PDA

View Full Version : de echte reden waarom badr hari bij said weg is



tidelot
21-11-2019, 15:38
https://m.youtube.com/watch?v=O8yj36TuOHQ

blackadder
21-11-2019, 16:13
Leuk. Pas in de volgende aflevering.

R.D.N
21-11-2019, 16:26
Promoot jij deze site ofzo Pfff zit Fucking 37 min te kijken voor Jan lul.

tidelot
21-11-2019, 16:36
Promoot jij deze site ofzo Pfff zit Fucking 37 min te kijken voor Jan lul.


Haha nee was er zelf ook ingetrapt
Maar ze maken het wel spannend
Daar kan geen gtst tegen op

blackadder
21-11-2019, 17:09
Promoot jij deze site ofzo Pfff zit Fucking 37 min te kijken voor Jan lul.
Ik heb gewoon vooruit gespoeld.

JBW
21-11-2019, 17:23
En dan krijgen we zeker precies hetzelfde antwoord als in een eerder interview

Eindbaas
21-11-2019, 20:50
Ze willen views pakken.
Ik heb paar afleveringen gezien van Fight inside, sommige zijn goed sommige zijn wat minder. Ze zijn niet altijd goed op de hoogte wat er speelt in het kickboksen en mma qua events en partijen.
Die halve kale praat gepassioneerd over het boksen, maar dat was het eigenlijk.
Leuk dat ze Mousid hebben uitgenodigd.

tidelot
22-11-2019, 18:03
Ze willen views pakken.
Ik heb paar afleveringen gezien van Fight inside, sommige zijn goed sommige zijn wat minder. Ze zijn niet altijd goed op de hoogte wat er speelt in het kickboksen en mma qua events en partijen.
Die halve kale praat gepassioneerd over het boksen, maar dat was het eigenlijk.
Leuk dat ze Mousid hebben uitgenodigd.


Moet zeggen dat er wel wat interessante dingen tussen zaten . de var bv of hoe vechters loyaal zijn of niet en van gyms switchen . het verhaal van said en Nordin el Otmani

Eindbaas
22-11-2019, 18:32
@tidelot
Dat was een leuke aflevering ondanks de clickbait. Mousid met zijn ongezouten mening, altijd goed om aan te horen.
Heb altijd wel gedacht dat Said iets beter was met de wedstrijd jongens van El Othmani gym. Dat zien we nu ook. Goed dat hij voor zichzelf is begonnen.

tidelot
23-11-2019, 03:50
Hier de rest waar ze het over het vertrek van badr https://m.youtube.com/watch?v=DZGiKeXzGCA

Die-ene
23-11-2019, 08:21
Echt niet de moeite waard om te kijken. Er word weer niks verteld over het vertrek.

blackadder
23-11-2019, 16:37
Wordt gewoon hetzelfde riedeltje gedraait wat we al hebben gehoord. "Is in goed overleg gegaan..." rarara. Clickbait titel.

Richelieu
23-11-2019, 19:59
Echt niet de moeite waard om te kijken. Er word weer niks verteld over het vertrek.

Laten we het eens over de aanstaande partij vs Rico hebben, is GLORY happy.

tidelot
23-11-2019, 22:57
Echt niet de moeite waard om te kijken. Er word weer niks verteld over het vertrek.

Kickboksen is meer dan alleen badr en rico
Als je een liefhebber hebt is de rest waar ze het over hebben interessant om te horen

Die-ene
24-11-2019, 01:22
Maar dat staat niet in de titel

remco pardoel
25-11-2019, 21:56
hahahaha
dank voor de tip :)

Anderson
26-11-2019, 21:04
Kende di kanaal nog niet maar ze zeggen veel interesante info ook een oudere aflevering gekeken met Andy Souwer veel beter dan vechterbazen.

e-type
26-11-2019, 23:37
Leuk inderdaad. Mousid is ook lekker genaaid door Badr zeg...

