PDA

View Full Version : GLORY Collision 2: Badr Hari vs Rico Verhoeven



Pages : [1] 2 3 4

lacrim
11-07-2019, 11:34
http://www.glorykickboxing.com/events/collision-2:fc4606e8-b8f4-4d69-ba26-1e885725fc2a

kirby1971
11-07-2019, 12:47
Vergane Glory wat mij betreft. ik zal de partij echt wel gaan kijken maar mag hopen dat het geen titel gevecht wordt. Wat mij betreft zou Jamal Ben Sadik een waardiger tegenstander zijn en ook voor een titel gevecht in aanmerking moeten komen. Benieuwd of Badr zichzelf opnieuw kan uitvinden met nieuwe coach. De eerste partij tegen Rico enorm opgeblazen, dat zal met scherpere doping controles niet meer lukken. Tegen Hesdy een stuk leaner maar achteraf ook al betrapt op doping en drie rondes toen al geen lucht. Daarnaast blijf ik het verhaal stoppen vanwege een blessure onzin vinden. Is neergaan op een lowkick dan ook een blessure van je bovenbeen? kijk deze oude partij van le banner tegen hoost. zelfde verhaal, gewoon uitgeteld en gewonnen. https://youtu.be/vAcC5jMDZCI?t=334

Briant
11-07-2019, 14:26
Badr moet die niet gewoon met pensioen?

Anderson
11-07-2019, 15:09
Dat van Le Banner was een ander verhaal toen stond die eindelijk in de finale. De winnaar kreeg een stuk meer dollars dan nummer 2 en ook een stadion vol met 40.000 Japanners.

kirby1971
11-07-2019, 15:14
Dat van Le Banner was een ander verhaal toen stond die eindelijk in de finale. De winnaar kreeg een stuk meer dollars dan nummer 2 en ook een stadion vol met 40.000 Japanners.

ja, dus probeerde hij nog even door te gaan. maar het gaat erom dat zijn arm stuk ging en dat werd gewoon winst Hoost en geen gezeur over een 'blessure'.

Eindbaas
11-07-2019, 16:02
Voor vijf rondes dus.. Dan kan je net zo goed voor de titel knokken. Maar om eerlijk te zijn zie ik Badr deze partij totaal niet winnen.
Over de doping gebruik:
https://www.ad.nl/sport/rico-fitter-badr-kan-morgen-de-ring-in-als-het-moet~ab4a0d27/

Lowkick92
11-07-2019, 16:35
Minachting van andere zwaargewichten bij Glory

lacrim
11-07-2019, 17:01
Ik denk dat we sowieso een fittere Badr gaan zien dan de Badr vs gerges. Het kan best een interessante partij worden. Ben benieuwd wat de Switch naar said zal betekenen voor zijn vechtstyle. Hij ziet er in ieder geval heel fit uit.

micha
11-07-2019, 17:29
en Jamal al een reactie?

mrtweakbox
11-07-2019, 17:59
Het is nogal raar voor jbs natuurlijk maar gezien hij niets heeft laten horen ga ik er van uit dat er voor hem ook wel wat moois geregeld wordt - ik gun het hem om ieder geval van harte

Lowkick92
11-07-2019, 21:42
Zou vet zijn als JBS overstapt naar ONE door deze actie van Glory👌🏽

R.D.N
11-07-2019, 22:18
Jamal zou stoppen toch

Capo dei capii
12-07-2019, 08:10
Alle respect naar Jamal, maar zoals het altijd al is geweest in de vechtsport. De vechters die het meeste geld opbrengen die gaan vechten. Its all About the money.

largo0
12-07-2019, 12:39
Jamal moet geduld hebben en keihard door blijven trainen. Ik weet zeker dat hij tegen de winnaar moet.

Hij heeft ook de pech gehad dat Rico z’n contract afliep. Zo konden ze dus niet zwart op wit een datum prikken om de partij vast te leggen na zijn toernooi winst.

R.D.N
12-07-2019, 14:45
Duurt allemaal lang met de zwaargewichten,ze moeten partijen vast gaan zetten.

e-type
12-07-2019, 15:13
Jamal moet geduld hebben en keihard door blijven trainen. Ik weet zeker dat hij tegen de winnaar moet.

Hij heeft ook de pech gehad dat Rico z’n contract afliep. Zo konden ze dus niet zwart op wit een datum prikken om de partij vast te leggen na zijn toernooi winst.

Glory geeft geen fuck om winst in contendertoernooien...

largo0
12-07-2019, 20:49
Glory geeft geen fuck om winst in contendertoernooien...

Ja dat was wel duidelijk met de 4 mans toernooien. Had het niet verwacht bij een 8mans...

e-type
12-07-2019, 23:23
Ja dat was wel duidelijk met de 4 mans toernooien. Had het niet verwacht bij een 8mans...

Wel zonde hoor, want het is wel een heel leuk initiatief.

Lowkick92
13-07-2019, 07:59
Word persoonlijk wel misselijk van de hype rond deze partij. Badr is imo alleen nog maar een ‘naam’ maar maakt het allang niet meer waar. Rico heeft weet ik veel hoe lang niet gevochten. Wat een belediging voor de overige HW Glory vechters en vooral voor JBS

ONE zou nu echt moeten toeslaan, Glory niet meer geloofwaardig zoals ze handelen

R.D.N
13-07-2019, 12:33
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/exclusief-trainer-badr-hari-said-el-badaoui-21-december-laten-wij-het-zien/

Lorenzo
14-07-2019, 11:06
Niet alleen zuur voor JBS maar ook voor de andere zwaargewichten die nu allemaal gepasseerd worden. Maar het is Rico die schreeuwd alleen te willen vechten tegen Badr wat ik zelf kampioen ontwaarding vind. Ik heb dit nooit eerder gezien bij grote kampioenen. Ik hoop niet dat hij na het huilen om tegen Badr te vechten hem nu niet zwart gaat maken .Dit is zo tegenstrijdig. En zal het ook geweldig vinden als one een paar zware jongens waaronder JBS overneemt.

largo0
14-07-2019, 14:07
Niet alleen zuur voor JBS maar ook voor de andere zwaargewichten die nu allemaal gepasseerd worden. Maar het is Rico die schreeuwd alleen te willen vechten tegen Badr wat ik zelf kampioen ontwaarding vind. Ik heb dit nooit eerder gezien bij grote kampioenen. Ik hoop niet dat hij na het huilen om tegen Badr te vechten hem nu niet zwart gaat maken .Dit is zo tegenstrijdig. En zal het ook geweldig vinden als one een paar zware jongens waaronder JBS overneemt.

Inderdaad, een kampioen die steeds een money fight wil met Badr. Zwaar paradoxaal. Aan de andere kant, hij heeft zijn fame vooral te danken aan Badr.

Daarom denk ik dat Rico dit keihard terug gaat krijgen wanneer hij verliest van Badr. Kan hij lekker in Hollywood blijven.

Lowkick92
14-07-2019, 18:19
Je slaat wel een beetje door om te zeggen dat Rico zijn fame te danken heeft aan Badr. Rico is precies wat het kickboksen nodig had qua uitstraling en reputatie. Vocht en won zijn partijen ‘gewoon’. Niet altijd spectaculair maar hij is wel echt self made. Niet half zoveel talent als Badr maar een hele harde werker. Deze fight is minachtend naar de rest van de divisie maar om Rico als sportman er nu van langs te geven, is niet terecht. Deze partij zal hij wederom winnen.

e-type
14-07-2019, 19:03
Je slaat wel een beetje door om te zeggen dat Rico zijn fame te danken heeft aan Badr. Rico is precies wat het kickboksen nodig had qua uitstraling en reputatie. Vocht en won zijn partijen ‘gewoon’. Niet altijd spectaculair maar hij is wel echt self made. Niet half zoveel talent als Badr maar een hele harde werker. Deze fight is minachtend naar de rest van de divisie maar om Rico als sportman er nu van langs te geven, is niet terecht. Deze partij zal hij wederom winnen.


largo0 heeft waarschijnlijk wel gelijk. Voor het gevecht met Badr was Rico niet de populaire boy die hij nu is.

Eindbaas
14-07-2019, 19:44
Rico heeft wel degelijk zijn fame te danken aan Collision dus aan Badr. Voordat wisten de hardcore kickboks fans wel wie Rico "Prince of Kickboxing" Verhoeven was maar de gemiddelde kijker niet echt. Je kan het als de Max Verstappen hype zien voor Max keken er niet veel naar F1. Voor de sport is het wel aanwinst een ideale schoonzoon als kampioen.
Ja Rico is een echte sportman absoluut, alleen het is triest om te zien dat een champ (sinds 2013) nog steeds een oude naam uit de K1/Its Showtime tijd uitdaagt terwijl er een Jamal Ben Saddik van zijn huidige generatie terecht wacht op een titel partij en een die hij "verdiend" heeft door dat 8 mans toernooi te winnen van Benjamin Adegbuyi (sparringpartner van Rico) met zijn gebroken hand.

Rico heeft de eerste partij al gewonnen tegen Badr (opgaven door blessureleed is ook een win) en de meeste waren de rematch al vergeten tegen Badr ook de sporadische kijkers. Iedereen was aan het wachten op Rico vs Jamal 3 voor de titel 5 x 3. In september is de heavyweight titel 1 jaar niet verdedigd volgens de Glory regels zou die na 1 jaar vacant moeten staan zonder geldige reden. Wat ze met Gokhan Saki in de light heavyweight hebben gedaan zouden ze ook met Rico moeten doen, titel vacant zetten.

Je titel niet verdedigen maar voor een makkelijke moneyfight gaan die je zelf uitdaagt is eigenlijk kampioen onwaardig.

LightHeavyWeight
14-07-2019, 22:44
Rico is gewoon zijn laatste centen aan het pakken voordat hij ermee stopt. En je kunt alleen Glory hiervoor aanwijzen als schuldigen. Ik snap Rico goed, die denkt er lekker Badr pakkie geven en cashen. JBS valt weinig voor hem te winnen, alleen te verliezen.

Eindbaas
15-07-2019, 00:26
Money fight € indd. Voor Verhoeven, Hari en zeker Glory.

Veronica interviewt Verhoeven over het gevecht tegen Hari. Check de reacties op YouTube 😀
https://youtu.be/Re4yLrtzH5k

R.D.N
15-07-2019, 06:43
Money fight € indd. Voor Verhoeven, Hari en zeker Glory.

