PDA

View Full Version : Cowboy-McGregor ?



Bromios
01-11-2019, 11:02
https://www.mmafighting.com/2019/10/30/20940824/dana-white-looking-at-conor-mcgregor-vs-cowboy-cerrone-but-not-a-done-deal-yet

Ik hoop het. Vette partij. Ik wacht er al een tijdje op. Waarschijnlijk geen trashtalk van McGregor want daar trapt Cowboy toch niet in.

e-type
01-11-2019, 11:19
Mooie pot ja.

McG had al eerder in de kroeg geoefend met oude mannetjes slaan. Cowboy is wel even andere koek.

LightHeavyWeight
01-11-2019, 13:21
Vind er eigenlijk weinig aan. Je kunt onmogelijk inschatten hoe McGregor er nu voor staat, maar normaliter maakt hij gehakt van Cowboy (die langzaam uit gebint te faden).

Bromios
01-11-2019, 14:43
Vind er eigenlijk weinig aan. Je kunt onmogelijk inschatten hoe McGregor er nu voor staat, maar normaliter maakt hij gehakt van Cowboy (die langzaam uit gebint te faden).

Dat vraag ik me serieus af. Ik vind dit een betere matchup dan een heleboel anderen. McGregor is wel heel lichtjes favoriet bij de bookies op dit moment. En dat geeft de verhoudingen wel aardig weer denk ik.

Ik vind wel dat deze partij wel een jaar of 2 eerder had gemogen.

YoMarK
01-11-2019, 15:21
Ik zie McGregor best wel gassen in ronde 3-4 en dat Cerrone het dan afmaakt.

Goofy
01-11-2019, 17:53
Ik denk zelf eigenlijk dat Cerrone kansloos is tegen Mcgregor. Cerrone is meestal in het begin erg matig en heeft tijd nodig om in het gevecht te komen. Maar denk dat Mcgregor het al snel af maakt.
Ik zie McGregor liever tegen die andere dude. Gaethje heet ie volgens mij. ;)

Briant
01-11-2019, 21:25
Kwa stijl wint mcgregor van beiden maar je weet niet wat er in de voorbereiding gebeurd bij mcgregor

remco pardoel
08-11-2019, 16:19
beide zijn niet relevant meer.
de ene zit in zijn eind van de carrière (Cerrone)
Mc G kan alleen maar winnen in de bar :)
Masvidal mc G was wel weer een betere match up geweest

Al het geld in een pot en winner takes all

amilster
11-11-2019, 11:11
beide zijn niet relevant meer.
de ene zit in zijn eind van de carrière (Cerrone)
Mc G kan alleen maar winnen in de bar :)
Masvidal mc G was wel weer een betere match up geweest

Al het geld in een pot en winner takes all

Masvidal mc G was wel weer een betere match up geweest
deze ja lijkt mij ook een hele mooie, alleen gaat die pot er niet van komen denk ik.


Er zit in ieder geval nog een hoop moois in het vat.

e-type
11-11-2019, 18:32
'k Zie McGregor ook graag tegen Masvidal, al is het alleen maar om die dwerg een pak slaag van Masvidal te zien krijgen. :thup:

Bromios
12-11-2019, 10:27
beide zijn niet relevant meer.
de ene zit in zijn eind van de carrière (Cerrone)
Mc G kan alleen maar winnen in de bar :)
Masvidal mc G was wel weer een betere match up geweest

Al het geld in een pot en winner takes all

Juist daarom. Masvidal geeft hem een pak slaag. Gunt iedereen McGregor wel maar schiet niemand wat mee op.

Cerrone gun ik wel een payday en kan nog een partij worden.

appelsap
12-11-2019, 15:44
Cerrone trapt Conor de hele kooi door volgens mij. En ik. Hoop het ook.....

Tony Galento
12-11-2019, 18:49
'k Zie McGregor ook graag tegen Masvidal, al is het alleen maar om die dwerg een pak slaag van Masvidal te zien krijgen. :thup:


Masvidal is te jong. Mac the Fag vecht alleen nog tegen 65 plussers.

JBW
12-11-2019, 21:48
Jaa idd Connor kan het alleen tegen 65+ers in een bar!!

Wordt nu toch wel vermoeiend.

Tony Galento
13-11-2019, 00:31
Jaa idd Connor kan het alleen tegen 65+ers in een bar!!

Wordt nu toch wel vermoeiend.

Ja, laten we het vergeten en vrolijk vertellen wat een fantastische gozer het toch is.