appelsap
27-11-2019, 06:19
Is dit nog steeds een groot geheim dan?

micha
27-11-2019, 08:52
Leuk inderdaad. Mousid is ook lekker genaaid door Badr zeg...leg uit

JBW
27-11-2019, 09:01
leg uit

Moussid ging met een andere vechter mee naar zn partij (wie t eerst komt, wie t eerst maalt) daarna is badr nooit meer terug gekomen. Vgm wast zoiets

micha
27-11-2019, 12:54
Moussid ging met een andere vechter mee naar zn partij (wie t eerst komt, wie t eerst maalt) daarna is badr nooit meer terug gekomen. Vgm wast zoietsi snap het nog steeds niet. Hij ging met een andere vechter mee dus hij zou er niet bij zijn op 21 December bedoel je dat?

Anderson
27-11-2019, 13:08
i snap het nog steeds niet. Hij ging met een andere vechter mee dus hij zou er niet bij zijn op 21 December bedoel je dat?

Hij had met Mousid afgesproken dat die zou vechten in het buitenland maar toen een andere organisatie bij Badr aanklopte met meer geld liet Badr niks meer van zich weten.

JBW
27-11-2019, 13:10
Volgens mij is Badr een paar keer bij jou weggegaan en teruggekeerd. Hoe kwam dat?
Het ging de eerste jaren redelijk goed met Badr, maar toen hij een jaar of veertien was, ging hij een keer knock-out. Ik zei na die knock-out dat Badr even rustig aan moest doen, maar hij was jong en hongerig, dus hij ging rondzwerven bij andere gyms om partijen te krijgen. Zo is hij bij Thom Harinck terechtgekomen. Een paar jaar later kwam hij wel weer even bij me terug, toen hij bij de organisatie It’s Showtime had getekend.

Badr won daarna weer een paar partijen, maar ging toen knock-out tegen Stefan Leko, door een draaitrap op zijn lever. We hebben er daarna keihard aan gewerkt om die draaitrap te ontwijken en die zelf ook te geven. Badr werd toen opeens gebeld voor een rematch tegen Leko in Japan. Ik kon niet mee, want ik had al verplichtingen in Marokko. Badr ging naar Japan en won. Toen kwamen er mensen in zijn hoofd, die hebben hem helemaal gek gemaakt, dat ik hem in de steek gelaten zou hebben. Daarna was hij weg.

Dit is van vice interview met moussid. Wordt ook gewoon verteld in dat filmpje

micha
27-11-2019, 15:03
ok maar dat is in een verleden toch? Dat heeft toch niks te maken met nu?

Eindbaas
27-11-2019, 15:49
De breuk tussen Said en Badr blijft onduidelijk ondanks het verhoor van Fight inside 😂. Bij de persconferentie... Badr: Mickey sta effe op. Ik denk dat Badr de volledige controle wilt en wilt trainen wanneer hij wil en ook zijn sparringpartners zelf wil uitkiezen.
Zo niet is hij weg, kijk maar naar Mousid, Thom, en nu ook Said. Volgens mij heeft Badr ook nog eventjes getraind bij Andre Manaart als ik me niet vergis voordat hij volledig naar Big Mike ging.

JBW
27-11-2019, 16:31
ok maar dat is in een verleden toch? Dat heeft toch niks te maken met nu?
Ja goh, jij vraagt hoezo genaaid, ik leg t je uit.

Neigo
27-11-2019, 17:55
De breuk tussen Said en Badr blijft onduidelijk ondanks het verhoor van Fight inside 😂. Bij de persconferentie... Badr: Mickey sta effe op. Ik denk dat Badr de volledige controle wilt en wilt trainen wanneer hij wil en ook zijn sparringpartners zelf wil uitkiezen.
Zo niet is hij weg, kijk maar naar Mousid, Thom, en nu ook Said. Volgens mij heeft Badr ook nog eventjes getraind bij Andre Manaart als ik me niet vergis voordat hij volledig naar Big Mike ging.

