PDA

View Full Version : Bare Knuckle Boxing



paultjetilburg
04-09-2019, 16:52
Als het goed is moet Hubert Geven een deze dagen zijn Bare Knuckle partij vechten.
Ik zag ook dat Arthem Lobov VS Jason Knight deel 2 er aan komt, de eerste partij van deze geweldenaren was gruwelijk nu maar hopen dat deel 2 het zelfde word.
Frank shamrock is ook zijn bare Knuckle organisatie begonnen hoorde ik.

Janssenrick88
06-09-2019, 18:33
klopt.
Hubert vecht zaterdag 14 september in Londen tegen Bachir Fakhouri

Willem033
06-09-2019, 19:45
Binnenkort Gabriel Gonzaga tegen trt bigfoot.

K-1sunstarr
07-09-2019, 01:27
Is het goed betaald door de organisatie?
Ik vraag mij af of hun salaris minder zijn dan bij Bellator en de UFC

Willem033
07-09-2019, 13:00
Bij de ufc verdienen alleen de toppers goed geld.
Zijn er genoeg die er een baan bij moeten hebben.

Mr.Geven
08-09-2019, 10:09
klopt.
Hubert vecht zaterdag 14 september in Londen tegen Bachir Fakhouri

Klopt helemaal Rick,
14 september Londen in de o2 Arena.
Kaarten zijn al een paar weken uitverkocht.

Janssenrick88
09-09-2019, 07:31
Deze week meer hierover op MF ��

Wheelie
14-09-2019, 00:23
Hubert Geven: "Het wordt een gezellige en bloederige boel" (interview)

http://mixfight.com/2019/09/Hubert-Geven-Het-wordt-een-gezellige-en-bloederige-boel?fbclid=IwAR2yTYPkU7wXeta6en1HDIj7TUh7t3m_I8Sf Je3XySeQOc9YcDZZbOfqT1A (http://mixfight.com/2019/09/Hubert-Geven-Het-wordt-een-gezellige-en-bloederige-boel?fbclid=IwAR2yTYPkU7wXeta6en1HDIj7TUh7t3m_I8Sf Je3XySeQOc9YcDZZbOfqT1A)

Wheelie
14-09-2019, 01:00
https://youtu.be/EaAgifMvUHc

micha
14-09-2019, 10:20
WAR Hubert!!!!!

Capo dei capii
14-09-2019, 12:37
Hubert is nog echt een oldskool knokker. Hij is eigenlijk te laat geboren. Hij had echt helemaal gepast in begin tijd van het MMA. Hoe minder regels hoe mooier hij het volgend mij vind. Succes Hubert!!

e-type
14-09-2019, 14:21
Succes!!

e-type
14-09-2019, 23:27
stream


http://hanshree.com/bin/extra/new?id=/692155/1/

e-type
14-09-2019, 23:44
kut dat z'n tegenstander niet op gewicht was....maar zo wel mooi in de halve finale.

LightHeavyWeight
15-09-2019, 09:58
Betekent dat hij niet gevochten heeft dus?

RedDawn
15-09-2019, 10:38
Klopt. Lijkt me super frustrerend.

Briant
15-09-2019, 11:19
Niet op gewicht pfff wat een amateurisme.

Capo dei capii
15-09-2019, 16:31
Wat ik uit het interview begreep is dat zijn tegenstander normaal gesproken al een gewichtsklasse hoger vecht. Dat neem je als organisatie natuurlijk ook al een risico dat de vechter het gewicht niet kan halen. Wel jammer voor Hubert dat die niet heeft kunnen knokken.

paultjetilburg
16-09-2019, 12:57
Ik zie Hubert liever in een rematch tegen Agy Sadari vechten.
Of een ander Nederlandse top vechter in een Mma match.

Maar in vind het wel hard dat hij dit doet.
Wat ik er van mee gekregen heb is dat zijn tegenstander zijn gewicht verprutst heeft. Zag ik in een videoboodschap op de mixfight Facebook.
Heel jammer

Wheelie
16-09-2019, 14:29
https://www.facebook.com/bachir.fakhouri.9

Wat een clown die tegenstander, de reacties haha

Goofy
16-09-2019, 21:07
https://www.facebook.com/bachir.fakhouri.9

Wat een clown die tegenstander, de reacties haha

Ik kan die reacties niet zien.., wat staat er dan? ;)

Hoop dat Geven in iedergeval wel zijn centjes heeft gehad. Want heeft er natuurlijk veel tijd ingestoken om gevecht te doen!

