PDA

View Full Version : Enfusion kampioen Tayfun Ozcan tekent bij ONE Championship



Eindbaas
20-02-2020, 15:32
Tayfun ‘Turbine’ Ozcan heeft getekend bij de grootste Aziatische vechtsport organisatie ONE Championship

Hij zal toetreden tot de meest befaamde vechters baas ter wereld, de ONE Super Series. Tayfun Ozcan is een meervoudig ‘Enfusion’ Kickboxing-wereldkampioen en met opmerkelijke overwinningen op Andy Souwer en Davit Kiria.

ONE Championship verzekerd zichzelf nog een stevigere positie met de toevoeging van een van ’s werelds beste kickboksers in de 70 kg divisie. Tayfun vertelde onze redactie dat er al een tijd gesprekken waren met ONE, maar nu is de kogel definitief door de kerk.

Laatste wedstrijd
Wanneer Tayfun zijn debuut maakt is nog niet bekend gemaakt. Recentelijk tekende ook Miles Simson bij ONE, verwacht wordt dat deze binnenkort zijn debuut maakt.

Tayfun vecht zijn laatste kickboks wedstrijd voor Enfusion op 29 februari aanstaande in Eindhoven tijdens het RFP Enfusion gala.


https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/enfusion-kampioen-tayfun-ozcan-tekent-bij-one-championship/

largo0
24-02-2020, 19:16
Waar was Glory?

Eindbaas
24-02-2020, 19:24
Waar was Glory?

Ik denk dat Glory wel contact met hem heeft genomen, blijkbaar betaald ONE iets meer voor Tayfun. Middenmoot Miles Simon is ook naar ONE.

Briant
24-02-2020, 20:14
Ik vind OneFC een stuk interessanter dan Glory. Schijnen ook goed voor hun vechters te zorgen, ik gun het ze wel. Dus hopelijk volgen er meer.

Eindbaas
25-02-2020, 16:17
Ik vind OneFC een stuk interessanter dan Glory. Schijnen ook goed voor hun vechters te zorgen, ik gun het ze wel. Dus hopelijk volgen er meer.

Op dit moment heb ik nog steeds liever Glory voor het kickboksen. Ze hebben meer competitie in verschillende divisies.
Aan de andere kant is het ook goed dat Glory een goede concurrent heeft in ONE.
Ik had liever Tayfun in Glory gezien, dan had je goede knalpartijen kunnen matchen met hem.