Veronica interviewt Verhoeven over het gevecht tegen Hari. Check de reacties op YouTube 
https://youtu.be/Re4yLrtzH5k

Och och och wat een slap gelul van hem.
zo zonder.

Lowkick92
15-07-2019, 07:00
Ik ben gestopt bij ‘Rico is net zo saai als vrouwen voetbal’ geniale comments wel 😄

lacrim
15-07-2019, 13:12
Hahaha heel jammer dit. Je ziet overduidelijk hoe gespeeld dit is, past ook totaal niet bij zijn karakter. Die jongen moet gewoon zichzelf blijven..

lacrim
15-07-2019, 13:14
Lijkt wel of Rico echt naast zijn schoenen begint te lopen. Hij moet zich gewoon focussen en zich zelf blijven, anders zal hij gewoon zwaar afgestraft worden door Hari.

RedDawn
15-07-2019, 13:17
Ik snap niet dat de fans van Badr Hari nu weer zo hoog van de toren blazen. In december zullen ze weer heel teleurgesteld zijn.

Kippeborst
16-07-2019, 13:38
Cheddar kaas van de bovenste plank. Zo cheesy, pfff. Is dit de echte Rico, is dit de commerciële Rico welke Rico is dit? Ik heb ook wel super relaxte interviews met hem gezien, dan is ie gewoon zichzelf. Of toch niet....?

Eindbaas
17-07-2019, 11:57
https://www.youtube.com/watch?v=TKANy2IYg9c

Eindbaas
25-07-2019, 06:17
Rico Verhoeven in de Joe Rogan show.
https://youtu.be/B4jsmvNoXP4

K-1sunstarr
25-07-2019, 10:33
Wie heeft al kaarten te bemachtigen van collision 2?
Geregistreerden zouden vanaf 09:00 u een mail krijgen, zie helaas nog geen mail van Glory.

neals
25-07-2019, 10:50
Wie heeft al kaarten te bemachtigen van collision 2?
Geregistreerden zouden vanaf 09:00 u een mail krijgen, zie helaas nog geen mail van Glory.




Misschien bij je ongewenste berichten kijken.
Website is overbelast , dus sowieso wachten om tickets te kunnen bestellen helaas

largo0
25-07-2019, 16:53
Rico Verhoeven in de Joe Rogan show.
https://youtu.be/B4jsmvNoXP4


Rico vraagt zich af of de record van Badr wel helemaal klopt. Rico ziet hem een beetje als een hype? Vanaf 0:23

e-type
25-07-2019, 17:31
Rico Verhoeven in de Joe Rogan show.
https://youtu.be/B4jsmvNoXP4


ow, da's wel tof voor Rico.

Joe: "ey Rico, did you ever try DMT against Badr? It's crazy man, crazy stuff."

Lowkick92
25-07-2019, 18:36
Dat Badr wel wat heeft neergezet in het verleden bestaat geen twijfel over (ook al heeft hij geen K1 GP titels) het is natuurlijk wel een beetje steken wat Rico probeert nu. Gaat trouwens wel echt een deceptie worden voor fans van Badr. Elke keer weer gaat hij zogenaamd slopen als vanouds en elke keer weer gebeurt dat dus niet

Eindbaas
25-07-2019, 18:54
Badr moet het echt laten zien voor zijn fans die het nog geloven dat hij geweldig presteert en dat zijn er veel. Om eerlijk te zijn denk ik dat Rico ook wel weet dat prime Badr op 21 december er niet zal zijn. En over zijn record ja ik denk dat ze ook de b en jeugd wedstrijden erbij tellen. Anders moet Rico even navraag doen bij Thom en Mousid.

Joe Rogan podcasts blijft geweldig. Mooie reclame voor de sport ook. Rogan is ook een echte kickboks liefhebber.

Willem033
25-07-2019, 19:59
Wie heeft al kaarten te bemachtigen van collision 2?
Geregistreerden zouden vanaf 09:00 u een mail krijgen, zie helaas nog geen mail van Glory.




Ja ik heb vanmorgen die link gehad. Maar werkt niet.

Willem033
25-07-2019, 20:06
Ik ben gestopt bij ‘Rico is net zo saai als vrouwen voetbal’ geniale comments wel 😄

Is wel een waarheid.

e-type
25-07-2019, 20:07
Rico wil niet voor niets Badr meteen hebben.

Zonder wedstrijdritme, die Badr waarschijnlijk wel gaat krijgen als ie z'n zes contractgevechten afmaakt, is Badr wat makkelijker aan te pakken. Mét wedstrijdritme wordt Badr toch een stukje lastiger voor Rico...als Rico tegen die tjid dan nog bij Glory zit overigens...

K-1sunstarr
25-07-2019, 22:32
Misschien bij je ongewenste berichten kijken.
Website is overbelast , dus sowieso wachten om tickets te kunnen bestellen helaas
Neals, uiteindelijk na een half uur is het mij toch gelukt. Dus 21 december ben ik er nu bij.:cool2:
Kreeg een mail inderdaad van Glory dat de pre-sale vandaag, overtrof de mogelijkheden van het systeem. Er wordt morgen een nieuwe datum voor Public sale aangekondigd via de website van Glory.

Lowkick92
26-07-2019, 10:24
Van harte met de kaartjes voor het aller aller aller grootste kickboksgevecht ooit. Grotere en betere vechters die ook nog eens meer hebben bereikt dan Rico en Badr zullen we waarschijnlijk nooit meer meemaken.

S.B.
26-07-2019, 12:11
Van harte met de kaartjes voor het aller aller aller grootste kickboksgevecht ooit. Grotere en betere vechters die ook nog eens meer hebben bereikt dan Rico en Badr zullen we waarschijnlijk nooit meer meemaken.
Je maakt een grapje toch?

Lowkick92
26-07-2019, 13:35
No comment

Bromios
26-07-2019, 16:12
K1 komt nooit meer terug. Rico is een leuke vent en hij doet zijn best maar hij is kampioen van de armoe.

Badr is altijd net niet geweest.

Tony Galento
26-07-2019, 17:19
Badr moet het echt laten zien voor zijn fans die het nog geloven dat hij geweldig presteert en dat zijn er veel. Om eerlijk te zijn denk ik dat Rico ook wel weet dat prime Badr op 21 december er niet zal zijn. En over zijn record ja ik denk dat ze ook de b en jeugd wedstrijden erbij tellen. Anders moet Rico even navraag doen bij Thom en Mousid.

Joe Rogan podcasts blijft geweldig. Mooie reclame voor de sport ook. Rogan is ook een echte kickboks liefhebber.

Waarom zouden N C en B partijen niet op je lijst mogen?

Tellen die niet mee of zoiets?

Willem033
26-07-2019, 18:21
K1 komt nooit meer terug. Rico is een leuke vent en hij doet zijn best maar hij is kampioen van de armoe.

Badr is altijd net niet geweest.

Hoe vet was dat, de tijden van Pride en K1.
Zaterdag of zondagmorgen, achter je laptopje een stream zoeken, die je meestal vaak moest refreshen.
Damnn, mis die tijd.

blackadder
26-07-2019, 19:49
Waarom zouden N C en B partijen niet op je lijst mogen?

Tellen die niet mee of zoiets?
Prof boksers tellen hun amateur partijen toch ook niet mee.

T15Boxing
26-07-2019, 20:16
Cheddar kaas van de bovenste plank. Zo cheesy, pfff. Is dit de echte Rico, is dit de commerciële Rico welke Rico is dit? Ik heb ook wel super relaxte interviews met hem gezien, dan is ie gewoon zichzelf. Of toch niet....?

Wel merkwaardig toen hij begon over "een winst voor het blanke ras" iid maar voor de rest promoot hij het gevecht uitstekend vind ik.

Lowkick92
26-07-2019, 22:00
Een kampioen die ipv zijn titel verdedigen meer acteerlessen volgt dan traint en een naam uit het verleden die het allang niet meer waarmaakt. Best een armoedige bedoeling van Glory ‘Colission 2’

ChingChong
26-07-2019, 22:36
Wel merkwaardig toen hij begon over "een winst voor het blanke ras" iid maar voor de rest promoot hij het gevecht uitstekend vind ik.

Huh wanneer zei hij dat..?

Eindbaas
27-07-2019, 12:34
Waarom zouden N C en B partijen niet op je lijst mogen?

Tellen die niet mee of zoiets?

Bij Joe Rogan gaaf Rico aan dat hij twijfelt aan de record van Badr en dat de wikipediapagina van Badr niet klopt, dat hij er maar 60 of 70 partijen heeft gevochten. Volgens Rico klopt die K.O percentage helemaal niet van die 90 procent op k.o winst.

Als je beetje het kickboksen volgt dan tellen ze vaak alle wedstrijden mee ook de jeugd/amateur partijen als een totale record vooral in NL en Thailand.

Kijk je naar de oost blokkers zoals Plazibat, Vakhitov en Kryklia als voorbeeld dan zie dat hun prof en amateur record gescheiden is net als het Boksen wat Blackadder al eerder aangaf. Kijk maar naar opkomende kickbokser zoals Levi Rigters (4 a 5 A klasse partijen) en instagram vechter Imad Hadar (3 A klasse partijen) hun beiden worden gepromoot als of ze meer dan 20 plus prof partijen hebben gevochten wat natuurlijk niet klopt. Ik heb daar geen problemen mee een partij is een partij.

Maar kort samengevat die record van Badr boven de 110 partijen daar zitten natuurlijk ook amateur/jeugd wedstrijden in dan zou die 90 % k.o wel kunnen kloppen. Als team Rico daar geobsedeerd (wat Rico aangaf bij Joe Rogan) is kunnen ze Thom en Mousid even bellen of Badr in zijn jeugd ook mensen K.O sloeg.

Weet iemand of Glory nog meer events gaat houden voor 21 december. 5 maanden duurt nog effe.

Tony Galento
27-07-2019, 12:40
Prof boksers tellen hun amateur partijen toch ook niet mee.

Vraag is wat je onder amateur verstaat.

Vroeger kregen C- en B- klassers nog wel eens wat toegeschoven.

Tony Galento
27-07-2019, 12:42
Bij Joe Rogan gaaf Rico aan dat hij twijfelt aan de record van Badr en dat de wikipediapagina van Badr niet klopt, dat hij er maar 60 of 70 partijen heeft gevochten. Volgens Rico klopt die K.O percentage helemaal niet van die 90 procent op k.o winst.

