PDA

View Full Version : GLORY failliet?



Richelieu
28-06-2020, 14:47
"Nu voor het Corona tijdperk langzaam het einde in zicht komt aangezien er weer grote evenementen worden aangekondigd, blijft GLORY imho achter. Het laatste event op de site van de promotor was GLORY 75 in Utrecht en er is nog niets vermeld voor komend najaar. Tevens hebben we uit bronnen vernomen dat na Collision 2 "Badr vs Rico" de rekeningen niet meer betaald worden. Begin van het einde?"

RedDawn
28-06-2020, 23:00
In de wandelgangen wordt beweerd dat Glory een schuld heeft van om en nabij de 70 miljoen euro.

T15Boxing
28-06-2020, 23:22
Ik zei toch?

Eindbaas
29-06-2020, 00:00
Wat voor rekeningen? Gelredome was toch een succes?

Richelieu
29-06-2020, 09:19
Wat voor rekeningen? Gelredome was toch een succes?

Dat was wel volle bak, maar daar kan toch niet zo'n organisatie op drijven. Het succes van een enkel event? Ze hebben toch ook een hele staf die maandelijks een salaris zal moeten ontvangen?

RedDawn
29-06-2020, 09:56
Eigenlijk is alles met Glory mislukt.

Ze wilden de Japanse markt veroveren. Mislukt.

Toen de VS. Ook mislukt.

Toen China. Ook geen voet aan de grond gekregen.

Nu wilden ze in Duitsland gaan organiseren. Maar daar zijn ook geen tv-gelden meer binnen te harken.

Richelieu
29-06-2020, 10:19
Nu wilden ze in Duitsland gaan organiseren. Maar daar zijn ook geen tv-gelden meer binnen te harken.

Als ze aldaar Michael Smolik op de kaart zetten komt alles goed ;)

onne1983
29-06-2020, 11:04
Juist GLORY focust zich teveel op vechters uit eigen stal, daar willen ze zo graag sterren van maken, dat ze pareltjes onder contract gewoon over het hoofd zien. Kijk bijvoorbeeld naar Adesanya, Die man had bij GLORY nooit zo groot geworden als hij nu bij de UFC is, maar met een beetje promotie, had hij wel een van de kijkcijfer kannonnen van GLORY kunnen zijn. Een rivaliteit met Pereira hadden ze groot kunnen maken. Maar ze kiezen liever ervoor om Yousri of Wilnis te pushen

RedDawn
29-06-2020, 11:12
Juist GLORY focust zich teveel op vechters uit eigen stal, daar willen ze zo graag sterren van maken, dat ze pareltjes onder contract gewoon over het hoofd zien. Kijk bijvoorbeeld naar Adesanya, Die man had bij GLORY nooit zo groot geworden als hij nu bij de UFC is, maar met een beetje promotie, had hij wel een van de kijkcijfer kannonnen van GLORY kunnen zijn. Een rivaliteit met Pereira hadden ze groot kunnen maken. Maar ze kiezen liever ervoor om Yousri of Wilnis te pushen

Ja die matchmaking is vaak onbegrijpelijk, maar dat krijg je als de matchmaker zijn zoontje alle partijen gunt.

Die-ene
29-06-2020, 11:41
Glory had niet die kleine gym's moeten boycotten en ook die scholen een kans moeten geven dan was hun gun bereik veel groter geweest.

onne1983
29-06-2020, 12:21
Maar goed, ik hoop dat het onzin is, want GLORY is nog steeds een leuke organisatie.. Maar ik ken Richelieu, en neem zijn berichten altijd wel serieus. Dus ik geloof best dat ze in zwaar weer zitten..

payap
29-06-2020, 19:33
Tja vind dat ze bij Glory veel vechters laten lopen en maar in dezelfde pot blijven graaien.

Neem bv Regian Eersel. Al jaren ongeslagen. Kampioen bij ONE en twee overwinningen op Nicky Holzken op zijn naam. In onderstaande artikelen gaf mixfight al eens hint. Maar niks en even later strijkt ONE hem op en hij is nu daar een groot kampioen. En zo zijn zijn er veel meer.


http://mixfight.com/2018/07/REGIAN-EERSEL-WHO-S-NEXT

http://mixfight.com/2018/06/REGIAN-EERSEL-WINT-WEER-OP-KO

Die-ene
30-06-2020, 23:19
Maar dat is het... die kleinere scholen worden altijd geboycot. Zij dwingen hierdoor vechters te laten overstappen naar scholen die waar Glory wel een samenwerking mee heeft.


Tja vind dat ze bij Glory veel vechters laten lopen en maar in dezelfde pot blijven graaien.

