PDA

View Full Version : Fight Inside: The first Episode



payap
07-05-2019, 18:05
FIGHT INSIDE: EPISODE 1 with Soumia Albahaja, Fikiri Tijarti, Hassan Ait Bassou en Jonne Regout.

FIGHT INSIDE is the new media platform where we discuss and show you everything happening in the world of combat sports. Our speakers and guests are names truly comitted and experienced within the sports, so that is will be as REAL as possible. FIGHT INSIDE.


https://www.youtube.com/watch?v=RetYaySLlLU

Eindbaas
08-05-2019, 10:28
Thanks voor het delen.

Ik heb de eerste aflevering gezien. Ze mogen wel beter hun huiswerk gaan doen: Sittichai vs Grigorian is voor de vijfde keer niet de derde keer. Waarvan 4 keer winst voor Sittichai van de laatste 4 partijen. Badr is geschorst tot december niet tot september bij Glory. Overal te lezen van Nos tot de website van Glory zelf, dat had die deskundige mr moeten weten niemand zei er wat van.
Ik heb het gevoel dat ze Petch (heeft hele harde linker trap) en Sittichai door elkaar halen betreft het constant trappen tegen Van Roosmalen.. maar ik kan het verkeerd hebben.

Rico heeft nog geen nieuwe contract bij Glory getekend daarom is die partij tussen Jamal er nog niet.. hij heeft nooit gezegd dat hij alleen voor Badr gaat, waarom zou hij? De eerste partij heeft hij al gewonnen en hij is al vrij lang kampioen. Uiteindelijk beslist zijn werkgever tegen wie hij moet vechten. Het is niet dat hij Jamal ontwijkt.

Iedereen aan tafel daar is van mening dat je bij dopingstraf je levenslang geschorst moet worden.. Nou dan kan de Ufc en andere organisaties ermee stoppen met dat soort hoge straffen. In elke topsport gebruikt men dat soort middelen, het is niet alleen voor extra massa maar ook om blessures snel te laten genezen. Het is niet zo dat je beter ermee vecht en meer combinaties er mee geeft.

De traditionele Muay Thai is niet meer populair in NL, dan ligt het niet aan de trainers of door de K1 volgens hun maar dat vechtsport liefhebbers of recreanten in NL andere vechtsporten volgen die blijkbaar interessanter zijn op dit moment zoals MMA en Kickboxing. Vraag en aanbod.

Niemand gaat daar echt met elkaar in discussie. Ze zijn het allemaal met elkaar eens. Beetje saai.

Vechtersbazen vond ik goed met leuke gasten en leuke kijkers vragen (wanneer komen ze weer terug?)
Maar hey het is de eerste aflevering..

Eindbaas
07-06-2019, 23:03
Dit was een leuke aflevering met Andy Souwer

https://www.youtube.com/watch?v=Sdq5R9DkMps