PDA

View Full Version : Badr hari vecht weer op 20 Juni 2020



Neigo
20-02-2020, 23:03
Ik lees op ad dat Badr weer vam de partij is op 20 Juni.

https://www.ad.nl/sport/badr-hari-20-juni-weer-terug-in-de-ring-in-ahoy~a06a07a0/

mrtweakbox
21-02-2020, 10:12
Frappant, die dag beginnen de Paralympics....

Neigo
21-02-2020, 11:43
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Badr het zal opnemen tegen Jamal Ben Saddik.

R.D.N
21-02-2020, 12:05
Dat geloof ik nooit.
Tegen Jamal lijkt me niet heel slim.

Die-ene
21-02-2020, 12:39
Frappant, die dag beginnen de Paralympics....

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

T15Boxing
21-02-2020, 13:07
Frappant, die dag beginnen de Paralympics....

En die dag slaan de misdaadstatistieken op hol.

blackadder
21-02-2020, 14:05
Welke blessure zal t deze keer zijn?

RedDawn
21-02-2020, 14:57
Welke smoes wordt bedacht als hij weer opgeeft?

T15Boxing
21-02-2020, 15:17
Welke blessure zal t deze keer zijn?

Gebroken hart.

(En nee, niet omdat Ronaldo het uitmaakt met hem).

largo0
22-02-2020, 13:36
Mooi vooruitzicht. Ik zou Badr tegen een Mozny of tegen die pool Wrozek willen zien vechten. In de K-1 had je ook veel super fights waardoor je tegen iedereen kon staan.

LightHeavyWeight
22-02-2020, 14:55
Alleen tegen JBS is echt interessant.
Dat wil Badr eigenlijk niet maar dat is dan jammer voor hem.

largo0
22-02-2020, 17:35
Alleen tegen JBS is echt interessant.
Dat wil Badr eigenlijk niet maar dat is dan jammer voor hem.

JBS moet zijn losse partij winnen tegen wie hij ook staat om daarna tegen Rico te gaan. Laat Badr tegen een wat lager gerankeerde vechters staan. kijken of we een highlight knock-out krijgen. Dat wilt iedereen wel zien.

JBS zal sws Hari treffen in de toekomst.

R.D.N
22-02-2020, 21:08
JBS moet zijn losse partij winnen tegen wie hij ook staat om daarna tegen Rico te gaan. Laat Badr tegen een wat lager gerankeerde vechters staan. kijken of we een highlight knock-out krijgen. Dat wilt iedereen wel zien.

JBS zal sws Hari treffen in de toekomst.

Juistem

Eindbaas
23-02-2020, 12:50
Mooi vooruitzicht. Ik zou Badr tegen een Mozny of tegen die pool Wrozek willen zien vechten. In de K-1 had je ook veel super fights waardoor je tegen iedereen kon staan.

Mozny (vs Oleh Pryimachov) en Wrozek (vs Plazibat) vechten hun partijen op Glory 76 Antwerpen. Aangezien de tegenstander volgende week bekend wordt gemaakt denk ik dat het Benjamin Adegbuyi wordt die volop aan het voorbereiden is.

blackadder
01-03-2020, 05:37
Tis Adegbuyi geworden.
https://www.rtlnieuws.nl/sport/artikel/5040036/badr-hari-vecht-op-20-juni-tegen-roemeen-adegbuyi

Briant
01-03-2020, 11:37
Geen pannenkoek.

R.D.N
01-03-2020, 11:53
Geen opwarmertje

e-type
01-03-2020, 13:29
Die ranking van Glory ook: Badr op plek drie met een Glory-record van 0-2...manmanman...

mrtweakbox
01-03-2020, 14:09
Persoonlijk vind ik het wel een opwarmer. Kijk ook eens hoe hij er bij stond in de ring, kwam niet over op me als een man met het zelfvertrouwen om dit te gaan doen. Maar ik begrijp het dat het eng is om de wedstrijd tegen Jamal te doen.

September Jamal Rico en de winnaar dus in december tegen Badr is mijn guestimate.

R.D.N
01-03-2020, 14:29
Die ranking van Glory ook: Badr op plek drie met een Glory-record van 0-2...manmanman...