Als je beetje het kickboksen volgt dan tellen ze vaak alle wedstrijden mee ook de jeugd/amateur partijen als een totale record vooral in NL en Thailand.

Kijk je naar de oost blokkers zoals Plazibat, Vakhitov en Kryklia als voorbeeld dan zie dat hun prof en amateur record gescheiden is net als het Boksen wat Blackadder al eerder aangaf. Kijk maar naar opkomende kickbokser zoals Levi Rigters (4 a 5 A klasse partijen) en instagram vechter Imad Hadar (3 A klasse partijen) hun beiden worden gepromoot als of ze meer dan 20 plus prof partijen hebben gevochten wat natuurlijk niet klopt. Ik heb daar geen problemen mee een partij is een partij.

Maar kort samengevat die record van Badr boven de 110 partijen daar zitten natuurlijk ook amateur/jeugd wedstrijden in dan zou die 90 % k.o wel kunnen kloppen. Als team Rico daar geobsedeerd (wat Rico aangaf bij Joe Rogan) is kunnen ze Thom en Mousid even bellen of Badr in zijn jeugd ook mensen K.O sloeg.

Weet iemand of Glory nog meer events gaat houden voor 21 december. 5 maanden duurt nog effe.

Er is in het kickboksen voor zover ik weet helemaal geen scheiding tussen amateurs en profs.

In het boksen zijn het twee gescheiden werelden. Dan kan ik begrijpen dat je ze niet meetelt.

Eindbaas
27-07-2019, 12:46
Er is in het kickboksen voor zover ik weet helemaal geen scheiding tussen amateurs en profs.

In het boksen zijn het twee gescheiden werelden. Dan kan ik begrijpen dat je ze niet meetelt.

Helemaal wil ik niet zeggen. Want wat ik als voorbeeld al eerder aangaf bij sommige Oost blok kickboksers is het wel gescheiden dus verschilt het per land.
https://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Plazibat
https://en.wikipedia.org/wiki/Artem_Vakhitov

Het gaat mij meer om dat Rico het niet gelooft betreft die partijen van Badr en zijn K.O winst partijen...

Eindbaas
27-07-2019, 12:49
Vraag is wat je onder amateur verstaat.

Vroeger kregen C- en B- klassers nog wel eens wat toegeschoven.
A klasse tellen ze als prof. Dat je wat geld krijgt als C en B maakt je nog geen prof (A klasse)

Tony Galento
27-07-2019, 13:27
A klasse tellen ze als prof. Dat je wat geld krijgt als C en B maakt je nog geen prof (A klasse)

Ik heb liever een volledige lijst. (uitgezonderd jeugdpartijen die met bescherming worden gevochten)

Zegt meer dan een zogenaamde proflijst.

blackadder
27-07-2019, 19:43
Vraag is wat je onder amateur verstaat.
Alles onder de A klasse. N nieuweling. Das duidelijk. C gevordert. B semi prof. A prof dus.

Tony Galento
27-07-2019, 22:07
Alles onder de A klasse. N nieuweling. Das duidelijk. C gevordert. B semi prof. A prof dus.

Staat dat ergens vastgelegd of zuig je dit zelf uit je duim?

blackadder
27-07-2019, 22:48
Staat dat ergens vastgelegd of zuig je dit zelf uit je duim?
Uit dezen. :thup:

Tony Galento
28-07-2019, 09:35
Uit dezen. :thup:

Duidelijk. :)

ChingChong
28-07-2019, 14:41
Vraag is wat je onder amateur verstaat.

Vroeger kregen C- en B- klassers nog wel eens wat toegeschoven.

Krijgen B-klassers tegenwoordig geen geld meer? Mij is als C-klasser een toernooi aangeboden waar ik 50 eu kreeg voor de eerste win en 150 voor de tweede (kampioen). Dit was slechts 7 jaar geleden ofzo. Ik heb ook wel eens 50 eu aangeboden gekregen voor een invalpartij.

largo0
28-07-2019, 18:22
B klassers krijgen een vergoeding. C-klasse is principe niet tenzij je een toernooi draait.

rollermanskunk
29-07-2019, 19:31
Weet iemand of Glory nog meer events gaat houden voor 21 december. 5 maanden duurt nog effe.

Voorlopig niet. Ze moeten geld sparen om Glory Collision 2 te kunnen financieren.

Totale kosten voor deze gala zullen dik over de 2,5 miljoen euro gaan is m'n inschatting.

Ze gaan er wel goed aan verdienen.
In ieder geval een uitverkocht Gelredome (25.000), tv-deals, sponsoring etc

e-type
29-07-2019, 21:53
Enige geruchten over de rest van de card?

Eindbaas
30-07-2019, 01:48
Voorlopig niet. Ze moeten geld sparen om Glory Collision 2 te kunnen financieren.

Totale kosten voor deze gala zullen dik over de 2,5 miljoen euro gaan is m'n inschatting.

Ze gaan er wel goed aan verdienen.
In ieder geval een uitverkocht Gelredome (25.000), tv-deals, sponsoring etc

Oke thanks voor de info, ik denk dat die Pierre Andurand er genoeg geld heeft ingepompt vooral in het begin. Nu is het tijd om er geld aan te verdienen. Even afwachten.

Willem033
30-07-2019, 01:48
Kan je nagaan hoe trouw die Badr fans eigenlijk zijn.
Hij is allang over zijn prime, heeft geen wedstrijdritme en mensen leggen Nu al honderden euro's voor een card waar alleen Badr en Rico op staan.
Met alle respect naar Rico, maar die krijgt zonder Badr nog kippenren uitverkocht.

Eindbaas
30-07-2019, 01:50
Enige geruchten over de rest van de card?
Meerdere vechters die elkaar uitdagen maar meer niet.

Eindbaas
30-07-2019, 01:52
Kan je nagaan hoe trouw die Badr fans eigenlijk zijn.
Hij is allang over zijn prime, heeft geen wedstrijdritme en mensen leggen Nu al honderden euro's voor een card waar alleen Badr en Rico op staan.
Met alle respect naar Rico, maar die krijgt zonder Badr nog kippenren uitverkocht.
Rico is gewoon een saaie slimme vechter met een longinhoud van een paard. Dat wil men niet zien. Mensen willen een prime Peter Aerts zien of een Badr Hari. Spektakel.

RedDawn
30-07-2019, 13:52
Ik ben het eens dat Rico geen spectaculaire vechter is. Toch zijn de enige partijen die kijkers trekken op Veronica die met Rico. De partij tussen Hari vs. Gerges bijvoorbeeld had lage kijkcijfers.

Badrhari007
30-07-2019, 15:20
Beste forumbroeders,

Hoop dat jullie allen in een goede staat van welzijn verkeren.

Pffff, wordt mij even teveel als ik Badr Hari weer in de ring zie vechten. Ik ben alleen actief wanneer Badr Hari aanwezig is in de zwaargewicht divisie.

Beste broeders, wordt mij even teveel ik zal straks uitgebreid reageren of mochten jullie professioneel advies willen hoor ik het graag van jullie.


Met vriendelijke groet,

BadrhariFan

T15Boxing
30-07-2019, 15:47
Beste forumbroeders,

Hoop dat jullie allen in een goede staat van welzijn verkeren.

Pffff, wordt mij even teveel als ik Badr Hari weer in de ring zie vechten. Ik ben alleen actief wanneer Badr Hari aanwezig is in de zwaargewicht divisie.

Beste broeders, wordt mij even teveel ik zal straks uitgebreid reageren of mochten jullie professioneel advies willen hoor ik het graag van jullie.


Met vriendelijke groet,

BadrhariFan

Professioneel advies zou ik graag willen. Ik zou niet weten waarvoor maar laat maar komen.

Badrhari007
30-07-2019, 16:19
Professioneel advies zou ik graag willen. Ik zou niet weten waarvoor maar laat maar komen.


Waardeer het enorm dat je interesse toont en ernaar uitkijkt om mijn professioneel advies te ontvangen.

Heb zeker wel nog 2 reacties nodig, die er ook open voor staan om mijn advies te willen ontvangen omtrent wedstrijd Rico vs Badr Hari II.


Nogmaals wil ik mijn loyale forumbroeders/fans bedanken voor jullie interesse.



Met vriendelijke groet,

BadrHari deskundige

Eindbaas
30-07-2019, 16:20
Ik ben het eens dat Rico geen spectaculaire vechter is. Toch zijn de enige partijen die kijkers trekken op Veronica die met Rico. De partij tussen Hari vs. Gerges bijvoorbeeld had lage kijkcijfers.
Hari vs Gerges 2 was dat event niet uitgezonden op Ziggo? Die Veronica tv deal kwam toch later? Dat die partijen momenteel van Rico aantrekken bij de normale tv kijkers heeft toch wel te maken dat hij de ideale schoonzoon champ is, die blijft winnen en goed gepromoot wordt. Geef hem ook credit dat hij zichzelf wel als een goede visitekaartje voor het Kickboksen neerzet op tv en social media. Maar het is niet mijn favoriete vechtstijl, ik zie Rico wel winnen op 21 december want hij zit nu in zijn prime van zijn kickboks carrière.

RedDawn
30-07-2019, 16:33
Ziggo inderdaad.

blackadder
30-07-2019, 17:41
Hari vs Gerges 2 was dat event niet uitgezonden op Ziggo? Die Veronica tv deal kwam toch later? Dat die partijen momenteel van Rico aantrekken bij de normale tv kijkers heeft toch wel te maken dat hij de ideale schoonzoon champ is, die blijft winnen en goed gepromoot wordt. Geef hem ook credit dat hij zichzelf wel als een goede visitekaartje voor het Kickboksen neerzet op tv en social media. Maar het is niet mijn favoriete vechtstijl, ik zie Rico wel winnen op 21 december want hij zit nu in zijn prime van zijn kickboks carrière.
Dus Rico fans vormen het merendeel vh TV publiek en de Badr fans zijn meestal diegene die kaarten kopen en naar de locatie komen. Lijkt me toch dat beiden aardig wat bijdragen op hun eigen manier.

Lowkick92
31-07-2019, 14:10
Als Badr van Rico verliest wat hebben die andere partijen nog voor zin eigenlijk? Hij heeft toch voor meerdere partijen getekend?