Neem bv Regian Eersel. Al jaren ongeslagen. Kampioen bij ONE en twee overwinningen op Nicky Holzken op zijn naam. In onderstaande artikelen gaf mixfight al eens hint. Maar niks en even later strijkt ONE hem op en hij is nu daar een groot kampioen. En zo zijn zijn er veel meer.


http://mixfight.com/2018/07/REGIAN-EERSEL-WHO-S-NEXT

http://mixfight.com/2018/06/REGIAN-EERSEL-WINT-WEER-OP-KO

Richelieu
01-07-2020, 08:30
Maar dat is het... die kleinere scholen worden altijd geboycot. Zij dwingen hierdoor vechters te laten overstappen naar scholen die waar Glory wel een samenwerking mee heeft.

Gewoon een vorm van kartelvorming, als je in Nederland niet gelinkt bent aan die drie scholen kom je er bij GLORY simpelweg niet tussen.

Tony Galento
01-07-2020, 09:18
Gewoon een vorm van kartelvorming, als je in Nederland niet gelinkt bent aan die drie scholen kom je er bij GLORY simpelweg niet tussen.


Roël Mannaart?

JBW
01-07-2020, 09:53
Roël Mannaart?
Er zijn idd best wat namen die niet bij Mike, Colosseum en Hemmers zitten.

micha
01-07-2020, 11:06
ik zag op insta dat Black Label nu ook voetballers onder contract heeft. of was dat altijd al?

Eindbaas
01-07-2020, 11:17
Roël Mannaart doet zijn sparsessies bij Colosseum gym. Zag het paar keer voorbij komen op FB.
Ik vond het zonde dat ze die Joe Schilling lieten gaan. Ze willen al te graag een Amerikaanse ster die kan knokken en laat je hem zo gaan.
Gelukkig hebben ze die Duitse YouTube ster Michael Smolik nog, die heeft ook veel volgers.

Richelieu
01-07-2020, 16:19
Werkt Cor Hemmers trouwens nog voor GLORY? Volgens K1Anoop niet meer...

RedDawn
01-07-2020, 16:39
Werkt Cor Hemmers trouwens nog voor GLORY? Volgens K1Anoop niet meer...

Dat zou wel huge zijn.

Eindbaas
01-07-2020, 17:23
Is Ome Cor echt exit bij GLORY?
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/cor-hemmers-weg-bij-glory-kickboxing/

appelsap
01-07-2020, 18:19
Is Ome Cor echt exit bij GLORY?
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/cor-hemmers-weg-bij-glory-kickboxing/

Niet betaald zekers...

RedDawn
01-07-2020, 18:23
Glory heeft nauwelijks inkomsten. Bij de gala's in de VS hadden ze bijvoorbeeld bijna geen betalende bezoekers. Daar werden de kaartjes massaal gratis weggeven, om toch maar wat mensen in de zaal te hebben. En Floyd Mayweather zou zogenaamd hebben geďnvesteerd in Glory, maar daar is niks van waar.

Richelieu
01-07-2020, 19:13
Niet betaald zekers...

Schijnbaar was Cor's FB gehacked....

RedDawn
01-07-2020, 19:32
Schijnbaar was Cor's FB gehacked....

Beetje vreemd allemaal. Iemand gaat zijn Facebook hacken om alleen zijn status aan te passen?

Eindbaas
01-07-2020, 22:08
Er speelt sowieso wel iets. Die Ceo van hun die uit het niets is opgestapt had ook niemand zien aankomen.

CombatGuy
02-07-2020, 09:10
UFC kan nu zn slag slaan en een nieuw vorm van kickboxen maken. Kickboxen met kleine MMA handschoentjes, veel leuker joh.

JBW
02-07-2020, 09:39
UFC kan nu zn slag slaan en een nieuw vorm van kickboxen maken. Kickboxen met kleine MMA handschoentjes, veel leuker joh.

Zou idd wel eens kunnen. Veel mensen blijven toch klagen wanneer er (teveel) op de grond gevochten word. Zoals bij die pot van Blades.

Kippeborst
02-07-2020, 09:51
Ik blijf het vreemd vinden dat men in de USA gaat klagen wanneer er ( teveel ) op de grond wordt gevochten en dat ze liever het staand gevecht willen zien.
Tijdens menig Glory gala in de USA, met wereldtoppers, zitten er hooguit anderhalf man en een paardekop.

CombatGuy
02-07-2020, 09:57
Ik blijf het vreemd vinden dat men in de USA gaat klagen wanneer er ( teveel ) op de grond wordt gevochten en dat ze liever het staand gevecht willen zien.
Tijdens menig Glory gala in de USA, met wereldtoppers, zitten er hooguit anderhalf man en een paardekop.

Misschien helpt het met MMA handschoenen ipv grote handschoenen. Dus dan is er meer sprake van hoofd en lichaam bewegen.

