PDA

View Full Version : TYRONE SPONG ALS GLORY BELT: ‘Rico of Badr ik ben er klaar voor’



Eindbaas
25-03-2020, 23:26
In de TjinMMA Podcast van woensdagavond was topvechter Tyrone Spong er duidelijk over, als GLORY belt kom ik.

Spong die uitgebreid ondervraagd werd kreeg de vraag dat als GLORY Kickboxing zou aankloppen met een vrachtwagen vol geld, hij zou overwegen terug te keren, het antwoord was duidelijk; “Je weet ik ben een prijsvechter, ik sta altijd klaar om te vechten,”zei Spong.

Op de vraag tegen wie Spong dan zou willen vechten Rico of Badr; “als ze mij bellen dan wil ik tegen de kampioen voor de titel, maar tegen Badr daar zou ik ook geen moeite mee hebben. ” Spong vocht eerder bij GLORY maar stopte met kickboksen door ernstig beenletsel waardoor hij overstapte op het boksen.

De stadions zullen vol zitten.
Met een groot aantal succesvolle kickboks wedstrijden achter zich, boekte Spong ook grote winsten in het boksen. Er stond een datum gepland voor een tussenwedstrijd maar het coronavirus gooide roet in het eten. “Een tegenstander was er nog niet maar datum wel maar dat gaat nu niet door.”

Spong werd gevraagd of hij wist dat UFC vechter Alistair Overeem hem niet echt mocht,”daar weet ik niets van maar als hij mij niet mag dan is dat andersom ook zo.” Spong zei ook nog dat als hij wel bij GLORY zou gaan vechten de stadions in ieder geval vol zouden zitten, daar zou hij zomaar een gelijk in kunnen hebben.

https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/tyrone-spong-als-glory-belt-rico-of-badr-ik-ben-er-klaar-voor/

Zouden jullie Dr Dolittle terug willen zien in Glory?

Bromios
26-03-2020, 10:34
Ik dacht hij gepakt was met doping maar zijn derde sample was toch schoon.

https://www.boxingscene.com/tyrone-spong-october-2-vada-test-comes-back-negative--143320

Tomcraft86
26-03-2020, 11:24
Ik dacht hij gepakt was met doping maar zijn derde sample was toch schoon.

https://www.boxingscene.com/tyrone-spong-october-2-vada-test-comes-back-negative--143320


Da’s niet het hele verhaal. Hij heeft gewoon doping gebruikt. Onderstaande had ik al een keer eerder gepost:

Boxpromoter Eddie Hearn boos op Spong. Tyrone vertelt niet het hele verhaal. Schorsing terecht.

- 1e test VADA op 22 sep: positief
- 2e test VADA op 26 sep: positief
- 3e test VADA op 2 okt: negatief (alleen deze laatste testuitslag heeft Spong op z’n social media gezet)

Dus hij heeft 2 van de 3 drugstesten gefaald. Schorsing terecht.

Tyrone Spong moet zichzelf gaan afvragen waarom hij bij 2 testen substanties in zijn lichaam heeft die bedoeld zijn voor zwangere vrouwen, aldus Hearn.

https://m.youtube.com/watch?v=kMW_j0seGQY

Zie vanaf minuut 6:15 in het interview met Hearn.

Kippeborst
26-03-2020, 11:25
Hij is er inmiddels al jaren uit. Maar ik zal ervoor gaan zitten mocht ie terugkomen voor een kickboks pot. Wat jullie?

Richelieu
26-03-2020, 11:28
Hij is er inmiddels al jaren uit. Maar ik zal ervoor gaan zitten mocht ie terugkomen voor een kickboks pot. Wat jullie?

Spong is een topper, maar er al jaren uit. Hij wilde verder gaan in het boksen.

Die-ene
26-03-2020, 11:34
Spong is een topper, maar er al jaren uit. Hij wilde verder gaan in het boksen.

Spong heb ik altijd zoveel hoger geschat als een Badr of Rico! Zoveel slimmer en technischer. Daarnaast ook keihard en een KO in beiden vuisten, knieen en schenen.
Het gemak hoe hij andere toppers ''vroeger'' er uit haalde. Een Joerie Mes en vele andere vechters kregen echt pak van hem.

Maar dat was vroeger. Hij is nu ook een dagje ouder en zijn botten hebben al laten zien (net als bij Badr) dat een lichaam grenzen heeft.

Bij Spong is elke fout die je maakt direct fataal voor je en daarom denk ik dat hij nog wel een kans maakt tegen de huidige top. Boksen en KO power is altijd goed geweest en dat is alleen nog maar beter geworden den laatste jaren. Maar of zijn schenen het nog aankunnen....

Capo dei capii
26-03-2020, 11:38
Niet normaal wat een talent hij had. Echt een beest.

Eindbaas
26-03-2020, 11:56
Ik zou dan Spong in de 95 plus divisie willen zien vechten voor meerdere partijen en ook tegen de nieuwe generatie zwaargewichten zoals Plazibat.

RedDawn
26-03-2020, 12:39
Spong zit te vissen naar een partij bij Glory, aangezien hij op doping is betrapt in de VS.

LightHeavyWeight
26-03-2020, 14:25
Spong zit te vissen naar een partij bij Glory, aangezien hij op doping is betrapt in de VS.

Precies.

kooivechter
26-03-2020, 14:27
Spong zit te vissen naar een partij bij Glory, aangezien hij op doping is betrapt in de VS.

Ik vond het als zwaargewicht kickbokser juist minder technisch, dan in de gewichtsklasse onder 86 kilo. Hij heeft daarin te kort tegen een Hari, Saki, Verhoeven, Ben Saddik is mijn bescheiden mening. Als bokser vind ik hem beter thuis in het zwaargewicht

Bromios
26-03-2020, 14:50
Da’s niet het hele verhaal. Hij heeft gewoon doping gebruikt. Onderstaande had ik al een keer eerder gepost:

Boxpromoter Eddie Hearn boos op Spong. Tyrone vertelt niet het hele verhaal. Schorsing terecht.

- 1e test VADA op 22 sep: positief
- 2e test VADA op 26 sep: positief
- 3e test VADA op 2 okt: negatief (alleen deze laatste testuitslag heeft Spong op z’n social media gezet)

Dus hij heeft 2 van de 3 drugstesten gefaald. Schorsing terecht.

