PDA

View Full Version : Randemie vs ladd



Lorenzo
13-07-2019, 13:41
I hoop dat Randemie haar zwaar domineert na alle kritiek van die Amerikanen. Zwaar domineren met het echte sloopwerk. En daarna tegen Nunes.

R.D.N
13-07-2019, 14:11
Heb je die weging gezien.
die ladd was niet helemaal lekker volgens mij

Lorenzo
13-07-2019, 15:37
Ik heb er een topic van geopend .Maar volgens mij stond ze op het punt om flauw te vallen. Ze moeten dat wegen echt anders gaan doen.

Willem033
14-07-2019, 02:01
Ik hoop dat GDR wint, enkele sites hadden goeie odds voor haar.
3 weken geleden kreeg je voor elke euro inleg bijna 3,50 terug.
Odds zijn de afgelopen dagen sterk veranderd.

Lorenzo
14-07-2019, 10:07
Mooie en snelle overwinning, maar wat een kutvolk zijn die Amerikanen. Faber die zijn tegenstander aansloeg en de overwinning kreeg met een boel gejuich en Germaine die haar tegenstander volop de kin raakte en alleen maar boe geroep kreeg. Ja,ze was niet helemaal out. Maar dat had niet lang geduurd. Hoop dat ze nu tegen Nunes moet. Zal leuk wezen als dan op komt met een oranje leeuwekop op net als wat Nunes deed.

RedDawn
14-07-2019, 10:30
Voorbarige stoppage!

R.D.N
14-07-2019, 11:19
Wauw,misschien maar beter ook voor die ladd.

Capo dei capii
14-07-2019, 13:20
Vond de stoppage wel goed. Ze verdedigde zich op grond niet meer. Als die stoot van Germaine raak was geweest was ze zwaar KO gegaan.

T15Boxing
14-07-2019, 14:15
Mooie en snelle overwinning, maar wat een kutvolk zijn die Amerikanen. Faber die zijn tegenstander aansloeg en de overwinning kreeg met een boel gejuich en Germaine die haar tegenstander volop de kin raakte en alleen maar boe geroep kreeg. Ja,ze was niet helemaal out. Maar dat had niet lang geduurd. Hoop dat ze nu tegen Nunes moet. Zal leuk wezen als dan op komt met een oranje leeuwekop op net als wat Nunes deed.

Randemie is niet geliefd, het zal wel met haar taferelen tegen Holm in het verleden te maken hebben en/of dat ze haar belt opgaf.

Briant
14-07-2019, 15:09
Ik vond de stoppage wel ok. Ze ging neer en krijgt een klap na die ze niet ziet aankomen. Ik ben trots op germaine maar wel jammer dat ze nu weer een win heeft waar wat aan kleeft.

largo0
14-07-2019, 15:24
Goed afgemaakt door Germaine. Er zitten echt gigantisch veel sterren springen publiek in Amerika bah. Hoe kan je hier spreken over een te vroeg stoppage?

LightHeavyWeight
14-07-2019, 17:45
Amerikanen zijn zo patriotistisch dat ze onsportief worden. Maar in het geval van GDR snap ik het wel. Ik vond het een regelrechte schande tegen Holm en de belt niet verdedigen was ook niet handig. Nou hief je het verleden niet te blijven oprakelen, maar zo werkt het wel.
De stoppage vond ik prima, die ladd was sowieso helemaal uitgeteld na zo'n schandalige weight cut. Snap echt niet dat de UFC dat toelaat.
Overige partijen waren vermakelijk.

Superstick
14-07-2019, 20:48
Randemie is niet geliefd, het zal wel met haar taferelen tegen Holm in het verleden te maken hebben en/of dat ze haar belt opgaf.Of omdat het gewoon een vrij irritant mens is? Daar komt echt geen zinnig verhaal uit. Ik denk dat Nunes haar zeer eenvoudig uitschakelt, mocht die partij er komen.

T15Boxing
14-07-2019, 21:44
Of omdat het gewoon een vrij irritant mens is? Daar komt echt geen zinnig verhaal uit. Ik denk dat Nunes haar zeer eenvoudig uitschakelt, mocht die partij er komen.

Oh ja dat ook.

RedDawn
15-07-2019, 22:03
Of omdat het gewoon een vrij irritant mens is? Daar komt echt geen zinnig verhaal uit. Ik denk dat Nunes haar zeer eenvoudig uitschakelt, mocht die partij er komen.

