PDA

View Full Version : UFC 244 Nate Diaz vs Jorge Masvidal



CombatGuy
07-09-2019, 16:35
Breaking: Nate Diaz vs. Jorge Masvidal will HEADLINE UFC 244 on Nov. 2 in NYC, per Dana White. (Brett Okamoto)

Heerlijk veel geweld

CombatGuy
07-09-2019, 16:48
Per White, fans were bullish on seeing this fight. He intends to make a special BMF belt for the winner. He said it had be five rounds, but too big for a UFC Fight Night.

There will NOT be any title fights booked to UFC 244 under Diaz vs. Masvidal, per White. He didn’t want a title fight to be a co-main to a non title bout.

e-type
07-09-2019, 17:03
Hahaha, ik ben erg benieuwd hoe die Baddest MotherFucker belt eruit gaat zien :lol:

Capo dei capii
07-09-2019, 17:17
Dit zijn de partijen die we helaas te weinig zien. Daar moet je Combatguy toch gelijk in geven het ranking gebeuren is veel te belangrijk geworden. Dit zijn gasten die gewoon komen om te knokken en een mooie partij willen neerzetten. Gelukkig met Cowboy vs Geathje en deze partij weet je gewoon van te voren dat het vuurwerk gaat worden.

CombatGuy
07-09-2019, 17:31
Helwani:

The fight got finalized yesterday afternoon, and Dana White just confirmed it to @bokamotoESPN. They tried to originally make it a couple of weeks ago but were far apart on numbers. Then they tried to book Usman v Covington but negotiations stalled with Covington.

Then they tried to do Usman vs Masvidal but after Masvidal agreed they couldn’t come to terms with Usman. In fact, things got so bad with Usman that they threatened to strip him and pulled all his guest fighter duties in Abu Dhabi.

At that point, they reached out to Leon Edwards to see if he do a vacant title fight versus Masvidal. Those talks didn’t get very far because in the midst of all of that (around Wednesday night) talks reignited with Diaz. By Thursday night it was looking very promising.

And then after an intense day of negotiations, they got the deal done yesterday afternoon.

Five round main event. No title (except the BMF title, of course). MSG.

This is a blessing disguise for Usman and Covington. No word on what they’ll do with them at this time but this gives them a chance to reset and book that fight later. That’s the fight that needs to happen but those talks haven’t re-started yet.

Capo dei capii
07-09-2019, 17:46
Helwani:

The fight got finalized yesterday afternoon, and Dana White just confirmed it to @bokamotoESPN. They tried to originally make it a couple of weeks ago but were far apart on numbers. Then they tried to book Usman v Covington but negotiations stalled with Covington.

Then they tried to do Usman vs Masvidal but after Masvidal agreed they couldn’t come to terms with Usman. In fact, things got so bad with Usman that they threatened to strip him and pulled all his guest fighter duties in Abu Dhabi.

At that point, they reached out to Leon Edwards to see if he do a vacant title fight versus Masvidal. Those talks didn’t get very far because in the midst of all of that (around Wednesday night) talks reignited with Diaz. By Thursday night it was looking very promising.

And then after an intense day of negotiations, they got the deal done yesterday afternoon.

Five round main event. No title (except the BMF title, of course). MSG.

This is a blessing disguise for Usman and Covington. No word on what they’ll do with them at this time but this gives them a chance to reset and book that fight later. That’s the fight that needs to happen but those talks haven’t re-started yet.

Colby en Usman zijn wel echt nep. Beide een grote smoel als puntje bij paaltje komt niet thuis geven.

Suplex
07-09-2019, 19:41
Zo is dat ff lekker zeg deze pot!
Is alweer tijdje geleden dat ik me wekker heb gezet voor UFC maar ik stel hem alvast in.

mario the count
07-09-2019, 21:07
Lekkah

CombatGuy
08-09-2019, 03:30
Colby en Usman zijn wel echt nep. Beide een grote smoel als puntje bij paaltje komt niet thuis geven.