Tyrone Spong moet zichzelf gaan afvragen waarom hij bij 2 testen substanties in zijn lichaam heeft die bedoeld zijn voor zwangere vrouwen, aldus Hearn.

https://m.youtube.com/watch?v=kMW_j0seGQY

Zie vanaf minuut 6:15 in het interview met Hearn.

Spong heeft dat op zijn social media gezet met de vraag er bij hoe het kan dat dezelfde sample 3x getest is en dat hij de 3e keer schoon is is. nEn de eerste 2x niet.

Hearn zegt dat hij 3x is getest en 2 x positief was. Tyrone zegt dat het allemaal dezelfde sample is. Wie spreekt de waarheid ?
Spong is bij mijn weten ook niet geschorst.

Hearn had het ook al op Twitter gezet voordat Spong en zijn manager het zelf wisten. Wel erg vreemd allemaal.

RedDawn
26-03-2020, 17:18
Spong heeft dat op zijn social media gezet met de vraag er bij hoe het kan dat dezelfde sample 3x getest is en dat hij de 3e keer schoon is is. nEn de eerste 2x niet.

Hearn zegt dat hij 3x is getest en 2 x positief was. Tyrone zegt dat het allemaal dezelfde sample is. Wie spreekt de waarheid ?
Spong is bij mijn weten ook niet geschorst.

Hearn had het ook al op Twitter gezet voordat Spong en zijn manager het zelf wisten. Wel erg vreemd allemaal.


Als Spong beweert dat het drie keer keer om dezelfde test gaat, dan liegt hij dat het gedrukt staat. Het gaat om drie verschillende urinemonsters, afgenomen op respectievelijk 22 september, 26 september en 3 oktober. Bij de eerste twee monsters werd het verboden Clomiphene aangetroffen. Bij het derde monster niet meer, omdat het toen al door zijn lichaam was afgebroken. Maakt niks uit hij was betrapt op doping en daarom mocht hij niet meer vechten tegen Uysk.

Dat Spong niet geschorst is door de Illinois State Athletic Commission komt omdat deze commissie hem nooit een licentie heeft verleend. Ze kunnen zijn licentie dus niet intrekken, omdat hij die simpelweg niet heeft. Maar als Spong weer wil vechten in de VS moet hij eerst voor de State Athletic Commission van de staat verschijnen, waar hij een partij krijgt aangeboden. Dan krijgt hij alsnog een dikke schorsing aan zijn broek. Waarom denk je dat Spong nu opeens interesse heeft om te gaan kickboksen bij Glory?

Bottem line: niet alles geloven wat Spong op zijn social media plaatst.

Bromios
26-03-2020, 18:41
Als Spong beweert dat het drie keer keer om dezelfde test gaat, dan liegt hij dat het gedrukt staat. Het gaat om drie verschillende urinemonsters, afgenomen op respectievelijk 22 september, 26 september en 3 oktober. Bij de eerste twee monsters werd het verboden Clomiphene aangetroffen. Bij het derde monster niet meer, omdat het toen al door zijn lichaam was afgebroken. Maakt niks uit hij was betrapt op doping en daarom mocht hij niet meer vechten tegen Uysk.

Dat Spong niet geschorst is door de Illinois State Athletic Commission komt omdat deze commissie hem nooit een licentie heeft verleend. Ze kunnen zijn licentie dus niet intrekken, omdat hij die simpelweg niet heeft. Maar als Spong weer wil vechten in de VS moet hij eerst voor de State Athletic Commission van de staat verschijnen, waar hij een partij krijgt aangeboden. Dan krijgt hij alsnog een dikke schorsing aan zijn broek. Waarom denk je dat Spong nu opeens interesse heeft om te gaan kickboksen bij Glory?

Bottem line: niet alles geloven wat Spong op zijn social media plaatst.

Begrijp me goed. Ze gebruiken allemaal.

Alleen dit is wel een vreemd geval. Afbraak in het lichaam voor dit spul is 1-3 maanden. Dan moet hij al wel heel laag hebben gezeten.

Anyway. Glory doet niet moeilijk dus goed voor hem als hij weer komt kickboxen.

RedDawn
26-03-2020, 19:16
Begrijp me goed. Ze gebruiken allemaal.

Alleen dit is wel een vreemd geval. Afbraak in het lichaam voor dit spul is 1-3 maanden. Dan moet hij al wel heel laag hebben gezeten.

Anyway. Glory doet niet moeilijk dus goed voor hem als hij weer komt kickboxen.

Met je eens. Ik heb ook niet zo'n probleem dat hij gebruikt heeft. Zoals je zegt dat doet bijna iedereen. Maar dan moet je niet gaan liegen, maar gewoon op de blaren zitten.

T15Boxing
26-03-2020, 20:04
Spong heb ik altijd zoveel hoger geschat als een Badr of Rico! Zoveel slimmer en technischer. Daarnaast ook keihard en een KO in beiden vuisten, knieen en schenen. Het gemak hoe hij andere toppers ''vroeger'' er uit haalde. Een Joerie Mes en vele andere vechters kregen echt pak van hem.Maar dat was vroeger. Hij is nu ook een dagje ouder en zijn botten hebben al laten zien (net als bij Badr) dat een lichaam grenzen heeft.Bij Spong is elke fout die je maakt direct fataal voor je en daarom denk ik dat hij nog wel een kans maakt tegen de huidige top. Boksen en KO power is altijd goed geweest en dat is alleen nog maar beter geworden den laatste jaren. Maar of zijn schenen het nog aankunnen....Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.

Tony Galento
26-03-2020, 22:53
Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.

Hier spreekt een kenner van het spelletje.

largo0
26-03-2020, 23:08
Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.

Hij is nu veel massiever.

Lowkick92
27-03-2020, 00:09
Bang voor zijn scheenbeen, moet ie niet doen. Kan dat nog steeds niet terug zien, die partij tegen Saki.

T15Boxing
27-03-2020, 00:22
Hij is nu veel massiever.

Lijkt me sterk, vooral nu hij ouder is en veel strenger wordt gecontroleerd(In de K-1 lieten ze je zelfs snoepen). In het boksen is hij al exposed.

Bromios
27-03-2020, 11:04
Bang voor zijn scheenbeen, moet ie niet doen. Kan dat nog steeds niet terug zien, die partij tegen Saki.