Bromios
17-09-2019, 12:22
Ik kan die reacties niet zien.., wat staat er dan? ;)

Hoop dat Geven in iedergeval wel zijn centjes heeft gehad. Want heeft er natuurlijk veel tijd ingestoken om gevecht te doen!

Samengevat vind hij Hubert een sukkel dat hij niet alsnog wilde knokken. Want dat had hij andersom zeker gedaan.
En zijn fanboys zijn het daar mee eens.

Ik had het niet meegekregen maar Hubert gaf hem extra tijd om op gewicht te komen en toen was hij zwaarder dan bij de eerste weging.

Mr.Geven
17-09-2019, 16:46
Ik ben Hubert zelf, ik zal even wat uitleg geven:

Het toernooi dat we vechten is op -74 kilo.
Mijn trainingskamp bij The Colosseum ging super goed het gewicht maken ging ook super goed.
Ik was optijd begonnen met gewicht maken omdat de weging op de zelfde dag als het gevecht was.

Ik kom op de weging uiteraard hongerig en dorstig en weeg netjes in op 73,5 ik moest nog even met eten en drinken wachten omdat je tegenstander je gewicht ook moet zien.
Na een half uurtje misschien 3 kwatier wachten kwam mijn tegenstander aan en woog in op 77,2 (3,2 kilo te zwaar)
Ik was bij deze automatich door naar de halve finale van het toernooi omdat mijn tegenstander zijn gewicht gemist had.
Samen met de organisatie, mijn team en mijn tegenstander kwamen we op het idee dat als mijn tegenstander een klein beetje moeite zou doen en op de 76 kilo zou komen dat we dan als nog een partij zouden neer zetten. Dat hebben we dus afgesproken.

Rond een uur of 5 kregen we een berichtje dat mijn tegenstander 76,2 zou wegen en dit vonden wij uiteraard ook goed.
Wij wilden natuurlijk zelf ook zien dat hij dit gewicht had gehaald.
Wij naar de zaal waar de weegschaal nog stond en daar ging mijn tegenstander wegen en woog opeens 79 kilo.
Ik boos, mij team boos en de organisatie boos.
Hier heeft de organisatie besloten dat de partij niet door ging.

Heel jammer want er waren toch een mannetje of 30 naar Londen gevlogen.

Nog vragen stel ze gerust

e-type
17-09-2019, 17:43
Zonde voor je zeg...wat een mafkees, gewoon nog zwaarder aankomen...

Hoe zie je je volgende tegenstander? ‘k Heb het idee dat je een prima loting had.

Mr.Geven
17-09-2019, 19:30
Zonde voor je zeg...wat een mafkees, gewoon nog zwaarder aankomen...

Hoe zie je je volgende tegenstander? ‘k Heb het idee dat je een prima loting had.

Ja totaal geen respect, gewoon vergeten en door gaan.

Mijn volgende tegenstander Mark Rawes is een leuke technische bokser, ik zie mij zelf wel van hem winnen maar goed het blijven blote handen dus je weet nooit hoe het loopt.

De andere halve finale zijn 2 hele agressieve vechters, minder techniek maar echt beuken.

Voor mijn gevoel is dit idd een prima loting.

LightHeavyWeight
17-09-2019, 21:31
Op die Facebook zie ik weinig fanboys hoor. Veel mensen die hem juist tegenspreken.

Briant
17-09-2019, 22:40
Lijkt mij een hele verstandige keuze niet tegen zo'n pipo te knokken. Kun je alleen maar schade van oplopen.

Andere vraag, hoe bereid je je voor op boksen met je blote vuisten? Lijkt me erg lastig met sparren.

Mr.Geven
18-09-2019, 00:30
Lijkt mij een hele verstandige keuze niet tegen zo'n pipo te knokken. Kun je alleen maar schade van oplopen.

Andere vraag, hoe bereid je je voor op boksen met je blote vuisten? Lijkt me erg lastig met sparren.

Ik doe wat speciale oefeningen met bandages en met mijn blote vuisten om mijn knokkels en vuisten te laten wennen aan de harde klappen.

Sparren doe ik gewoon met boks handschoenen en soms met Mma handschoenen,
Boksen met Mma hand schoenen komt dichterbij het boksen met blote vuisten.

Sparren met de blote vuist doe ik niet 😂

new_world_order
18-09-2019, 11:15
Klopt het dat er achter de schermen gevochten is, zoals op de fb van die clown te lezen is?

Briant
18-09-2019, 18:26
Ik doe wat speciale oefeningen met bandages en met mijn blote vuisten om mijn knokkels en vuisten te laten wennen aan de harde klappen.

Sparren doe ik gewoon met boks handschoenen en soms met Mma handschoenen,
Boksen met Mma hand schoenen komt dichterbij het boksen met blote vuisten.

Sparren met de blote vuist doe ik niet ��

Dat sparren met blote vuisten zou ik ook niet aanraden nee. Maar het lijkt me toch wel anders zonder handschoenen, dus ik was benieuwd hoe je hier mee omgaat. En die speciale oefeningen wil je daar iets over los laten?

Mr.Geven
19-09-2019, 17:00
Dat sparren met blote vuisten zou ik ook niet aanraden nee. Maar het lijkt me toch wel anders zonder handschoenen, dus ik was benieuwd hoe je hier mee omgaat. En die speciale oefeningen wil je daar iets over los laten?

Het zijn oefeningen die komen van het kyokushin karate.
Het na bootsen van het boksen zonder handschoenen is met sparren heel moeilijk maar we doen ons best

Mr.Geven
19-09-2019, 17:02
Klopt het dat er achter de schermen gevochten is, zoals op de fb van die clown te lezen is?

Gevochten is een groot woord maar er is het een en ander gebeurd inderdaad.

Odessa
19-09-2019, 23:40
Ik ben Hubert zelf, ik zal even wat uitleg geven:

Het toernooi dat we vechten is op -74 kilo.
Mijn trainingskamp bij The Colosseum ging super goed het gewicht maken ging ook super goed.
Ik was optijd begonnen met gewicht maken omdat de weging op de zelfde dag als het gevecht was.

Ik kom op de weging uiteraard hongerig en dorstig en weeg netjes in op 73,5 ik moest nog even met eten en drinken wachten omdat je tegenstander je gewicht ook moet zien.
Na een half uurtje misschien 3 kwatier wachten kwam mijn tegenstander aan en woog in op 77,2 (3,2 kilo te zwaar)
Ik was bij deze automatich door naar de halve finale van het toernooi omdat mijn tegenstander zijn gewicht gemist had.
Samen met de organisatie, mijn team en mijn tegenstander kwamen we op het idee dat als mijn tegenstander een klein beetje moeite zou doen en op de 76 kilo zou komen dat we dan als nog een partij zouden neer zetten. Dat hebben we dus afgesproken.

Rond een uur of 5 kregen we een berichtje dat mijn tegenstander 76,2 zou wegen en dit vonden wij uiteraard ook goed.
Wij wilden natuurlijk zelf ook zien dat hij dit gewicht had gehaald.
Wij naar de zaal waar de weegschaal nog stond en daar ging mijn tegenstander wegen en woog opeens 79 kilo.
Ik boos, mij team boos en de organisatie boos.
Hier heeft de organisatie besloten dat de partij niet door ging.

Heel jammer want er waren toch een mannetje of 30 naar Londen gevlogen.

Nog vragen stel ze gerust

Kort filmpje erbij

http://mixfight.com/2019/09/Backstage-ruzie-tussen-Hubert-Geven-en-Bachir-Fakhouri-video

micha
20-09-2019, 08:27
echt waardeloos niet op gewicht. Als prof hoor je conditie te hebben en op gewicht te zijn

Bromios
20-09-2019, 10:51
echt waardeloos niet op gewicht. Als prof hoor je conditie te hebben en op gewicht te zijn

En dan als een professional er mee om gaan en de schuld bij je tegenstander leggen. Wat een pannekoek.

LightHeavyWeight
20-09-2019, 14:18
Jongens, het is gewoon een idioot. Daar valt toch niet op redelijke manier mee te praten.Je moet natuurlijk ook wel een beetje idioot zijn voor dat bare knuckle.