Anderson
31-07-2019, 15:17
Volgens mij vertelde Simon Rutz bij de laatste Showtime toen Badr zn afscheids partij draaide dat ze bij Lange na niet de zaal konden uit verkopen. Dus ik betwijfel ten zeerste of de hardcore Badr fans er op af zullen komen als de kaarten 100 euro kosten.

e-type
31-07-2019, 16:45
Als Badr van Rico verliest wat hebben die andere partijen nog voor zin eigenlijk? Hij heeft toch voor meerdere partijen getekend?

Kan toch?
Een verliespartij tegen Rico is niet meteen einde carrière.

e-type
31-07-2019, 16:46
Volgens mij vertelde Simon Rutz bij de laatste Showtime toen Badr zn afscheids partij draaide dat ze bij Lange na niet de zaal konden uit verkopen. Dus ik betwijfel ten zeerste of de hardcore Badr fans er op af zullen komen als de kaarten 100 euro kosten.

We hebben het bij Collision 1 gezien. Ze kopen massaal de goedkope kaarten en rennen dan hard naar voren.

Capo dei capii
31-07-2019, 16:52
Volgens mij vertelde Simon Rutz bij de laatste Showtime toen Badr zn afscheids partij draaide dat ze bij Lange na niet de zaal konden uit verkopen. Dus ik betwijfel ten zeerste of de hardcore Badr fans er op af zullen komen als de kaarten 100 euro kosten.

Dat gold in die tijd voor bijna alle grote gala’s in Nederland. Daarom waren die vip tafels en het zwarte geld ook zo belangrijk. Daarmee konden ze de kosten nog redelijk dekken. Er werden soms wel honderden kaarten gratis weg gegeven zodat de zaal voor de TV beelden tenminste nog gevuld zat.

appelsap
01-08-2019, 03:10
Dat gold in die tijd voor bijna alle grote gala’s in Nederland. Daarom waren die vip tafels en het zwarte geld ook zo belangrijk. Daarmee konden ze de kosten nog redelijk dekken. Er werden soms wel honderden kaarten gratis weg gegeven zodat de zaal voor de TV beelden tenminste nog gevuld zat.

Vechtse banen, sporthallen zuid en zelfs de Rai zaten toch altijd behoorlijk vol. Als je naar voetbalstadions gaat met mindere kwaliteit dan wordt het wel lastig inderdaad. Welke tv beelden?

Anderson
01-08-2019, 10:18
Maar die kaarten waren betaalbaar 35 a 55 euro. Toen in Leeuwarden waren de kaarten 100 euro dat is wel een verschil.

Capo dei capii
01-08-2019, 10:47
Vechtse banen, sporthallen zuid en zelfs de Rai zaten toch altijd behoorlijk vol. Als je naar voetbalstadions gaat met mindere kwaliteit dan wordt het wel lastig inderdaad. Welke tv beelden?

Niet de TV maar Video/DVD beelden. Zeker in de midden jaren 90, zeg maar de begin tijd van de grote gala’s waren de Freefight gala’s steevast uitverkocht. Later ( jaren 2000) toen er bijna elke maand wel een groot gala werd georganiseerd kregen partijen als 2H2H, its Showtime en RINGS het steeds moeilijker losse kaarten te verkopen. Omdat er altijd gefilmd werd voor opnames voor DVD verkoop werden er soms massaal kaarten weg gegeven. Zelfs een jaar of 2 geleden nog met het WFL MMA gala werden kaarten nog gratis gedumpt. En zelfs de tweede keer UFC lukte het amper om uit te verkopen.

Daarom is er naast Glory en Enfusion ook geen enkele grote promotor meer actief in Nederland. Je kunt in Nederland gewoon bijna geen winst maken (zonder de VIPS) omdat er te weinig fans zijn om de grote zalen meerdere keren per jaar te vullen. WFL is overgegaan op bekende youtubbers om proberen de zaal uit te verkopen.

Trouwens het gratis weg geven van kaarten is in de evenementen business redelijk normaal. Festivals die niet uitverkocht raken die dumpen ook hun kaarten. Theatershows idem dito.

RedDawn
01-08-2019, 11:35
Zo hield Rutz de K-1 organisatie toch ook voor de gek? Gaf hij voor de Arena duizenden kaarten gratis weg zodat het leek alsof de it's Showtime gala's veel publiek trokken. K-1 trapte erin en besloot toen een samenwerking met hem aan te gaan.

Neigo
15-08-2019, 13:38
Als ik de filmpjes van Badr zie, dan zie ik een heel scherpe Badr terug. Het lijkt net of hij de motivatie zoek was onder Mike Passenier.

Anderson
15-08-2019, 13:55
En wat toverdrank geeft je ook wat extra motivatie en kracht.

Lowkick92
15-08-2019, 16:34
Als ik de filmpjes van Badr zie, dan zie ik een heel scherpe Badr terug. Het lijkt net of hij de motivatie zoek was onder Mike Passenier.

Wat combo’s op de pads kan er vaak heel indrukwekkend uit zien hoor. Dat zegt nog niks. Ik vind het absolute waanzin dat mensen denken dat hij van Rico wint. Elke keer weer lijkt iedereen erin te trappen en lees je overal dat de oude Badr terug is. Op zich wel een prestatie dat je zo bekend bent dat men tegen beter weten in van je verwacht dat je de vechter van 10 jaar geleden weer bent, ondanks lange tijd niks te presteren. Is iedereen gek aan het worden, denk ik dan.

Eindbaas
15-08-2019, 16:56
Vooral veel fitness fotos en wat pads werk met zijn nieuwe trainer op zijn social media maar zie hem niet sparen. Hij is natuurlijk ook de partij aan het ophypen met dat soort foto's. Rico is ook begonnen met zijn training camp.

largo0
15-08-2019, 17:36
Als ik de filmpjes van Badr zie, dan zie ik een heel scherpe Badr terug. Het lijkt net of hij de motivatie zoek was onder Mike Passenier.

Zit er indrukwekkend uit ja maar dat wilt niks zeggen. Hoop dat hij ook de dosis conditietrainingen doet.

Partij wordt mooi gehyped.

Neigo
15-08-2019, 21:52
Wat combo’s op de pads kan er vaak heel indrukwekkend uit zien hoor. Dat zegt nog niks. Ik vind het absolute waanzin dat mensen denken dat hij van Rico wint. Elke keer weer lijkt iedereen erin te trappen en lees je overal dat de oude Badr terug is. Op zich wel een prestatie dat je zo bekend bent dat men tegen beter weten in van je verwacht dat je de vechter van 10 jaar geleden weer bent, ondanks lange tijd niks te presteren. Is iedereen gek aan het worden, denk ik dan.

Dat is zeker waar, maar vond hem niet zo slecht tot aan die armscheur, sterker nog vond hem juist heel mooi en technisch boksen en hij kwam vaak door Rico zijn dekking heen. Maar dat terzijde, men moet hem niet afschrijven, die gast is 34 jaar oud en men doet alsof hij tegen de 50 is. Hij heeft de laatste jaren stil gestaan, dat klopt. Hij komt bij mij echt over als de oude Badr die nog 1 keer de kroon wil, en hij weet dondersgoed waar hij op moet trainen.

Lowkick92
15-08-2019, 22:51
Dat is zeker waar, maar vond hem niet zo slecht tot aan die armscheur, sterker nog vond hem juist heel mooi en technisch boksen en hij kwam vaak door Rico zijn dekking heen. Maar dat terzijde, men moet hem niet afschrijven, die gast is 34 jaar oud en men doet alsof hij tegen de 50 is. Hij heeft de laatste jaren stil gestaan, dat klopt. Hij komt bij mij echt over als de oude Badr die nog 1 keer de kroon wil, en hij weet dondersgoed waar hij op moet trainen.

‘Hij heeft de laatste jaren stilgestaan, dat klopt’

‘Hij komt bij mij over als de oude Badr’

Wtf?😄

Schuurpapier
16-08-2019, 22:56
Ik vind het absolute waanzin dat mensen denken dat hij van Rico wint.





Zo slecht deed Badr het toch niet?
Volgens mij was hij tot de “blessure” aan de winnende hand.

Ik vrees juist het ergste voor Rico.

Badr heeft Rico op zn sterkst geproefd.
Rico heeft Badr niet op zn sterkst meegemaakt.

Denk dat dit juist motivatie is voor Badr om zichzelf weer op de kaart te zetten.

Ik vrees dat Badr gebrand en gemotiveerd zal zijn.

Mr.Geven
16-08-2019, 23:39
Rico easy

JBW
16-08-2019, 23:44
Zo slecht deed Badr het toch niet?
Volgens mij was hij tot de “blessure” aan de winnende hand.

Ik vrees juist het ergste voor Rico.

Badr heeft Rico op zn sterkst geproefd.
Rico heeft Badr niet op zn sterkst meegemaakt.

Denk dat dit juist motivatie is voor Badr om zichzelf weer op de kaart te zetten.

Ik vrees dat Badr gebrand en gemotiveerd zal zijn.

Niet zoveel vrezen, lekker afwachten tot december.

R.D.N
16-08-2019, 23:56
Ik ga toch voor Rico.
even voor alle duidelijkheid ben geen fan van hem Rico,vond zijn partij tegen Jamal wel klasse.
Badr daarin tegen vond ik gewoon een beest in de K1 tijd,altijd spektakel.
veel vechters hebben hun topjaren,ik zie Badr niet meer terug komen in die top tijd,welke vechter heeft na zoveel jaren weer een sterkte comeback gemaakt? Ik kan ze niet voor me halen tenminste.
zou wel leuk zijn dat Badr dit wint maar moet ie hem wel neer slaan de eerste ronde,anders gaat Rico het gewoon winnen.

micha
17-08-2019, 06:27
Rico als winaar. de 1e ronde wordt een Badr Hari storm en daarna steeds minder terwijl de diesel van Rico steeds blijft komen.

Mr.Geven
17-08-2019, 23:19
Rico als winaar. de 1e ronde wordt een Badr Hari storm en daarna steeds minder terwijl de diesel van Rico steeds blijft komen.

Precies dit

e-type
18-08-2019, 00:22
Rico als winaar. de 1e ronde wordt een Badr Hari storm en daarna steeds minder terwijl de diesel van Rico steeds blijft komen.


Dachten ze ook in het eerste gevecht. Badr pakte het toen toch even wat anders aan.

