PDA

View Full Version : UFC 245 Nunes vs GDR!!



Suplex
27-10-2019, 12:05
UFC 245 3 titelgevechten.
Covington vs Usman
Holloway vs volkanov
Nunes vs Germaine de Randamie

Ben benieuwd Nunes is wel een killer GDR heeft volgens mij al 2x verloren van Nunes 1x in strikeforce en 1x in de UFC.

Capo dei capii
27-10-2019, 12:23
Volgens mij hebben ze maar 1x tegen elkaar gevochten. Zou me verbazen als Germaine deze pot gaat winnen. Nunes is echt een beest en als je zag hoe ze Cyborg sloopte denk ik dat er voor Germaine weinig te halen valt. Ik hoop wel Germaine gaat verassen en de titel pakt.

kendamac
27-10-2019, 12:52
Ik denk dat als het gevecht staande blijft dat Germaine zeker kans maakt.

LightHeavyWeight
27-10-2019, 13:15
Ik denk dat ze in ronde 1 verliest op KO.

Briant
27-10-2019, 14:25
Ik denk dat jullie GDR op de grond onderschatten. Traint al lang met Duane van Helvoirt en is inmiddels een goede paarse band.

T15Boxing
27-10-2019, 15:14
Ik denk dat ze in ronde 1 verliest op KO.

Heeft ze ooit een KO-verlies of knockdown weten te verduren? De vraag is of ze een chin heeft.

LightHeavyWeight
27-10-2019, 15:19
Heeft ze ooit een KO-verlies of knockdown weten te verduren? De vraag is of ze een chin heeft.

Tegen Nunes toch?

Willem033
27-10-2019, 18:02
Tegen Nunes toch?
Dat vond ik een snelle stoppage.

LightHeavyWeight
27-10-2019, 19:56
Dat vond ik een snelle stoppage.
Ik moet het even terugzien, heb het niet helder op mijn netvlies.
Ik gun het GDR van harte. Maar Nunes is gewoon eng.

ruud
14-12-2019, 12:12
Wat een dikke card! Het lijkt alsof er weinig aandacht is op het forum voor dit event maar ik kan toch niet de enige zijn die hier al weken zin in heeft?

Holloway vs Volkanovski wordt win voor Max denk ik, vanwege zijn lengte voordeel. Misschien dat Volkanovski eerste paar ronden mee kan vechten maar ik verwacht dat de voorwaartse vechtstijl de ongelofelijke output van Max op een gegeven moment te veel zal worden.

Germaine vs Nunes zou wel eens heel verrassend kunnen eindigen in een nieuwe champ, al is dat misschien meer omdat ik dat hoop. Maar ik acht Germaine zeker niet helemaal kansloos.

Ben erg benieuwd naar Aldo op 135. Hoop weer eens wat van zijn beentechnieken te zien, laatste potjes was hij voornamelijk aan het boksen. Kan hij ook goed, daar niet van, maar met zijn benen erbij heeft hij net dat beetje extra dat hij vanavond hard nodig zal hebben want Moreas gaat het hem erg lastig maken. Weet niet wie dit gaat winnen maar verwacht drie ronden vuurwerk in de hoogste versnelling.

En dan nog main event. Als Usman het niveau haalt zoals tegen Woodley, dan kan hij winnen van Colby. Maar Colby was ook erg sterk in zijn laatste partij. Ik denk dat zij momenteel echt de twee beste in de divisie zijn en ik verwacht een spannende pot die Colby gaat winnen. Helaas.

R.D.N
14-12-2019, 12:49
Germaine gaat haar K.O slaan.

Superstick
14-12-2019, 16:20
Germaine gaat haar K.O slaan.

Kan me dat moeilijk voorstellen..

LightHeavyWeight
14-12-2019, 16:54
Kan me dat moeilijk voorstellen..

Theoretisch kan dat prima

Bert Kops
14-12-2019, 18:42
Germaine gaat haar K.O slaan.