Resultaten uit het verleden bieden dus wel garantie voor de toekomst bij Glory ofzo hahah vandaar die ranking

Eindbaas
01-03-2020, 17:36
Glory ranking neemt niemand serieus.

Ik zie op social media dat de Badr fanboys/girls en de sporadische kijkers de tegenstander Adegbuyi een makkelijke tegenstander vinden. Sommige hebben nog nooit van hem gehoord, dat soort fans heb je ook.

Adegbuyi kan zeker wel die partij winnen tegen Badr. Valt mij op dat de huidige Badr niet meer zo goed lowkicks kan incasseren zo als vroeger, en Benny heeft hele goede lowkicks.

arjenvos
01-03-2020, 20:16
Glory ranking neemt niemand serieus.

Ik zie op social media dat de Badr fanboys/girls en de sporadische kijkers de tegenstander Adegbuyi een makkelijke tegenstander vinden. Sommige hebben nog nooit van hem gehoord, dat soort fans heb je ook.

Adegbuyi kan zeker wel die partij winnen tegen Badr. Valt mij op dat de huidige Badr niet meer zo goed lowkicks kan incasseren zo als vroeger, en Benny heeft hele goede lowkicks.

Glory fans = noobs

En knieën en kracht!

blackadder
01-03-2020, 20:45
Glory ranking neemt niemand serieus.

Ik zie op social media dat de Badr fanboys/girls en de sporadische kijkers de tegenstander Adegbuyi een makkelijke tegenstander vinden. Sommige hebben nog nooit van hem gehoord, dat soort fans heb je ook.

Adegbuyi kan zeker wel die partij winnen tegen Badr. Valt mij op dat de huidige Badr niet meer zo goed lowkicks kan incasseren zo als vroeger, en Benny heeft hele goede lowkicks.
Hesdy bracht m toen ook met lowkicks aan t wankelen.

Eindbaas
01-03-2020, 20:55
Hesdy bracht m toen ook met lowkicks aan t wankelen.

Ook bij de rematch tegen Rico in de tweede ronde. Als je de Hari vergelijkt in de eerste partij in Its Showtime tegen Hesdy, hoe hij daar lowkicks blokkeerde wel een verschil. Daarmee kan Benny wel mee winnen, als Benny mee gaat boksen dan zie ik die kansen groter worden dat Badr wint.

bananenplukster
02-03-2020, 10:22
Hesdy bracht m toen ook met lowkicks aan t wankelen.

Of Badr vs Bonjasky 1....alhoewel ik vond dat hij die partij gewonnen had, had hij wel veel lowkicks geďncasseerd van Bonjasky vandaar ook dat hij niet raar met de uitslag omging en klapte juist voor Remy. Na de partij zag je hem trouwens weg strompelen. Dat was in 2007.....

bananenplukster
03-03-2020, 12:12
Waar is petrosyan88 gebleven? Hij was wel soms irritant, laat je horen als je onder een andere naam post. In mijn onderschrijving zie ik nu dat we een soort van weddenschap hadden dat Spong van Overeem zou winnen in 2009 volgens mij. Spong deed het wel goed;-)

Ontopic: badr moet die lowkicks blocken en/of niet veel incasseren. Tegen Bonjaski1, Gerges, Rico had hij het zwaar met die lowkicks, tussen bonjasky1 en Rico2 zat 12 jaar tussen dus neem aan dat hij in 12 jaar zich meer op zijn boksen is gaan focussen. Hij wilde toch in 2009 het gaan proberen in Amerika met boxen, kan me nog goed herinner me dat hij die irritante new yorker had ontmoet die vaak met analyses kwam op youtube/twitter....bestaat hij nog?

Al met al ga ik voor badr hari ko ronde 1. Als het de distance gaat dan wint Benyamin waarschijnlijk ongeveer net dezelfde predicties tegenRico.

arjenvos
03-03-2020, 14:02
Al met al ga ik voor badr hari ko ronde 1.