Eindbaas
29-08-2019, 19:00
RTL komt met een Badr documentaire voor de aanloop van zijn wedstrijd in december.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/kickbokser-badr-hari-krijgt-eigen-documentaire-bij-rtl/

Die-ene
30-08-2019, 08:05
Dachten ze ook in het eerste gevecht. Badr pakte het toen toch even wat anders aan.

Maar verloor wel op tko!

JBW
30-08-2019, 08:57
Nu 5 rondes toch?

Kippeborst
30-08-2019, 09:43
5 rondes inderdaad. En dat heeft Rico slim uitgespeeld. Kan me niet voorstellen dat het Badr zijn wens was (?)

largo0
30-08-2019, 12:04
RTL komt met een Badr documentaire voor de aanloop van zijn wedstrijd in december.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/kickbokser-badr-hari-krijgt-eigen-documentaire-bij-rtl/

Mooi. Ben wel benieuwd wanneer ze dit op de buis laten zien.

MoCCino
08-09-2019, 18:02
Badr gaat het dit keer tactischer aanpakken. De ‘overrompelings-methode’ is nu inmiddels al wel achterhaald. Het feit dat hij al lang aan het trainen is (conditie), een nieuwe coach heeft (technischer) zal Badr als vechter weer onvoorspelbaar maken. Daar ligt ook zijn kracht. De Badr die zijn tegenstander goed kan lezen, kan schaken en dan genadeloos toeslaan! De kansen zijn bij dit gevecht 50/50.

Lowkick92
08-09-2019, 21:50
Badr gaat het dit keer tactischer aanpakken. De ‘overrompelings-methode’ is nu inmiddels al wel achterhaald. Het feit dat hij al lang aan het trainen is (conditie), een nieuwe coach heeft (technischer) zal Badr als vechter weer onvoorspelbaar maken. Daar ligt ook zijn kracht. De Badr die zijn tegenstander goed kan lezen, kan schaken en dan genadeloos toeslaan! De kansen zijn bij dit gevecht 50/50.


Ok

R.D.N
08-09-2019, 22:25
Ok

Hahhahaha

Willem033
09-09-2019, 13:41
Tegen de tijd dat het december is gaat deze thread ontsporen. 100%

Bromios
10-09-2019, 10:17
Badr gaat het dit keer tactischer aanpakken. De ‘overrompelings-methode’ is nu inmiddels al wel achterhaald. Het feit dat hij al lang aan het trainen is (conditie), een nieuwe coach heeft (technischer) zal Badr als vechter weer onvoorspelbaar maken. Daar ligt ook zijn kracht. De Badr die zijn tegenstander goed kan lezen, kan schaken en dan genadeloos toeslaan! De kansen zijn bij dit gevecht 50/50.

Badr was een technische vechter bij Thom. Sinds hij 50 jaar geleden bij Mike kwam heeft die er een lelijke kroeghoeker van gemaakt.
Nu is hij oud, heeft door de testo teveel spiermassa en moet in een half jaar weer een techneut worden met conditie en in de tussentijd moet hij zorgen dat hij niet gepakt wordt. Lastig verhaal voor Badr.

Hij heeft een punching chance maar ik schat het 80/20 voor Rico.

Eindbaas
10-09-2019, 16:58
Badr was een technische vechter bij Thom. Sinds hij 50 jaar geleden bij Mike kwam heeft die er een lelijke kroeghoeker van gemaakt.
Nu is hij oud, heeft door de testo teveel spiermassa en moet in een half jaar weer een techneut worden met conditie en in de tussentijd moet hij zorgen dat hij niet gepakt wordt. Lastig verhaal voor Badr.

Hij heeft een punching chance maar ik schat het 80/20 voor Rico.

Big Mike is vroeger wel een kroegbaas geweest, daar zal hij zijn kroeghoeken vandaan hebben gehaald. Ouderwets naar voren beuken en het liefst zonder trappen :twak::boos::beerchug:

Ik zeg 70/30 voor saaie prime Rico winst via punten tikken.

LightHeavyWeight
10-09-2019, 21:12
Rico slaat hem KO

Anderson
10-09-2019, 21:18
Denk dat die gaat opgeven in ronde 3 of 4 denk dat de tank leeg is dan voor Badr..

Willem033
10-09-2019, 21:21
Als de tank leeg is geeft ie niet op, laat zich diskwalificeren

Tony Galento
10-09-2019, 23:36
Als de tank leeg is geeft ie niet op, laat zich diskwalificeren

Yep.

Bromios
11-09-2019, 09:40
x2.
Rico heeft ook zijn vraagtekens over de blessure van Badr in de eerste wedstrijd. Badr klaagde volgens hem eerst over zijn andere arm.
Hij was er overigens wel blij mee omdat dit een 2e partij mogelijk maakte. (Joe Rogan podcast)

Briant
11-09-2019, 14:15
Badr gaat het dit keer tactischer aanpakken. De ‘overrompelings-methode’ is nu inmiddels al wel achterhaald. Het feit dat hij al lang aan het trainen is (conditie), een nieuwe coach heeft (technischer) zal Badr als vechter weer onvoorspelbaar maken. Daar ligt ook zijn kracht. De Badr die zijn tegenstander goed kan lezen, kan schaken en dan genadeloos toeslaan! De kansen zijn bij dit gevecht 50/50.

Met dezelfde gedachte gok ik dat Rico deze keer zichzelf leeg slaat in de eerste ronde, dan een blessure veinst en een rematch vraagt.

R.D.N
13-09-2019, 10:18
https://youtu.be/JNanzuqBL6c

eindelijk een beetje een reactie van hun.
lang stil.

Lowkick92
13-09-2019, 20:06
Zijn vader is de man bij Glory dus zal vast goedkomen joh

Hoe reeel is het eigenlijk om te verwachten dat de partij tussen Badr en Rico vuurwerk wordt? Ze staan al beide weet ik veel hoe lang stil, geen wedstrijd ritme niks. Zou zomaar een flinke domper kunnen worden

e-type
13-09-2019, 23:49
Elk gevecht van Badr sinds 2012 is een domper.

Z'n laatste goede partij was tegen Saki in Leeuwarden.

R.D.N
14-09-2019, 00:23
Zijn vader is de man bij Glory dus zal vast goedkomen joh

Hoe reeel is het eigenlijk om te verwachten dat de partij tussen Badr en Rico vuurwerk wordt? Ze staan al beide weet ik veel hoe lang stil, geen wedstrijd ritme niks. Zou zomaar een flinke domper kunnen worden

Vaak verwacht je teveel,en dan valt het tegen.

Lowkick92
14-09-2019, 07:40
Toch hypen ze het als de grootste partij ever. Wie denken ze in de zeik te nemen denk ik dan

Eindbaas
17-09-2019, 01:26
Elk gevecht van Badr sinds 2012 is een domper.

Z'n laatste goede partij was tegen Saki in Leeuwarden.

Juist! Dat vergeten een hoop fanboys. Zijn partij tegen Ismael Londt in Gronzy was oke maar zijn laatste goede prestatie was alweer in 2012! Daarom zie ik hem ook dit keer niet winnen, helemaal niet in 5 rondes tegen een conditiebeest als Rico.

Tony Galento
17-09-2019, 14:50
Juist! Dat vergeten een hoop fanboys. Zijn partij tegen Ismael Londt in Gronzy was oke maar zijn laatste goede prestatie was alweer in 2012! Daarom zie ik hem ook dit keer niet winnen, helemaal niet in 5 rondes tegen een conditiebeest als Rico.


Volgens mij was hij voor die partij tegen Saki niet eens goed in training geweest. Z'n echte topvorm moet nog dáárvoor gelegen hebben.

LightHeavyWeight
17-09-2019, 20:24
Tegen Londt vond ik helemaal niet goed van Badr.

Total k.o.
18-09-2019, 10:54
Volgens mij was hij voor die partij tegen Saki niet eens goed in training geweest. Z'n echte topvorm moet nog dáárvoor gelegen hebben.

Zijn topvorm was 2008 De gevechten met Ray Sefo-Feitosa-Peter Aerts-Zimmerman-Bonjasky behalve het natrappen...

Total k.o.
18-09-2019, 11:05
Gaan ze vechten op 5 of op 3 rondes? ; Rico op 5 is te lang voor Badr Hari heb hem nooit op 5 zien vechten zal dan zo gaan als Jamal Ben saddik

LightHeavyWeight
18-09-2019, 12:31
5

Total k.o.
18-09-2019, 14:42
Voordeel voor Rico die wordt beter naar mate de rondes tjah wordt spannend.

JBW
18-09-2019, 19:58
Nouja beter, heeft een conditie voordeel.

Total k.o.
18-09-2019, 21:39
Dam wordt je er ook beter door dan je tegenstander?

Capo dei capii
19-09-2019, 08:23
We moeten nou ook niet overdrijven hoe goed Ricardo is. De gasten waar die van wint zijn nou niet bepaald hoogvliegers.

JBW
19-09-2019, 09:21
We moeten nou ook niet overdrijven hoe goed Ricardo is. De gasten waar die van wint zijn nou niet bepaald hoogvliegers.
Nop, vond het tegen guto toen ook niet veel.

LightHeavyWeight
19-09-2019, 09:26
Hij wint de laatste jaren van iedereen die er rondloopt.
En het is misschien niet de mooiste vechter, maar het is een freak qua bouw en cardio. Die had in de oude K1 een hoop potten gebroken.
Rico's grootste klasse is dat hij bijna nooit vol geraakt wordt, stapt altijd op tijd naar achter.
Ik ben helemaal geen fan maar bekijk de zaken wel graag objectief.

Anderson
19-09-2019, 11:33
Rico is ook een van de weinige heavyweights die beweeglijk is en veel op zn cardio, longinhoud traint. De rest traint meer op kracht en explosiviteit.

Total k.o.
20-09-2019, 11:27
Precies slimme vechter niet de mooiste vechtstyle laatste pot tegen Badr heel hakkerig eerlijk is eerlijk Badr vocht goed en stond dan ook voor tot die blessure dit keer 5 rondes je moet een lange adem hebben tegen hem en op punten winnen of hem Ko slaan zoals Errol en Saddik dat hebben gedaan en dat is nou net een specialiteit van Badr...

appelsap
21-09-2019, 12:32
Precies slimme vechter niet de mooiste vechtstyle laatste pot tegen Badr heel hakkerig eerlijk is eerlijk Badr vocht goed en stond dan ook voor tot die blessure dit keer 5 rondes je moet een lange adem hebben tegen hem en op punten winnen of hem Ko slaan zoals Errol en Saddik dat hebben gedaan en dat is nou net een specialiteit van Badr...