JBW
13-11-2019, 06:54
Ja, laten we het vergeten en vrolijk vertellen wat een fantastische gozer het toch is.

Nu kraam je bullshit uit, maar we weten het wel nu. Het is een zak met een veel te grote bek, die eens goed afgesmeerd moet worden.

Weet niet of ik dit nog mag zeggen hier, maar vond zn vechtstijl altijd prima om aan te kijken

Briant
13-11-2019, 07:33
Nu kraam je bullshit uit, maar we weten het wel nu. Het is een zak met een veel te grote bek, die eens goed afgesmeerd moet worden.

Weet niet of ik dit nog mag zeggen hier, maar vond zn vechtstijl altijd prima om aan te kijken

Tja maar sinds hij met mayweather een partijtje ging tikken, is ook zijn vechtstijl niet meer wat het was. En zijn conditie is ook altijd een beetje wankel geweest. Hij heeft zich mijns inziens vooral slim in de markt gezet.

Bromios
29-11-2019, 19:36
https://realcombatmedia.com/wp-content/uploads/2019/11/74607690_10157020746124811_3456437255726432256_n-768x768.jpg

Suplex
29-11-2019, 19:57
https://realcombatmedia.com/wp-content/uploads/2019/11/74607690_10157020746124811_3456437255726432256_n-768x768.jpg

Snap alleen niet dat deze partij op WW is ipv op LW

VivaLaStef
29-11-2019, 20:59
Misschien omdat de volgende partij bij winst tegen masvidal is voor de bmf titel?

e-type
30-11-2019, 01:21
Cerrone is best onherkenbaar in die poster.

Mr.Geven
02-12-2019, 10:59
Ik denk dat deze partij het zelfde afloopt voor Cerrone als tegen Till..

S.B.
02-12-2019, 11:55
Ik denk dat Conor deze vrij eenvoudig gaat winnen.

LightHeavyWeight
02-12-2019, 15:06
Denk ik ook.

Bromios
02-12-2019, 16:00
Iedereen wilde tot nu toe die grote bek van McGregor dicht slaan en ging er zonder plan wild maaiend in. Cerrone is best een intelligente vechter; heeft zichzelf al een keer of wat opnieuw uitgevonden, kan een goeie stoot hebben en is prima op de grond. Nu zal McGregor de pot moeten maken want die wil naar de titel. Dus ik zie wel kansen voor Cerrone.

A-team
03-12-2019, 16:01
Tja maar sinds hij met mayweather een partijtje ging tikken, is ook zijn vechtstijl niet meer wat het was. En zijn conditie is ook altijd een beetje wankel geweest. Hij heeft zich mijns inziens vooral slim in de markt gezet.

Mwha , daar doe je hem toch wel iets te kort mee.

Briant
03-12-2019, 19:02
Mwha , daar doe je hem toch wel iets te kort mee.

Voor zijn bokspartij met money was hij absoluut een contender met een interessante stijl. Dat vuur en die passie van toen heb ik niet meer gezien. Daarnaast is hij buiten de ring de controle redelijk kwijt geraakt, met alle verhalen van dien. Dat hij zich slim in de markt heeft gezet vind ik geen belediging overigens, het is bewonderingswaardig te noemen zelfs.

kruikenstad goes bjj
04-12-2019, 09:04
gok ook op conor een striker zoals cowboy ligt conor gewoon beter khabib is gewoon een slechte match up.conor is wat dat betreft een meester in het staande spelletje zoals distance and timing.ben wel benieuwd wie hij na de winst zal uitdagen.

Bromios
06-12-2019, 10:21
gok ook op conor een striker zoals cowboy ligt conor gewoon beter khabib is gewoon een slechte match up.conor is wat dat betreft een meester in het staande spelletje zoals distance and timing.ben wel benieuwd wie hij na de winst zal uitdagen.

Ik dacht ook dat Cowboy een striker was maar ik zit net even op zijn wiki te kijken:


50 matches
36 wins
13 losses


By knockout
10
6


By submission
17
1


By decision
9
6


In ieder geval zijn de meeste partijen voortijdig beslist. Dus vuurwerk gegarandeerd.

appelsap
06-12-2019, 12:17
gok ook op conor een striker zoals cowboy ligt conor gewoon beter khabib is gewoon een slechte match up.conor is wat dat betreft een meester in het staande spelletje zoals distance and timing.ben wel benieuwd wie hij na de winst zal uitdagen.