Hij kan het nu beter boksend oplossen natuurlijk.
Hij is waarschijnlijk nog steeds veel beter dan 3/4 van het hele veld. Goede mogelijkheid om wat cash op te halen.

Proximo
27-03-2020, 11:48
Hier spreekt een kenner van het spelletje.

Maar hij heeft wel een punt hahah

Proximo
27-03-2020, 11:49
Spong wil de center. Maar als zwaargewicht heeft hij in het verleden niet behaald wat hij in lagere gewichtsklassen behaald heeft. Hij is minder dynamisch en trager.

Eindbaas
27-03-2020, 13:14
Spong heeft toch wel Remy Bonjasky knock out geslagen bij Remy's eerste comeback periode daarna was Spong naar de light heavyweight overgestapt in Glory, daar deed hij het ook goed.

Ik denk dat Spong nu wel kans maakt in het huidige zwaargewicht kickboksen, zijn partijen tegen Jerome Le Banner en prime Alistair Overeem in K1 waren ook mooie HW partijen ondanks dat Spong ze verloren heeft.

Hoeveel zal Spong nu kosten voor een kickboks partij?

Anderson
27-03-2020, 16:29
Goede vraag 150.000 tegen een mindere vechter denk ik.

T15Boxing
27-03-2020, 16:33
Lijkt me ruim genoeg om zijn dierenmishandeling te financiëren. Heeft Glorie een light heavyweight klasse? Dat lijkt me zijn enige kans om nog als topper mee te doen. Zwaargewicht kickboksers schoppen te hard en het boksen kan hij al helemaal vergeten.

Bromios
27-03-2020, 16:36
Hij kon Overeem's glazen kin niet breken zelfs nadat hij er een paar klappen op gaf. Dat is wel een prestatie op zich, een record zelfs.

Dat was 2010. Toen brak niemand Ubereem zijn kin. Toen was het nog volop paardenbiefstuk tijd.

T15Boxing
27-03-2020, 16:43
Dat was 2010. Toen brak niemand Ubereem zijn kin. Toen was het nog volop paardenbiefstuk tijd.

https://giant.gfycat.com/GrandioseIdleJumpingbean.gif

Spong heeft geen echte HW power. Als je dit bij Overeem doet:
https://4.bp.blogspot.com/_zz3p63WSXZE/TQP79eyOj7I/AAAAAAAAAxc/zslyEVGZmcQ/s1600/2.gif

Moet hij neergaan. Punt, geen discussie over mogelijk.

Spong is geen HW, hoeveel hij zich ook inspuit.

Proximo
27-03-2020, 21:46
Spong is geen HW, hoeveel hij zich ook inspuit.[/QUOTE]

Zal ook een keer hartklachten gaan krijgen. Die man zit al zo lang aan de rommel. Is een fantastische vechter, maar niet natuurlijk. Helaas... die botbreuk is ook geen toeval. Vermindering van botdichtheid is een bekend bijverschijnsel van steroïden.

Tony Galento
27-03-2020, 23:34
Maar hij heeft wel een punt hahah

Overeem is een natuurlijke zwaargewicht (tjokvol peds in die tijd), Spong een opgepompte middengewicht(ook tot de nok vol met stimulerende middelen).

Het is allemaal niet zo ingewikkeld.

Anderson
28-03-2020, 01:52
Overeem in Pride zag er redelijk natural uit later kwam het paardenvlees D-boll. Grappig was dat ik bijna een ban kreeg omdat ik Overeem beschuldigde van d-boll gebruik op dit forum. Mixfight was toendertijd erg Glory groupy fans

LightHeavyWeight
28-03-2020, 07:28
Overeem in Pride zag er redelijk natural uit later kwam het paardenvlees D-boll. Grappig was dat ik bijna een ban kreeg omdat ik Overeem beschuldigde van d-boll gebruik op dit forum. Mixfight was toendertijd erg Glory groupy fans

Zijn weer nieuwe heilige huisjes waar je niet geacht wordt kritisch op te zijn.
Niet zozeer met bans maar wel met commentaar.

Eindbaas
28-03-2020, 22:51
@T15Boxing
Vanaf het begin hebben ze al een LHW klasse in Glory. Huidige LHW champ is Arthem Vakhitov sinds 2016.
De finale partij waar Spong zijn scheenbeen brak tegen Saki was ook op light heavyweight in Glory.

De meeste zwaardere vechters zitten aan de juice, bij sommige is het overduidelijk te zien. Mij maakt het niks uit.

Schuurpapier
30-03-2020, 09:24
Hoe kan je als topsporter, met alle cardio, sparring en padswerk er in de ring uit zien als een bodybuilder...

Enige zwaargewicht die natuurlijk was: Sem Schilt.

Anderson
30-03-2020, 11:06
En Lloyd van Dams

LightHeavyWeight
30-03-2020, 12:05
En Choi

Richelieu
30-03-2020, 16:51
Hoe kan je als topsporter, met alle cardio, sparring en padswerk er in de ring uit zien als een bodybuilder...

Enige zwaargewicht die natuurlijk was: Sem Schilt.

Ernesto Hoost, Remy Bonjasky....

Anderson
30-03-2020, 17:49
Hoost gaf ik z'n boek aan dat die middelen kreeg toegediend om aan te komen.

makavelli
30-03-2020, 19:45
Hoost gaf ik z'n boek aan dat die middelen kreeg toegediend om aan te komen.

??? Kan me niet herinneren dat ik dit gelezen heb

Tony Galento
30-03-2020, 21:42
??? Kan me niet herinneren dat ik dit gelezen heb

Ik heb dat ook niet gelezen. Er deden in die tijd wel verhalen de ronde dat hij aan de snoeppot zat. Dat was ook duidelijk te zien.

Lorenzo
31-03-2020, 10:46
Vond het bij Spong altijd net niet. Net niet genoeg om door te breken bij de toenmalige toppers. Ook dat hij zwaarder werd was het net niet. Lichaam sloeg in een jaar heel veel vocht op en daar bleef het ook bij. Een Yvel had dat toen der tijd ook,alleen nam hij een pak agressie mee wat hem goed deed en interessant maakte. Bij Spong alles net niet. En als ik hem laatst zag samen met Rozenstruik vond ik hem helemaal niet. Net alsof ie al jaren gestopt is en de weg naar de frituurpan heeft gevonden. Gewoon over en uit,er is momenteel een nieuwe lading zwaargewichten opkomend die het meer verdienen en interessanter zijn.