Over 5 ronden op punten, of hem anders ko slaan, om te kunnen winnen. Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben………….

MoCCino
21-09-2019, 14:18
Vraag me af hoe Rico zal vechten als hem schade is toegebracht. Dan kun je nog zoveel conditie hebben, nog zo’n strakke gameplan hebben, maar dan beland je in de ‘overlevingsmodus’. In die modus heb ik Rico nooit gezien. Daar zit de schat geborgen denk ik en daar moet Badr het ook zoeken.

Total k.o.
21-09-2019, 17:00
Everybody have gameplans entil the get hit! Rico s vechtpartij tegen Saddik was een moment datie schade kreeg en hij herpakte zich goed als je dat bedoeld met schade?

e-type
21-09-2019, 18:33
Tegen Ben Saddik herpakte hij zich fantastisch. Toen dacht ik even dat het afgelopen was met ‘m.

LightHeavyWeight
21-09-2019, 20:36
Tegen JBS had hij het zeker even zwaar, maar toch was hij niet heel zwaar geraakt. Hij stapte steeds net op tijd naar achter waardoor hij niet de volle impact kreeg te verwerken.
Maar daar moest hij wel diep gaan.

Briant
21-09-2019, 22:05
Met de conditie van rico moet je hem wel echt goed raken wil je hem neerslaan. De reden dat we dat de laatste tijd niet meer gezien hebben is omdat hij samen met zijn trainer ontzettend goed is geworden in de wedstrijd in te delen. Ik zie badr echt niet van rico winnen

Total k.o.
22-09-2019, 10:21
Badr heeft iets met Rematches enzo🤩

Neigo
22-09-2019, 19:45
We moeten Badr nu ook niet onderschatten. Badr zet echt niet zomaar een krabbeltje om een pot van 5 rondes te vechten, die zal vast en zeker veel op conditie trainen en daarnaast is hij al een hele tijd bezig om weer fit te worden. Ik denk dat Badr wel voor een verrassing kan gaan zorgen, nu hij weer de motivatie heeft terug gevonden om te knallen. En het feit dat hij een trainerswissel heeft ondergaan, zal hem als vechter goed doen. Zoals hij zelf zei: "ik moet uit mijn comfortzone stappen om mezelf weer te ontwikkelen". Ik ben geen bekende van die Said el Badaoui, maar het lijkt me een geschikte trainer als ik zie wie hij allemaal traint.
Ik hoop op een mooie pot met als kers op de taart een K.O😋. Natuurlijk hebben wij hier op het forum onze eigen mening en voorkeuren voor de vechters, maar het allerbelangrijkste is dat beide vechters " THE HEAVY WEIGHT DIVISION" naar een hoger niveau tillen.
Osu

Total k.o.
23-09-2019, 18:31
Precies! En hopelijk wordt t kickboxen weer net als de K-1 tijden en kan Glory weer bekende vechters contacteren want denk dat ze de money er voor niet hadden destijds om ze vast te houden..zou vet zijn als Glory net zo groot kan worden of als de UFC wishfulthinking maybe😋

Die-ene
23-09-2019, 18:43
Wat is het verschil tussen “niet verder kunnen vechten vanwege blessure” of gewoon “verloren te hebben op technische KO vanwege armtrappen a la thaise stijl”

Anderson
23-09-2019, 19:18
Dan wordt je uit geteld bij een tko toch.

Die-ene
24-09-2019, 12:52
Dan wordt je uit geteld bij een tko toch.

Waarom heeft Badr niet gewoon op TKO verloren dan zoals bij andere wedstrijden wel het geval zou zijn?
Hij heeft toch opgegeven vanwege die harde armtrappen? Of is dit de politiek binnen de vechtsport bij dit soort ''beladen'' partijen?

Overigens denk ik dat Badr dit keer gaat winnen, mits zijn conditie op en top zal zijn! Statistische gezien maakt hij een grote kans omdat hij volgens mij nooit een rematch verloren heeft.

Anderson
24-09-2019, 14:26
Hij heeft 2 keer van Bonjasky verloren

Total k.o.
24-09-2019, 20:48
Klopt eerste keer onterecht in mijn ogen en 2e keer weten we wel hoe het is gegaan maar goed we zullen 21 december zien! Gelredome is uitverkocht als goed is!

largo0
24-09-2019, 21:16
Hij heeft 2 keer van Bonjasky verloren

1e partij is controversieel, echter was dat wel een prachtige pot op het allerhoogste niveau. Zo technisch en snel in de HW divisie. Gaan we nooit meer zien denk.

2e die kent iedereen wel. Als Badr nou gewoon cool bleef had hij het kunnen winnen. Had een mooie toernooi achter de rug.

Tony Galento
24-09-2019, 22:42
Waarom heeft Badr niet gewoon op TKO verloren dan zoals bij andere wedstrijden wel het geval zou zijn?
Hij heeft toch opgegeven vanwege die harde armtrappen? Of is dit de politiek binnen de vechtsport bij dit soort ''beladen'' partijen?

Overigens denk ik dat Badr dit keer gaat winnen, mits zijn conditie op en top zal zijn! Statistische gezien maakt hij een grote kans omdat hij volgens mij nooit een rematch verloren heeft.

Tweede partij tegen Schilt ging Badr drie keer neer.

Die-ene
25-09-2019, 18:29
Als ik lowkicks tijdens een wedstrijd krijg en niet verder kan, dan is dit toch ook geen no-contest ivm blessure, maar verloren op TKO? Waarom was dit bij Badr dan anders? Weet iemand dat?

Total k.o.
27-09-2019, 00:01
Gaan we nog een poll krijgen? Ik kijk erg naar uit!

Eindbaas
16-10-2019, 21:20
Ook Rico krijgt een eigen tv serie. Op sbs 6.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/eigen-docu-soap-voor-kickboks-kampioen-rico-verhoeven/

largo0
16-10-2019, 21:56
Ook Rico krijgt een eigen tv serie. Op sbs 6.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/eigen-docu-soap-voor-kickboks-kampioen-rico-verhoeven/


Badr heeft het knap voor elkaar dat hij zijn serie op RTL krijgt.

largo0
16-10-2019, 21:57
Trouwens, morgen om 16:00 persconferentie tussen Badr Hari en Rico Verhoeven!

https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/rico-verhoeven-en-badr-hari-17-oktober-oog-in-oog-met-elkaar/

Bromios
17-10-2019, 14:02
Dit gevecht gaat gewoon als een nacjtkaars uit dus ik snap al het gelul er omheen niet echt.

Richelieu
17-10-2019, 14:42
Dit gevecht gaat gewoon als een nacjtkaars uit dus ik snap al het gelul er omheen niet echt.

Alles voor de hype.

Eindbaas
17-10-2019, 17:10
Pers conferentie Badr vs Rico.
Vond Badr sterker voorkomen bij de Stardown, Rico was veel losser dan de eerste pers conferentie dat weer wel. In die 3 jaar is er veel veranderd, de media aandacht is Rico wel gewend.
Was wel leuk om te zien.
Wtf Badr weer terug bij Big Mike haha
https://youtu.be/FAx2owdtuZ8

Die-ene
17-10-2019, 18:15
Vreemd dat hij terug is bij Mike. Maar die kent hem wel het best.

Eindbaas
17-10-2019, 18:31
MMADNA interviewt Badr Hari
https://youtu.be/hEzg6Ve_7B8

Ja zeker vreemd, Big Mike heeft ook wel genoeg sparringpartners voor Badr zoals Plazibat en Abena die het maximale uit Badr kunnen halen.

Eindbaas
17-10-2019, 18:37
Komende events.

26.10 GLORY 70 - Lyon
22-23.11 GLORY 71 and 72 - Chicago
7.12 - GLORY 73 - Shenzhen
21.12 - COLLISION 2 - Netherlands

RedDawn
17-10-2019, 18:38
Wordt er nog getest op doping bij Glory?

payap
17-10-2019, 19:06
Waarom heeft Badr niet gewoon op TKO verloren dan zoals bij andere wedstrijden wel het geval zou zijn?
Hij heeft toch opgegeven vanwege die harde armtrappen? Of is dit de politiek binnen de vechtsport bij dit soort ''beladen'' partijen?
.

Volgens mij is het gewoon een TKO overwinning voor Rico. Zie op site Glory bij record van Rico

http://www.glorykickboxing.com/fighters/rico-verhoeven:faa66b1a-f5eb-4649-9125-23df560c770f


Iemand zijn arm kapot trappen is het zelfde als iemand zijn been kapot trappen. Veel Thais doen dit als ze zien dat er niet goed geblokt wordt (net als bij lowkick blokken met je scheen).

Mijn forum naam is Payap. Het schoolvoorbeeld van een Thaise vechter die veel tegenstanders eruit getrapt heeft op hun armen

payap
17-10-2019, 19:08
Overigens verwacht ik van deze partij dat of Badr Rico eruit slaat in de eerste 2 ronden of dat de partij langer duurt en dan Rico de partij wint.

Tony Galento
17-10-2019, 19:10
Wordt er nog getest op doping bij Glory?

Niet tussentijds als ik zie hoe Badr er bij loopt.

Plasje na de wedstrijd waarschijnlijk.

Lowkick92
17-10-2019, 19:34
Hij is terug bij Mike

LightHeavyWeight
17-10-2019, 19:38
Ik denk dat Rico hem binnen 3 rondes TKO heeft.

LightHeavyWeight
17-10-2019, 19:40
MMADNA interviewt Badr Hari
https://youtu.be/hEzg6Ve_7B8

Ja zeker vreemd, Big Mike heeft ook wel genoeg sparringpartners voor Badr zoals Plazibat en Abena die het maximale uit Badr kunnen halen.

Badr is gewoon een slimme, welbespraakte jongen. Heb ik altijd gevonden ook. Maar ergens zit een soort narcisme oid wat hem beïnvloed.

blackadder
17-10-2019, 19:59
Hij is terug bij Mike
Serieus?:wacko:

lacrim
17-10-2019, 20:12
Terug bij mike... Kan ook zijn dat said echt ingehuurd is voor het pads werk/technische gedeelte of het begin van het trainingskamp? Denk dat we daar vast meer over horen. Over de partij durf ik echt geen uitspraken te doen.. Badr ziet er wel echt scherp uit moet ik zeggen, 1 jaar voorbereiding. Rico ziet er ook topfit uit dus ben benieuwd

Die-ene
17-10-2019, 20:39
Volgens mij is het gewoon een TKO overwinning voor Rico. Zie op site Glory bij record van Rico

http://www.glorykickboxing.com/fighters/rico-verhoeven:faa66b1a-f5eb-4649-9125-23df560c770f


Iemand zijn arm kapot trappen is het zelfde als iemand zijn been kapot trappen. Veel Thais doen dit als ze zien dat er niet goed geblokt wordt (net als bij lowkick blokken met je scheen).

