel maar daar kan zij niets aan doen.
Je kunt veel zeggen van Helene en die commentator, ze hebben wel redelijk wat feitenkennis voor mensen die totaal niet uit de sport komen. Maar het klopt allemaal gewoon niet en je vergelijkt toch stiekem met Rogan, die gewoon Chamoins League is.

Capo dei capii
24-02-2019, 11:28
Rogan is idd prima. Heeft goede stappen gemaakt. Jon Anik heb ik niet echt een hoge pet van op. Dominic Cruz zegt altijd wel zinnige dingen.

S.B.
24-02-2019, 13:39
DC, Cruz en Anik. Wat een kennis hebben die in huis. Vind ook Felder en Rogan gewoon goed.

micha
14-04-2019, 05:32
weer geen stream

LightHeavyWeight
14-04-2019, 23:28
Morsdood hier, geen enkele reactie op de 2 geweldige hoofdpartijen van vannacht.
En Veronica kan de tering krijgen btw

micha
15-04-2019, 06:08
inderdaad

bananenplukster
15-04-2019, 08:28
Morsdood hier, geen enkele reactie op de 2 geweldige hoofdpartijen van vannacht.
En Veronica kan de tering krijgen btw

Dat waren zeker 2 geweldige hoofdpartijen, geweldig gevochten alle 4! Zelfs partij van Rountree vond ik te doen jammer dat Saki van hem verloren heeft. Hier is het al jaren morsdood zoals in mijn topic aangaf dat ik had geopend, ik blijf nog wel kijken maar reageren doe ik(bijna) niet meer. Ik hoor je al denken als meer mensen zo zouden denken bij andere platforms....tjah. Ik was het ff kwijt waarom kickbox.nl uit de lucht ging enkele jaren terug? Weet jij dat?

e-type
19-04-2019, 13:02
Morsdood hier, geen enkele reactie op de 2 geweldige hoofdpartijen van vannacht.
En Veronica kan de tering krijgen btw

Komt omdat sommigen blijkbaar hier liever alleen met de echte mma experts willen discussieren.

Dat ben ik niet, dus hou ik het ook voor gezien.

micha
19-04-2019, 16:02
ik hoop dat de stream morgen wel werkt met Overeem

Bromios
20-04-2019, 21:35
Godverdegodverdegodver. Heb ik na 3 kwartier refreshen eindelijk die hoerensite aan de praat is alistair net afgelopen. Wat een klotezooit. En nu weet ik de winnaar ook al dus ik hoef het programma wat ik heb opgenomen morgen ook niet meer te kijken. Wat een klootzakken daar bij veronica.

micha
20-04-2019, 22:21
Overeeeeeeem!!!!!!!! fuck spoilers niemand kijkt hier!!!

LightHeavyWeight
20-04-2019, 22:58
Zonder overdrijven kan ik stellen dat Veronica mijn UfC liefde zo langzaam kapot maakt.

e-type
20-04-2019, 23:00
Godverdegodverdegodver. Heb ik na 3 kwartier refreshen eindelijk die hoerensite aan de praat is alistair net afgelopen. Wat een klotezooit. En nu weet ik de winnaar ook al dus ik hoef het programma wat ik heb opgenomen morgen ook niet meer te kijken. Wat een klootzakken daar bij veronica.

niks met veronica te maken. Bij mij deed ie het de hele avond prima.

LightHeavyWeight
20-04-2019, 23:05
Ik ben het wel een beetje zat dat ze niks live op TV uitzenden.

Verder kreeg Overeen deze wel een in zijn schoot geworpen. Of in zijn knie geworpen was het meer.

e-type
21-04-2019, 14:30
Ik ben het wel een beetje zat dat ze niks live op TV uitzenden.

Verder kreeg Overeen deze wel een in zijn schoot geworpen. Of in zijn knie geworpen was het meer.

Eens.

Maar laat de UFC zich eerst maar online bewijzen, denkt Veronica vast.
Het blijft een avondvullend event die misschien nog niet zoveel adverteerders trekt.

Lorenzo
21-04-2019, 17:45
Toch vind ik het lekker weg kijken zo bij Veronica. Niet van die lange rusttijden.
Commentaar ook wel leuk. Lekker op de bank genieten met een koele rakker.

Bromios
23-04-2019, 09:57
niks met veronica te maken. Bij mij deed ie het de hele avond prima.

Ziggo go, youtube, netflix allemaal prima. Veronica lagte de hele tijd en ging dan weer verder waar de partij op dat moment weer was. Kortom, ik zag alistair opkomen en hem met zijn handen in de lucht staan. Heb vervolgens het programma maar opgenomen en de volgende dag gekeken.

e-type
23-04-2019, 14:38
Ziggo go, youtube, netflix allemaal prima. Veronica lagte de hele tijd en ging dan weer verder waar de partij op dat moment weer was. Kortom, ik zag alistair opkomen en hem met zijn handen in de lucht staan. Heb vervolgens het programma maar opgenomen en de volgende dag gekeken.

Wel zonde.