Eindbaas
02-07-2020, 13:14
@Kippeborst
Ze deden naar mijn mening te weinig aan goede promotie bij de Amerikaanse events en de USA vechtkaarten werden met de jaren steeds minder vergeleken met die van Europa, tel erbij dat ze maar geen goede tv deal konden krijgen in de states, dan begrijp ik wel dat er te weinig mensen op afkwamen.
Hopelijk gaan ze niet failliet zou zonde zijn voor de kickboks sport dan zie ik liever ook dat UFC het overneemt.

rollermanskunk
02-07-2020, 13:41
Pierre Andurand heeft de afgelopen maanden flink gecasht met z'n olie hedge funds (hij zag in januari wel het gevaar van het Covid-19 virus) het lijkt me dan stug dat Glory nu failliet zou zijn of in de komende tijd om gaat vallen. Pierre laat z'n kickboks-speeltje echt niet zomaar los.

Kippeborst
02-07-2020, 15:02
Ja, dan is het inderdaad logisch. Zonder goede promo kun je wel inpakken.
Nee, ik hoop ook niet dat ze omvallen.
Toch een begrip.
@Kippeborst
Ze deden naar mijn mening te weinig aan goede promotie bij de Amerikaanse events en de USA vechtkaarten werden met de jaren steeds minder vergeleken met die van Europa, tel erbij dat ze maar geen goede tv deal konden krijgen in de states, dan begrijp ik wel dat er te weinig mensen op afkwamen.
Hopelijk gaan ze niet failliet zou zonde zijn voor de kickboks sport dan zie ik liever ook dat UFC het overneemt.

appelsap
02-07-2020, 17:44
Pierre Andurand heeft de afgelopen maanden flink gecasht met z'n olie hedge funds (hij zag in januari wel het gevaar van het Covid-19 virus) het lijkt me dan stug dat Glory nu failliet zou zijn of in de komende tijd om gaat vallen. Pierre laat z'n kickboks-speeltje echt niet zomaar los.

De Frans van Seumeren van het kickboksen....

Tomcraft86
02-07-2020, 20:29
Pierre Andurand is wel een topper voor het kickboxen 👍 Blij dat ie zoveel investeert in de sport.

Eindbaas
03-07-2020, 17:25
Zeker een topper voor het kickboksen.
Leuke leesvoer.
https://www.ft.com/content/551c8ffb-dfd3-45c0-a7bf-e04ada94a6e9

JBW
03-07-2020, 18:43
Nu ook op insta van tjinmma, kantoor in NL zou gesloten zijn, Daalders en Hemmers ontslagen.

RedDawn
03-07-2020, 19:49
Lijkt er op dat Pierre de stekker eruit gaat trekken.

RedDawn
03-07-2020, 20:25
Glory heeft faillissement aangevraagd.

Eindbaas
03-07-2020, 22:32
Uitleg van MMADNA
https://mmadna.nl/de-ondergang-van-glory-lijkt-nabij-promotie-onder-curatele/

JBW
04-07-2020, 00:52
Zit pas 2/3 jaar in t kickboksen, kan wel janken.
Helaas ook te jong voor de mooie k1 momenten

RedDawn
04-07-2020, 11:49
Bas Boon voorspelde een paar maanden geleden nog een gouden toekomst voor Glory. Het zou een miljardenbedrijf worden:

http://basboon.com/?p=7105

Tomcraft86
04-07-2020, 12:23
Bas Boon voorspelde een paar maanden geleden nog een gouden toekomst voor Glory. Het zou een miljardenbedrijf worden:

http://basboon.com/?p=7105


Doctorandus Bas Boon zit er altijd naast. Als Bas iets voorspelt, weet je dat dat juist niet gaat gebeuren.

Al z’n eigen geld zal inmiddels ook wel leeggetrokken zijn door die piepjonge thaise ladyboy van hem.

T15Boxing
04-07-2020, 12:47
Het kickboksen zelf is gewoon niet meer populair. Het heeft een leuke tijdperk gehad met jongens die volop voor de KO vochten en een leuke vechtstijl hadden.

Maar zodra de evolutie begon(voornamelijk door Petrosyan) werd het een saaie tikkertje gedoe. Dat wil niemand zien. Vooral niet van onbekende nobody's. Waar zijn de sterren naast Badr en Rico? Nergens.

Kickboksen is dood. Het zal nooit meer zo populair worden als voorheen.

RedDawn
04-07-2020, 13:00
Het kickboksen zelf is gewoon niet meer populair. Het heeft een leuke tijdperk gehad met jongens die volop voor de KO vochten en een leuke vechtstijl hadden.

Maar zodra de evolutie begon(voornamelijk door Petrosyan) werd het een saaie tikkertje gedoe. Dat wil niemand zien. Vooral niet van onbekende nobody's. Waar zijn de sterren naast Badr en Rico? Nergens.

Kickboksen is dood. Het zal nooit meer zo populair worden als voorheen.

Ik ben bang dat je gelijk hebt.

largo0
04-07-2020, 13:03
Het is alleen jammer dat ze net voet aan de grond hebben op tv(Veronica) Zo kan het grotere publiek er naar kijken.

