PDA

View Full Version : Melvin en hesdy gister gevochten. Spoiler



carlo1
13-10-2019, 23:59
Gister bij bellator. Hesdy verloren op beslissing en melvin gewonnen op tko. Iemand partijen gezien?

R.D.N
14-10-2019, 00:29
Denk dat Hesdy doodziek is van ze 2de verlies partij.

RedDawn
14-10-2019, 00:52
Vanavond lieten ze op Spike de partij van Hesdy Gerges zien. Dat was niet best. Hij nam het op tegen een light heavyweight die al 4 jaar niet had gevochten en een record had van 2-1. Hesdy had heel weinig in te brengen op een goede stoot na. Hopelijk gaat Gerges weer kickboksen. MMA is niet zijn spelletje.

T15Boxing
14-10-2019, 01:09
Ik vond het een merkwaardige prestatie van Melvin Gerges. Maar wel jammer van Hesdy Manhoef.

Richelieu
14-10-2019, 09:48
Via de Bellator app zijn de partijen terug te zien, vond het ook jammer dan Kevin "the Soul Assassin" Ross er een veredeld sparringspotje van maakte. Technisch hoogstaande MT vechter die de aansluiting in het kickboksen niet echt lijkt te kunnen maken, jammer.

Eindbaas
14-10-2019, 12:56
Hesdy moet lekker stoppen met MMA het is gewoon weg niet zijn sport.
Melvin Manhoef blijft een baas op 43 jarige leeftijd een jongere vent zo k.o te slaan. Zag wel bij Melvin een buikje, wordt wel moeilijker om die sixpack te behouden. Maar als het goed is dan is dit zijn laatste partij?

R.D.N
14-10-2019, 13:20
Melvin is een Baas

LightHeavyWeight
14-10-2019, 14:50
Die Melvin heb ik live gekeken, wat een giga baas zeg. Echt geweldig.
Hesdy had nog kunnen winnen ook maar dat zou geen verschil moeten maken. Het zag er op alle vlakken niet goed genoeg uit. Zijn kunde, het kickboksen is gewoon van ondergeschikt belang tov worstelen. En zijn worstelen is niet goed genoeg. MMA vechters kunnen allemaal wel striken, daar heb je als kickbokser te weinig voordeel van.
Jammer maar hij heeft het geprobeerd en gedaan wat hij kon.

Briant
14-10-2019, 15:04
Ik vind de meeste mma vechters niet goed striken, daar kun je zeker wel voordeel uithalen. Het is alleen ontzettend lastig om op latere leeftijd een flinke worstel achterstand in te halen. Ik heb het idee dat Bulaid dit wel goed op orde heeft trouwens. Is natuurlijk ook een jongere gast.

e-type
14-10-2019, 15:25
Vanavond lieten ze op Spike de partij van Hesdy Gerges zien. Dat was niet best. Hij nam het op tegen een light heavyweight die al 4 jaar niet had gevochten en een record had van 2-1. Hesdy had heel weinig in te brengen op een goede stoot na. Hopelijk gaat Gerges weer kickboksen. MMA is niet zijn spelletje.


'k Las ergens dat hij dat ook zo ziet. Als ie deze zou verliezen, was het over met MMA. Terecht. Leuk geprobeerd. Misschien is boksen iets voor 'm.

LightHeavyWeight
14-10-2019, 15:27
Ik vind ze tegenwoordig best goed striken. Maw aan het striken van kickboksen heb je niet veel, zeker gezien de combinaties in mma veel korter zijn en op een andere afstand.
Maar daar zeg ik niks nieuws mee.
Kan zijn dat Bulaid dat op orde heeft, maar dat zullen we pas zien tegen een grotere uitdaging dan zijn afgelopen tegenstander.

Briant
14-10-2019, 15:37
Klopt je moet aanpassingen maken, dat is ook met worstelen zo. Maar een lowkick checken of goeie strakke combinaties zie ik niet vaak in de kooi. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

R.D.N
14-10-2019, 18:56
Heeft iemand link van de partij van Hesdy ?

Richelieu
14-10-2019, 19:37
Heeft iemand link van de partij van Hesdy ?

Via de app van Bellator is alles terug te kijken.

Willem033
15-10-2019, 18:16
Heeft iemand link van de partij van Hesdy ?

Je heb toch Ziggo lange?
Ken je gewoon terug kijken op spike zondagavond.