PDA

View Full Version : A Overeem



Lorenzo
16-05-2020, 09:15
Wat gaat het hard/snel bij de UFC ,vandaag Overeen aan de beurt. Ben benieuwd.

Lorenzo
17-05-2020, 10:27
Volgende weer tegen Rozenstruik?

RedDawn
17-05-2020, 12:53
Mooi dat Overeem Harris zijn respect toonde direct nadat de scheidsrechter de partij stopte.

largo0
17-05-2020, 14:11
Respect voor Overeem. Wordt vaak als underdog gezien maar flikt het steeds weer na een verliespartij. Zijn vechtmentaliteit is uitstekend. Zo kalm in een gevaarlijke situatie en dit zo weten om te draaien in een TKO win. Hoe doet hij dat?? Dit op zijn 40e verjaardag congratz.

Overeem is een legend. De beste MMA vechter ooit uit Nederland. Hoop dat UFC hem nog 1 titelshot gunt.

kooivechter
17-05-2020, 14:29
Respect voor Overeem. Wordt vaak als underdog gezien maar flikt het steeds weer na een verliespartij. Zijn vechtmentaliteit is uitstekend. Zo kalm in een gevaarlijke situatie en dit zo weten om te draaien in een TKO win. Hoe doet hij dat?? Dit op zijn 40e verjaardag congratz.

Overeem is een legend. De beste MMA vechter ooit uit Nederland. Hoop dat UFC hem nog 1 titelshot gunt.

Zeker ze hadden bij rozenstruik niet moete stoppen. Had ie 4 achter elkaar gewonnen. Had hij voor interim tegen Ngannou gekund.
Maar legende idd, en goede pot. Hij komt meestal niet meer terug als hij is aangeslagen. Nu wel, en al zijn man skills gebruikt, tof om te zien. Hij moet alleen niet in elkaar duiken, verlies je direct overzicht. nu kreeg hij ze ook onnodig. Nog 3 partijen voor pensioen met hopelijk nog een titel gevecht

Briant
17-05-2020, 16:11
Zijn grondskills hebben hem gered. Voor een heavyweight nog steeds een van de beste op de grond. Mag hij best vaker inzetten. Staand is het altijd 50 50 voor mijn gevoel.

R.D.N
17-05-2020, 16:52
Super gevochten AO.

FREE MURRAY
17-05-2020, 17:13
Idd Alister mag best gewoon a la Khabib vechten. Beste ground skills in t zwaargewicht. Hij moet zijn tegenstander altijd eerst uitputten voordat hij hem finishd.

FREE MURRAY
17-05-2020, 17:16
En zijn knieen gebruiken tering wat een knietjes hij mag wel vaker de knietjes erin gooien in de clinch.

Bromios
17-05-2020, 18:05
De meeste heavyweights (zeker de hard-hitters) hebben niet veel conditie dus naar de grond is zeker een goed optie. Snelle takedown dan zijn de meesten na 1 ronde wel kapot.

Hij had nu mazzel et dezelfde ref want die durfde niet nog een keer een early stoppage te doen. Goeie comeback.

Briant
17-05-2020, 18:40
Gadver wat zijn we het weer met elkaar eens zeg haha.
Vond het prima dat ao door mocht, was in gevaar maar intelligent aan het verdedigen.

appelsap
17-05-2020, 22:05
Zijn grondskills hebben hem gered. Voor een heavyweight nog steeds een van de beste op de grond. Mag hij best vaker inzetten. Staand is het altijd 50 50 voor mijn gevoel.

Je bedoelt zodat hij kon overleven in de eerste rond?

Want die TKO is toch voor 90% te danken aan een hoge trap en een linker hoek.

Ik ben het met je eens dat Alistair vaker gebruik moet maken van zijn grappling in bepaalde partijen, maar als je tegen een novice als Rozenstruik twee keer in toppositie komt mag hij nooit meer opstaan voor de scheidsrechter je als winnaar van hem aftrekt. Daar voorkom gezeik later in de partij mee.....

R.D.N
17-05-2020, 23:28
Zo zonder dat ie ondanks ie aan de winnende hand was,toch op papier verloren heeft van Rozenpruik.
Ben benieuwd tegen wie ze hem nu gaan zetten.

amilster
18-05-2020, 09:16
Respect voor Overeem. Wordt vaak als underdog gezien maar flikt het steeds weer na een verliespartij. Zijn vechtmentaliteit is uitstekend. Zo kalm in een gevaarlijke situatie en dit zo weten om te draaien in een TKO win. Hoe doet hij dat?? Dit op zijn 40e verjaardag congratz.

Overeem is een legend. De beste MMA vechter ooit uit Nederland. Hoop dat UFC hem nog 1 titelshot gunt.

helemaal mee eens, mooie W na een gevaarlijk eerste deel van ronde 1

mijn zondag was weer goed in ieder geval :-)

YoMarK
18-05-2020, 14:19
Zwaargewicht MMA is altijd wel lastig geweest omdat één rake klap vaak een KO betekend. De hele top 20 kan daardoor tegen bijna alle andere top-20-ers winnen. Overeem is gewoon allround goed, dus hij komt meestal bovendrijven als hij niet KO gaat. Mooi W voor Overeem. Het is hem gegund, gefeliciteerd(ook met z'n verjaardag).

Briant
18-05-2020, 16:35
Je bedoelt zodat hij kon overleven in de eerste rond?

Want die TKO is toch voor 90% te danken aan een hoge trap en een linker hoek.

Ik ben het met je eens dat Alistair vaker gebruik moet maken van zijn grappling in bepaalde partijen, maar als je tegen een novice als Rozenstruik twee keer in toppositie komt mag hij nooit meer opstaan voor de scheidsrechter je als winnaar van hem aftrekt. Daar voorkom gezeik later in de partij mee.....

Overleven, leg lock poging, sweepen en met topcontrol schade toe dienen aan Harris.

Rozenstruik lijkt me enorm sterk en niet makkelijk op de grond te houden. Met de juiste voorbereiding was het misschien wel gelukt, het lukte hem tegen de op papier beste grondvechter in Werdum destijds.

Eindbaas
18-05-2020, 17:42
Leuke pot!
https://youtu.be/7SXvzQ_vcyk

Nog drie partijen te gaan voor Ali? Ik weet niet of er nog die Ufc belt in zit maar Ik zie hem wel goede trainer worden na zijn Ufc carrière.