PDA

View Full Version : Smolik VS. Abdallah: slechtste kickbokspartij van de afgelopen 10 jaar?



RedDawn
12-10-2019, 23:51
Jezus, hoe krijgt Glory het voor elkaar om zo'n partij neer te zetten? Vergeleken met dit duo is zelfs Bob Sapp nog een technisch hoogstaande vechter.

Wie doet de matchmaking van Glory? Die man moeten ze echt meteen op straat zetten.

blackadder
12-10-2019, 23:53
Ik had er al niet echt veel van verwacht. Maar deze 'prestatie' ondertrof zelfs mijn verwachtingen. Maar goed. Het was waarschijnlijk sws vooral als publiekstrekker bedoeld.

largo0
13-10-2019, 00:25
Schuld van die Abdallah. Hij is nog een beetje de wat ervaren man maar blijft maar knuffelen. Echt ongelofelijk.

blackadder
13-10-2019, 00:34
Schuld van die Abdallah. Hij is nog een beetje de wat ervaren man maar blijft maar knuffelen. Echt ongelofelijk.
Smolik was ook niet veel beter. Als die geen ruimte krijgt voor zn back-kicks en spinning kicks kan die ook niet veel meer. Tis niet alsof hij niet aan t knuffelen was.

LightHeavyWeight
13-10-2019, 00:44
Wat moest die Smolik anders? Komt steeds iemand van 15 kg zwaarder om je heen hangen.

blackadder
13-10-2019, 00:46
Zn voorbereiding bij een goeie trainer doen ipv in zn eigen sportschool. T zijn allebei pannekoeken.

R.D.N
13-10-2019, 00:50
Ja echt zwaar waardeloos

e-type
13-10-2019, 00:50
Te debiel voor woorden ja. Gelukkig was de main event om te smullen. Wat een vechtershart zit er in die twee zeg.

blackadder
13-10-2019, 00:58
Wat me trouwens eraan doet denken dat Smolik in een van zn videos, van 2016 meende ik, zei dat ie Badr en Rico als kleuters eruit wou laten zien.

Total k.o.
13-10-2019, 01:48
Deze moeten allebei niet meer vechten voor Glory misschien wel de slechtste kickboxpartij ooit man man man! Snap niet dat ze geen gele kaart kregen voor het hangen

blackadder
13-10-2019, 04:48
Dat was idd verdiend en ook leUK geweest.

Capo dei capii
13-10-2019, 08:53
Dat was een schande voor het kickboksen. Zeker als je net daarvoor hoge school kickboksen hebt gezien van Tavares. Krijg je daarna dit op je bord. Smolik probeerde soms nog iets wat op kickboksen leek met af en toe een trap en een knie naar het lichaam, maar Abdallah loopt alleen naar voren om daarna te gaan knuffelen.

Eindbaas
13-10-2019, 09:01
Schandalige vertoning van Smolik vs Abdellah. 3 rondes lang alleen geknuffel. Helemaal geen "kickboksen" gezien. Dit moet wel de slechtste kickboks partij zijn die ik gezien heb, en dat in Glory nog wel.
Geweldig zullen ze dit vinden bij de concurrentie o.a ONE en Enfusion.
Die scheidsrechter had direct een punt aftrek moeten pakken bij die constant worstelende Abdellah.
Ik hoop dat ze Mo Abdellah eruit knikkeren bij Glory, nu hij drie verlies partijen achterelkaar heeft binnen Glory. Volgens zijn huidige trainer Dennis Krauweel is Mo goed te coachen, nou daar gaat je goede naam als trainer met deze waardeloze wedstrijd, eigenlijk kan je het geen wedstrijd noemen.
Achter afgezien kon Mo Abdellah niet om de druk en aandacht omgaan.. zo erg dat hij als prof het Kickboksen was vergeten en in automatische knuffel modus ging.

RedDawn
13-10-2019, 11:58
Vergeet niet dat Abdallah de nummer 7 was op de ranglijst van Glory. Is gewoon treurig!

Bij ONE hebben ze betere kickboksgevechten en matchmaking. En dat is een MMA organisatie, die het kickboksen er gewoon naast doet.

payap
13-10-2019, 12:10
Komt door de regels. Er mag niet meer geclinched worden en van daar uit knieen. Ga maar eens zo vechten als Abdallah tegen een Thai. Ben je binnen een minuut KO. Maar het mag niet meer en vechters kunnen het vaak niet meer.

Eindbaas
13-10-2019, 12:21
Vergeet niet dat Abdallah de nummer 7 was op de ranglijst van Glory. Is gewoon treurig!

Bij ONE hebben ze betere kickboksgevechten en matchmaking. En dat is een MMA organisatie, die het kickboksen er gewoon naast doet.

Best wel triest inderdaad. Zag liever Roman Kryklia en Tsotne Rogoav in die ranglijst. Smolik zie ik in Glory sowieso verliezen, misschien handig dat hij Bonjasky als vaste trainer aanstelt? Die nul verlies partijen blijft hij niet lang houden binnen Glory. Abdallah mag eruit geknikkerd worden. Op social media zijn ook de Duitse fans echt zwaar teleurgesteld in deze partij. Vooral die Abdallah moet het ontgelden.

Cor Hemmers doet de matchmaking samen Remon Daalder maar ik denk niet dat ze beide een waardeloze knuffel partij hadden verwacht bij Smolik vs Abdallah.

https://www.youtube.com/watch?v=5oywZd9gInQ

Richelieu
13-10-2019, 15:04
Waardeloze partij, had weinig met kickboksen van doen.

blackadder
13-10-2019, 15:41
Niemand had een wereldpartij verwacht. Maar dit was echt nog minder dan wat men sowieso al verwachtte. Eigenlijk had men een Slivar vs Smolik achtige iets verwacht. En dat was al triest.