Kickboksen zal blijven, echter heb je wel supersterren nodig.

Eindbaas
04-07-2020, 13:06
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/glory-kickboxing-ontkent-faillissement-er-komt-snel-nieuws/

RedDawn
04-07-2020, 13:54
https://www.ad.nl/vechtsport/toekomst-glory-kickboxing-onzeker-door-corona~a887612c/

Vreemde constructie met Cor Hemmers.

rollermanskunk
05-07-2020, 03:21
Nog ff her en der nagevraagd, antwoord:
"de schulden worden gestald bij GSI"
"doorstart onder een nieuwe naam"
"Corona-crisis een goed moment om schoon schip te maken"
"Robbie Timmers vervangt Daalder"

"Andurand gaat verder met een afgeslankte organisatie maar wacht nog even voordat de Corona-maatregelen echt versoepeld zijn om een deugelijk business-plan op te kunnen stellen"

Capo dei capii
05-07-2020, 08:24
Nog ff her en der nagevraagd, antwoord:
"de schulden worden gestald bij GSI"
"doorstart onder een nieuwe naam"
"Corona-crisis een goed moment om schoon schip te maken"
"Robbie Timmers vervangt Daalder"

"Andurand gaat verder met een afgeslankte organisatie maar wacht nog even voordat de Corona-maatregelen echt versoepeld zijn om een deugelijk business-plan op te kunnen stellen"

Dat is wel vreemd. Daalder en Timmers zijn toch zaken partners in Koh Samui?

Eindbaas
05-07-2020, 11:56
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/verbaasde-reacties-op-brief-glory-kickboxing-en-wij-dan/

onne1983
05-07-2020, 19:09
Zal me niks verbazen als het gewoon een strategie is om onder de schulden uit te komen die mede door de corona crisis zijn ontstaan. En er een doorstart op de 1 of andere manier zou plaatsvinden. Ik hoop het. Want we gaan echt weer 10 stapprn terug als Glory helemaal verdwijnt

Richelieu
05-07-2020, 19:22
Zal me niks verbazen als het gewoon een strategie is om onder de schulden uit te komen die mede door de corona crisis zijn ontstaan. En er een doorstart op de 1 of andere manier zou plaatsvinden. Ik hoop het. Want we gaan echt weer 10 stapprn terug als Glory helemaal verdwijntDat is waar, maar de huidige firma failliet laten gaan om onder een nieuwe naam schuldenvrij verder te kunnen is zo'n slecht idee nog niet. Wel jammer voor de schuldeisers want die kunnen fluiten naar hun centen...

RedDawn
05-07-2020, 19:28
Aan wie is Glory nog geld schuldig? Gelredome?

RedDawn
09-07-2020, 11:41
Volgens Dave Walsh heeft Glory in de eerste twee jaar er ongeveer 150 miljoen dollar doorheen gedraaid.

Walsh is de voormalige editor van Liverkick en had goede contacten met de top in Glory.

Volgens Walsh had Ron Nuquist ook na de verkoop van zijn aandelen nog steeds veel invloed in Glory.

RedDawn
09-07-2020, 12:05
In 2017 gaf Glory op een verlies te hebben van 97,8 miljoen dollar.

Richelieu
09-07-2020, 19:47
Heeft Bas Boon al gereageerd?

JBW
09-07-2020, 20:48
Heeft Bas Boon al gereageerd?
Check vechtsport info op fb, zag iets staan van bb

Eindbaas
14-07-2020, 00:40
Ook de vaste lasten van de gebroeders Wilnis moeten betaald worden, ze gaan in augustus buiten Glory vechten.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/glory-kickboxing-broers-wilnis-augustus-weer-in-actie/

Eindbaas
14-07-2020, 13:35
2.5 miljoen euro schuld in NL
https://mmadna.nl/schuldenlast-glory-kickboxing-in-2017-al-ruim-86-miljoen-promotie-heeft-25-miljoen-schuld-in-nederland/

RedDawn
15-07-2020, 11:35
Wat een zooitje zeg!

Goed dat ze afscheid hebben genomen van de Nederlandse staf. De matchmaking was echt beroerd. We hoeven ook geen medelijden met ze te hebben. Ze hebben hun zakken goed kunnen vullen.

Misschien wordt het wat. Maar waarschijnlijker is Andurand nog meer geld kwijt raakt aan deze bodemloze put.

Eindbaas
15-07-2020, 17:01
Wie weet dat het positief kan uitpakken zonder de Nederlandse staf. Ik ben dan wel benieuwd wie match making gaat doen?
Wat ik had gelezen via MMADNA is dat de mede eigenaar Scott Rudmann de CEO functie gaat overnemen.

Rico vs Badr 3.. ik hoop het niet.
Kunnen ze beter een 4 man zwaargewicht toernooi houden met Rico, Badr, JBS en Benny er in.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/gerucht-er-komt-toch-nog-een-rico-vs-badr-3-gevecht-aan/

Richelieu
16-07-2020, 10:21
Wat een zooitje zeg!