Adegbuyi - slachtoffers:- Rozenstruik- Zhuravlev- Londt - Gerges- Gerges II- Brestovac- Brestovac II- Wilnis- Wilnis II- Marshall- Marshall II


https://www.youtube.com/watch?v=ZNezyR1HsYg


https://www.youtube.com/watch?v=BS4eGSddDsI

arjenvos
03-03-2020, 14:06
https://www.youtube.com/watch?v=gTfyQP-iQC4

& Zhuravlev 2-0 Londt

Adegbuyi > Londt > Badr Hari

Die-ene
03-03-2020, 23:50
Als je ziet hoe makkelijk Ben Sadik, Adebuyi neersloeg met 1 hand en hoe makkelijk alle stoten echt aankwamen, denk ik dat hij geen kans maakt tegen Badr. Badr's linker jab is denk ik sneller en harder dan die van Ben Sadik. Daarnaast geeft hij oldskool links rechts directe lowkick combinaties, waarvan de stoten altijd hard zijn.
Ik denk dat Badr daarom in de eerste ronde al gaat winnen.

micha
04-03-2020, 06:26
Waar is petrosyan88 gebleven? Hij was wel soms irritant, laat je horen als je onder een andere naam post. In mijn onderschrijving zie ik nu dat we een soort van weddenschap hadden dat Spong van Overeem zou winnen in 2009 volgens mij. Spong deed het wel goed;-) Ontopic: badr moet die lowkicks blocken en/of niet veel incasseren. Tegen Bonjaski1, Gerges, Rico had hij het zwaar met die lowkicks, tussen bonjasky1 en Rico2 zat 12 jaar tussen dus neem aan dat hij in 12 jaar zich meer op zijn boksen is gaan focussen. Hij wilde toch in 2009 het gaan proberen in Amerika met boxen, kan me nog goed herinner me dat hij die irritante new yorker had ontmoet die vaak met analyses kwam op youtube/twitter....bestaat hij nog?Al met al ga ik voor badr hari ko ronde 1. Als het de distance gaat dan wint Benyamin waarschijnlijk ongeveer net dezelfde predicties tegenRico.bloodstain lane?

Bromios
04-03-2020, 10:53
bloodstain lane?

https://twitter.com/BloodstainLane7?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5E serp%7Ctwgr%5Eauthor

Nog steeds zo gek als een deur.

onne1983
04-03-2020, 11:58
bloodstain lane?
https://media.giphy.com/media/VMgcrwq9imGHu/giphy.gif

bananenplukster
04-03-2020, 12:57
bloodstain lane?

Ja hij😂 Had hem overal op social media verwijderd omdat hij me uitschold voor alles en nog wat😒 Kan me nog herinneren dat badr hem opzocht in New York toen hij aan zijn ”boks carričre” ging werken.

We willen nu voor eens en altijd weten wie nou echt als laatst het licht uitdeed op gehaktdag Micha😊 Kharitonov? Khalid arab? Zimmerman?Saki?Overeem?Schilt?Karaev?😳 Hoe heet die vrouw ook alweer die toentertijd als groupie werd gezien bij GG?(Samira/Nadia ofzoiets ben haar naam kwijt, die post ook niet meer).

Bromios
04-03-2020, 13:21
Waar is petrosyan88 gebleven? Hij was wel soms irritant, laat je horen als je onder een andere naam post. In mijn onderschrijving zie ik nu dat we een soort van weddenschap hadden dat Spong van Overeem zou winnen in 2009 volgens mij. Spong deed het wel goed;-)



Je kan opzoeken in de memberlist wanneer iemand voor het laatst geweest is.

Petrosyan88 is gebanned (sinds 2011 z) . Daarna kwam hij volgens mij nog wel onder een andere naam terug maar viel heel snel door de mand en daarna beleef het stil of hij heeft geleerd van zijn fouten..

bananenplukster
04-03-2020, 17:17
Je kan opzoeken in de memberlist wanneer iemand voor het laatst geweest is.

Petrosyan88 is gebanned (sinds 2011 z) . Daarna kwam hij volgens mij nog wel onder een andere naam terug maar viel heel snel door de mand en daarna beleef het stil of hij heeft geleerd van zijn fouten..