Uiterlijk ook niet mee.

amilster
16-07-2019, 16:25
kan me in bovenstaande helemaal niet vinden, ik vind het juist een super positief ingestelde ambassadeur voor de sport.
Zoals ze ook met haar tegenstandster omging na de winst (keep your head up, you are the future) vind ik van klasse getuigen.
Heb er iig van genoten!
Nunes zal zeker zwaar worden maar niet onmogelijk, zou een super stunt zijn om die titel van Amanda (waar ik ook graag naar kijk en enorm sympathiek vind) te pakken.

WARRRR Randemie!!

kooivechter
16-07-2019, 16:28
Mwohh niet echt. Hoe ze sprak.over Holmes, terwijl ze die partij gewoon verloren had. Tot 2x aan toe hard door stompen na de bel. Direct belt opgeven om vage redenen om cyborg te ontwijken. Dan ken ik wel betere ambassadeurs

Lorenzo
16-07-2019, 17:08
Verloren van Holmes? Heb ze 2 keer gevochten tegen haar. Eerste partij heb ik gezien ,dik gewonnen. Viel nog op haar knieën met handen op de grond en Holmes probeerde toen nog naar haar kop te schoppen (hoorde je niemand over) Klap na de bel was seconden werk en de scheids kwam er te laat tussen. Dit gebeurt aan de lopende band .Dik en zuiver gewonnen.

e-type
16-07-2019, 17:32
Nog zeuren over dat Holmgevecht? Was gewoon een duidelijke win. Je moet pas stoppen als de scheids het zegt, niet de bel, en dat deed Holm niet. Germaine wel. Holm stopte te vroeg.

Daarnaast is GDR gewoon enorm sympathiek en positief. Sja, een potje mediatraining zou niet misstaan, maar dit is 100x beter dan weer zo’n Connor wannabe.

T15Boxing
16-07-2019, 17:48
Dat Holmgevecht blijft relevant want het laat zien dat er een paar schroeven bij haar los zitten. Dat kan positief of negatief uitkomen voor Randemie. Ik denk wel dat je als vrouw een beetje gek moet zijn om tegen Nunes te vechten.

kooivechter
16-07-2019, 23:13
X2. Holmes was een verliespartij. Zeide ze nog bij enalaatste event. Waarom ze die gekregen heeft. Maar dat zal ze ook bij Nunes moete doen,wil je evt. Kans maken. Maar goed op de grond is het snel gebeurd

Bromios
17-07-2019, 09:38
Ik vond juist in de partij tegen Holm dat Holm een erg onsymphatieke uitstraling had. Een groot deel van de verontwaardiging was dan ook dat iedereen Holm al als winnaar zag en ze kreeg gewoon een lesje slimheid.
De kwestie na de bel is uitgebreid besproken door big John en sindsdien doet niemand zijn handen meer na beneden als de bel geweest is. Gewoon slim en goed gevochten.

Germaine won 3 rondes dik. Eentje was gelijk en eentje verloor ze er als ik het me goed herinner dus het was in no way een steal.

Deze partij mag Ladd blij zijn dat Herb haar blijvend hersenletsel heeft bespaard. Zeker na die weightcut.

S.B.
17-07-2019, 10:51
Ik snap de hetze tegen Germaine niet zo. Ze heeft een hoog Xenos-spreuken gehalte en de win tegen Holm wordt door mensen die de regels niet kennen nogal overschaduwd, maar ondertussen heeft ze gewoon een 5 winstreak, vertegenwoordigt ze ons land en krijgt ze naar mijn verwachting gewoon een kans om tegen Nunes te knokken. Dat is toch gewoon geweldig?

YoMarK
17-07-2019, 12:06
Vind Germaine juist zeer sympathiek, kijk echt uit naar haar partijen. Het gevecht tegen Holm was een beetje dirty, alhoewel binnen de regels, is het niet zo sportief. Maar als je vind dat Holm dat gevecht gewonnen heeft, dan ben je echt een pannenkoek. Germaine was in de standup gewoon beter en in de clinch ook(ook in de fight stats komt dit naar boven). 0 takedowns bovendien voor Holm, en aan het einde van het gevecht was ook wel te zien wie er meer had uitgedeeld(ok, dat zegt niet altijd alles maar toch).

T15Boxing
17-07-2019, 14:19
Vind Germaine juist zeer sympathiek, kijk echt uit naar haar partijen. Het gevecht tegen Holm was een beetje dirty, alhoewel binnen de regels, is het niet zo sportief. Maar als je vind dat Holm dat gevecht gewonnen heeft, dan ben je echt een pannenkoek. Germaine was in de standup gewoon beter en in de clinch ook(ook in de fight stats komt dit naar boven). 0 takedowns bovendien voor Holm, en aan het einde van het gevecht was ook wel te zien wie er meer had uitgedeeld(ok, dat zegt niet altijd alles maar toch).