Anderson
31-03-2020, 11:04
Is ook wel logisch als je middelgewicht bent en dan naar het zwaargewicht gaat moet je allemaal Massa meenemen met een te smalle taille.

Richelieu
31-03-2020, 15:12
Hoost gaf ik z'n boek aan dat die middelen kreeg toegediend om aan te komen.

In welk boek moet dat staan?

appelsap
31-03-2020, 16:12
Vond het bij Spong altijd net niet. Net niet genoeg om door te breken bij de toenmalige toppers. Ook dat hij zwaarder werd was het net niet. Lichaam sloeg in een jaar heel veel vocht op en daar bleef het ook bij. Een Yvel had dat toen der tijd ook,alleen nam hij een pak agressie mee wat hem goed deed en interessant maakte. Bij Spong alles net niet. En als ik hem laatst zag samen met Rozenstruik vond ik hem helemaal niet. Net alsof ie al jaren gestopt is en de weg naar de frituurpan heeft gevonden. Gewoon over en uit,er is momenteel een nieuwe lading zwaargewichten opkomend die het meer verdienen en interessanter zijn.

Altijd net niet, of net niet als zwaargewicht? Hij was tussen de 72, en 95 toch wel behoorlijk goed.....Geen natuurlijke zwaargewicht. Yvel wel trouwens.

Richelieu
31-03-2020, 17:14
Altijd net niet, of net niet als zwaargewicht? Hij was tussen de 72, en 95 toch wel behoorlijk goed.....Geen natuurlijke zwaargewicht. Yvel wel trouwens.

In die genoemde gewichtscatagorien klom Spong langzaam omhoog in gewicht en laten we eerlijk zijn; hij versloeg iedereen in die klasses.

Capo dei capii
31-03-2020, 18:11
In die genoemde gewichtscatagorien klom Spong langzaam omhoog in gewicht en laten we eerlijk zijn; hij versloeg iedereen in die klasses.

Behalve Zeyada 2x 😉

Tony Galento
31-03-2020, 23:09
Behalve Zeyada 2x 😉


Dat noemen ze een dark horse.

Iedereen heeft op de sportschool wel een sparringspartner die 'm totaal niet ligt terwijl hij de facto minder goed is dan jij.

Ali had 3x z'n handen vol aan Frazier. Foreman sloeg Frazier er tweemaal kansloos uit. En toch versloeg Ali Foreman.

Frazier was Ali z'n dark horse. (twee weken bloed pissen :))

Anderson
31-03-2020, 23:19
De kickbokser ik ga het weer opnieuw lezen op welke bladzijde het weer stond.

Anderson
31-03-2020, 23:27
idd Shane Mosley verloor 2keer achterelkaar van Ronald Wright

Capo dei capii
31-03-2020, 23:51
Dat noemen ze een dark horse.

Iedereen heeft op de sportschool wel een sparringspartner die 'm totaal niet ligt terwijl hij de facto minder goed is dan jij.

Ali had 3x z'n handen vol aan Frazier. Foreman sloeg Frazier er tweemaal kansloos uit. En toch versloeg Ali Foreman.

Frazier was Ali z'n dark horse. (twee weken bloed pissen :))

De eerste partij was volgens mij in het Zonnehuis, maar daar weet ik me niet al te veel meer van te herinneren. De tweede partij was een behoorlijke tijd later en vochten beide alweer jaren in de A-klasse. Toen wilde Tyrone hem gewoon vernederen. Hij had Amir er makkelijk uit kunnen slaan, maar raakte te overmoedig en liep toen op een hele zware stoot. Na afloop ging Amir als trotse overwinnaar nog stappen met zijn team. Hij zag er niet uit. Helemaal bont en blauw geslagen. Als je de uitslag niet wist en je zag hem dan had je nooit gedacht dat hij die partij winnend het afgesloten. Wel een strijder trouwens die Amir. Die heeft ook een aantal mooie oorlogen gevochten.

Glen
01-04-2020, 00:10
Dat noemen ze een dark horse.

Iedereen heeft op de sportschool wel een sparringspartner die 'm totaal niet ligt terwijl hij de facto minder goed is dan jij.

Ali had 3x z'n handen vol aan Frazier. Foreman sloeg Frazier er tweemaal kansloos uit. En toch versloeg Ali Foreman.

Frazier was Ali z'n dark horse. (twee weken bloed pissen :))

Rayen Simson's dark horse was Joerie Mes!

Proximo
01-04-2020, 13:36
De eerste partij was volgens mij in het Zonnehuis, maar daar weet ik me niet al te veel meer van te herinneren. De tweede partij was een behoorlijke tijd later en vochten beide alweer jaren in de A-klasse. Toen wilde Tyrone hem gewoon vernederen. Hij had Amir er makkelijk uit kunnen slaan, maar raakte te overmoedig en liep toen op een hele zware stoot. Na afloop ging Amir als trotse overwinnaar nog stappen met zijn team. Hij zag er niet uit. Helemaal bont en blauw geslagen. Als je de uitslag niet wist en je zag hem dan had je nooit gedacht dat hij die partij winnend het afgesloten. Wel een strijder trouwens die Amir. Die heeft ook een aantal mooie oorlogen gevochten.

Met andere woorden:

Zeyada kreeg een pak rammel tijdens die tweede partij, maar wist desondanks Spong zijn hoogmoed af te straffen met een keiharde KO .

Kan hij inderdaad trots op zijn!

Glen
01-04-2020, 13:40
Met andere woorden:

Zeyada kreeg een pak rammel tijdens die tweede partij, maar wist desondanks Spong zijn hoogmoed af te straffen met een keiharde KO .

Kan hij inderdaad trots op zijn!

Zeyada vs Spong I
was in de Brediushal, was volgens mij eerste verliespartij voor Spong.

T15Boxing
01-04-2020, 14:00
Saki is ook zijn vader, eerst sloeg hij Spong KO en toen beëindigde hij Tyrone's carriére met een perfecte block. Dus hij versloeg hem boksend en ook via kickboks methodes.

micha
01-04-2020, 14:53
Saki is van uitzonderlijke klasse

T15Boxing
01-04-2020, 15:16
Misschien. Spong zeker niet.