Mijn forum naam is Payap. Het schoolvoorbeeld van een Thaise vechter die veel tegenstanders eruit getrapt heeft op hun armen

Dus toch vechtsport politiek....

Jammer dat het zo moet gaan dan en Badr niet zijn verlies kan accepteren. Nu lijkt het een externe factor. Doordat zijn arm geblesseerd was, was zijn wedstrijd gestaakt. Onzin, want bij andere partijen word je dan gewoon uitgeteld.

Eindbaas
17-10-2019, 21:24
Badr @Veronicainside radio show van Wilfred Genee. Begrijp ik het nou goed wat Genee zegt dat de HW titel vacant staat?
https://youtu.be/HUJjwesN5_w

Total k.o.
18-10-2019, 01:13
Was een vermakelijke persconferentie ze maakte elkaar belachelijk! Dat beloofd wat!

Lowkick92
18-10-2019, 08:22
Rico zat lekker te sarren, deed ie goed vooral toen badr op tafel sloeg had ie hem te pakken

Richelieu
18-10-2019, 08:46
Terug bij mike... Kan ook zijn dat said echt ingehuurd is voor het pads werk/technische gedeelte of het begin van het trainingskamp? Denk dat we daar vast meer over horen. Over de partij durf ik echt geen uitspraken te doen.. Badr ziet er wel echt scherp uit moet ik zeggen, 1 jaar voorbereiding. Rico ziet er ook topfit uit dus ben benieuwd

Ach, in eerste instantie was het allemaal "nieuws" dat Mike en Badr uit elkaar waren gegaan want na al die jaren was de koek op en aangezien Mike aangeeft geen contract met niemand te hebben was het allemaal vrij makkelijk dat de wegen elkaar gingen scheiden. Mike gaf wel aan "de breuk met Badr hem pijn had gedaan". Toen kwam er een boek waarin Mike als de bekendste trainer op de wereld werd neergezet en nu zijn ze weer bij elkaar? :confused:

lacrim
18-10-2019, 09:42
Haha dat neppe gedrag van ricardo ook begint nu ook wel heel doorzichtig te worden. Blijf gewoon je zelf, daardoor hielden de meeste mensen juist van hem. Het ziet er allemaal nu zo ongemakkelijk uit vind ik..

Eindbaas
18-10-2019, 10:45
Weet iemand al wat de reactie is van Said el Badaoui? Is het helemaal over en uit of is het een samenwerkingsverband met Big Mike?

e-type
18-10-2019, 11:24
Haha dat neppe gedrag van ricardo ook begint nu ook wel heel doorzichtig te worden. Blijf gewoon je zelf, daardoor hielden de meeste mensen juist van hem. Het ziet er allemaal nu zo ongemakkelijk uit vind ik..

Eens. Tenenkrommend script.

Eindbaas
18-10-2019, 15:41
Ik zag op het YouTube kanaal van Mixfight dat Mo Jaraya ook op Collison 2 gaat vechten, hij weet niet wie zijn tegenstander zal worden.
Ik hoop eerlijk gezegd op de Amerikaan Elvis Gashi, hij heeft de ervaren Jauncey K.O geslagen in de eerste ronde en binnen Glory nog geen verlies partijen gehad, Elvis is ook top 5 binnen de Glory ranking (niet dat je die hele ranking serieus moet nemen)

Luis Tavares wil ook knokken op deze kaart tegen interim LHW champ Alex Pereira.
Nu hopen dat ze bij Glory mee lezen en ons geen knuffel partij Smolik vs Abdallah 2 geven 😟

R.D.N
18-10-2019, 17:04
Badr is wel heel zelfverzekerd,mag dit niet verliezen.

mario the count
18-10-2019, 17:50
Zwak optreden van beide als je het mij vraagt. Beetje kinderachtig soms zelfs.

Badr irritant arrogant met zn maatjes in het publiek, en Rico kwam vaak niet uit zijn woorden (zijn engels moet ook echt beter als hij succesvol wilt worden in Hollywood). Bij de UFC zijn de persconferenties een stuk aantrekkelijker moet ik zeggen.

Briant
18-10-2019, 21:19
Ik vond Badr helemaal niet zelfverzekerd overkomen. Dat hij van die ja roepers in het publiek heeft leidt misschien wat af, maar zijn lichaamstaal was angstig.

R.D.N
18-10-2019, 21:26
Zelf verzekerd in ze interviews,als die nu verliest,verliest die dubbel.

Tony Galento
18-10-2019, 22:40
Zwak optreden van beide als je het mij vraagt. Beetje kinderachtig soms zelfs.

Badr irritant arrogant met zn maatjes in het publiek, en Rico kwam vaak niet uit zijn woorden (zijn engels moet ook echt beter als hij succesvol wilt worden in Hollywood). Bij de UFC zijn de persconferenties een stuk aantrekkelijker moet ik zeggen.

Het niveau van de journalisten was zo mogelijk nog minder. Wat een stelletje amateurs.

Lowkick92
18-10-2019, 23:48
Als Badr deze verliest is hij niet meer serieus te nemen en zullen de fans moeten accepteren dat hij echt klaar is

Anderson
19-10-2019, 00:22
Je zegt het of Verhoeven het niveau is van Smolink.

Willem033
19-10-2019, 01:15
Als Badr deze verliest is hij niet meer serieus te nemen en zullen de fans moeten accepteren dat hij echt klaar is

Idd, als die dit verliest is het de grootste koekenbakker ooit, wie verliest er nou van de regerend wereldkampioen die al 7 jaar niet verloren heeft.

RedDawn
19-10-2019, 02:26
Idd, als die dit verliest is het de grootste koekenbakker ooit, wie verliest er nou van de regerend wereldkampioen die al 7 jaar niet verloren heeft.

Badr zegt zelf dat Rico niets voorsteld. Als hij dan voor de tweede keer van hem verliest (wat gaat gebeuren) , wat is hij zelf dan?

Lowkick92
19-10-2019, 08:49
Badr zegt zelf dat Rico niets voorsteld. Als hij dan voor de tweede keer van hem verliest (wat gaat gebeuren) , wat is hij zelf dan?

Precies dit

Zo een grote mond bij de eerste partij al, nu een nog grotere mond over Rico als je het dan weer niet waar maakt kan je hem niet meer serieus nemen. Hij is dan alleen nog maar een naam uit het verleden

Eindbaas
19-10-2019, 09:04
Sensei Thom Harrinck, Rico vs Badr 2 (vijf rondes) moet een titel partij worden, winnaar tegen Ben Saddik.
https://www.round1network.com/news/87153/harinck-over-glory-collision-2-maak-er-een-titelgevecht-van.html

R.D.N
19-10-2019, 10:01
Idd, als die dit verliest is het de grootste koekenbakker ooit, wie verliest er nou van de regerend wereldkampioen die al 7 jaar niet verloren heeft.

hahahahha

R.D.N
19-10-2019, 10:03
Ben echt benieuwd en hoop echt dat het een knaller word.

mario the count
19-10-2019, 14:03
Het niveau van de journalisten was zo mogelijk nog minder. Wat een stelletje amateurs.
Idd!

Willem033
19-10-2019, 14:26
Badr zegt zelf dat Rico niets voorsteld. Als hij dan voor de tweede keer van hem verliest (wat gaat gebeuren) , wat is hij zelf dan?

Wat moet ie dan zeggen, dat Rico onverslaanbaar is en hij eigenlijk niet hoeft te vechten, want Rico is te goed?

Willem033
19-10-2019, 14:27
Het niveau van de journalisten was zo mogelijk nog minder. Wat een stelletje amateurs.

Hahaha klopt, Mixfight had ook een parel op pad gestuurd of niet?

R.D.N
19-10-2019, 14:34
Hahaha klopt, Mixfight had ook een parel op pad gestuurd of niet?

was dat vrouwtje toch ? Die Badr Ff hielp met de Engels.
niet dat de mijne top is hahahaha

Eindbaas
19-10-2019, 16:21
Haha, ze deed het wel goed toch?
Ze heeft ook Remy Bonjasky geïnterviewd na de pers conferentie
https://youtu.be/3NagMmLHzdE

Eindbaas
19-10-2019, 16:28
RICO VERHOEVEN: “HET ZIJN NET HONDEN” (VIDEO)

Oct 19, 2019 In een interview met Mark Schaaf spreekt Rico Verhoeven over de fans van Badr Hari. Dit is alleen niet zo goed gevallen.

Op donderdag 17 oktober vond de persconferentie van GLORY Collision 2 plaats. Pers, vechters en fans van zowel Rico als Badr waren aanwezig. Het was de eerste keer in 3 jaar dat de 2 iconen weer tegenover elkaar stonden.

Badr Army
Dat de fans van Badr (genaamd ‘Badr Army’) aanwezig waren viel erg duidelijk te horen. Bij de opkomst van Hari werd er luid gejuicht, bij Verhoeven keihard boegeroep. Op het moment dat Badr wilde spreken, maar de fans nog aan het juichen waren, maakte hij het gebaar dat ze stil moesten zijn en ze waren per direct stil.

Honden
Na afloop sprak Mark Schaaf van Veronica Fight met Verhoeven over de persconferentie. Hier deed de zwaargewichtkampioen een ongelukkige uitspraak over de ’Badr Army’. “Het zijn net honden en Badr is de hoofdhond. Die zegt ‘ssssht’ en iedereen is stil. Het lijkt wel een peuterzaal weet je wel,” zegt Rico in het interview over de fans die aanwezig waren.