Ja denk ik ook...!

Superstick
14-12-2019, 22:05
Theoretisch kan dat prima

Ja, duuuh. Theoretisch kan alles.

Lorenzo
14-12-2019, 22:12
Hoop het , zal wat wezen als ze het voor de 2de keer voor elkaar krijgt. Toch wel iets om trots op te zijn voor ons kleine landje. Jammer dat het niet veel aandacht krijgt.

kooivechter
14-12-2019, 23:49
Zou niet weten hoe ze dit moet winnen. Op alle gebieden is Nunes beter.
Wel mooi dat ze de partij heeft aangenomen. Ze heeft in ieder geval niets te verliezen,en kan er vol voor gaan. Tis wel binnen 2 rondes gebeurd denk ik

tidelot
15-12-2019, 00:00
Hoelaat is het gevecht ongeveer Nederlandse tijd ??

LightHeavyWeight
15-12-2019, 00:36
Ja, duuuh. Theoretisch kan alles.

Nunes is KO te slaan gezien haar stats en GDR heeft mensen KO geslagen. Vandaar de theoretische kans.

T15Boxing
15-12-2019, 00:53
Ik heb Nunes nooit aangeslagen gezien en ze heeft er wel een paar geïncasseerd van oa Cyborg, Holm etc.

Jantje
15-12-2019, 03:21
Ik heb Nunes nooit aangeslagen gezien en ze heeft er wel een paar geïncasseerd van oa Cyborg, Holm etc.

Tegen Cat Zingano wel een aantal jaar geleden.

Ik denk dat GDR dit moet kunnen winnen.

Richelieu
15-12-2019, 09:35
Tegen Cat Zingano wel een aantal jaar geleden.

Ik denk dat GDR dit moet kunnen winnen.

Helaas :(

Richelieu
15-12-2019, 09:36
https://www.youtube.com/watch?v=xRVwK9nshd4

Lorenzo
15-12-2019, 09:56
Jammer,zoals wat ik verwachte was Germain staand veel beter. Het grondgevecht is ze niet in gevaar geweest maar ze heeft ook niet de skills om te ontsnappen. Gewoon verloren op de vele takedowns.

RedDawn
15-12-2019, 11:03
De Randemie had niets in te brengen (op triangle choke na) , hoewel Nunes zich in ronde 1 compleet had leeg geslagen.

micha
15-12-2019, 11:09
een van de beste ufc events ooit

Pernik
15-12-2019, 11:36
De Randemie had niets in te brengen (op triangle choke na) , hoewel Nunes zich in ronde 1 compleet had leeg geslagen.

Dat ze niets had in te brengen ben ik het niet mee eens. Staande was ze beter en ze won een ronde. Jammer dat ze geen goeie TDD had, anders had ik het nog wel willen zien

e-type
15-12-2019, 11:37
Jammer,zoals wat ik verwachte was Germain staand veel beter. Het grondgevecht is ze niet in gevaar geweest maar ze heeft ook niet de skills om te ontsnappen. Gewoon verloren op de vele takedowns.

dit.

Takedowndefence ondermaats. Grondwerk ondermaats. Staande prima.

Kortom, tekort om UFC-champ te worden. Zonde.

Wel trots hoor, ze stond er wel!

Overigens top-event.

Capo dei capii
15-12-2019, 12:04
Boven verwachting gevochten door GDR. Jammer dat ze zo weinig kon doen om te gaan staan. Het was op die triangle poging alleen maar aan het verdedigen. Ze was staand echt super sterk.

De co-main en main waren echt van een uitzonderlijk hoog niveau. Niet normaal wat een tempo.

Die Rus die tegen Faber is ook niet normaal belachelijk goed.

Aldo ook een goede partij op dit gewicht. Bleef maar druk houden op Moraes. Alleen jammer dat die zo weinig trapte.