Proximo
01-04-2020, 15:24
Saki is ook zijn vader, eerst sloeg hij Spong KO en toen beëindigde hij Tyrone's carriére met een perfecte block. Dus hij versloeg hem boksend en ook via kickboks methodes.

Zeker. Die KO was bruut toen. En die block tja... gruwelijk

Kippeborst
01-04-2020, 15:29
Saki is van uitzonderlijke klasse
Die combo's van hem, gruwelijk.
Hoe staat het met zijn carriere?

Bromios
01-04-2020, 16:12
Misschien. Spong zeker niet.

Saki heeft ook een keer gebokst zonder jouw goedkeuring dus die verdient ook jouw afkeuring.

T15Boxing
01-04-2020, 19:19
Blijkbaar heeft mijn afkeuring geholpen want ik zag geen bokspartij van hem. Ik zag dit wel:

https://66.media.tumblr.com/d81efe0545e149bb37a629011c13e8fc/tumblr_pceu7crHRM1xxavtvo1_500.gifv

Tony Galento
01-04-2020, 21:59
Misschien. Spong zeker niet.

Als je Spong geen uitzonderlijke klasse toedicht ben je rijp voor het gekkengesticht.

T15Boxing
01-04-2020, 22:13
Als je Spong geen uitzonderlijke klasse toedicht ben je rijp voor het gekkengesticht.

Als je uitzonderlijke klasse bent moet je tegenstanders van uitzonderlijke klasse verslaan. Heeft hij dat gedaan? In de jaren 2010 versloeg hij een paar oude K-1 fossielen en daarvoor kon hij het niet waarmaken tegen de Saki's en Overeem's. Hij had een leuke run als cruiserweight maar dat is te vergelijken met Joe Louis zn Bum of the month club tour. Als hij zo wordt beschreven dan is die Egyptenaar die 2maal zijn daddy bewees een of ander God met bokshandschoenen?

Tyrone was flashy, een mongool als jij geilt daarop en denkt dat hij een echte topper is maar het is een feit dat hij maar een paar echte toppers in hun prime vocht, en ze versloegen hem allemaal meestal 2x. Hij zal nooit herinnerd worden als een van de legendes, misschien van Suriname en dat mag, de verrader vocht toch altijd voor hen.

gieloe
02-04-2020, 02:00
Hahah T15Boxing post meer 😍

Richelieu
02-04-2020, 11:20
Als je uitzonderlijke klasse bent moet je tegenstanders van uitzonderlijke klasse verslaan. Heeft hij dat gedaan? In de jaren 2010 versloeg hij een paar oude K-1 fossielen en daarvoor kon hij het niet waarmaken tegen de Saki's en Overeem's. Hij had een leuke run als cruiserweight maar dat is te vergelijken met Joe Louis zn Bum of the month club tour. Als hij zo wordt beschreven dan is die Egyptenaar die 2maal zijn daddy bewees een of ander God met bokshandschoenen?

Tyrone was flashy, een mongool als jij geilt daarop en denkt dat hij een echte topper is maar het is een feit dat hij maar een paar echte toppers in hun prime vocht, en ze versloegen hem allemaal meestal 2x. Hij zal nooit herinnerd worden als een van de legendes, misschien van Suriname en dat mag, de verrader vocht toch altijd voor hen.

Holy shit,je hebt misschien gelijk wat betreft de zwaargewichtklasse, hoewel hij ook daar won van Aerts, Bonjasky en Corbett maar in zijn weg ernaartoe versloeg hij menig topper: Mes, Vielvoye, Dieder, Shakuta, Hutnik. Dat was de Spong in topvorm.

Anderson
02-04-2020, 13:12
1e partij verloor die van Corbet

Richelieu
02-04-2020, 15:10
1e partij verloor die van Corbet

Klopt, daar stond ik letterlijk naast ;) Nog altijd controversieel, maar in de re-match maakte hij het wel goed. Ben wel van mening dat op FMT regels Spong niet van Corbet gewonnen zou hebben.

Tony Galento
02-04-2020, 16:02
Holy shit,je hebt misschien gelijk wat betreft de zwaargewichtklasse, hoewel hij ook daar won van Aerts, Bonjasky en Corbett maar in zijn weg ernaartoe versloeg hij menig topper: Mes, Vielvoye, Dieder, Shakuta, Hutnik. Dat was de Spong in topvorm.

Kaoklai.

Sadix
02-04-2020, 17:57
waarom is t15boxing hier nog welkom? hij doet enkel en alleen trollen. Oppositie van alles. Als wij nu allemaal anti spong zijn is hij fanboy.

Spong heet niet voor niets king of the ring, heeft van alles en iedereen gewonnen in zijn natuurlijke klasse. Hij was zo goed dat hij concurrentie zocht in de veel zwaardere gewichten.

onne1983
02-04-2020, 18:24
waarom is t15boxing hier nog welkom? hij doet enkel en alleen trollen. Oppositie van alles. Als wij nu allemaal anti spong zijn is hij fanboy.

Spong heet niet voor niets king of the ring, heeft van alles en iedereen gewonnen in zijn natuurlijke klasse. Hij was zo goed dat hij concurrentie zocht in de veel zwaardere gewichten.
Dus dit!! Waarom is die randmongool nog niet verbannen. Heb hem nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen.

T15Boxing
02-04-2020, 19:48
waarom is t15boxing hier nog welkom? hij doet enkel en alleen trollen. Oppositie van alles. Als wij nu allemaal anti spong zijn is hij fanboy.

Binnenkort zijn blanken niet meer welkom in hun eigen landen.


Dus dit!! Waarom is die randmongool nog niet verbannen. Heb hem nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen.

Waarheid doet pijn ofnie a sahbi?

Je zou denken dat er in een vechtsport forum minder zeikerds zijn maar soms zie ik hier meer snowflakes dan bij linkse platforms. Spong heb ik altijd kritiek op gehad. Als je daar niet tegen kunt ga je toch lekker naar antifa.nl ofzo. Daar hoef je niet bang te zijn voor andere meningen, lekker veillig.

Tony Galento
02-04-2020, 21:52
Binnenkort zijn blanken niet meer welkom in hun eigen landen.





Dat ligt niet aan je huidskleur maar aan het feit dat je een kansloze stumperd bent.