Het gaat er meer om dat ze minimaal 1 punt aftrek had moeten krijgen, dan was het minimaal een draw. En het heeft haar ook geholpen omdat Holm was aangeslagen, de 2 beste stoten van het hele gevecht kwamen na de bel.

makavelli
17-07-2019, 15:12
Het gaat er meer om dat ze minimaal 1 punt aftrek had moeten krijgen, dan was het minimaal een draw. En het heeft haar ook geholpen omdat Holm was aangeslagen, de 2 beste stoten van het hele gevecht kwamen na de bel.

Dan snap je de regels nog steeds niet helemaal want de bel is voor de scheids om tussen de vechters te komen en aan te geven dat ze moeten stoppen. Verder was ze op alle fronten sterker dat zie je aan de stats en controle in de kooi. Holly was alleen maar aan het vertragen door te clinchen en veel geluid aan het maken met stoten en trappen die alleen lucht raakte

e-type
17-07-2019, 16:58
Het gaat er meer om dat ze minimaal 1 punt aftrek had moeten krijgen, dan was het minimaal een draw. En het heeft haar ook geholpen omdat Holm was aangeslagen, de 2 beste stoten van het hele gevecht kwamen na de bel.

Waarom een punt aftrek?

S.B.
17-07-2019, 17:19
Het gaat er meer om dat ze minimaal 1 punt aftrek had moeten krijgen, dan was het minimaal een draw. En het heeft haar ook geholpen omdat Holm was aangeslagen, de 2 beste stoten van het hele gevecht kwamen na de bel.

als ze die stoten na de bel niet gegeven had, had ze sowieso gewonnen, dus dan had het punt aftrek ook niet uitgemaakt.

T15Boxing
17-07-2019, 17:39
als ze die stoten na de bel niet gegeven had, had ze sowieso gewonnen, dus dan had het punt aftrek ook niet uitgemaakt.

Vals
http://www.mmadecisions.com/decision/7773/Germaine-de-Randamie-vs-Holly-Holm
Elke jurylid scoorde het 48-47. Met een punt aftrek zou het dus een draw worden. En "als" Randemie niet na de bel sloeg als een maniak was Holm minder duizelig tijdens het gevecht en had ze beter gepresteerd. Overigens scoorde de meeste media het gevecht voor Holm.

e-type
17-07-2019, 17:51
Vals
http://www.mmadecisions.com/decision/7773/Germaine-de-Randamie-vs-Holly-Holm
Elke jurylid scoorde het 48-47. Met een punt aftrek zou het dus een draw worden. En "als" Randemie niet na de bel sloeg als een maniak was Holm minder duizelig tijdens het gevecht en had ze beter gepresteerd. Overigens scoorde de meeste media het gevecht voor Holm.

Je maakt nogal wat aannames. De meest verkeerde: GDR’s stoten na de bel waren niet reglementair.

De enige die je wat kwalijk kan nemen is de scheids die niet consequent was in zijn optreden.

blackadder
17-07-2019, 23:53
Ik snap de hetze tegen Germaine niet zo.
Idd. Je zou haast denken dat Holly haar uiterlijk wel mee heeft.

Bromios
18-07-2019, 14:32
Eerste ronde was het doorgaan volledig reglementair. Ronde is pas ten einde als de scheidsrechter er tussen springt en verbaal aangeeft dat ze moeten stoppen.
2e keer (weet niet meer welke ronde het was) was op het randje en toen kreeg ze een verbale waarschuwing. Daarna mogen ze pas een punt aftrekken. Had Holly bij die 2e keer niet meer verder gekund dan was het waarschijnlijk een NC geworden.

RedDawn
18-07-2019, 17:49
Idd. Je zou haast denken dat Holly haar uiterlijk wel mee heeft.

Ook niet moeders mooiste maar altijd nog een stuk beter dan Randemie.

Maar jij zit al met tissues klaar?

T15Boxing
18-07-2019, 20:44
Ook niet moeders mooiste maar altijd nog een stuk beter dan Randemie.

Maar jij zit al met tissues klaar?

https://i.giphy.com/media/3o7TKra9XDoRiC6dQ4/giphy.webp
Blackadder is er klaar voor.

RedDawn
18-07-2019, 21:52
Haha!

blackadder
19-07-2019, 00:54
Ook niet moeders mooiste maar altijd nog een stuk beter dan Randemie.

Maar jij zit al met tissues klaar?
Tissues zijn slecht voor t klimaat. Droogt vanzelf wel.

MB667
19-07-2019, 09:05
Stoere Red Dawn durft weer op het net.

Briant
19-07-2019, 23:20
Wel fijn dat we als nederland nog mee doen om de prijzen. Dat zou echt een stimulans kunnen zijn voor het imago van de sport in ons land.

e-type
20-07-2019, 12:05
Wel fijn dat we als nederland nog mee doen om de prijzen. Dat zou echt een stimulans kunnen zijn voor het imago van de sport in ons land.

Precies. Triest om hier te lezen dat Randamie op haar uiterlijk wordt veroordeeld. Echt diep treurig om te lezen en wat een belediging voor een atleet die op zo een enorm hoog niveau successen blijft behalen. Zelfs in de top van andere disciplines....

'k Heb bijkans spijt dat ik na een tijdje afwezig te zijn geweest weer terug ben op Mixfight...

RedDawn
20-07-2019, 13:54
Ze wordt helemaal niet op haar uiterlijk beoordeeld door mij. Blijkbaar kunnen mensen niet goed lezen. Er werd gevraagd waarom Randamie niet populair is bij het Amerikaanse publiek. Een van die redenen is gewoon ook haar uiterlijk. Waarom denken jullie dat Valerie Loureda, die uitkomt in Bellator, zoveel aandacht krijgt? Niet om haar kwaliteiten als vechtster. Uiterlijk speelt in vrouwenvechten gewoon een enorme rol. Dat is de realiteit.

largo0
20-07-2019, 14:39
Ze wordt helemaal niet op haar uiterlijk beoordeeld door mij. Blijkbaar kunnen mensen niet goed lezen. Er werd gevraagd waarom Randamie niet populair is bij het Amerikaanse publiek. Een van die redenen is gewoon ook haar uiterlijk. Waarom denken jullie dat Valerie Loureda, die uitkomt in Bellator, zoveel aandacht krijgt? Niet om haar kwaliteiten als vechtster. Uiterlijk speelt in vrouwenvechten gewoon een enorme rol. Dat is de realiteit.
Niemand wilt een dikke zwaargewicht zonder charisma als kampioen hebben bij de mannen. Is precies hetzelfde.

Skill will always pay the Bills.

Knoopwafel
20-07-2019, 15:53
Snap echt niet waarom sommige de theorie dat GDR had moeten verliezen tegen Holm door puntenaftrek ivm onregelementaire acties zo stug blijven volhouden?

Het verdiende uiteraard niet de schoonheidsprijs, maar regelementair heeft ze niks fout gedaan, dus die vermeende puntenaftrek is gewoon onzin.

https://www.bjjee.com/articles/big-john-mccarthy-explains-de-randamie-wasnt-penalized-illegal-moves/


On topic: Het is jammer dat door vroeg ingrijpen van Dean, er op deze overwinning ook weer smet is gekomen. Die rechtse was echt een goed geplaatse voltreffer :)

LightHeavyWeight
20-07-2019, 16:28
Was een prima stoppage.

Knoopwafel
20-07-2019, 23:55
Was een prima stoppage.

Nee, dat was het niet, het was gewoon te vroeg ingrijpen. Als het zo'n prima beslissing was zou er ook niet zoveel om te doen zijn geweest.
Het was een zuivere knockdown, maar Ladd was direct weer bij de les en probeerde zich direct goed te verdedigen. Die 2e stoot van GDR was op de schouder, dus was ook geen reden om te stoppen.

Goed voor GDR dat ze gewonnen heeft, maar ik had het nog moeten zien of ze het kon afmaken.

makavelli
21-07-2019, 18:47
Snap echt niet waarom sommige de theorie dat GDR had moeten verliezen tegen Holm door puntenaftrek ivm onregelementaire acties zo stug blijven volhouden?

Het verdiende uiteraard niet de schoonheidsprijs, maar regelementair heeft ze niks fout gedaan, dus die vermeende puntenaftrek is gewoon onzin.

https://www.bjjee.com/articles/big-john-mccarthy-explains-de-randamie-wasnt-penalized-illegal-moves/


On topic: Het is jammer dat door vroeg ingrijpen van Dean, er op deze overwinning ook weer smet is gekomen. Die rechtse was echt een goed geplaatse voltreffer :)

Sommige mensen zoals T15boxing snappen de regels gewoon niet das lastig discussiëren 🤣

T15Boxing
21-07-2019, 20:49
Favoriete woord van een willekeurige mixfight lid is 'reglementair'. Oke, de scheids gebruikt de bel als signaal om ertussen te komen. Zoals hier kwam hij er al tussen met zijn arm maar Randdebiel slaat er gewoon doorheen en ik heb er geen audio van maar ik hoorde hem wel stop roepen in beide gevallen:
https://media.giphy.com/media/26gs811H7wXVl0DPq/giphy.gif

Holm is zwaar aangeslagen en de scheids doet er tweemaal niets aan, had hij wel kunnen doen als hij de reglemantelairisatiering van zijn eigen gezag had geïmplementeerd. Dus de scheids was net zo fout als GDR, John McCarthy is ook niet echt testiculair met zijn reglementatie, ik weet nog dat hij Jon Jones meerdere malen had gewaarschuwd over zijn eyepokes, Jones bleef het doen en grote John kwam ook niet met een puntaftrek. In MMA durft een scheids bijna nooit een punt af te trekken. Dus ik blijf het stug volhouden met mijn argumenten, ja.

Knoopwafel
21-07-2019, 22:18
Jij wilt alleen maar discussie om de discussie, en daarbij zijn je argumenten niet echt heel sterk.

Zet eerst je haatbril even af en doe dan een goede bril op en kijk dan goed naar je zelf toegevoegde beeld. De stoot van GDR is al geland als de scheids er tussen komt, dus waar heb je het nou over?

En als ze volgend de regelementen niets fout doet, waar moet de scheids dan iets aan doen? Nogmaals, de sportiviteitsprijs zal GDR niet winnen met dit soort acties, maar moet de scheids dan maar een straf geven om jou en alle azijnpissers een plezier te doen?

Superstick
24-07-2019, 15:08
Jij wilt alleen maar discussie om de discussie, en daarbij zijn je argumenten niet echt heel sterk.

Zet eerst je haatbril even af en doe dan een goede bril op en kijk dan goed naar je zelf toegevoegde beeld. De stoot van GDR is al geland als de scheids er tussen komt, dus waar heb je het nou over?

En als ze volgend de regelementen niets fout doet, waar moet de scheids dan iets aan doen? Nogmaals, de sportiviteitsprijs zal GDR niet winnen met dit soort acties, maar moet de scheids dan maar een straf geven om jou en alle azijnpissers een plezier te doen?

Stoot is misschien al geland als de scheids er tussenkomt, maar wel vrij ruim na de bel. Het zou sportief zijn om te stoppen (zoals de meesten dat ook doen). En als je dat zelfs 2x doet in een wedstrijd, komt dat je populariteit niet ten goede. Niet zo vreemd natuurlijk. Wat precies de regels zijn qua bel/inmenging scheidsrechter weet ik niet. Van mij hoeft ze ook geen puntenaftrek. Maar dat ze na deze acties en het opgeven van de gordel er niet heel goed op staat in de VS, is dus echt haar eigen schuld.

kooivechter
24-07-2019, 23:44
X2 misschien al geland na de bel haha. En azijnpissen is het zeker niet knoopwafel. Ook iets teveel bevoordeeld naar mijn bescheiden mening. Kunnen de partij nog wel eens analyseren

Bromios
26-07-2019, 13:18
Dean heeft gewoon voorkomen dat Ladd haar carrière nu moest beëindigen. Ze had een verschrikkelijke weightcut achter de rug en zou eigenlijk de ring niet in moeten. Als deze partij door was gegaan had ze geen hersencel meer over gehad. Prima stoppage.

Bromios
26-07-2019, 13:21
Stoot is misschien al geland als de scheids er tussenkomt, maar wel vrij ruim na de bel. Het zou sportief zijn om te stoppen (zoals de meesten dat ook doen). En als je dat zelfs 2x doet in een wedstrijd, komt dat je populariteit niet ten goede. Niet zo vreemd natuurlijk. Wat precies de regels zijn qua bel/inmenging scheidsrechter weet ik niet. Van mij hoeft ze ook geen puntenaftrek. Maar dat ze na deze acties en het opgeven van de gordel er niet heel goed op staat in de VS, is dus echt haar eigen schuld.

Normaal zijn het de jackson.wink vechters die op en over de grenzen gaan. Die laffe trappen net boven de knie. Eyepokes "per ongeluk". Vasthouden van de kooi. En zo kan k wel even doorgaan. Nu deed Germaine dat en dat deed ze heel slim. En daardoor won ze, Prima gameplan dus. Wij zijn in Nederland meestal gewoon te aardig om grote prijzen te winnen.

LightHeavyWeight
26-07-2019, 14:43
Nederland is juist een sportief heel succesvol land zeggen de statistieken.

ChingChong
26-07-2019, 15:28
https://www.youtube.com/watch?v=B4jsmvNoXP4&

Rico Verhoeven op JRE. Had em nog niet op mixfight gezien.

Verkeerde thread...