Goed dat ze afscheid hebben genomen van de Nederlandse staf. De matchmaking was echt beroerd. We hoeven ook geen medelijden met ze te hebben. Ze hebben hun zakken goed kunnen vullen.

Zeker denk overigens dubbelop, want het gros van de vechters uit NL stond ook onder contract van die lui die er nu uitgegooid zijn. Dus naast de inkomsten als consultant/ZZP'er hebben ze nog wel hun procenten per vechter gepakt ;) Ben benieuwd hoe daar mee om word gegaan als GLORY een doorstart maakt en de schulden netjes zijn betaald...

mrtweakbox
16-07-2020, 13:06
Ik hoop dat ze doorstarten met een aantal verbeteringen. Het was niet perfect maar ik ging er graag naartoe als het in de buurt is

Eindbaas
16-07-2020, 16:03
Zeker denk overigens dubbelop, want het gros van de vechters uit NL stond ook onder contract van die lui die er nu uitgegooid zijn. Dus naast de inkomsten als consultant/ZZP'er hebben ze nog wel hun procenten per vechter gepakt ;) Ben benieuwd hoe daar mee om word gegaan als GLORY een doorstart maakt en de schulden netjes zijn betaald...

Dus GLORY eigenaren Pierre Andurand en Scott Rudmann zijn tijdens de Corona pandemie wakker geworden en zien dat ze al een tijd worden belazerd door de Dutchies? :D
Wie weet stopt het gym kartel ook gelijk bij GLORY.. krijgt iedereen die het verdiend een kans en laten ze vechters zoals bijv Israel Adesanya en Joe Schilling niet gaan terwijl ze juist dit soort vechters nodig hebben.

Volgens vechtsport info is er nieuwe eigenaar maar Scott Rudmann was altijd een mede eigenaar geweest, het is gewoon andere constructie.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/glory-kickboxing-niet-failliet-nieuwe-eigenaar-zet-door/

Eindbaas
16-07-2020, 16:03
Ik hoop dat ze doorstarten met een aantal verbeteringen. Het was niet perfect maar ik ging er graag naartoe als het in de buurt is
Ik hoop het ook, geen zin om alleen naar Enfusion en ONE te kijken.

RedDawn
16-07-2020, 18:00
Volgens MMA DNA proberen ze met die vage constructie onder de schulden uit te komen. Maar Andurand en Rudmann zijn zelf toch veruit de grootste schuldeisers?

Welke mensen kunnen met deze constructie dan fluiten naar hun geld?

Bromios
17-07-2020, 11:39
Ik begrijp nog steeds niet waarom kickboksen in USA niet aanslaat. Als in de UFC de partij naar de grond gaat loopt iedereen gelijk boe te roepen.

Tony Galento
17-07-2020, 12:43
Ik begrijp nog steeds niet waarom kickboksen in USA niet aanslaat. Als in de UFC de partij naar de grond gaat loopt iedereen gelijk boe te roepen.

Zal toch met het niveau te maken hebben. Er zijn te weinig goede Amerikaanse kickboksers.

En als je het niveau bekijkt van Glory in het geheel zie ik ook een groot gat met de UFC.

Ik heb wel eens het idee dat Glory kampioenen het zomaar kunnen verliezen van UFC kampioenen op kickboksregels.

RedDawn
17-07-2020, 13:12
Dat denk ik dus ook. Het is van een laag niveau.

Ze hebben ook geen aansprekende vechters op Hari en Verhoeven na. Ook is de matchmaking niet aantrekkelijk.

JBW
17-07-2020, 14:07
Ik zie ook op Twitter veel vragen over hoe t zit met de schuldeisers. Maar dit gebeurt toch zo vaak met een doorstart oid, helaas krijg je zeden nog iets.

RedDawn
18-07-2020, 08:48
Rudmann zit nu op de Maladieven lekker vakantie te vieren. Die lacht zich dood om de schuldeisers die hij te slim af is.

Richelieu
18-07-2020, 20:35
Volgens MMA DNA proberen ze met die vage constructie onder de schulden uit te komen. Maar Andurand en Rudmann zijn zelf toch veruit de grootste schuldeisers?

Welke mensen kunnen met deze constructie dan fluiten naar hun geld?

Dat kunnen er zoveel zijn als er 2,5 miljoen in NL aan schuld staat; achterstallige huur van panden, catering van de evenementen, allerlei ZZP'ers etc

BB
19-07-2020, 13:41
Volgens MMA DNA proberen ze met die vage constructie onder de schulden uit te komen. Maar Andurand en Rudmann zijn zelf toch veruit de grootste schuldeisers?

Welke mensen kunnen met deze constructie dan fluiten naar hun geld?