RedDawn
02-04-2020, 22:17
Dat geroep om een ban. Echt kinderachtig. Zonder T15Boxing bloedt het hier helemaal dood op het forum.

appelsap
02-04-2020, 22:24
Dus dit!! Waarom is die randmongool nog niet verbannen. Heb hem nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen.

Als dat de richtlijn is wordt het wel stil hier.

Lekker door gaan T15. Elke koning heeft een hofnar nodig.

Anderson
02-04-2020, 23:24
Binnenkort zijn blanken niet meer welkom in hun eigen landen.

Maar toch niet in Polen daar kom jij toch vandaan.

MB667
03-04-2020, 10:16
Als je uitzonderlijke klasse bent moet je tegenstanders van uitzonderlijke klasse verslaan. Heeft hij dat gedaan? In de jaren 2010 versloeg hij een paar oude K-1 fossielen en daarvoor kon hij het niet waarmaken tegen de Saki's en Overeem's. Hij had een leuke run als cruiserweight maar dat is te vergelijken met Joe Louis zn Bum of the month club tour. Als hij zo wordt beschreven dan is die Egyptenaar die 2maal zijn daddy bewees een of ander God met bokshandschoenen?

Tyrone was flashy, een mongool als jij geilt daarop en denkt dat hij een echte topper is maar het is een feit dat hij maar een paar echte toppers in hun prime vocht, en ze versloegen hem allemaal meestal 2x. Hij zal nooit herinnerd worden als een van de legendes, misschien van Suriname en dat mag, de verrader vocht toch altijd voor hen.



Aangezien jij Spong en andere nl’se vechters vaak beledigt en door de mangel haalt, ben ik benieuwd wat jou prestaties in het verleden zijn geweest. Je moet toch wel een toptrainer zijn die iedereen kent of een topvechter uit het verleden. Wat heb jij of wat hebben jou studenten zoveel beter als Spong gedaan?

Bromios
03-04-2020, 10:18
Van mij mogen ze t15 er ook af trappen. Ik denk dat er meer mensen vertrokken zijn door die kansloze idioot dan dat hij reuring brengt.

Richelieu
03-04-2020, 13:06
Van mij mogen ze t15 er ook af trappen. Ik denk dat er meer mensen vertrokken zijn door die kansloze idioot dan dat hij reuring brengt.

Hoor wat jullie zeggen, maar los van zijn afwijkende menig zie ik weinig reden om hem te bannen oid. Het is per slot van rekening 2020.

Bromios
03-04-2020, 13:31
Hoor wat jullie zeggen, maar los van zijn afwijkende menig zie ik weinig reden om hem te bannen oid. Het is per slot van rekening 2020.

Dan leef je nog in 2019. In 2020 proberen we een beetje aardig te zijn voor elkaar.
Zelfs Baudet en Wilders houden hun mond dicht tegenwoordig.

onne1983
03-04-2020, 13:59
Binnenkort zijn blanken niet meer welkom in hun eigen landen.



Waarheid doet pijn ofnie a sahbi?

Je zou denken dat er in een vechtsport forum minder zeikerds zijn maar soms zie ik hier meer snowflakes dan bij linkse platforms. Spong heb ik altijd kritiek op gehad. Als je daar niet tegen kunt ga je toch lekker naar antifa.nl ofzo. Daar hoef je niet bang te zijn voor andere meningen, lekker veillig.

Bij een vechtsport forum draait het ook om respect. Daar ontbreekt het jou een beetje aan. En als je mij naar Antifa.nl wil sturen, ga jij dan naar Stormfront?

largo0
03-04-2020, 14:03
Laat hem lekker reageren. Het is tenslotte zijn mening, vaak heel kort door de bocht maargoed.

Maar met zijn interraciale bullshit mag ie’ echt gaan ophouden. Dat leeft niet in deze sport en dat moeten we zo houden en ook op het forum.

Richelieu
03-04-2020, 15:35
Bij een vechtsport forum draait het ook om respect. Daar ontbreekt het jou een beetje aan. En als je mij naar Antifa.nl wil sturen, ga jij dan naar Stormfront?

Volgens mij al enige tijd down, maar hij kan altijd op Twitter terecht voor dat soort onzin.

Eindbaas
03-04-2020, 16:42
Ik heb geen problemen met onze hofnar T15Boxing en zijn harde ongezouten mening.
Hij schopt dit keer aan de schenen van de Spong fans wat een vermakelijke discussie oplevert. Kan dit forum wel gebruiken.

T15Boxing
03-04-2020, 17:40
Maar met zijn interraciale bullshit mag ie’ echt gaan ophouden. Dat leeft niet in deze sport en dat moeten we zo houden en ook op het forum.

Je klinkt meer als een white nationalist dan ik. Snap je wel wat je hier allemaal zegt? Misschien een freudian slip. Prachtig.



Ik heb geen problemen met onze hofnar T15Boxing en zijn harde ongezouten mening.
Hij schopt dit keer aan de schenen van de Spong fans wat een vermakelijke discussie oplevert. Kan dit forum wel gebruiken.

Nee, ik blokkeer de schoppen en ze liggen letterlijk dubbel net als Spong.

LightHeavyWeight
03-04-2020, 21:15
Hoor wat jullie zeggen, maar los van zijn afwijkende menig zie ik weinig reden om hem te bannen oid. Het is per slot van rekening 2020.

Mooi,

Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.

RedDawn
03-04-2020, 21:17
Mooi,

Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.

Reageren als een kind dat niet zijn zin krijgt....

Richelieu
03-04-2020, 22:15
Mooi,

Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.

Oké, doei.

Fightfan
04-04-2020, 01:25
Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.

RedDawn
04-04-2020, 07:39
Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.

Wat maakt het nu uit dat Spong multicultureel is? Daar gaat de discussie helemaal niet over.

Je doet nu trouwens net dat Nederlanders van Surinaamse afkomst buitenlanders zijn. Zijn ze nooit geweest, waren rijksgenoten.

Lorenzo
04-04-2020, 12:40
Als Spong het wil proberen begint hij maar lekker bij het begin . Is hij echt top vecht ie zichzelf in 2 jaar wel terug. En anders heeft hij gewoon helemaal niets te zoeken net zoals al die andere over hun prime vechters die willen vechten voor een zak geld.

Bromios
04-04-2020, 12:48
Als Spong het wil proberen begint hij maar lekker bij het begin . Is hij echt top vecht ie zichzelf in 2 jaar wel terug. En anders heeft hij gewoon helemaal niets te zoeken net zoals al die andere over hun prime vechters die willen vechten voor een zak geld.

Spong is tussendoor nou niet aan het dammen geweest of zo. Wat wil je dan ? Dat hij weer c-klasse gaat doen ? Ga weg joh. Zet hem tegen een top-5 en kijk hoe het gaat.

Badr had tig jaar in de bak gezeten en alleen willekeurige Nederlanders in elkaar geslagen en zijn vriendinnen door de keuken en vocht direct voor de titel.

Bromios
04-04-2020, 12:53
Mooi,

Dan weet ik dat ik hier niet meer thuishoor. Ik kan nergens vinden waar je mijn profiel kunt afsluiten, dus zou je mijn account willen verwijderen?
No hard feelings maar mijn tijd hier is wel klaar. Alvast bedankt.

Ik snap hem wel. Die T15 jaagt met zijn raciale praat meer mensen weg dan dat er bij komen. (en dat zijn er al niet veel meer) Ik hoop bij elke topic dat hij weg blijft maar hij komt overal zijn stormfront praat verkondigen. Eerder kregen dat soort figuren een waarschuwing en daarna een ban maar dat is lang geleden. Dus haken er meer en meer mensen af en dat is zonde.

Fightfan
04-04-2020, 13:01
Wat maakt het nu uit dat Spong multicultureel is? Daar gaat de discussie helemaal niet over.

Je doet nu trouwens net dat Nederlanders van Surinaamse afkomst buitenlanders zijn. Zijn ze nooit geweest, waren rijksgenoten.

Volgens mij heb jij niet gelezen wat er allemaal gezegd wordt en doe jij alsof er niets over afkomst en andere zaken gezegd werd?

Daarnaast waren Surinamers inderdaad rijksgenoten maar verrijken zij Nederland met hun cultuur, die op sommige punten toch echt anders is....Iets wat ik een pluspunt vind.
Dus volgende keer kun jij beter jezelf even inlezen voordat jij zo reageert.

Proximo
05-04-2020, 11:56
Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.

T15 is de man. Heeft alweer tig reacties uitgelokt hahahah

Spong was idd op 76,2 een fantastische vechter en qua NIVEAU duidelijk geschikt voor de K1 of welke topcompetitie dan ook.

Alleen fysiek was het resultaat na alle groei niet voldoende om de grote mannen van de K1 om te meppen. Minder explosie en niet genoeg kracht. Le banner en Overeem kregen beiden volle klappen van hem en bleven staan.

Spong daarentegen kreeg het moeilijk met incasseren en werd neergelegd door zowel Saki als Natham Corbett.

Hoe dan ook bleef hij een contender en gevaar voor elke tegenstander in het kickboksen. Of hij dat nu nog is...? Zijn training zal hem ongetwijfeld nog beter gemaakt hebben en ook zijn leeftijd zal hem gevaarlijker maken.... maar is hij wedstrijd klaar?

Zou het graag zien!!!!

gieloe
05-04-2020, 13:59
Van mij mag die diva lekker wegblijven als hij alleen maar terug wil komen wanneer er vrachtwagens met geld neergelegd worden voor hem. En dit komt van iemand die echt fan was van Spong sinds 72.5kg

Die-ene
06-04-2020, 16:00
Ik heb de discussie met wat verbazing gelezen. Spong was een uitmuntende kickbokser tot hij heavyweight werd en was bijna onverslaanbaar. Wie dat wil ontkennen heeft geen verstand van de sport.

In het heavyweight heeft hij weleens verloren maar bijv. tegen Saki was de eerste partij gelijk opgaand tot Saki toesloeg. De tweede partij was niet in het heavyweight en een block is een risico. Dit terwijl ik voor Saki was en ben 😄😄

Ik zou Spong wel bij Glory willen zien i.p.v. sommige vechters die er nu lopen.
Spong is een multiculturele kampioen van de multiculturele samenleving die Nederland nu eenmaal is.

Wat is dit voor onzin? Bij sommige gala's vallen wij soms op omdat wij ook Nederlandse vechters hebben. Sommige gala's waar wij vechten bestaan alleen uit Marokkaanse kickboksers. Dus wat jij zegt is dat we die gala's moeten aanpassen en een deel van de Marokkaanse vechters weg moeten laten zodat andere nationaliteiten ook de kans krijgen? Dat is nou eenmaal wat Nederland is, een Multiculturele samenleving.
Maar doet iemand moeilijk bij die kickboksgala's die alleen bestaan uit Marokkaanse vechters? Nee...

Fightfan
07-04-2020, 17:32
Wat is dit voor onzin? Bij sommige gala's vallen wij soms op omdat wij ook Nederlandse vechters hebben. Sommige gala's waar wij vechten bestaan alleen uit Marokkaanse kickboksers. Dus wat jij zegt is dat we die gala's moeten aanpassen en een deel van de Marokkaanse vechters weg moeten laten zodat andere nationaliteiten ook de kans krijgen? Dat is nou eenmaal wat Nederland is, een Multiculturele samenleving.
Maar doet iemand moeilijk bij die kickboksgala's die alleen bestaan uit Marokkaanse vechters? Nee...

Waar zeg ik dit? Je moet niet met verzinsels aankomen die ik nergens zeg.

Ik reageerde op nogal extreme uitspraken die afgaven op de afkomst van Spong. Die kun jij teruglezen op de vorige pagina's.

Afkomst heeft niets te maken met de kwaliteit van een vechter en er zijn top vechters van verschillende nationaliteiten.
Meer zei ik niet.....Spong hoeft geen positieve discriminatie omdat hij zelf een top vechter is en dat niet nodig heeft en zo werkt het ook niet in de top sport...

Fightfan
07-04-2020, 17:34
T15 is de man. Heeft alweer tig reacties uitgelokt hahahah

Spong was idd op 76,2 een fantastische vechter en qua NIVEAU duidelijk geschikt voor de K1 of welke topcompetitie dan ook.

Alleen fysiek was het resultaat na alle groei niet voldoende om de grote mannen van de K1 om te meppen. Minder explosie en niet genoeg kracht. Le banner en Overeem kregen beiden volle klappen van hem en bleven staan.

Spong daarentegen kreeg het moeilijk met incasseren en werd neergelegd door zowel Saki als Natham Corbett.

