PDA

View Full Version : Sportscholen bij vechters verdwenen



Die-ene
18-01-2020, 23:58
Vroeger als er gala’a waren of er flyers / posters gedrukt werden, was er altijd ruimte voor de naam van de sportschool.

Als vechters opgeroepen werden of op posters kwamen, zag je er ook altijd de naam van de sportschool bij.

Waarom wordt dat nu niet meer gedaan?

Guytje
19-01-2020, 15:06
vroeger vocht je(ook) voor je gym, nu vooral voor jezelf

Eindbaas
19-01-2020, 21:43
Andere tijden bij de A klasse, zie het nog wel eens bij de N, C en B partijen op de posters als ik de posters voorbij zie komen.
Zoals Guytje het zegt tegenwoordig heb je A klasse vechters die voor zichzelf vechten en een eigen team vormen en niet voor een gym uitkomen zoals bijv Luis Tavares. Toen hij voor Enfusion vocht zag je achter zijn naam tussen haakjes Team Tavares terwijl Jan Pasztjerik zijn kickboks trainer is/was.

sabby
09-02-2020, 14:08
Zoals Alistair ook een keer in een interview zei: IK vecht. Ik betaal de coach om mij les te geven. Zullen er wel meer denken. (Interview vechtersbazen)

T15Boxing
09-02-2020, 15:14
Het is geen Thailand waar je hele salaris en identiteit naar de regime..ik bedoel gym gaat.

Die-ene
09-02-2020, 17:39
Het is geen Thailand waar je hele salaris en identiteit naar de regime..ik bedoel gym gaat.

Voor mij zou het meer met respect te maken hebben. Credits naar de sportschool die iemand zo getraind / gemaakt heeft.

T15Boxing
09-02-2020, 17:53
Voor mij zou het meer met respect te maken hebben. Credits naar de sportschool die iemand zo getraind / gemaakt heeft.

Dat is hoe ze het verkopen ja. Maar achter de schermen verblijven zulke jongens in 3de wereld condities terwijl ze soms prizemoney van boven de 100.000 binnenhalen, dan vraag je je af wat er daar niet klopt. Ofnie Buakaw?

Maar goed in Nederland is het niet zo extreem maar het blijft vechtsport, en dat betekent dat je als vechter wordt uitgebuit tenzij je slim bent en weet wat je doet. Ofnie Alistair?

remco pardoel
18-02-2020, 00:02
Sommige trainers krijgen of pakken €0, en dan zijn de atleten nog steeds niet loyaal.
Alles is ego van de 'atleet'
En soms ook het tekort komen van bepaalde trainers.
Al zal je dat niet tegen komen bij Carbin, Passenier of Hemmers waar alle faciliteiten aanwezig zijn

Die-ene
21-02-2020, 12:39
Vroeger zag je de naam van de sportschool erbij staan, nu zie je een vlag van de geboorte land erbij...

Lowkick92
21-02-2020, 15:11
Als ze er al geboren zijn😄