Die twee vechten om The Most Boring Fighter Ever Belt

Mr.Geven
08-09-2019, 10:03
Dit zijn de partijen die we helaas te weinig zien. Daar moet je Combatguy toch gelijk in geven het ranking gebeuren is veel te belangrijk geworden. Dit zijn gasten die gewoon komen om te knokken en een mooie partij willen neerzetten. Gelukkig met Cowboy vs Geathje en deze partij weet je gewoon van te voren dat het vuurwerk gaat worden.

Ik vind deze partij van Nate geweldig maar hier na zie ik hem weer liever naar LW gaan.

Cowboy vs Geathje word ook een geweldige partij.

Mr.Geven
08-09-2019, 10:04
Zo is dat ff lekker zeg deze pot!
Is alweer tijdje geleden dat ik me wekker heb gezet voor UFC maar ik stel hem alvast in.

Ik zet de laatste tijd juist steeds vaker mijn wekker.
Er zijn veel dikke partijen de laatste tijd vind ik.

Mr.Geven
08-09-2019, 10:05
Die twee vechten om The Most Boring Fighter Ever Belt

Ze hebben beide niet de hoogste finish cijfers maar ik vind ze zeker niet saai om naar te kijken.
Iedereen zijn eigen mening natuurlijk.

Willem033
10-09-2019, 00:12
Masvidal heeft op Twitter of insta gevraagd of the Rock ze belt wil omdoen als die wilt.

CombatGuy
11-09-2019, 01:02
Ze hebben beide niet de hoogste finish cijfers maar ik vind ze zeker niet saai om naar te kijken.
Iedereen zijn eigen mening natuurlijk.

En wat heeft finish cijfer hiermee te maken?

CombatGuy
11-09-2019, 04:25
Breaking: Stephen ‘Wonderboy’ Thompson vs. Vicente Luque has been added to UFC 244 on Nov. 2 in NYC, per Dana White. Wonderboy wanted to return to MSG and Luque, 10-2 in the UFC, hails from nearby New Jersey. Fun matchup at 170. Brett Okamoto

Heerlijk

CombatGuy
11-09-2019, 04:25
More news on UFC 244 in NY: The Darren Till vs. Kelvin Gastelum matchup will officially serve as the co-main event. Main event, of course, Nate Diaz vs. Jorge Masvidal for the coveted BMF title.

LightHeavyWeight
11-09-2019, 11:21
Toch vreemd, Till tegen Gastellum hoort main te zijn

ruud
11-09-2019, 12:13
Toch vreemd, Till tegen Gastellum hoort main te zijn

Hoezo?

Ik vind Nate vs Masvidal echt een dikkere pot dan Till vs Gastellum.
Ik vind ook de wijze waarop Nate en Masvidal zich profileren toffer dan zowel Till als Gastellum. Ik denk ook dat ze een groter fanbase hebben (afgaand op mijn eigen voorkeur hehehe).

CombatGuy
11-09-2019, 13:44
Toch vreemd, Till tegen Gastellum hoort main te zijn


Iemand die de afgelopen twee keren KO is gegaan moet geen main event zijn

LightHeavyWeight
11-09-2019, 19:51
Hoezo niet, jullie willen toch Ko's zien?

Tony Galento
12-09-2019, 01:02
Hoezo niet, jullie willen toch Ko's zien?

Ik volg de UFC niet echt maar Diaz-Masvidal ga ik wel kijken. Die andere twee die jij opnoemt ken ik niet eens.

Weet je meteen waarom het marketing technisch de enige juiste keuze is om Diaz-Masvidal de headline te maken. Die partij trekt veel meer kijkers dan die pot van jou.

CombatGuy
12-09-2019, 04:47
Hoezo niet, jullie willen toch Ko's zien?

Haha goeie

ruud
12-09-2019, 12:42
Hoezo niet, jullie willen toch Ko's zien?

Haha, ja sowieso!

LightHeavyWeight
12-09-2019, 20:11
Ik volg de UFC niet echt maar Diaz-Masvidal ga ik wel kijken. Die andere twee die jij opnoemt ken ik niet eens.