Zolang er niet veel getrapt wordt is Conor prima stand. Maar Cowboy heeft een volledig arsenaal en is meer dan uitstekend op de grond.
Helaas is hij iets over zijn top en heeft een paar flinke tikken gehad de afgelopen Jaren. Dus als die linkse van Conor erop zit is het een beetje afwachten hoe hij dat verwerkt.

Denk (hoop....) toch dat op dit gewicht hij Conor eerst de hele ring door trapt en het via een submission afmaakt.

Bromios
01-01-2020, 21:42
MCgregor heeft er een beste bak spiermassa bij getraind om beter op gewich te zijn. Ik vraag me af of dat qua snelheid en uithoudingsvermogen handig is.

Als Cowboy de eerste 2 rondes op de been kan blijven kan hij hem daarna wegtikken als ik McGregor zo zie.

ruud
06-01-2020, 12:29
Interview met McG

https://www.youtube.com/watch?v=2cg6cxYR-Cw

Superstick
06-01-2020, 15:56
Ik heb de indruk dat Conor weer een stuk gemotiveerder is. Hij heeft het ook over het begin van zijn seizoen. Er zouden hierna dus nog twee gevechten moeten komen. Als het aan hem ligt in april tegen Khabib, maar laten we hopen dat de geplande pot tegen Ferguson nu eindelijk eens doorgaat...
Ik vond de voorspelling van Kavanagh interessant. Hij denkt dat de pot tegen Cowboy pas in de latere ronden wordt beslist. Dan neig ik naar Cerrone, want McGregor staat nu niet bepaald bekend om zijn geweldige conditie. En al helemaal niet op 170...

Eindbaas
06-01-2020, 16:02
Hij ziet er goed gemotiveerd uit als ik die YouTube link zie van Ruud.

Bromios
06-01-2020, 16:07
Hij is zeker gemotiveerd maar kijkt ook wel heel gemakkelijk voorbij Cerrone. Die heeft aangegeven het staande te houden om het publiek te vermaken. Zou niet slim zijn maar we gaan het zien.

Robvandee
07-01-2020, 21:41
Conor zal het met zijn snelheid en precisie heel moeilijk gaan maken voor Cowboy....
Wanneer Cowboy dit weet te handelen moet ik nog wel eens gaan zien wie er met de winst er vandoor gaat
Hoop op een mooie partij en dat de beste mag winnen !

ruud
08-01-2020, 14:25
Ja, ik vind dit potje lastig te voorspellen. Als Conor echt zo gemotiveerd is en zo goed is voorbereid als hij in dat interview zegt, wordt het een zware avond voor Cowboy.
Maar aan de andere kant is Cowboy een taaie die bovendien meerdere manieren heeft om te winnen. Hij kan stoten, trappen en heeft ook al veel submission-wins. Daarom, lastig te voorspellen maar ik hoop op een goed potje knokken van een rondje of vier.
(partij is toch over 5 rondes afgesloten? Dacht dat alle main-events, ook non-title fights, sowieso 5 rondes zijn bij UFC maar weet niet zeker)
Winnaar: Cowboy op tko (stoppage) nadat ie Conor geraakt met headkick.

SuzukiGsxr
12-01-2020, 17:56
Persoonlijk denk ik dat McGregor gaat winnen, wil niet zeggen gemakkelijk maar vermoed dat het wel finished in ronde 2 of 3.

De laatste partijen van Cerrone was ik niet echt meer onder de indruk van Cowboy.

Als McGregor de partij verliest van Cerrone kan hij zijn herkansing tegen Khabib ook voorlopig vaarwel zeggen.

stiffler
13-01-2020, 10:20
https://www.youtube.com/watch?v=vzEqzhTUT34&feature=youtu.be

LightHeavyWeight
17-01-2020, 14:48
Even off topic, Robert whittaker zal niet vechten in maart. Hij trekt zich een tijdje terug.

marcelt
17-01-2020, 18:11
Ik denk Connor R2 . Maar ik hoop Cowboy met head kick en dat Mc Aso als een plank neervalt.

Guytje
18-01-2020, 07:15
Een partij waar ik geen van beide wil zien verliezen. Wordt volgens mij mooie pot.