Thanks👍 Ik denk dat hij heeft geleerd van zijn fouten.

Wat betreft die dame ik weet het al: Jamila. Waar is zij gebleven Micha?

arjenvos
05-03-2020, 05:15
Als je ziet hoe makkelijk Ben Sadik, Adebuyi neersloeg met 1 hand en hoe makkelijk alle stoten echt aankwamen, denk ik dat hij geen kans maakt tegen Badr. Badr's linker jab is denk ik sneller en harder dan die van Ben Sadik. Daarnaast geeft hij oldskool links rechts directe lowkick combinaties, waarvan de stoten altijd hard zijn.
Ik denk dat Badr daarom in de eerste ronde al gaat winnen.

Er gebeurt iets met de neus van Adegbuyi. Eerder deed Adegbuyi Jamal pijn. Als je het zeker weet, vertel ons dan om ons huis te wedden op Badr. Je behandelt Adegbuyi niet met respect, vreemd.

F30
05-03-2020, 09:27
Er gebeurt iets met de neus van Adegbuyi. Eerder deed Adegbuyi Jamal pijn. Als je het zeker weet, vertel ons dan om ons huis te wedden op Badr. Je behandelt Adegbuyi niet met respect, vreemd.

Laatste wedstrijd tussen Ben Saddik en Benny was in tornooi-vorm (finale). Mijn inziens niet vergelijkbaar met een 'losse' partij waarbij beide vechters fris aan de wedstrijd beginnen. Badr lijkt me favoriet, maar ik geloof dat Benny deze wedstrijd ook kan winnen. We gaan het zien.

RedDawn
05-03-2020, 09:46
Badr gaat gewoon weer opgeven met een blessure.

MB667
05-03-2020, 12:48
Badr gaat gewoon weer opgeven met een blessure.

Red Dawn het internetprinsesje heeft gesproken!

e-type
05-03-2020, 18:05
Red Dawn het internetprinsesje heeft gesproken!
Hij heeft wel gelijk. Je kan al bets aangaan welk deel van de Badr-machine nu weer gaat breken.

arjenvos
05-03-2020, 20:24
Laatste wedstrijd tussen Ben Saddik en Benny was in tornooi-vorm (finale). Mijn inziens niet vergelijkbaar met een 'losse' partij waarbij beide vechters fris aan de wedstrijd beginnen. Badr lijkt me favoriet, maar ik geloof dat Benny deze wedstrijd ook kan winnen. We gaan het zien.

Natuurlijk, Jamal was frisser.

arjenvos
07-03-2020, 14:11
https://www.youtube.com/watch?v=VI3eUxeWn_s

micha
07-03-2020, 14:26
Thanks👍 Ik denk dat hij heeft geleerd van zijn fouten.Wat betreft die dame ik weet het al: Jamila. Waar is zij gebleven Micha?overleden

RedDawn
07-03-2020, 15:08
overleden

Meen je niet. Ze was toch nog jong?

bananenplukster
07-03-2020, 22:57
overleden

R.I.P. wat erg, gecondoleerd!😓 Een vrouw die haar hart op de tong had.

Richelieu
09-03-2020, 12:01
https://twitter.com/BloodstainLane7?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5E serp%7Ctwgr%5Eauthor

Nog steeds zo gek als een deur.

Zeker!

Richelieu
09-03-2020, 12:09
overleden

Richelieu
09-03-2020, 12:09
overleden

O!! Gecondoleerd Micha, wat is er gebeurd?

gieloe
09-03-2020, 14:14
https://www.youtube.com/watch?v=VI3eUxeWn_s

Heerlijk! Ik kan geen genoeg krijgen van dit steenkolenengels 🤤

micha
10-03-2020, 06:06
O!! Gecondoleerd Micha, wat is er gebeurd?jamila was de spreekbuis van Ron Nyquist

Tomcraft86
10-03-2020, 09:14
jamila was de spreekbuis van Ron Nyquist


Dus Ron Nyquist postte hier onder de naam Jamila?

Eindbaas
11-03-2020, 17:05
Met Micha krijgen we meer vragen dan antwoorden. Wat is haar achternaam kunnen we googlen of ze nog leeft.