R.D.N
20-09-2019, 18:48
Pfff had graag gezien dat ie een pakkie had gehad.
maar 5 kilo op dat gewicht is best veel.

Goofy
20-09-2019, 21:12
Krijgt hij eigenlijk wel straf voor zijn wangedrag?

paultjetilburg
26-09-2019, 07:36
Gevochten is een groot woord maar er is het een en ander gebeurd inderdaad.

Kun je hier meer uitleg over geven?
Het lijkt allemaal in scène gezet.. Er is toevallig een intervieuw bezig 10 mtr verderop en je hoort opeens vele geluiden.
Vervolgens zie je die pipo een beetje boos huppelen en later weer keihard lachen.
Een vaag filmpje als je het mij vraagt.

Goofy
17-10-2019, 21:18
Binnenkort Gabriel Gonzaga tegen trt bigfoot.

Zaterdag alweer. Ze hebben beide hun beste tijd al gehad, dus weet niet zo heel goed wat ik hiervan kan verwachten ;)

Goofy
20-10-2019, 20:18
https://www.youtube.com/watch?v=ur_iTS83-l0

voor de liefhebbers ;)

e-type
22-10-2019, 08:42
Ik pas

Janssenrick88
17-11-2019, 00:53
Hubert heeft vandaag zijn Debuut gemaakt voor het Engelse BKB.
Nadat zoals gemeld zijn vorige partij niet doorging omdat zijn tegenstander tot 2x toe het gewicht niet kon halen, Mocht hij vandaag aantreden in de o2 arena tegen Mark Rawes.
de eerste ronde gaat gelijk op, en in de 2e ronde loopt Hubert over Mark heen en slaat hij hem zelfs een keer aan.
Ook de 3e ronde weet Hubert op zijn naam te zetten.
Daarna grijpt de dokter in, en staat niet toe het gevecht door te laten gaan omdat Mark teveel schade heeft opgelopen in de derde ronde.
Hubert wint zonder blessures op gelopen te hebben de halve finale.
Op 25-01-2020 staat Hubert tegenover 'smudger' Smith in de finale van het 8-mans toernooi.

new_world_order
17-11-2019, 08:43
Hubert heeft vandaag zijn Debuut gemaakt voor het Engelse BKB.
Nadat zoals gemeld zijn vorige partij niet doorging omdat zijn tegenstander tot 2x toe het gewicht niet kon halen, Mocht hij vandaag aantreden in de o2 arena tegen Mark Rawes.
de eerste ronde gaat gelijk op, en in de 2e ronde loopt Hubert over Mark heen en slaat hij hem zelfs een keer aan.
Ook de 3e ronde weet Hubert op zijn naam te zetten.
Daarna grijpt de dokter in, en staat niet toe het gevecht door te laten gaan omdat Mark teveel schade heeft opgelopen in de derde ronde.
Hubert wint zonder blessures op gelopen te hebben de halve finale.
Op 25-01-2020 staat Hubert tegenover 'smudger' Smith in de finale van het 8-mans toernooi.

Netjes:twak:

paultjetilburg
17-11-2019, 09:37
Wooow wat een pot, heb via de app mee gekeken gisteren maar wat een pot.
Alsof hij nooit anders gedaan heeft.

Proficiat

Hendy
17-11-2019, 12:04
Wooow wat een pot, heb via de app mee gekeken gisteren maar wat een pot.
Alsof hij nooit anders gedaan heeft.

Proficiat

Benieuwd naar de beelden!

e-type
17-11-2019, 13:41
:thup:

Mr.Geven
18-11-2019, 13:32
Hallo allemaal,

De eerste ronde moest ik even wennen aan het vechten met blote handen.
Uit eindelijk beviel het me goed.
Ik domineerde de eerste ronde en aan het einde van de eerste ronde werd ik geraakt met een linker hoek op mijn slaap, daarvan was ik even uit balans en lichtelijk aan haha.
(Beeld hier van is op instagram te vinden, Hubertjegeven)
Niet gevallen ook geen tellen gehad. Ik vond mijn balans naar hooguit 4/5 seconden en heb weer keihard door gevochten.

Ronden 2/3 gingen het zefde als de eerste ronde alleen kon ik nu bijna alle stoten ontwijken.
De wedstrijd was 5 rondes en ik heb gewonnen in de 3e ronde dmv tko.

Zelf vind ik dat het 3-0 was voor mij, maar sommige mensen zeggen 2-1 ivm de linker hoek in ronde een.

Ik heb geen enkel krasje op mijn gezicht of op mijn lichaam en ik ben hooguit 10x geraakt in 3 rondes.

Mijn tegenstander was een bokser met 20 boks partijen op zijn naam.

Meer vragen? Stel ze.

YoMarK
18-11-2019, 13:42
Gefeliciteerd!! :thup:

Suplex
18-11-2019, 16:52
Hallo allemaal,

De eerste ronde moest ik even wennen aan het vechten met blote handen.
Uit eindelijk beviel het me goed.
Ik domineerde de eerste ronde en aan het einde van de eerste ronde werd ik geraakt met een linker hoek op mijn slaap, daarvan was ik even uit balans en lichtelijk aan haha.
(Beeld hier van is op instagram te vinden, Hubertjegeven)
Niet gevallen ook geen tellen gehad. Ik vond mijn balans naar hooguit 4/5 seconden en heb weer keihard door gevochten.

Ronden 2/3 gingen het zefde als de eerste ronde alleen kon ik nu bijna alle stoten ontwijken.
De wedstrijd was 5 rondes en ik heb gewonnen in de 3e ronde dmv tko.

Zelf vind ik dat het 3-0 was voor mij, maar sommige mensen zeggen 2-1 ivm de linker hoek in ronde een.

Ik heb geen enkel krasje op mijn gezicht of op mijn lichaam en ik ben hooguit 10x geraakt in 3 rondes.

Mijn tegenstander was een bokser met 20 boks partijen op zijn naam.

Meer vragen? Stel ze.

Geen vragen , wel respect en gefeliciteerd natuurlijk osu 🙏🏻

micha
18-11-2019, 17:38
gefeliciteerd!!

e-type
18-11-2019, 22:27
Super! Gefeliciteerd!

Ga je nu anders de voorbereiding naar je volgende gevecht in, na je ervaringen tijdens dit debuut? Zijn er dingen tegengevallen die je eventueel voor wil zijn?

Mr.Geven
18-11-2019, 23:22
Super! Gefeliciteerd!

Ga je nu anders de voorbereiding naar je volgende gevecht in, na je ervaringen tijdens dit debuut? Zijn er dingen tegengevallen die je eventueel voor wil zijn?

Nee mijn voorbereiding voor dit gevecht was perfect.
Heb geen schade opgelopen en ben maar 1x goed geraakt.

Alleen dit keer een ander game plan.

Mr.Geven
18-11-2019, 23:22
Bedankt allemaal voor de felicitaties.

Bert Kops
18-11-2019, 23:32
Nee mijn voorbereiding voor dit gevecht was perfect.
Heb geen schade opgelopen en ben maar 1x goed geraakt.

Alleen dit keer een ander game plan.

Topper ben je...!

Janssenrick88
20-11-2019, 21:14
mijn vraag is..

Je hebt je tegenstander nu twee keer zien vechten.
Wat je verwacht je van de finale? en van je tegenstander

Mr.Geven
21-11-2019, 00:09
mijn vraag is..

Je hebt je tegenstander nu twee keer zien vechten.
Wat je verwacht je van de finale? en van je tegenstander

Smudger is een beest.
Een sterke jongen die niet bang is om een tik te krijgen, 2 wedstrijden gewonnen 1 op ko en 1 op punten.
Hij staat niet voor niks in de finale.

Ik verwacht een harde pot en een moeilijke pot.

We gaan het mee maken.

paultjetilburg
21-11-2019, 01:16
Smudger is een beest.
Een sterke jongen die niet bang is om een tik te krijgen, 2 wedstrijden gewonnen 1 op ko en 1 op punten.
Hij staat niet voor niks in de finale.

Ik verwacht een harde pot en een moeilijke pot.

We gaan het mee maken.

Je tegenstander had een pot waar je u tegen kan zeggen
Jou pot was ook heel mooi.

Bij de finale koop ik de stream weer dit word een brute pot

Mr.Geven
25-11-2019, 19:43
https://youtu.be/AEJir6zREj4


De partij.

25 Januari de finale in de O2 Arena Londen

remco pardoel
25-11-2019, 21:53
Succes en de belt mee terug nemen naar NL