Goofy
18-01-2020, 16:31
McGregor ziet er wel erg sterk uit zeg. Ik denk dat Hij ook wel vrij makkelijk gaat winnen. Hoewel ik zelf wel hoop dat Ceronne gaat winnen ;)
Olinyk vs greene lijkt me ook wel vermakelijk. Ik denk dat Olinyk gaat winnen met submission.
Verder is de card volgens mij niet zo heel erg boeiend, vooral holm vs pennnington gaat denk ik weer saai worden ;)

Superstick
19-01-2020, 06:33
Holy shit, dat was snel..

gieloe
19-01-2020, 07:18
Is er een partij die meer sense maakt dan tegen Masvidal? Ik zie dat echt niet. Zijn allebei super hot nu. Een L voor een van deze vechters vernietigd alle “hype” wat nu voor hun speelt. Dit is waar het geld zit. Ook qua stats is het gewoon een goede match up. Masvidal 1.80m 74” reach Conor 1.75m 74” reach. Ik vind Masvidal ook geen grote welterweight.

Superstick
19-01-2020, 07:28
Is er een partij die meer sense maakt dan tegen Masvidal? Ik zie dat echt niet. Zijn allebei super hot nu. Een L voor een van deze vechters vernietigd alle “hype” wat nu voor hun speelt. Dit is waar het geld zit. Ook qua stats is het gewoon een goede match up. Masvidal 1.80m 74” reach Conor 1.75m 74” reach. Ik vind Masvidal ook geen grote welterweight.

Interessante partij ja. Maar wordt het niet Usman tegen Masvidal? Dan heeft McGregor een andere tegenstander nodig. Hij wacht eerst op Khabib en Tony, om eventueel in te vallen. Daarna zullen we zien.
Conor tegen Till lijkt me ook een mooie match-up. Maar 2 Europeanen zal qua marketing niet groot genoeg zijn, denk ik..

gieloe
19-01-2020, 07:39
Na Cowboy zo weg gezet te hebben, kan je de partij tegen masvidal perfect marketen. Als er al wachten was dan was het wachten wat Conor tegen cowboy zou doen om vervolgens een partij tegen masvidal te bewerkstelligen. Ik verwacht dat deze partij aankomende week announced zal worden. Als het langer duurt dan is het omdat er meer geld bij moet komen voor masvidal. Niemand wilt die Usman, ook het publiek zit daar niet op te wachten. Zeker niet als deze partij te maken is, na geleverde performances.

Superstick
19-01-2020, 07:52
Na Cowboy zo weg gezet te hebben, kan je de partij tegen masvidal perfect marketen. Als er al wachten was dan was het wachten wat Conor tegen cowboy zou doen om vervolgens een partij tegen masvidal te bewerkstelligen. Ik verwacht dat deze partij aankomende week announced zal worden. Als het langer duurt dan is het omdat er meer geld bij moet komen voor masvidal. Niemand wilt die Usman, ook het publiek zit daar niet op te wachten. Zeker niet als deze partij te maken is, na geleverde performances.

Tja, het gaat Dana natuurlijk om cijfers. Ik zie liever Masvidal - Usman, zoals de meeste echte vechtsport liefhebbers (lijkt me). Maar Usman is een monster. Ik begrijp dat de meesten hem ontwijken.

R.D.N
19-01-2020, 10:20
Goeie morgen zeg.
Dat was een vlotte.

Goofy
19-01-2020, 10:58
Voor een keer had ik het goed ;)
Als het voor geld verdienen gaat dan is masvidal natuurlijk het gevecht om te maken.
Maar als ie voor een titel wil gaan vind ik wel dat ie dan eerst nog op 155 moet gaan vechten tegen bijvoorbeeld gaatje.

Capo dei capii
19-01-2020, 12:05
Dit was echt te makkelijk. Wat was Cowboy aan het doen?

micha
19-01-2020, 12:08
zeer indrukwekkend! hoe hij zich afzette tegen cowboy om afstand te creeren en dan die schouderstoten??

appelsap
19-01-2020, 13:25
Ik wil Conor tegen Covington. Alleen voor de persconferenties. Denk niet dat Conor zich dan in kan houden.

Guytje
19-01-2020, 14:05
Cerrone leek echt verrast. Te kort die wedstrijd. Had toch graag wat meer wedstrijd gezien. Maargoed, Conor was gewoon top. Is toch altijd de moeite om die gast erbij te hebben. Wat er ook gebeurt, voor of tegen, je wil het gezien hebben. Mooi ook, het respect naar mekaar toe, oma momentje..was mooi, blij dat ik hiervoor nog es om 4u uit me nest ben gekropen.

Eindbaas
19-01-2020, 20:34
Mooie W voor Connor, in 40 seconden gedaan en Cowboy is geen pannenkoek.
Die schouderstoten zag ik ook voor het eerst.

