PDA

View Full Version : Robbie Hageman stopt met kickboksen door gezwel



Wheelie
01-03-2019, 22:56
http://mixfight.com/blogimg/1000/500/id36893/robbie_hageman_stopt_.jpg
Bron foto: GLORY

ROBBIE HAGEMAN STOPT MET KICKBOKSEN DOOR GEZWELMar 1, 2019 De GLORY-kickbokser Robbie Hageman uit Eindhoven moet noodgedwongen stoppen met vechten. Er is een gezwel in het hoofd ontdekt.


Einde carričre
De 28-jarige kickbokser is net vader geworden van zijn 2ezoon, maar moet nu al kampen met slecht nieuws. Onlangs heeft Robbie een hersenscan gehad en daar kwam uit dat hij een gezwel heeft op de achterkant van zijn linkerhersenhelft. Dat betekent einde carričre. Voorlopig is het niet aan te raden om klappen op zijn hoofd te krijgen. Mochten ze het kunnen oplossen verwacht Robbie dat het mentaal altijd zal blijven meespelen.
Agressief gezwel
Er is nog niet bekend hoe het precies zit, maar aan de hand van de MRI-scan denken ze dat het een agressief gezwel is. De neurochirurg gaat een stukje uit het gezwel halen om te kijken wat het precies is. Het is dus nog niet te zeggen of het levensbedreigend is. In ieder geval is het gezwel niet goed.
Geluk bij een ongeluk
Op 8 december ging Hageman knock-out tijdens GLORY 63 in Rotterdam Ahoy. Alle vechters van GLORY zijn in zo’n geval verplicht om een MRI-scan te ondergaan. Het goede nieuws was dat zijn hersencapaciteit door alle klappen van de laatste 10 jaar niet achteruit is gegaan. Het slechte nieuws was dat er een gezwel was gevonden. De kickbokser loopt al langer met het gezwel en al die overwinningen heeft hij met het gezwel in zijn hoofd behaald. Zonder de knock-out was Robbie er nooit achter gekomen.
Pech
"Het was even schrikken. Maar vooral voor mijn ouders, want ik ben er zelf - gelovig als ik ben - erg nuchter onder. Ik denk namelijk dat alles geschreven staat. Ik ben meer gezegend in het leven dan dat ik pech heb. Nu heb ik een keer pech en dan is het meteen goed. Maar ik tel mijn zegeningen,” zegt Robbie tegen Omroep Brabant.



http://mixfight.com/2019/03/Robbie-Hageman-stopt-met-kickboksen-door-gezwel

Anderson
01-03-2019, 23:28
Best heftig voor z'n naaste familie hopelijk kunnen ze het goed behandelen.

Richelieu
02-03-2019, 00:22
Erg heftig nieuws, sterkte Robbie!

tarantula
05-03-2019, 19:29
Veel beterschap bro, sterkte voor je familie.

maartenjackie
04-05-2019, 15:15
Klopt het dat hij is overleden? Zo ja gecondoleerd aan alle nabestaanden.

micha
04-05-2019, 16:13
Klopt het dat hij is overleden? Zo ja gecondoleerd aan alle nabestaanden.neee joh

R.D.N
04-05-2019, 17:03
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/amp/2952251/Slecht-nieuws-voor-Robbie-Hageman-kickbokser-is-ongeneeslijk-ziek

blackadder
04-05-2019, 19:15
Holy shit 😲

micha
04-05-2019, 20:30
Robbie Hageman heeft goed nieuws over de tumor in zijn hoofd: 'Geen nabehandelingen nodig' Robbie Hageman op archiefbeeld. (foto: Omroep Brabant)EINDHOVEN - Kickbokser Robbie Hageman heeft ‘goed nieuws’ over de tumor in zijn hoofd. De 27-jarige Eindhovenaar schrijft dinsdag op Instagram dat er geen nabehandelingen nodig zijn. De tumor zal wel weer aangroeien, want Robbie is ongeneeslijk ziek. Over een half jaar ondergaat hij een MRI-scan om de groei van het gezwel te bekijken. Geschreven door Joost van Erp Hageman kreeg in maart van dit jaar te horen dat hij een tumor had in zijn hoofd. Die tumor is per toeval ontdekt bij een verplichte MRI-scan nadat hij in december knock-out was gegaan bij een kickbokswedstrijd.Bekijk de Instagram-post. De tekst gaat daaronder verder.