PDA

View Full Version : UFC op sbs9



wesley1993
28-04-2019, 21:59
Veronica gaat tot en met ufc 239 alle evenementen live op sbs9 uitzenden. Dit wegens problemen met de stream.

https://www.veronicatv.nl/programmas/UFC/blog/nieuws/ufc-komende-maanden-live-op-sbs-9/

Bromios
04-05-2019, 14:15
IK heb hem op opnemen gezet. Ben benieuwd.

micha
04-05-2019, 16:20
top!!!

LightHeavyWeight
04-05-2019, 16:34
Laat ze dit ook aub zo houden.

Bromios
05-05-2019, 12:11
Helemaal prima dit. Bisping echt top commentaar wat mij betreft. Hoeft van mij echt niet in het nederlands.

Bromios
07-05-2019, 09:50
Gisteren even een stukje van de Nederlandse versie gekeken. Het geluid van de partij is half weggedraaid en het commentaar is wat algemeen waardoor je helemaal geen beleving krijgt. Net alsof je op een verjaardag zit met het geluid uit en de tv aan op de achtergrond.

Hoofdpartij leek wat slapjes terwijl dat met origineel commentaar echt een topper was. Kortom: Lekker integraal uitzenden en de kosten voor het Nederlandse gebeuren lekker in de zak houden.

onne1983
07-05-2019, 10:59
Gisteren even een stukje van de Nederlandse versie gekeken. Het geluid van de partij is half weggedraaid en het commentaar is wat algemeen waardoor je helemaal geen beleving krijgt. Net alsof je op een verjaardag zit met het geluid uit en de tv aan op de achtergrond.

Hoofdpartij leek wat slapjes terwijl dat met origineel commentaar echt een topper was. Kortom: Lekker integraal uitzenden en de kosten voor het Nederlandse gebeuren lekker in de zak houden.


Niks aan toe te voegen... Helemaal mee eens. Wij Nederlanders zijn te nuchter om leuk commentaar te geven..Het blijft altijd zo ingetogen..

YoMarK
07-05-2019, 13:44
Het geluid was inderdaad veel te veel weggedraaid. Commentaar was verder prima, maar de beleving overall was gewoon niet geweldig.