PDA

View Full Version : Rico vs Hesdy



FREE MURRAY
05-01-2020, 15:56
Uit betrouwbare bron begrepen dat Rico zich bezig gaat houden met het maken van een film en tussendoor een wedstrijd om het geld pakt tegen Hesdy. Om vervolgens eind van het jaar of tegen Badr of tegen Jamal gaat vechten. Collision 3 zal dan in het slechtste geval in 2021 zijn wat dan niet meer echt interessant is ivm leeftijd van Badr want de jaartjes gaan wel tellen. Maar wat vinden jullie van een wedstrijd Rico vs Hesdy? Zit iemand daarop te wachten. Je weet van te voren al dat Rico op punten gaat winnen van Hesdy. De ene gaat niet ko de ander forceert nooit een ko. :-)

Die-ene
05-01-2020, 16:10
Uit betrouwbare bron begrepen dat Rico zich bezig gaat houden met het maken van een film en tussendoor een wedstrijd om het geld pakt tegen Hesdy. Om vervolgens eind van het jaar of tegen Badr of tegen Jamal gaat vechten. Collision 3 zal dan in het slechtste geval in 2021 zijn wat dan niet meer echt interessant is ivm leeftijd van Badr want de jaartjes gaan wel tellen. Maar wat vinden jullie van een wedstrijd Rico vs Hesdy? Zit iemand daarop te wachten. Je weet van te voren al dat Rico op punten gaat winnen van Hesdy. De ene gaat niet ko de ander forceert nooit een ko. :-)

''tussendoor een wedstrijd om het geld pakt tegen Hesdy''

Hebben we er weer een met een glazen bol :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Eindbaas
05-01-2020, 16:23
Als dit waar is dan geeft Glory een grote middelvinger naar hun fans toe. Niemand wil die partij zien ook niet als een losse superfight, Rico heeft hem al 2 keer goed op punten verslagen en Hesdy heeft de laatste jaren meer verlies partijen dan win partijen. Momenteel heeft Hesdy zo ver ik weet geen contract met Glory.

JBW
05-01-2020, 17:10
Niemand zit hierop te wachten.

appelsap
05-01-2020, 17:28
Niemand zit hierop te wachten.

Hesdy wil niks liever.

JBW
05-01-2020, 17:31
Hesdy wil niks liever.
Excuses, bijna niemand zit hierop te wachten

e-type
05-01-2020, 18:02
Ga toch weg met die Hesdy. Vooral die actie bij die persco was echt tenenkrommend. Wat een aandachtszoeker is dat geworden zeg...win eerst maar eens een paar partijtjes voordat je een grote bek tegen Rico opzet.

blackadder
05-01-2020, 18:40
Fuck Hesdy. Hoef ik niet te zien.

mdeveer
05-01-2020, 19:24
Als dat waar is dan is misschien de scene tussen Rico en Hesdy bij de persconferentie ook al vooropgezet, een onderdeel van het toneelstukje. Om de een of andere reden vertrouw ik dat Glory steeds minder, gaat alleen maar om geld bij die gasten.

mrtweakbox
05-01-2020, 20:18
Gelooof niet dat het vooropgezet was - Rico ging behoorlijk uit zijn rol in de reactie. Denk ook niet dat Glory op de partij zit te wachten en zo een soort WWF te worden.

Het is vooral een schattige poging van Hesdy in de hoop relevant te blijven. Die fans van hem die de partij willen bestaan niet. Jammer, 10 jaar geleden was het een interessante vechter.

Eindbaas
05-01-2020, 22:07
Dennis Krauweel zag het ook wel zitten tijdens de persconferentie...
Rico hoort bij zijn aankomende partij gewoon zijn titel te verdedigen tegen Jamal Ben Saddik.
En als Rico het druk heeft met zijn film dan kunnen ze een interim titel zetten tussen Jamal vs Badr en de winnaar tegen Rico maar om Hesdy een partij te geven tegen Rico, dan komt Glory als organisatie echt ongeloofwaardig over. Dan zou dat betekenen dat ze hun HW kampioen Rico beschermen tegen nederlaag, de kans is zeer klein dat Rico tegen Hesdy Gerges verliest.