Als outsider hebben we geen idee van wat voor constructies dat er spelen. Het kan zijn dat zij geld hebben verstrekt onder bepaalde voorwaarden: naam als onderpand of contracten met vechters als onderpand bijvoorbeeld. Dat betekent dat als de lening niet terug wordt betaald de rechten bij Andurand en Rudmann blijven. Het kan ook zijn dat ze een rechtspersoon laten failleren, waar alleen verplichtingen/ cq schulden aanwezig zijn, terwijl de rechtspersoon met de bezittingen/ vorderingen ( inclusief de verstrekte gelden door A en R) buiten schot blijft daardoor. Er zijn veel mogelijkheden, die heus wel benut zijn door hun juridische sdviseurs.

Eindbaas
20-07-2020, 20:22
Volgens vechtsport info blijft die Andurand nog steeds de Eindbaas bij GLORY 2.0
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/investeerder-andurand-betrokken-bij-nieuwe-glory-kickboxing/

RedDawn
20-07-2020, 20:27
Als outsider hebben we geen idee van wat voor constructies dat er spelen. Het kan zijn dat zij geld hebben verstrekt onder bepaalde voorwaarden: naam als onderpand of contracten met vechters als onderpand bijvoorbeeld. Dat betekent dat als de lening niet terug wordt betaald de rechten bij Andurand en Rudmann blijven. Het kan ook zijn dat ze een rechtspersoon laten failleren, waar alleen verplichtingen/ cq schulden aanwezig zijn, terwijl de rechtspersoon met de bezittingen/ vorderingen ( inclusief de verstrekte gelden door A en R) buiten schot blijft daardoor. Er zijn veel mogelijkheden, die heus wel benut zijn door hun juridische sdviseurs.

Bedankt voor de uitleg.

Eindbaas
21-07-2020, 03:13
:D Gevonden op Sherdog.com

https://i.imgur.com/856skAp.jpg

RedDawn
30-07-2020, 07:27
Verhoeven vs. Hari en waarschijnlijk een zwaargewicht toernooi in december. Hopelijk betere matchmaking nu Cor Hemmers weg is.

https://www.telegraaf.nl/sport/1253292106/glory-rico-en-badr-weer-in-de-ring

Eindbaas
30-07-2020, 10:38
GLORY 76 on October 2nd will be headlined by a 4-man middleweight contender tournament featuring Yousri Belgaroui, Matěj Peňáz, Ertugrul Bayrak and Ulric Bokeme. The winner of this tournament will earn the right to challenge GLORY champion Alex Pereira for the middleweight belt. Other scheduled bouts will feature Nordine Mahieddine, Junior Tafa, Luke Whelan, Mohamed Hendouf, Alim Nabiyev and Eyevan Danenberg.



GLORY 77 on October 3rd will be headlined by welterweight champion Cédric Doumbé taking on a welterweight contender soon to be announced. Other bouts scheduled for the night include the welterweight heavy hitters Harut Grigorian vs Yoann Kongolo, Tyjani Beztati vs Itay Gershon and GLORY heavyweights Antonio Plazibat, Arkadiusz Wrzosek, D’Angelo Marshall and Martin Pacas.
Following close co-operation with licensing authorities and health and safety partners, an audience of 200 attendees per night will be allowed to watch the fights live. These events will be broadcast live around the world with GLORY’s media partners in over 100 countries. Full fight card details will be announced in the coming weeks.

http://www.glorykickboxing.com/news/glory-is-back:7ecf12d8-6666-4246-9f04-31bd65519b9a

Eindbaas
30-07-2020, 10:40
GLORY corporate restructuring



Following the profound changes in the sports world due to the impact of the coronavirus on transportation, logistics, and quarantines around the world, Glory Sports International entered receivership. The assets of the organization have been purchased by a new group of owners based in the UK. Pierre Andurand continues as Chairman and Scott Rudmann continues as Executive Vice-Chairman. A number of key senior executives of the global business remain in place, with Robbie Timmers taking the role as Head of Talent Operations, Bill Borson remaining in place as Head of Production and Operations, and Jon Martone as Head of Partnerships and Marketing. Cor Hemmers continues as a Senior Advisor and Kickboxing Ambassador.



“The organization has emerged from the corona cloud into a leaner, more efficient organization, able to react quickly and actually operate in these times which are the most challenging ever faced by sports and entertainment companies worldwide. The new ownership group looks forward to being able to continue bringing the absolute best stand-up combat to fans and media partners around the world, it’s once again time for GLORY” said Scott Rudmann, Executive Vice-Chairman.

Eindbaas
30-07-2020, 10:47
Ik hoop ook op een zwaargewicht toernooi in december anders gewoon Rico vs JBS en Badr vs Benjamin als losse partijen. Mensen gaan toch kijken.