R.D.N
15-12-2019, 12:57
Gewoon 1 van de dikste vrouwen partijen die ik ooit gezien heb.
Jammer dat ze verloren heb,maar die Amanda is ook niet makkelijk pfff

JBW
15-12-2019, 13:33
Ze had trouwens niet het nieuwe opkomstnummer.

e-type
15-12-2019, 14:39
Gewoon 1 van de dikste vrouwen partijen die ik ooit gezien heb.
Jammer dat ze verloren heb,maar die Amanda is ook niet makkelijk pfff

Vechten...takedown....huggen...einde ronde

repeat x4

Yeah...was dik...

LightHeavyWeight
15-12-2019, 16:32
Objectief gezien was het natuurlijk een klotepartij. Na ronde 3 dacht ik dat GDR een kans begon te maken, maar 4 en 5 waren helaas overduidelijk. Het was uiteindelijk te weinig.
Ik snapte overigens weinig van het verlies van Aldo.

largo0
15-12-2019, 17:40
Scheidsrechter kon wel een paar keer ingrijpen op de grond. Zeker toen Nunes aangeslagen en moe was.

T15Boxing
15-12-2019, 18:01
Ik heb het niet zo met Germaine de Randamie. Velen weten dat ik haar weleens Germaine de Randdebiel heb genoemd. Maar ze is staand ijzersterk en gevaarlijk voor een wijf. Ze had Nunes keer op keer te pakken en had het gewoon gewonnen als ze het staand kon houden. Ze heeft zelfs een rechter geïncasseerd van de ruwe lesbienne zonder problemen, waarschijnlijk de enige die dat kan zeggen over Nunes.

S.B.
15-12-2019, 21:06
Ik heb het niet zo met Germaine de Randamie. Velen weten dat ik haar weleens Germaine de Randdebiel heb genoemd. Maar ze is staand ijzersterk en gevaarlijk voor een wijf. Ze had Nunes keer op keer te pakken en had het gewoon gewonnen als ze het staand kon houden. Ze heeft zelfs een rechter geïncasseerd van de ruwe lesbienne zonder problemen, waarschijnlijk de enige die dat kan zeggen over Nunes.

Wat ben jij toch een zielig, respectloos figuur. Je zal wel kicken op het feit dat je überhaupt reactie krijgt, maar dat je het even weet.

Kippeborst
15-12-2019, 21:46
Ja, met die T15 is het ergens in zijn leven vreselijk mis gegaan. Met zulke reacties kan ik me niet voorstellen dat iemand gelukkig in het leven staat.

T15Boxing
15-12-2019, 23:39
Geef ik haar een keer respect, is het nog niet goed. Ga beter je tampon vervangen(dat zeg ik niet omdat dit een WMMA thread is).

ruud
17-12-2019, 15:58
een van de beste ufc events ooit

Ja, was zeker een geweldig event met hele mooie partijen. Idd een van de beste.
Ik was best onder de indruk van Yan. Beetje jammer dat Cejudo nu Aldo uitdaagt ipv Yan. Yan is toch titel-kandidaat of vergis ik me nu?
En Volkanovski vond ik ook erg sterk, had ik niet verwacht dat ie het zó goed zou doen. Jammer dat McG niet meer op 145 lbs vecht. Zou hem daar graag zien tegen Volkanovski en ook nog een keer tegen Holloway trouwens.
Nunes slim gevochten en op ronde 2 na was ze heer en meester. Jammer, had Germaine toch graag zien winnen. Nunes momenteel te goed.
En dan die main event. Wat een partij! Twee absolute superatleten, spannend tot het einde en mooie finish van Usman. What's next voor hem? Denk niet dat Masvidal hem echt in de problemen zal kunnen brengen. Misschien rematch tegen Woodley en Masvidal ondertussen grudgematch tegen Colby. Is voor UFC misschien wel de meest interessante optie.
We gaan het zien.