FREE MURRAY
05-01-2020, 22:42
Het bericht komt uit de kamp van Rico. Het is best geloofwaardig als je er van uit gaat dat Rico een film gaat maken is het wel fijn om een makkelijke tegenstander te pakken als Hesdy ipv een zware vechter als JBS. Puur voor het geld vechten want dit is allemaal voor opgezet natuurlijk. Het zag er ook behoorlijk nep en schattig uit de woordenwisseling die ze hadden. Het zijn geen Mike Tysons zeg maar en ik zie Hesdy Rico geen platte hand geven tenzei hij toestemming heeft gekregen. Waar Badr rustig begint te worden. Probeert Hesdy op z’n oude dag de Badboy uit te hangen wat ie natuurlijk niet is daar is ie te rustig voor. Volgende wedstrijd moet gewoon Jamal vs Rico worden maar ben benieuwd. We gaan het zien.

tidelot
06-01-2020, 07:13
Gelooof niet dat het vooropgezet was - Rico ging behoorlijk uit zijn rol in de reactie. Denk ook niet dat Glory op de partij zit te wachten en zo een soort WWF te worden.

Het is vooral een schattige poging van Hesdy in de hoop relevant te blijven. Die fans van hem die de partij willen bestaan niet. Jammer, 10 jaar geleden was het een interessante vechter.

Klopt rico ging helemaal los
Hij noemde hesdy zelfs pannenkoek😂😂

Anderson
06-01-2020, 10:05
Andersom Hesdy noemde Rico een pannenkoek.

Capo dei capii
06-01-2020, 11:03
Als dat waar is dan is misschien de scene tussen Rico en Hesdy bij de persconferentie ook al vooropgezet, een onderdeel van het toneelstukje. Om de een of andere reden vertrouw ik dat Glory steeds minder, gaat alleen maar om geld bij die gasten.

Het is ook wel heel raar om als bedrijf geld te willen verdienen.

Richelieu
06-01-2020, 12:26
Het is ook wel heel raar om als bedrijf geld te willen verdienen.

haha, inderdaad heel raar.

Bromios
06-01-2020, 12:34
Het idee achter One was altijd om eerst de allergrootste te worden en dan geld te gaan verdienen (Wellicht in het achterhoofd dat de UFC via hun een aandeel wilde kopen in de Aziatische markt) en ik heb hun businessmodel nooit helemaal begrepen. Wellicht gingen ze er van uit dat de hoeveelheid Youtube clicks hun voldoende op zou brengen.

Ben benieuwd hoe het afloopt. Aanbod om als vechter aan de bak te komen word wel steeds kleiner.

tidelot
06-01-2020, 14:03
Andersom Hesdy noemde Rico een pannenkoek.



https://m.youtube.com/watch?v=d0TfU4MiFk0

1.11

Richelieu
06-01-2020, 14:18
https://m.youtube.com/watch?v=d0TfU4MiFk0

1.11

Rico snijd natuurlijk het punt wel goed aan. Met wat "ophef" of hoe je het ook wil noemen probeert Hesdy dat een soort van partij te creëren, die voor hem geen partij is. Twee keer toe verslagen en heeft dus niets te winnen met een derde partij. Voor Hesdy is het natuurlijk een ander verhaal; weer centjes en in de spotlight bij GLORY. Of hij nu een derde keer verliest is voor hem niet boeiend.

mdeveer
06-01-2020, 21:43
Het is ook wel heel raar om als bedrijf geld te willen verdienen.

Dat zeg ik ook niet , maar het moet niet ten koste gaan van de kwaliteit en de geloofwaardigheid. Laat ze eens een voorbeeld nemen aan hoe IT’s Showtime het vroeger deed voordat dat werd overgenomen door Glory. Dat was altijd heel leuk om naar te kijken en daar had je al die gtst taferelen er niet om heen.

R.D.N
06-01-2020, 22:24
Totaal niet interessant die Hesdy.
Rico lekker tegen Jamal zetten.

Capo dei capii
07-01-2020, 17:27
Dat zeg ik ook niet , maar het moet niet ten koste gaan van de kwaliteit en de geloofwaardigheid. Laat ze eens een voorbeeld nemen aan hoe IT’s Showtime het vroeger deed voordat dat werd overgenomen door Glory. Dat was altijd heel leuk om naar te kijken en daar had je al die gtst taferelen er niet om heen.