The Doctor
31-07-2020, 09:34
Schuldeisers even bukken alstublieft, dan kunnen we weer verder

Eindbaas
31-07-2020, 11:17
Hoe zit het eigenlijk met de schulden in NL?

mrtweakbox
31-07-2020, 11:31
Geen idee wat voor schulden ze hier hebben. Kan me voorstellen dat je Gelredome voor het evenement al moet betalen?

Eindbaas
12-08-2020, 21:30
De regelneef van Glory is ook weg.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/rachid-lamalan-weg-bij-glory-kickboxing/

Richelieu
14-08-2020, 11:04
De regelneef van Glory is ook weg.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/rachid-lamalan-weg-bij-glory-kickboxing/

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/p960x960/117605750_1515979815240428_1762489570561207315_o.j pg?_nc_cat=109&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=6PNZvuijBfgAX9keQ2y&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=6&oh=283c2aec88d4d037ce709397637cf8ac&oe=5F5ABDE6

Eindbaas
18-08-2020, 19:40
Interessante podcast. Journalist van het AD over Glory, de schulden en het evenement in december.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/zonder-badr-hari-en-rico-verhoeven-is-glory-verloren/

Eindbaas
18-08-2020, 19:50
Glory NL is officieel failliet.
https://mmadna.nl/breaking-nederlandse-tak-glory-kickboxing-failliet-verklaard/

Lorenzo
19-08-2020, 15:01
Betekent dit nu dat alle vechters contract ontbonden zijn?

RedDawn
19-08-2020, 17:16
Firma list en bedrog.

RedDawn
19-08-2020, 17:22
Cor Hemmers bood James McSweeny een contract bij Glory aan maar dan moest hij wel overstappen van Carbin naar Hemmers Gym.

Zo kon zijn zoontje er ook wat aan verdienen. McSweeny weigerde dit. Zo leidt je toch niet een organisatie?

Lorenzo
19-08-2020, 18:28
Zal voor een organisatie voor ONE interessant zijn om een gevecht tussen Badr en Rico te organiseren.

onne1983
20-08-2020, 09:34
Cor Hemmers bood James McSweeny een contract bij Glory aan maar dan moest hij wel overstappen van Carbin naar Hemmers Gym.Zo kon zijn zoontje er ook wat aan verdienen. McSweeny weigerde dit. Zo leidt je toch niet een organisatie?McSweeney was ook zeker niet de enige. Zo hebben ze ook de plank finaal misgeslagen met Eersel geloof ik..

Anderson
20-08-2020, 12:25
McSweeney was ook zeker niet de enige. Zo hebben ze ook de plank finaal misgeslagen met Eersel geloof ik..

Moest Eersel ook naar Hemmers als bij Glory zou tekenen. Bij One gaat het toch ook slecht.

joostje
28-08-2020, 17:43
Grigorian gaat bij ONE vechten

"Marat Grigorian@MaratGrigorian·23 aug.

After a successful career at GLORY kickboxing, my manager/trainer Nick Hemmers and I finally decided to take up a new challenge at ONE championship We want to thank GLORY for the good cooperation and career for the last 8 years ! We are looking forward to competing at ONE !"

Bromios
31-08-2020, 09:27
Ik roep het al jaren. Veel en veel minder gewichtsklassen en een goeie grandprix is de enige manier om een beetje geld te verdienen.
Gewoon -75 en HW.

Stuk of 25 in elke klasse. Duidelijke ranking. Eerste half jaar wat gala's om de eerste 16 te bepalen. 2e half jaar final 16 in beide klassen en dan een eindtoernooi.

RedDawn
31-08-2020, 10:35
Ik roep het al jaren. Veel en veel minder gewichtsklassen en een goeie grandprix is de enige manier om een beetje geld te verdienen.
Gewoon -75 en HW.

Stuk of 25 in elke klasse. Duidelijke ranking. Eerste half jaar wat gala's om de eerste 16 te bepalen. 2e half jaar final 16 in beide klassen en dan een eindtoernooi.

Precies dat denk ik ook,maar Ome Cor was het er niet mee eens.

Bromios
31-08-2020, 11:28
Ome Cor stamt nog uit een tijd dat de Yakuza wat geld bijlegde. Glory concurreert gewoon keihard met UFC. En dat kun je alleen met spektakel oplossen.


Als bijvoorbeeld Bellator nog een beetje wil concurreren met UFC moeten ze zich ook concentreren op een paar gewichtsklassen. En niet alle ex-ufc'ers een kut contract geven.

RedDawn
31-08-2020, 11:36
Ome Cor stamt nog uit een tijd dat de Yakuza wat geld bijlegde. Glory concurreert gewoon keihard met UFC. En dat kun je alleen met spektakel oplossen.


Als bijvoorbeeld Bellator nog een beetje wil concurreren met UFC moeten ze zich ook concentreren op een paar gewichtsklassen. En niet alle ex-ufc'ers een kut contract geven.

Mee eens. Bellator zou zich veel meer moeten onderscheiden van de UFC. Lijkt nu wel een outlet van de UFC.