Hoe dan ook bleef hij een contender en gevaar voor elke tegenstander in het kickboksen. Of hij dat nu nog is...? Zijn training zal hem ongetwijfeld nog beter gemaakt hebben en ook zijn leeftijd zal hem gevaarlijker maken.... maar is hij wedstrijd klaar?

Zou het graag zien!!!!

Ik zou het ook graag zien!
Corbett is door Spong al neergehaald in de rematch bij Glory waar Spong ook goed presteerde.

T15Boxing
07-04-2020, 21:50
Waar zeg ik dit? Je moet niet met verzinsels aankomen die ik nergens zeg.

Ik reageerde op nogal extreme uitspraken die afgaven op de afkomst van Spong. Die kun jij teruglezen op de vorige pagina's.

Afkomst heeft niets te maken met de kwaliteit van een vechter en er zijn top vechters van verschillende nationaliteiten.
Meer zei ik niet.....Spong hoeft geen positieve discriminatie omdat hij zelf een top vechter is en dat niet nodig heeft en zo werkt het ook niet in de top sport...

Dat moet je naar largo0 zeggen. Hij begon met zijn extreme anti-rassenmix commentaar en dat het geen plek heeft in vechtsport. Die jongen is pas die hard racist.

Tony Galento
08-04-2020, 00:04
Dat moet je naar largo0 zeggen.

Ik denk dat jij eerst maar eens je inburgeringscursus moet afmaken. Analfabeet.

T15Boxing
08-04-2020, 00:29
Ik zie nog steeds geen weerwoord, Tony. Jij beargumenteert zo goed als Tyrone zn lowkicks plaatst.


Als je uitzonderlijke klasse bent moet je tegenstanders van uitzonderlijke klasse verslaan. Heeft hij dat gedaan? In de jaren 2010 versloeg hij een paar oude K-1 fossielen en daarvoor kon hij het niet waarmaken tegen de Saki's en Overeem's. Hij had een leuke run als cruiserweight maar dat is te vergelijken met Joe Louis zn Bum of the month club tour. Als hij zo wordt beschreven dan is die Egyptenaar die 2maal zijn daddy bewees een of ander God met bokshandschoenen?

Tyrone was flashy, een mongool als jij geilt daarop en denkt dat hij een echte topper is maar het is een feit dat hij maar een paar echte toppers in hun prime vocht, en ze versloegen hem allemaal meestal 2x. Hij zal nooit herinnerd worden als een van de legendes, misschien van Suriname en dat mag, de verrader vocht toch altijd voor hen.

Je blijft elke keer wegrennen nadat ik je uitlul zoals de laffe rat dat je bent.

Tony Galento
08-04-2020, 11:34
Ik zie nog steeds geen weerwoord, Tony. Jij beargumenteert zo goed als Tyrone zn lowkicks plaatst.



Je blijft elke keer wegrennen nadat ik je uitlul zoals de laffe rat dat je bent.

...dat je bent. :D

T15Boxing
08-04-2020, 12:54
Niet afwijken van het belangrijke, terug in je hol, rat.




Maar met zijn interraciale bullshit mag ie’ echt gaan ophouden. Dat leeft niet in deze sport en dat moeten we zo houden en ook op het forum.

Mijn nieuwe held, swa.

largo0
09-04-2020, 15:12
Niet afwijken van het belangrijke, terug in je hol, rat.




Mijn nieuwe held, swa.

Je weet wat ik bedoel en de rest ook ouwe flespoepen kampioen.

Anderson
09-04-2020, 18:38
hahahahahahahah

Proximo
09-04-2020, 20:22
Je weet wat ik bedoel en de rest ook ouwe flespoepen kampioen.

T15... waar blijf je ? Ik wil die jerry springershow vriendd...

Spong was op zijn natuurlijke gewicht buitencategorie, maar de vraag is wanneer hij begon met kuren, dus wat is/was zijn natuurlijke gewicht?

Carbin zal het wel weten....

T15Boxing
09-04-2020, 20:54
Je weet wat ik bedoel

Absoluut, broeder. Deus vult!

Tony Galento
09-04-2020, 21:50
T15... waar blijf je ? Ik wil die jerry springershow vriendd...

Spong was op zijn natuurlijke gewicht buitencategorie, maar de vraag is wanneer hij begon met kuren, dus wat is/was zijn natuurlijke gewicht?

Carbin zal het wel weten....


Tachtig kilo lijkt me. Toen hij rond de 75 vocht was hij nog jong.

kooivechter
09-04-2020, 23:42
Tachtig kilo lijkt me. Toen hij rond de 75 vocht was hij nog jong.

Denk iets zwaarder 85 kilo. Vond hem op 95 kilo ook veel sneller en beter dan zwaargewicht. Tegen Nathan Corbett 2e partij. Toen was hij op zn best. Had hij die snelheid, en zeer athletisch nog

Tony Galento
10-04-2020, 08:52
Denk iets zwaarder 85 kilo. Vond hem op 95 kilo ook veel sneller en beter dan zwaargewicht. Tegen Nathan Corbett 2e partij. Toen was hij op zn best. Had hij die snelheid, en zeer athletisch nog

In die tijd zat hij vol aan de peds.

Anderson
10-04-2020, 11:53
idd denk ook 80kg zijn normale gewicht was

Suplex
12-04-2020, 20:48
Denk iets zwaarder 85 kilo. Vond hem op 95 kilo ook veel sneller en beter dan zwaargewicht. Tegen Nathan Corbett 2e partij. Toen was hij op zn best. Had hij die snelheid, en zeer athletisch nog

Dat was echt een perfecte linkse hoek zeg die staat mij op het netvlies gebrand.

Kippeborst
12-04-2020, 21:59
Ik zag op insta dat ie ook weer met zijn benen bezig is op de pads.

Lowkick92
13-04-2020, 22:28
Ik zag op insta dat ie ook weer met zijn benen bezig is op de pads.


Klopt, wat een geweldenaar, wat een vechter. De beste, aller aller beste van zijn generatie. Moest zwaarder gaan vechter omdat hij alles en iedereen overklaste. Als je Spong basht heb je geen verstand van kickboksen, boksen en vechtsport in zijn algemeenheid.

Ben heel lang ziek geweest van die been breuk. Die hard Spong fan hier.
✊🏾

T15Boxing
13-04-2020, 22:51
Die hard Spong fan hier.
✊🏾

Gecondoleerd.