Wie zal Connor's volgende tegenstander worden volgens jullie?

e-type
19-01-2020, 22:08
Mooie W voor Connor, in 40 seconden gedaan en Cowboy is geen pannenkoek.
Die schouderstoten zag ik ook voor het eerst.

Wie zal Connor's volgende tegenstander worden volgens jullie?

Hopelijk Masvidal of Gaethje. Maar ome Dana kennende wordt het Khabib.

YoMarK
19-01-2020, 22:43
Ome Dana wil volgens mij Conor helemaal niet tegen Khabib zien, want dat zal niet veel anders gaan lopen dan in de eerste partij.
Masvidal gaat het worden, kan bijna niet anders.

ruud
20-01-2020, 10:22
Ja, was best indrukwekkende overwinning vond ik. Had niet verwacht dat hij zo makkelijk met Cowboy zou afrekenen.
Volgende tegenstander zal Gaethje of Masvidal zijn. Later dit jaar nog w tegen Khabib maar eerst een van die andere twee.

kruikenstad goes bjj
20-01-2020, 10:56
[QUOTE=Eindbaas;1336101]Mooie W voor Connor, in 40 seconden gedaan en Cowboy is geen pannenkoek.
Die schouderstoten zag ik ook voor het eerst.

schouderstoten zijn echt niet voor het eerst volgens mij heb ik anderson silva deze ook al zien doen en in de goede oude pride tijd werden ze ook al toegepast maar zeker effectief dit is gewoon puur vecht intelligentie. al met al een dominante overwinning op zekers geen pannenkoek of ouwe lul zoals sommige cowboy noemen.als de volgende maar geen khabib wordt want dan is hij nog steeds kansloos.

e-type
20-01-2020, 12:08
Ome Dana wil volgens mij Conor helemaal niet tegen Khabib zien, want dat zal niet veel anders gaan lopen dan in de eerste partij.
Masvidal gaat het worden, kan bijna niet anders.

Dan heb je de post fight persco niet gezien zeker.

Maar goed. We gaan het zien. Zover ik nu weet wil McG even wachten met Khabib en Khabib heeft zelf ook al aangegeven in McG nog geen waardige tegenstander te zien.

YoMarK
20-01-2020, 17:31
Dan heb je de post fight persco niet gezien zeker.
Dat klopt inderdaad. Maar het zou me verbazen als Dana het echt meent, of het moet zijn dat hij echt alleen maar naar de korte termijn PPV's kijkt.
Eerst maar eens kijken hoe Tony en Khabib het tegen elkaar doen.

Goofy
20-01-2020, 17:34
Ik denk dat Ferguson veel meer kans maakt tegen khabib dan Conor doet.
Maar ik denk eigenlijk wel weer dat Conor van Ferguson zal winnen wanneer ze gaan vechten ;)

e-type
20-01-2020, 18:34
Dat klopt inderdaad. Maar het zou me verbazen als Dana het echt meent, of het moet zijn dat hij echt alleen maar naar de korte termijn PPV's kijkt.
Eerst maar eens kijken hoe Tony en Khabib het tegen elkaar doen.


Ahja nu begrijp ik je. Wat 'beloftes doen' betreft is Dana net een vrouw in de overgang...zo labiel als de nete.

FREE MURRAY
20-01-2020, 19:59
Ik denk dat Ferguson veel meer kans maakt tegen khabib dan Conor doet.
Maar ik denk eigenlijk wel weer dat Conor van Ferguson zal winnen wanneer ze gaan vechten ;)

Ik denk dat niemand het wint van Khabib die man is gewoon next level.

ruud
21-01-2020, 11:58
Ik denk dat niemand het wint van Khabib die man is gewoon next level.

Khabib is momenteel idd next level . Ferguson gaat het hem wel erg moeilijk maken denk ik.
Conor tegen Gaethje op deze kaart zou mooie co-main zijn en hebben ze meteen iemand paraat voor het geval er een uitvaller is in main event.

Dan Conor vs Masvidal in juli en eind van jaar rematch tegen Khabib.

LightHeavyWeight
21-01-2020, 19:37
Er is ooit een keer iemand die Khabib goed raakt en laat wankelen.

amilster
22-01-2020, 14:21
Khabib is momenteel idd next level . Ferguson gaat het hem wel erg moeilijk maken denk ik.
Conor tegen Gaethje op deze kaart zou mooie co-main zijn en hebben ze meteen iemand paraat voor het geval er een uitvaller is in main event.

Dan Conor vs Masvidal in juli en eind van jaar rematch tegen Khabib.

Dit!