Weet je meteen waarom het marketing technisch de enige juiste keuze is om Diaz-Masvidal de headline te maken. Die partij trekt veel meer kijkers dan die pot van jou.

Haha ja oké man. Ik weet gewoon echt niet zo goed wat ik hier nou op moet zeggen.

Goofy
13-09-2019, 11:14
Ik hoop dat die bmf belt echt super lelijk wordt, dat zou wel grappig zijn ;)

Bromios
13-09-2019, 12:49
Ik volg de UFC niet echt maar Diaz-Masvidal ga ik wel kijken. Die andere twee die jij opnoemt ken ik niet eens.

Weet je meteen waarom het marketing technisch de enige juiste keuze is om Diaz-Masvidal de headline te maken. Die partij trekt veel meer kijkers dan die pot van jou.

Je kent Till en Gastellum niet en dat durf je hier nog te zeggen ook :lol:

Tony Galento
13-09-2019, 17:22
Je kent Till en Gastellum niet en dat durf je hier nog te zeggen ook :lol:


Ja hoor. Ben meer van het kickboksen.

Voor de Diaz broers maak ik een uitzondering.

S.B.
13-09-2019, 19:18
Ja hoor. Ben meer van het kickboksen.

Voor de Diaz broers maak ik een uitzondering.
Ondanks dat je mening volledig ongefundeerd is, heb je wel gelijk haha

Eindbaas
13-09-2019, 19:28
https://www.youtube.com/watch?v=2b_kgI2bzNo

mario the count
21-10-2019, 18:03
Echt zin in dit event, wordt een topper!

Goofy
30-10-2019, 21:16
Ik kijk eigenlijk het meest uit naar Gastelum vs Till. Johhny walker en arlovski vs Rozenstruik ;)
Masvidal vs diaz kan best geinig zijn, maar ben zelf altijd een beetje alergisch voor dat ghetto gedrag ;)

T15Boxing
30-10-2019, 22:50
Masvidal vs Diaz. Dat wordt echt kankerhard, swa.

Goofy
31-10-2019, 14:50
Masvidal vs Diaz. Dat wordt echt kankerhard, swa.

Juk juk juk!! ;)

Bromios
01-11-2019, 11:27
Ik kijk eigenlijk het meest uit naar Gastelum vs Till. Johhny walker en arlovski vs Rozenstruik ;)
Masvidal vs diaz kan best geinig zijn, maar ben zelf altijd een beetje alergisch voor dat ghetto gedrag ;)

Ik ben altijd bang na al die build-up dat het met 1 klap over is. Maar ik hoop op een goede partij.

Gastelum ben ik qua vechter fan van. Jammer dat hij meer eet dan Roy Nelson. Maar levert meestal wel prima partijen dus ik ben benieuwd.

JBW
01-11-2019, 17:39
Gastellum in laatste minuut op gewicht, maar lijkt beetje op zn trainer te leunen tijdens t wegen?

Goofy
01-11-2019, 18:51
Ik hoop dat Till dit gaat winnen.
Zag net dat stephen thompson vs vicente luque ook op de card staat. Kan ook wel een erg leuk gevecht worden.
en lee vs Gillespie.. Ik heb nog nooit een gevecht van hem gezien maar blijkbaar heeft men hoge verwachtingen van hem ;)

Ik denk dat Diaz, Till, Luque, Lewis, Lee, walker en rozenstruik gaan winnen ;)

Robvandee
01-11-2019, 19:37
Wordt spannend !

Nate versus Jorge = beide top cardio en zeer aan elkaar gewaagd denk ik
Gus het ze beide wel , komen om te vechten , hopelijk 5 ronden MMA vuurwerk !

Winnaar mag wel tegen de winnaar van Cowboy versus Connor ...
(Denk dat Connor wint op punten)

Wanneer Nate dan gaat winnen dan hebben we 3e partij Connor versus Nate !!!

appelsap
01-11-2019, 21:27
Masvidal (Miami's finest:)) wint volgens mij makkelijk van Diaz.