JBW
31-08-2020, 23:01
Financiële manager en nog wat is nu ook "ontslagen" of in ieder geval weg bij Glory

Eindbaas
01-09-2020, 02:28
Ome Cor: "Ik blijf me voor de sport inzetten. Met of zonder Glory."
https://nos.nl/artikel/2346130-schulden-en-gemor-binnen-de-organisatie-kickboksbond-glory-staat-op-knappen.html

Die evenementen in oktober gaan niet door.
Ik hoop echt dat Glory hun zaken regelt en dat die tv deal met Ziggo doorgaat.
Ze kunnen de 65 kilo divisie samenvoegen met de 70 kilo divisie, momenteel is de -70 kg kampioen Marat Grigorian naar ONE en Petch -65 kg is er nog en elke jaar een 8 mans toernooi houden in de verschillende divisies, meer spektakel.

Vraag me af of de Hemmer gym vechters nog bij Glory blijven nu Cor Hemmers weg is bij Glory?

Eindbaas
04-09-2020, 13:08
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/vechtsportautoriteit-wij-houden-glory-goed-in-de-gaten/

RedDawn
04-09-2020, 18:18
Ze zitten toch ook niet meer op UFC Fight pass?

Eindbaas
07-09-2020, 17:27
Ze zitten toch ook niet meer op UFC Fight pass?Weet ik niet nog niks er over gelezen. Ik denk dat ze wel terug komen op de Nederlandse tv voor Veronica, zaten ze bij Ziggo daarvoor Spike en in het begin RTL 7.Wat ik lees op het Sherdog forum is dat die nieuwe matchmaker Robbie Timmers achter de schermen flink bezig is om gevechten in elkaar te zetten. Wie weet laten ze James McSweeney dit keer wel vechten in Glory zonder Lucien Carbin in te ruilen voor een andere gym.CEO Scott Rudmann: Nog even geduld we komen echt terug.https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/glory-kickboxing-ceo-nog-even-geduld-we-komen-echt-terug/

mrtweakbox
08-09-2020, 08:28
Ben benieuwd, links en rechts toch wel wat tekens van leven dan. Hoop dat die Mensikov vs Hamicha pot er dan ook nog van komt na de eerste mislukte pogingen :cool2:

JBW
30-10-2020, 14:14
GLORY is excited to welcome new heavyweight Tarik Khbabez!

Eindbaas
07-11-2020, 10:19
Josh Jauncey over de matchmaking van het oude Glory.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/josh-jauncey-glory-kickboxing-matchmakers-staken-geld-in-hun-zak/

RedDawn
07-11-2020, 14:22
Hij doelt duidelijk op ome Cor.

arjenvos
07-11-2020, 14:38
Josh Jauncey over de matchmaking van het oude Glory.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/josh-jauncey-glory-kickboxing-matchmakers-staken-geld-in-hun-zak/
Stelt hem voor!

arjenvos
07-11-2020, 14:48
https://combatpress.com/2020/11/former-glory-title-challenger-josh-jauncey-a-free-agent-considering-all-options-including-mma/

Josh Jauncey: 'Glory kickboxing matchmakers staken geld in hun zak'

“In mijn GLORY-debuut was ik een 21-jarige jongen uit Canada, en ze plaatsten me tegen een K-1-veteraan. Ik weet niet wie je probeert op te bouwen in die situatie. Wie probeer je te helpen? ”Vroeg de Canadees.


Gelukkig kwam ik uit met een overwinning, maar dat is niet het gevecht dat je doet om iemands merk op te bouwen. Het was een zeer riskante strijd. Ik heb niet het gevoel dat ik erg goed gepromoveerd ben. Ik heb niet altijd het gevoel dat ik tijdens gevechten eerlijk ben behandeld. Wat promotie betreft, hebben ze me niet al te veel gunsten bewezen toen ze zeiden dat ze dat zouden doen. "


"De matchmaking bevoordeelde veel van de Nederlandse vechters", zei Jauncey.


“Als we wonnen, was dat een verrassing. De mensen die de leiding hadden over matchmaking, daar was sprake van belangenverstrengeling. Er werden dingen gemaakt die de koppelaars ten goede zouden komen als ze zouden winnen. Ze verdienden geld aan die jongens die wonnen. Het was niet eerlijk. "


Er waren situaties waarin we hadden moeten winnen of op zijn minst een extra ronde hadden moeten krijgen, en het werd gekanteld in het voordeel van de andere jager. Er waren mensen die erg agressief handelden toen we spraken .. "


Dat waren de mensen die ik geld uit hun handen zou nemen als ik won. Veel van die mensen zijn niet langer in GLORY, zo is mij verteld. Ze maken geen deel uit van het bord zoals voorheen, maar toch is de schade daar al aangericht. "

arjenvos
07-11-2020, 14:55
:pimp: