PDA

View Full Version : Houd promotor Willem-Jan V geld achter?



Richelieu
27-09-2019, 07:22
Test

Richelieu
27-09-2019, 07:28
Oproep aan alle ouders die door de Iska president Nederland Willem verdonk opgelicht zijn. Ik wil alle namen. Om te kijken of wij een rechtzaak kunnen beginnen.
Hij moet hier niet mee weg kunnen komen.
Grt joop ubeda

Richelieu
27-09-2019, 07:31
In een eerder stadium zou Willen-Jan V samen met een andere promotor een K-1 evenement organiseren. Men moest voor deelname betalen, maar u raad het al het evenement heeft nooit plaatsgevonden, maar er veel van deze betalingen zijn nooit teruggestort. Inmiddels drie maanden verder is het muisstil rondom de "department director" van GLORY. Dat men boos is blijkt wel uit de reacties op Fb.

micha
27-09-2019, 08:03
Ik heb geen flauw idee wat er gaande is maar ik sta achter Joop!

Richelieu
27-09-2019, 08:49
Ik heb geen flauw idee wat er gaande is maar ik sta achter Joop!

Wat vaker op Facebook vechtsport gerelateerde topics lezen Micha ;)

Wheelie
27-09-2019, 11:02
Ik heb ook vechters ingeschreven :(

Wheelie
27-09-2019, 11:03
https://www.officialk1dutchopen.nl/information

blackadder
27-09-2019, 11:19
Ik heb nog een boek van hem wat ie ooit heeft geschreven.
Wow. Kost 87,95 bij BOL.

Richelieu
27-09-2019, 11:53
https://www.officialk1dutchopen.nl/information

Idee is mooi en site duidelijk weergegeven. Los van de bijzondere bedragen (39-49-59,75) is het gewoon een vorm van oplichting als men mensen voor iets laat betalen maar nooit levert (het daadwerkelijk organiseren van een evenement met toegezegde zaken; belt, medal, bandje, shirt oid.



Ik heb nog een boek van hem wat ie ooit heeft geschreven.
Wow. Kost 87,95 bij BOL.

Welk boek is dat, heb zelf deze gevonden omtrent voedingsadviezen. Kost 30 E;

https://www.bol.com/nl/p/how-did-i-do-it/9200000057515490/?suggestionType=typedsearch&bltgh=mkythRw3po7GvU5NI4FHMw.1.2.ProductPage

blackadder
27-09-2019, 12:03
Deze
https://www.bol.com/nl/p/k-1-der-kampfsport-der-champions/1001004008745631/

Richelieu
27-09-2019, 12:04
Deze
https://www.bol.com/nl/p/k-1-der-kampfsport-der-champions/1001004008745631/

Mag zeker wat kosten voor een paperback.

blackadder
27-09-2019, 12:07
Gelukkig kreeg ik m gratis van hem.

YoMarK
27-09-2019, 13:05
Echt slim lijkt het me niet om een groep vechtsporters op te lichten. Kan me voorstellen dat sommigen toch iets eerder geneigd zijn om fysiek verhaal te gaan halen.

micha
27-09-2019, 17:38
Wat vaker op Facebook vechtsport gerelateerde topics lezen Micha ;)

ik heb geen FB wel insta Breda-veggies-food

RedDawn
27-09-2019, 19:09
Volgens Joop Ubeda heeft Willem-Jan V enkele jaren geleden ook veel mensen in Duitsland opgelicht.

Dat Glory zo iemand in dienst heeft. Hopelijk ligt hij er snel uit!

blackadder
28-09-2019, 00:20
Volgens Joop Ubeda heeft Willem-Jan V enkele jaren geleden ook veel mensen in Duitsland opgelicht.

Dat Glory zo iemand in dienst heeft. Hopelijk ligt hij er snel uit!
Dat hoorde ik destijds ook. Hij had een sportschool waar die Nederlands kickboxen gaf. Toen zat hij ook nog vaak op kampfkunstboard. Waren toen ook veel organisatoren en andere trainers die daar posten. Die waren niet echt te spreken over hem.

Richelieu
28-09-2019, 10:41
Volgens Joop Ubeda heeft Willem-Jan V enkele jaren geleden ook veel mensen in Duitsland opgelicht.

Dat Glory zo iemand in dienst heeft. Hopelijk ligt hij er snel uit!

Hij is schijnbaar aldaar "department manager", wat dat ook wezen mag. Maar veel mensen wachten nog op een refund van hun centen. Nu lijkt het gewoon een vorm van oplichterij.

Willem033
28-09-2019, 15:16
Ik heb ook vechters ingeschreven :(

Dan gaan we een bakje koffie doen in Venlo.

FMACH
30-09-2019, 11:59
Ik heb nog een boek van hem wat ie ooit heeft geschreven.
Wow. Kost 87,95 bij BOL.

i have several copies, you can buy 1 from me for 13 Euros :-)

Richelieu
30-09-2019, 17:22
i have several copies, you can buy 1 from me for 13 Euros :-)

Thanks Frank for the reply.

blackadder
30-09-2019, 22:31
i have several copies, you can buy 1 from me for 13 Euros :-)
Nicht nötig. Ich habs umsonst bekommen. :p

Richelieu
02-10-2019, 07:13
Het lijkt me een goed idee als iedere gedupeerde Joop een mail stuurd. Met daarin de namen van de gedupeerde deelnemers , de naam van de gym en getekend.
Dat op papier , inscannen en opsturen .
Daarmee kun je aangifte doen Joop (https://www.facebook.com/jopie.ubeda.9?__tn__=%2CdK-R-R&eid=ARA_DIGxLw0tayFOseU-tFZ41o1eHEzk73dzlrljerZ0Qiz3DthxAhxXOZKolLMT1mFw-VCaqF-oFP_C&fref=mentions) . Dan sta je sterk.
Niet alleen de bedonderde mensen zijn de Sjaak.
Maar ook door dit belachelijke gedoe zijn de goedwillende promotors zijn de Sjaak.
Dit is veel geld voor ouders en die bedenken zich nu wel 2 keer voordat ze hun kids aanmelden voor een toernooi.
Verdonk ik ken je al echt heel lang.
Maar als je geld jat over de rug van kinderen ben je echt onder het nul punt gezakt.
Ben een man en zet dit openbaar recht.
Zo niet zul je echt een probleem krijgen .
In zulke zaken spreken bonden niet voor zichzelf maar zullen samen het onderste uit de kan gaan halen.
Beloofd

Bromios
02-10-2019, 10:12
Even los van de eventuele belazerij;

hoe werkt zo'n toernooi ?
Je schrijft je gewoon in, gaat wegen en dan ga je knokken ? Aangezien je op de dag zelf nog kan inschrijven.

Richelieu
02-10-2019, 12:03
Even los van de eventuele belazerij;

hoe werkt zo'n toernooi ?
Je schrijft je gewoon in, gaat wegen en dan ga je knokken ? Aangezien je op de dag zelf nog kan inschrijven.

Dat klopt, maar ik vermoed dat veel mensen zichzelf/vanuit de sportschool van te horen hadden ingeschreven, want goedkoper en laten we eerlijk zijn, dit soort toernooien zijn supermooi voor de jeugd en daar is ruim voldoende animo voor. Dit vermoeden is gestaafd op de hoeveelheid reacties die kwamen op de Fb posting van Joop Ubeda. Overige informatie is terug te vinden op de website Bromios - https://www.officialk1dutchopen.nl/information/

Bromios
02-10-2019, 13:22
Het initiatief is supergoed. Lijkt op de karate toernooien waar ik vroeger aan mee deed. Kon je vaak zat knokken op een dag.

e-type
02-10-2019, 13:50
Dat klopt, maar ik vermoed dat veel mensen zichzelf/vanuit de sportschool van te horen hadden ingeschreven, want goedkoper en laten we eerlijk zijn, dit soort toernooien zijn supermooi voor de jeugd en daar is ruim voldoende animo voor. Dit vermoeden is gestaafd op de hoeveelheid reacties die kwamen op de Fb posting van Joop Ubeda. Overige informatie is terug te vinden op de website Bromios - https://www.officialk1dutchopen.nl/information/

Grappig. Er zijn geen verliezers. Er zijn ‘vice-champions’

Richelieu
17-10-2019, 15:41
Geen kwestie dus van ingetrokken vergunning !Dus doelbewust de boel ....
Onderstaande is tekst vanuit de VA
Vervelende afgelasting jeugdevenement leidt tot breuk met organisator
Afgelopen zomer werd in Noordwijkerhout een kickboksevenement voor de jeugd afgelast. We hebben de gemeente om opheldering gevraagd, en die hebben we gekregen. Als gevolg hiervan heeft de VA alle contact met de organisator verbroken.
Er werd door veel mensen uitgekeken naar het K1-evenement in Sporthal De Schelft in Noordwijkerhout. Honderden ouders meldden hun kinderen aan en betaalden inschrijfgeld. De teleurstelling was dan ook groot toen het op het laatste moment werd afgelast.
Media meldden dat de organisatie had laten weten dat de gemeente op het laatste moment de vergunning om onduidelijke redenen niet had verstrekt. De Vechtsportautoriteit nam contact op met de gemeente om opheldering te vragen. De gemeente had een heel andere lezing: de organisator had het evenement zelf afgeblazen.
De gedragingen van de organisator rond deze afgelasting, onder meer met betrekking tot het terugbetalen van inschrijfgeld, heeft de VA doen besluiten niet meer met hem samen te werken. De bond die door deze persoon in Nederland werd vertegenwoordigd, de ISKA, heeft hem inmiddels op non-actief gesteld. Er loopt een onderzoek naar hem.
De VA betreurt deze gang van zaken, hoopt dat gedupeerden op correcte wijze worden gecompenseerd, en werkt er onverminderd aan om deze praktijken uit onze sport te weren.

RedDawn
17-10-2019, 16:38
Wat een foute kerel. Schuld nog proberen af te schuiven op de gemeente.

Anderson
17-10-2019, 16:58
Hopelijk komt die een keer in het programma opgelicht.

Richelieu
18-10-2019, 11:02
Hopelijk komt die een keer in het programma opgelicht.

Meneer is nog spoorloos en op mails word niet gereageerd; [email protected]

remco pardoel
08-11-2019, 16:29
Tijdens de FIBO is er ook een soortgelijk toernooi
En rond april is er een leuk toernooi
Kan je BJJ / Grappling / MMA op een dag doen
De andere dag alle vormen met trappen en en stoten ...

Richelieu
12-02-2020, 14:07
Iemand enig idee of er ooit al eens betaald is, hoor van diverse mensen dat ze er helemaal niets mee van gehoord hebben.