LightHeavyWeight
01-11-2019, 23:03
Ik hoop dat Masvidal wint maar ik gok op Diaz.
Zelfde dat ik hoop op Till maar denk aan Gastelum

Appielwt
03-11-2019, 01:15
De maincard is 03:00 op sbs9, maar hebben mensen al een stream gevonden voor de prelims?

new_world_order
03-11-2019, 06:59
Spoiler










Anti Climax voor zo een beukpartij

JBW
03-11-2019, 16:28
Weer wat hypetrains gestopt.

&Rematch mbt main event hoeft van mij niet, was vgm wel duidelijk.

Robvandee
03-11-2019, 17:14
Jorge heeft vrijwel drie ronden gedomineerd!
Nate kwam te weinig in “ zijn spel “
Zojuist de post pers conference gezien en zowel Jorge en Nate willen de re- match!

Beide hebben blessures en geven aan tijd nodig te hebben .... minimaal 6 maanden zal dit denk duren voor ze weer vechten

Wordt het dan een re - match of zal Jorge eerst tegen iemand anders geplaatst worden 🤔🤔🤔

Vraagje
Kun je met chirurgie de zwakke plek “ repareren “ zodat de huid bij Nate niet altijd direct open springt?

Capo dei capii
03-11-2019, 18:24
Dana heeft al laten weten dat hij niets ziet in een rematch. Snap ik ook wel omdat Jorge hem 3 ronden lang heeft lopen domineren. En na afgelopen jaar zou hij het ook verdienen om tegen de winnaar van Usman en Colby komen te staan.

e-type
03-11-2019, 18:51
Nate, leuk tussendoortje voor Masvidal...nu herstellen en op voor de titel. Wat een beest. Eens met JBW, rematch is overbodig.


Goed om Till weer succesvol te zien in het middengewicht. En die KO van Lee...Goddayummnnn.

Goofy
04-11-2019, 21:09
Dat was wel weer een fraai evenement. Gelukkig heeft Till weer eens gewonnen ;)
nate heeft wel een flink pak rammel gehad, die zag ik niet aankomen. Wel goede stoppage wat mij betreft. Hij mag blij zijn dat de dokter
het gestopt heeft anders had ie waarschijnlijk nog eens 2 rondes zoveel schade gekregen.
Rozenstruik weer erg indrukwekkend, en corey anderson ook ;)

Ik denk dat de ufc hoopt dat covington de titel gaat winnen en dat masvidal dan tegen hem gaat ;)

LightHeavyWeight
04-11-2019, 21:28
Poe jammer dat het gestopt werd, ik zat te genieten. Masvidal is echt puur, rustig even tegen het publiek zeggen dat ze moeten stoppen met boe roepen, omdat ze dat ik zijn gezicht ook niet zouden doen.
Waar kan ik Rozenstruik zien?

Eindbaas
04-11-2019, 23:31
Partij van Rozenstruik op het YouTube kanaal Veronica fight.
https://youtu.be/LR4Fmt5R2Nc

Die BMF belt is dat iets eenmalig?

R.D.N
05-11-2019, 07:39
https://mmadna.nl/jairzinho-rozenstruik-vervangt-walt-harris-tegen-alistair-overeem-tijdens-ufc-washington/

Goofy
05-11-2019, 08:49
De echte bmf van de avond was toch wel de dokter. Om het gevecht te stoppen voor 20.000 fans die voornamelijk bloed en geweld willen zien, daar is wel flinke lef voor nodig ;) Zeker als je dat doet voor de veiligheid van de vechters, die vervolgens nog kritiek op hem gaan uiten. Het is een ondankbaar beroep.
Het blijkt dat hij nu ook nog bedreigd wordt door fans...

Bromios
05-11-2019, 12:16
Ik had graag de laatste 2 ronden gezien. Maar gezien het feit dat Masvidal de eerste 3 had gewonnen is dit wel de beste uitkomst die ze konden krijgen. Iedereen zonder gezichtsverlies naar huis.
En dit is de zoveelste keer dat Diaz daar de boel open heeft liggen dus ik verwacht dat het over en uit is voor hem.