Want It’s Showtime verkocht volledige stadions uit en had meer dan 3 miljoen mensen die live keken.

Anderson
08-01-2020, 10:29
De laatste 2 evenementen gaven it's showtime kaarten gratis weg om de zaal vol te krijgen.

Richelieu
08-01-2020, 11:23
Want It’s Showtime verkocht volledige stadions uit en had meer dan 3 miljoen mensen die live keken.

Dat niet, maar iedereen die de gala's in de Arena heeft meegemaakt kan wel beamen dat die heel speciaal waren. De VIP daar was ook echt VIP. Nu betalen een hoop van de flapdrol BN'ers een hoop centen voor een losse stoel waar geen moer bij zit qua service maar puur komen kijken om gezien te worden. Tijden veranderen ;)

Capo dei capii
08-01-2020, 12:12
Dat niet, maar iedereen die de gala's in de Arena heeft meegemaakt kan wel beamen dat die heel speciaal waren. De VIP daar was ook echt VIP. Nu betalen een hoop van de flapdrol BN'ers een hoop centen voor een losse stoel waar geen moer bij zit qua service maar puur komen kijken om gezien te worden. Tijden veranderen ;)


De VIP was inderdaad heel VIP. Half teringleier Amsterdam zat daar zijn geld wit te wassen.

De normale kaarten werden niet verkocht en gratis gedumpt.

tidelot
08-01-2020, 17:53
De VIP was inderdaad heel VIP. Half teringleier Amsterdam zat daar zijn geld wit te wassen.

De normale kaarten werden niet verkocht en gratis gedumpt.


Arena was altijd uitverkocht
mischien die laatste event in België en the box maar arena zat altijd vol

RedDawn
08-01-2020, 18:15
Arena was altijd uitverkocht
mischien die laatste event in België en the box maar arena zat altijd vol

Omdat veel kaarten gratis werden weggegeven. Rutz heeft dat zelf verklaard. Met een volle Arena kon hij de directie van K-1 imponeren en zo een samenwerkingsverband met ze sluiten.

FREE MURRAY
24-01-2020, 10:05
https://youtu.be/tNNZZIaEASc

https://youtu.be/s1wkRvjvR-s

Jamal geeft ook aan dat de wedstrijd in tweede helft van 2020 er aan zit te komen dat is hem beloofd. Hij zal eerst een wedstrijd tussen door doen net als Rico een wedstrijd tussen door zal doen omdat hij bezig is met zijn film carrière.

Een collision 3 zal dus ver weg zijn en ook niet meer interessant denk ik. Aan de ene kant wel goed zo krijgen andere vechters ook weer de kans.

largo0
24-01-2020, 17:59
Echt onzin. Jamal verdient eens direct een partij tegen Rico. Wat nou tussendoor partij

Er zit nu zoveel hype erop.

JBW
24-01-2020, 18:17
Als Jamal zijnde had ik ook graag ff een opwarmer gewild. Veel te lang stil gestaan nu

mrtweakbox
24-01-2020, 18:27
En hij komt dus nog op de fightcard in Utrecht? Slimme zet van Glory en voor hem om de aandacht nog een beetje vast te houden en de boel op te warmen voor de partij tegen Rico.

Iemand enige idee van z'n tegenstander? Plazibat lijkt mij nog de meest interessante van alles tussen de top 4 en 10....

largo0
24-01-2020, 18:31
En hij komt dus nog op de fightcard in Utrecht? Slimme zet van Glory en voor hem om de aandacht nog een beetje vast te houden en de boel op te warmen voor de partij tegen Rico.

Iemand enige idee van z'n tegenstander? Plazibat lijkt mij nog de meest interessante van alles tussen de top 4 en 10....

Hij kan zomaar verliezen tegen Plazibat dus beter niet haha.

Antonio is de toekomstige champ.

FREE MURRAY
24-01-2020, 19:29
Ik denk dat je Jamal vs Tafa rematch krijgt als tussen partij. Tafa daagde hem een tijd terug nog uit voor een rematch. Ook een wedstrijd van niks. Als je ook nog Rico vs Hesdy krijgt dan bloed het eerder dood dan dat er leven is in het zwaargewicht divisie. Wel zonde na zoveel aandacht 3,5 miljoen kijkers bij collision 3 eigenlijk moet je nu doorpakken.

Eindbaas
24-01-2020, 19:31
In dat interview met Mixfight was het wel duidelijk dat Jamal niet in Utrecht gaat vechten voor een opwarmertje.

Glory gaat Plazibat niet tegen Jamal zetten als opwarm partij voor Jamal, er is een reële kans dat Jamal die wedstrijd verliest.

mrtweakbox
24-01-2020, 21:21
Fair enough, maar je Plazibat ook niet meteen tegen de top 3 zetten. Zou JBS hem actief uit de weg gaan denk je?

Eindbaas
25-01-2020, 09:27
Waarom niet Plazibat heeft tegen de gatekeeper Jafharr Wilnis gewonnen (waar Jamal 2x van heeft verloren).
3 win partijen in Glory o.a tegen Maheddine (als last minute invaller) en Mozny.
Ik zou die Plazibat wel willen zien tegen Adegbuyi.

Jamal moet gewoon direct tegen Rico voor de titel. Opwarm partij kan een risico zijn, stel dat Jamal verliest of blessures oploopt tijdens een opwarm partij dan is die titel partij nog verder weg.
Er is nog niks bekend wat er na Glory 75 Utrecht gaat komen.

mrtweakbox
25-01-2020, 12:19
Ook een prima punt: Badr leek echt heel weinig last te hebben van het gebrek aan wedstrijd ritme.

Misschien dat ik Plazibat dan wel liever tegen D'angelo Marschall zou zien omdat ik zijn stijl wat aantrekkelijker vind tegenover elkaar.

Zijn er al geruchten over een volgend evenement? Glory moet toch wel weer met een stevig evenement komen in de eerste helft van dit jaar met aansprekende namen op de kaart - het zou echt harstikke zonde zijn om het momentum van december weer helemaal te laten weg zakken.

FREE MURRAY
26-01-2020, 13:47
Bij Badr Hari is het gewoon meestal de vraag heeft hij serieus lopen trainen? Dat is altijd het punt geweest bij Badr. Hij won altijd middels zijn talent en nam het trainen niet zo serieus. Voor een wedstrijd 6 weken trainen is dan niet goed. Op z’n minst anderhalve maand heb je nodig :-) Als Badr gewoon blijf trainen elke dag 2 x dan is iedereen de klos.

Briant
26-01-2020, 14:04
Volgens mij kan het lijf van Badr twee keer per dag niet aan. En zijn mentale gesteldheid ook niet.

FREE MURRAY
26-01-2020, 18:38
Volgens mij kan het lijf van Badr twee keer per dag niet aan. En zijn mentale gesteldheid ook niet.

Wat een onzin die man is 35 niet 53!

Tony Galento
26-01-2020, 22:06
Wat een onzin die man is 35 niet 53!

Vroeg oud dus.

FREE MURRAY
26-01-2020, 23:14
Oké dan traint ie 1 keer per week boeien wel knap dat ie het op kan brengen die ouwe dat ie onze wereldkampioen 2x 8 tellen geeft.

Tony Galento
27-01-2020, 09:42
Oké dan traint ie 1 keer per week boeien wel knap dat ie het op kan brengen die ouwe dat ie onze wereldkampioen 2x 8 tellen geeft.

Dat is talent, kan je niet trainen.

FREE MURRAY
27-01-2020, 11:57
Dat is talent, kan je niet trainen.

Klopt hij kan op z’n reet gaan zitten en wachten op de volgende wedstrijd. Je hebt helemaal gelijk joh!!

largo0
27-01-2020, 21:07
https://m.youtube.com/watch?v=tNNZZIaEASc

Interview JBS

Tony Galento
28-01-2020, 00:00
Klopt hij kan op z’n reet gaan zitten en wachten op de volgende wedstrijd. Je hebt helemaal gelijk joh!!


Dat zeg jij. Ik vond 'm bij Rico-Badr I al een verouderde indruk maken. Hij had zich deze keer wel serieus voorbereid. Maar nu wil het lichaam niet meer.

Misschien eens wat slimmer gaan vechten. Hij had deze pot kunnen winnen.

Eindbaas
30-01-2020, 10:59
Mma dna heeft JBS geïnterviewd, die wil wel een opwarmpartij tegen Plazibat.
https://mmadna.nl/interview-jamal-ben-saddik-het-is-een-kwestie-van-moeten-voor-rico/