Het zou mij niet verbazen als Said nog de pads trainingen doet.

micha
27-11-2019, 18:17
Ja goh, jij vraagt hoezo genaaid, ik leg t je uit.klopt

largo0
27-11-2019, 19:29
Mousid heeft geen blad voor z’n mond haha. Heerlijk.

largo0
27-11-2019, 19:31
Badr is gewoon terug naar z’n oude nest omdat het vertrouwt is en omdat Mike alles voor ‘m doet denk.

Anderson
28-11-2019, 11:17
Denk dat Said te streng voor em was en niet de mooie accomodatie heeft die Mike wel heeft.

Neigo
28-11-2019, 14:12
We kunnen speculeren tot dat we een ons wegen, maar voorlopig gaan we de echte reden niet horen.

Lowkick92
28-11-2019, 14:25
Denk dat je als trainer altijd de baas in je eigen gym wilt zijn. Lijkt me heel moeilijk met Badr. Die sluit niet zomaar even aan bij de groep zeg maar. Moet je maar zin in hebben. Mike weet niet beter dus die past zich aan ipv omgekeerd. Said moet er niet rouwig om zijn. Hij is een goede trainer en heeft Badr niet nodig.

tidelot
28-11-2019, 16:20
Denk dat je als trainer altijd de baas in je eigen gym wilt zijn. Lijkt me heel moeilijk met Badr. Die sluit niet zomaar even aan bij de groep zeg maar. Moet je maar zin in hebben. Mike weet niet beter dus die past zich aan ipv omgekeerd. Said moet er niet rouwig om zijn. Hij is een goede trainer en heeft Badr niet nodig.


Ik ben het met je eens dat een trainer de baas moet zijn in de gym, maar doordat hij badr zoveel aandacht geeft is hij wel zo groot en rijk geworden

appelsap
30-11-2019, 06:22
Ik ben het met je eens dat een trainer de baas moet zijn in de gym, maar doordat hij badr zoveel aandacht geeft is hij wel zo groot en rijk geworden

Maar als je kip met de gouden eieren tijdens een rondje sparren tikken krijgt en dan na de training verhaal gaat halen moet je als trainer wel de baas in eigen huis blijven.

micha
30-11-2019, 08:12
Maar als je kip met de gouden eieren tijdens een rondje sparren tikken krijgt en dan na de training verhaal gaat halen moet je als trainer wel de baas in eigen huis blijven.

echt?

Tomcraft86
30-11-2019, 11:05
Dat heb ik ook gehoord.

Badr kreeg tijdens het sparren klappen van Yousri Belgaroui. Is inderdaad verhaal gaan halen na de training, Badr liep Yousri tegen het lijf bij eettentje in de binnenstad. Badr woedend en schreeuwend, Yousri moest niet denken dat hij nu de man van de gym was, moest meer respect hebben voor hem. Yousri probeerde te sussen, vertelde dat hij van jongs af aan altijd al tegen hem opkeek, maar nu simpelweg zelf probeert om de beste te worden.

Heb ik via via gehoord. Kun je dit bevestigen, Appelsap?

Is al wel een behoorlijk tijdje terug gebeurd. Overigens zit het nu wel weer goed tussen die twee, volgens mij. Regelmatig foto’s en video’s van ze samen te zien op Badr’s instagram.

lacrim
30-11-2019, 12:00
Zou best kunnen dat dit in het verleden is gebeurd. Ik weet wel dat hij deze voorbereiding eigenlijk met iedereen heeft lopen sparren. abena, Plazibat, Yousri, ook met Saki een tijdje voordat hij geopereerd is.

Eindbaas
30-11-2019, 13:03
Plazibat lijkt mij wel goede sparringpartner voor Hari.

Niemand weet hier eigenlijk wat de echte reden is waarom hij weg is bij SB gym?

JBW
30-11-2019, 13:35
Best netjes van Yousri ook

micha
30-11-2019, 14:08
gezellige sfeer in de gym

largo0
30-11-2019, 14:24
Dat heb ik ook gehoord.

Badr kreeg tijdens het sparren klappen van Yousri Belgaroui. Is inderdaad verhaal gaan halen na de training, Badr liep Yousri tegen het lijf bij eettentje in de binnenstad. Badr woedend en schreeuwend, Yousri moest niet denken dat hij nu de man van de gym was, moest meer respect hebben voor hem. Yousri probeerde te sussen, vertelde dat hij van jongs af aan altijd al tegen hem opkeek, maar nu simpelweg zelf probeert om de beste te worden.

Heb ik via via gehoord. Kun je dit bevestigen, Appelsap?

Is al wel een behoorlijk tijdje terug gebeurd. Overigens zit het nu wel weer goed tussen die twee, volgens mij. Regelmatig foto’s en video’s van ze samen te zien op Badr’s instagram.

Klappen gegeven is echt een groot woord. Geloof je het zelf?

Ik geloof best dat Yousri hem vaak goed heeft geraakt maar om dat klappen te noemen? Ben er zelf niet bij hoor maar denk dat menig sparringpartners van Badr zich een beetje inhouden en dat deed Yousri dan waarschijnlijk niet.

Anderson
30-11-2019, 15:31
Volgens mij de enige die een beetje vat op had met Badr was Manhoef maar die is nu druk met zn gym bezig.

blackadder
30-11-2019, 22:56
Niemand weet hier eigenlijk wat de echte reden is waarom hij weg is bij SB gym?
Tis allemaal in goed overleg en zo.

RedaHari
02-12-2019, 00:15
Dat heb ik ook gehoord.

Badr kreeg tijdens het sparren klappen van Yousri Belgaroui. Is inderdaad verhaal gaan halen na de training, Badr liep Yousri tegen het lijf bij eettentje in de binnenstad. Badr woedend en schreeuwend, Yousri moest niet denken dat hij nu de man van de gym was, moest meer respect hebben voor hem. Yousri probeerde te sussen, vertelde dat hij van jongs af aan altijd al tegen hem opkeek, maar nu simpelweg zelf probeert om de beste te worden.

Heb ik via via gehoord. Kun je dit bevestigen, Appelsap?

Is al wel een behoorlijk tijdje terug gebeurd. Overigens zit het nu wel weer goed tussen die twee, volgens mij. Regelmatig foto’s en video’s van ze samen te zien op Badr’s instagram.


HAHAHA! Geloof jij dat zelf?? Wat een grap zeg.
als Yousri Badr goed zou raken dan had Yousri dit niet overleefd in de ring.

appelsap
02-12-2019, 03:04
HAHAHA! Geloof jij dat zelf?? Wat een grap zeg.
als Yousri Badr goed zou raken dan had Yousri dit niet overleefd in de ring.

Ja, ik geloof het wel.

Tony Galento
02-12-2019, 09:42
HAHAHA! Geloof jij dat zelf?? Wat een grap zeg.
als Yousri Badr goed zou raken dan had Yousri dit niet overleefd in de ring.

Begint je Badr-onderbroek te knellen?

largo0
02-12-2019, 09:45
Mike bood “tijdens prime Badr” aan iedereen in de dojo aan tijdens het sparren “Wie Badr neerslaat krijgt €1000 euro”

Zal het nu anders zijn?

Richelieu
02-12-2019, 10:12
Los van de hele Badr vraagstelling, welke we op dit moment toch niet te weten gaan komen vond ik het wel een bijzonder gesprek. Wat mij meer opmerkte was met name de verzuring bij Fikri Tijarti. De algemene consensus is dat niets deugd en dat iedereen kut is. Mousid is meer recht voor zijn raap, maar is ook niet helemaal duidelijk. Wat is er nu het belangrijkste in vechtsportland om te creëren? Eén bond, betere opleidingen of keurmerken t.a.v. de scholen? Bij Said El Badaoui waren ze (te imo) lang aan het doorzagen over het wel en wee tussen zijn keuzes, en het verleden waarin hij een school runde met Nordin el Otmani, het bekende El Otmani Gym. Vond zelf dat Said zat daar ook niet echt ontspannen bij zat en dan was er nog Hassan Ait Bassou die soms meer als een gespreksleider optrad dan Soumia.

Dit waren de zaken die mij opvielen, hoe hebben jullie dat beleefd?

Anderson
02-12-2019, 11:17
Los van de hele Badr vraagstelling, welke we op dit moment toch niet te weten gaan komen vond ik het wel een bijzonder gesprek. Wat mij meer opmerkte was met name de verzuring bij Fikri Tijarti. De algemene consensus is dat niets deugd en dat iedereen kut is. Mousid is meer recht voor zijn raap, maar is ook niet helemaal duidelijk. Wat is er nu het belangrijkste in vechtsportland om te creëren? Eén bond, betere opleidingen of keurmerken t.a.v. de scholen? Bij Said El Badaoui waren ze (te imo) lang aan het doorzagen over het wel en wee tussen zijn keuzes, en het verleden waarin hij een school runde met Nordin el Otmani, het bekende El Otmani Gym. Vond zelf dat Said zat daar ook niet echt ontspannen bij zat en dan was er nog Hassan Ait Bassou die soms meer als een gespreksleider optrad dan Soumia.

Dit waren de zaken die mij opvielen, hoe hebben jullie dat beleefd?

Ik vond het wel meevallen Fikri had wel gelijk een punten telling werkt beter en is eerlijker. Wat Hassan zegt dat organsaties beter met elkaar moeten werken.

Tony Galento
02-12-2019, 11:47
Mike bood “tijdens prime Badr” aan iedereen in de dojo aan tijdens het sparren “Wie Badr neerslaat krijgt €1000 euro”

Zal het nu anders zijn?

Wanneer was dat, in 2009?

tidelot
02-12-2019, 16:29
Los van de hele Badr vraagstelling, welke we op dit moment toch niet te weten gaan komen vond ik het wel een bijzonder gesprek. Wat mij meer opmerkte was met name de verzuring bij Fikri Tijarti. De algemene consensus is dat niets deugd en dat iedereen kut is. Mousid is meer recht voor zijn raap, maar is ook niet helemaal duidelijk. Wat is er nu het belangrijkste in vechtsportland om te creëren? Eén bond, betere opleidingen of keurmerken t.a.v. de scholen? Bij Said El Badaoui waren ze (te imo) lang aan het doorzagen over het wel en wee tussen zijn keuzes, en het verleden waarin hij een school runde met Nordin el Otmani, het bekende El Otmani Gym. Vond zelf dat Said zat daar ook niet echt ontspannen bij zat en dan was er nog Hassan Ait Bassou die soms meer als een gespreksleider optrad dan Soumia.

Dit waren de zaken die mij opvielen, hoe hebben jullie dat beleefd?

-fikri loopt al tijdje mee dus bepaalde dingen ziet hij graag veranderden wat ook niet gek is
- mousid indd recht voor zijn raap, geen politiek correcte antwoorden
- said lijkt me een goede gast en goede trainer, heeft 12 jaar bij el otmani gewerkt en bijna alle toppers van el otmani zitten nu bij said .
Dat vond ik een interessant stukje waar mousid ook wat input had . Over hoe loyaal vechters zijn etc.

Kortom vond het wel interessant , het ging echt over inside info en over alle levels ipv van altijd maar alleen over de top.zou wel een keer mousid en carbin daar aan tafel willen zien

Bromios
02-12-2019, 17:03
Wanneer was dat, in 2009?

1983-1985 denk ik