Arrogante rat
Dit is niet de eerste keer dat Verhoeven niet zo mooi uit de verf komt. Ook Hesdy Gerges voelde zich beledigd door de uitspraken van Rico. Op Instagram plaatste Gerges het fragment waarin Verhoeven hem beledigd met de beschrijving: “Het maakt mij niet uit wie wint of verliest, maar dit is de 2e keer dat ik Rico Verhoeven moet vertellen dat hij mij niet moet beledigen. Nu is het persoonlijk. Wanneer ik hem zie geef ik hem een platte hand dan zien we wie de koning is… Gebruik mijn naam niet in jouw acteerspel. We acteren niet op de straat jij arrogante rat!”

http://mixfight.com/2019/10/Rico-Verhoeven-Het-zijn-net-honden-video

tidelot
19-10-2019, 16:31
was dat vrouwtje toch ? Die Badr Ff hielp met de Engels.
niet dat de mijne top is hahahaha

Misschien kan ze jou ook effe helpen met je Nederlands 😂

RedDawn
19-10-2019, 16:59
Die reactie van Gerges slaat nergens op. Beetje dreigen dat hij Rico gaat slaan op straat. Laat het eerst maar eens in de ring zien. Gerges heeft de laatste jaren geen een fatsoenlijke partij gedraaid.

e-type
19-10-2019, 17:17
Stoere praat van Gerges...is ie beledigd over die 'honden'-opmerking van Rico? pfffff.

Tony Galento
19-10-2019, 17:29
Honden zijn natuurlijk onrein.

Wel slim van Ricootje.

Total k.o.
19-10-2019, 17:45
Rico is een beetje onaardig aan het worden😝

R.D.N
19-10-2019, 18:17
Misschien kan ze jou ook effe helpen met je Nederlands 

Jij ben dat vrouwtje dus ��

T15Boxing
19-10-2019, 18:47
Rico is een beetje onaardig aan het worden😝

Zo moet je honden behandelen, anders denken ze dat ze alles kunnen maken.

R.D.N
19-10-2019, 19:09
Hahaha hij heeft inderdaad meer babbels als normaal,maar goed hij mag dat nou 7 jaar onverslagen.

Richelieu
19-10-2019, 19:34
Die reactie van Gerges slaat nergens op. Beetje dreigen dat hij Rico gaat slaan op straat. Laat het eerst maar eens in de ring zien. Gerges heeft de laatste jaren geen een fatsoenlijke partij gedraaid.

Snap het wel, alles voor de centjes ;)

Tony Galento
19-10-2019, 20:42
Die reactie van Gerges slaat nergens op. Beetje dreigen dat hij Rico gaat slaan op straat. Laat het eerst maar eens in de ring zien. Gerges heeft de laatste jaren geen een fatsoenlijke partij gedraaid.

Tegen Badr deed hij het vrij redelijk. Die lowkicks vond Badr niet lekker.

Volgens mij blesseerde Gerges zich aan zn hamstring in de eerste ronde.

Briant
19-10-2019, 23:18
Ik snap die opmerking ook wel van Rico. Vond dat publiek ook hoogst irritant. Gaat nergens over, speelt Badr zn narcisme alleen maar in de hand. M

Capo dei capii
20-10-2019, 00:06
Ach ja. Dit geeft toch allemaal wat reuring en dat kan het kickboksen wel gebruiken. Het is de laatste jaren toch een beetje aan aandacht onder gesneeuwd door het MMA. Ze hebben elkaar nodig de leipe mocro en de ideale schoonzoon. En nu probeert een Gerges er ook van te profiteren om ook beetje wat in de spotlight te komen, want ja na vorige week is het wel duidelijk dat hij in het MMA niets meer te zoeken heeft.

Willem033
20-10-2019, 01:59
was dat vrouwtje toch ? Die Badr Ff hielp met de Engels.
niet dat de mijne top is hahahaha

Haha ja klop, niet dat de rest top was, het blijft leuk klinken dat steenkolen Engels.

Lorenzo
20-10-2019, 10:40
Toch maar laten meeslepen met de hype en 3 kaartjes aangeschaft .

Richelieu
20-10-2019, 11:31
Toch maar laten meeslepen met de hype en 3 kaartjes aangeschaft .

Haha, mag ik vragen wat je voor één kaartje moet betalen?

Willem033
20-10-2019, 14:14
Toch maar laten meeslepen met de hype en 3 kaartjes aangeschaft .

3?? Heb je zo'n dikke reet 😂

Willem033
20-10-2019, 14:23
Haha, mag ik vragen wat je voor één kaartje moet betalen?
Toen met die voorverkoop zag ik de prijzen voor een beetje redelijke plek, toen bedacht ik me dat ik thuis een hele mooie 60" tv heb waar ik t beter op zie dan op een plaats voor 400 euro.
Heb ook al bijna 600 betaald voor een kaartje f1 zandvoort.
Ik kijk Glory lekker thuis.

Lowkick92
20-10-2019, 17:35
het is trouwens nog maar de vraag hoe dik de gehele card wordt..al meer over bekend?

R.D.N
20-10-2019, 17:45
Ik heb 2 goede kaarten.
wil eerst de rest van de kaart bekijken nog.
anders ook gewoon bankie

Lorenzo
20-10-2019, 18:37
Haha, mag ik vragen wat je voor één kaartje moet betalen?


75 euro op de site van Glory. De goedkoopste zijn 45.

Lorenzo
20-10-2019, 18:38
3?? Heb je zo'n dikke reet 😂

Ik neem me vrouw mee 😁

Richelieu
21-10-2019, 08:47
het is trouwens nog maar de vraag hoe dik de gehele card wordt..al meer over bekend?

Zou volgens de CEO tijdens de persconferentie ASAP gebeuren, verwacht veel Nederlanders op de kaart zoals Tavares, Jaraya e.a..

JBW
21-10-2019, 10:17
Zou volgens de CEO tijdens de persconferentie ASAP gebeuren, verwacht veel Nederlanders op de kaart zoals Tavares, Jaraya e.a..

Hoop ook op hamicha

mrtweakbox
21-10-2019, 11:19
Hamicha, zeker zou ik die weer willen zien. Misschien dat ze nu een tegenstander voor hem hebben met een beetje vergelijkbaar niveau. Zelf ben ik echt heel benieuwd wat er zou gebeuren tegen Menshikov.

Jaraya tegen Elvis lijkt me ook een goede. Nog andere matchup hoop of geruchten die de ronde doen?

Voor alleen de Rico / Badr pot blijf ik persoonlijk geen eens thuis om het op tv te kijken dus ze mogen nog wel met wat komen voordat ik m'n tickets koop.

R.D.N
21-10-2019, 15:37
Bayrak en Groenhart erbij

JBW
21-10-2019, 15:39
Groenhart die dan zn interim titel gaat verdedigen?

largo0
21-10-2019, 17:29
Hoop dat Hamicha, Jaraya, Danenberg,
Plazibat ook op de card staan.

blackadder
22-10-2019, 02:33
Roël Manaart mag ook wel weer eens. Rematch met Plazibat?

R.D.N
22-10-2019, 06:31
Roël Manaart mag ook wel weer eens. Rematch met Plazibat?

Rematch ? Hebben die tegen elkaar gestaan dan ?
Denk dat Roel dat niet red van hem.

JBW
22-10-2019, 07:57
Rematch ? Hebben die tegen elkaar gestaan dan ?
Denk dat Roel dat niet red van hem.

K1 2018 winst Mannaart.
Maar Roël vecht eind november nog in Japan, dus weet niet of die vlieger opgaat.

Kippeborst
22-10-2019, 13:12
Zal een eventuele Groenhart vs Doumbe te vroeg komen?

JBW
22-10-2019, 13:40
Zal een eventuele Groenhart vs Doumbe te vroeg komen?

Denk het wel, moest eerst opereren toch?

Kippeborst
22-10-2019, 14:51
Oh ook opereren? Dat wist ik niet. Dan komt 21-12 denk ik te vroeg inderdaad. Jammer, had een prima pot is dit gala kunnen zijn.

largo0
22-10-2019, 22:20
Die Troy Jones zou zomaar eens van Groenhart kunnen winnen. Fysiek zeer sterk. Echter wel de eerste keer dat hij tegen een Nederlander vechter.

blackadder
22-10-2019, 23:48
Rematch ? Hebben die tegen elkaar gestaan dan ?
Denk dat Roel dat niet red van hem.

https://www.youtube.com/watch?v=wLQZ0UxnR_0&t=277s

Richelieu
23-10-2019, 11:14
Die Troy Jones zou zomaar eens van Groenhart kunnen winnen. Fysiek zeer sterk. Echter wel de eerste keer dat hij tegen een Nederlander vechter.

Inderdaad een leuke vechter, maar zie hem met geen mogelijkheid van Groenhart winnen.

JBW
25-10-2019, 16:05
Volgens John Mo gaat Mo Jaraya vechten op collision

e-type
25-10-2019, 16:36
Klopt. Bevestigd door Jaraya op de persco vorige week.

largo0
26-10-2019, 11:24
https://m.youtube.com/watch?v=VZceNas-U1k&feature=youtu.be


Conor mcgregor: Nico is a great guy also

Eindbaas
26-10-2019, 11:48
Rico vindt JBS een slechte persoon.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/rico-verhoeven-heeft-haat-tegen-jamal-ben-saddik/

e-type
26-10-2019, 12:12
Rico vindt JBS een slechte persoon.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/rico-verhoeven-heeft-haat-tegen-jamal-ben-saddik/

Is het toch ook. Spugen is zo godverdomme smerig, dat doe je gewoon niet (behalve in bepaalde culturen).

T15Boxing
26-10-2019, 12:33
Is het toch ook. Spugen is zo godverdomme smerig, dat doe je gewoon niet (behalve in bepaalde culturen).

Ohhh racist!

largo0
26-10-2019, 13:10
Is het toch ook. Spugen is zo godverdomme smerig, dat doe je gewoon niet (behalve in bepaalde culturen).

Dan blijft het nog steeds smerig. Maargoed, Rico heeft ook geen aardige dingen gezegd.

blackadder
26-10-2019, 13:58
Dan blijft het nog steeds smerig. Maargoed, Rico heeft ook geen aardige dingen gezegd.
Wat had ie ook aardigs moeten zeggen?

largo0
26-10-2019, 14:30
Wat had ie ook aardigs moeten zeggen?

Hij had schijnbaar wat over zijn ziekte gezegd. Er wordt niet zomaar gespuugt.

e-type
26-10-2019, 15:16
Rico lijkt me nou niet de persoon om met de ziekte kanker te spotten...vaag verhaal van JBS

T15Boxing
26-10-2019, 16:08
Rico lijkt me nou niet de persoon om met de ziekte kanker te spotten...vaag verhaal van JBS

Personen van andere culturen wel.