PDA

View Full Version : Enfusion HW kampioen Levi Rigters naar GLORY



Eindbaas
25-08-2020, 20:53
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/kickboks-muay-thai-nieuws/glory-kickboxing-tekent-enfusion-kampioen-levi-rigters/

Niet verwacht!

arjenvos
25-08-2020, 23:03
​Erg overschat

RedDawn
26-08-2020, 10:20
Goede vechter met veel potentie, maar komt vaak niet opdagen.

Richelieu
26-08-2020, 13:07
Vreemde keuze.

RedDawn
26-08-2020, 15:18
Vreemde keuze.

Het verhaal gaat rond dat Glory zich alleen nog maar op de zwaargewichten wil gaan richten. Weet je daar meer van?

arjenvos
26-08-2020, 20:37
:lol: Edwin van Os: Rigters a "Future Star" https://kickboxingz.com/edwin-van-os-talks-levi-rigters-glory-signing

Lorenzo
27-08-2020, 10:39
Snap de stap naar Glory niet in deze tijd. Dan zal je wel een contract hebben met een goed escape plan er in. En natuurlijk zullen er een aantal sterke beloftes gedaan zijn voor in de toekomst. Glory is dus 100% niet van plan om te stoppen en dus volop bezig in onderhandelingen. Hoop op een sterk en goed eerste Gala.

JBW
28-08-2020, 10:24
Ook een roemeense HW naar Glory.
Meer focus op de zwaardere gasten?

Capo dei capii
28-08-2020, 12:29
Wat ik een beetje heb via via heb gehoord in de wandelgangen is dat ze het oude K1 idee nieuw leven willen inblazen dus ook weer met een HW grandprix. Vanuit daar uit de organisatie opnieuw te laten groeien. Of het waar is weet ik niet, maar dat is wat ik in ieder geval te horen heb gekregen.

largo0
28-08-2020, 12:34
Maar ze hebben leuke divisies. De 77 kg moeten ze absoluut houden.

JBW
28-08-2020, 14:29
Maar ze hebben leuke divisies. De 77 kg moeten ze absoluut houden.
Zou in principe gewoon kunnen. De weg naar het toernooi moet ook gevuld worden;p

Down under
28-08-2020, 14:34
​Erg overschat

Arjen, leg uit..? Waarom is deze jongen volgens jou overschat? Ben erg benieuwd.

arjenvos
28-08-2020, 15:01
Arjen, leg uit..? Waarom is deze jongen volgens jou overschat? Ben erg benieuwd.


https://www.youtube.com/watch?v=b3Ff7iQ_u3w

https://www.youtube.com/watch?v=qMTEkI0o1pM

Lorenzo
28-08-2020, 22:23
Arjen, leg uit..? Waarom is deze jongen volgens jou overschat? Ben erg benieuwd.
Ik denk dat hij de verkeerde woordkeuze gebruikt. Bedoeld onderschat denk ik.Toch??

arjenvos
29-08-2020, 00:41
Ik denk dat hij de verkeerde woordkeuze gebruikt. Bedoeld onderschat denk ik.Toch??
Overschat

Down under
29-08-2020, 10:43
Tja, die 2 video's die je post zijn wellicht niet absolute top. Maar noem mij 1 vechter die op jeugdige leeftijd niet onbesuisd, wild of niet gefocust (ga zo maar door) in de ring heeft gestaan. Ik verwacht dat je zo de video van Levi vs Red Cairo hier post ;)

JBW
29-08-2020, 12:06
We gaan het vanzelf zien bij Glory toch?

The Doctor
30-08-2020, 14:56
Arjae, ik had je al niet hoog zitten, maar je neemt nu namen in je mond die ver boven jouw pet gaan.
Mag ik vragen wat jouw achtergrond is, behalve Roemenen promoten, waarin je keer op keer finaal onderuit bent gegaan?

Eindbaas
01-09-2020, 02:32
Goede kickbokser die Levi, jonge gast nog en hij heeft een trainer die hem goed begeleid. Hij mist nog wel de ervaring om tegen betere zwaargewichten te staan maar dat gaat wel komen.

Hij hoort bij de nieuwe generatie zwaargewichten zoals Kryklia, Plazibat, Manaart, Kwasi, El Bouni.

arjenvos
02-09-2020, 15:06
Goede kickbokser die Levi, jonge gast nog en hij heeft een trainer die hem goed begeleid. Hij mist nog wel de ervaring om tegen betere zwaargewichten te staan maar dat gaat wel komen.

Hij hoort bij de nieuwe generatie zwaargewichten zoals Kryklia, Plazibat, Manaart, Kwasi, El Bouni.

Rigters en zelfs Mannart worden overschat. Niet indrukwekkend tegen lage oppositie.. El Bouni en armere Maslobojev hebben Roel gesloopt.


Arjae, ik had je al niet hoog zitten, maar je neemt nu namen in je mond die ver boven jouw pet gaan.
Mag ik vragen wat jouw achtergrond is, behalve Roemenen promoten, waarin je keer op keer finaal onderuit bent gegaan?

Plazibat, El Bouni en Kwasi stonden tegenover grote tegenstanders in Roemenië. Rigters is niet eens indrukwekkend tegen Suisse en Susano.


Ik verwacht dat je zo de video van Levi vs Red Cairo hier post ;)

Redouan was oud en met "pensioen" na dat gevecht.

arjenvos
02-09-2020, 15:12
Plazibat verloor van Mannart, maar hij is verbeterd. Roel bracht zichzelf ook in verlegenheid in Glory. Ik weet niet zeker of Kwasi het niveau van El Bouni is, maar hij won een belangrijk toernooi in Roemenië. Ik denk dat hij nog steeds Rigters verslaat. Levi is traag en heeft een slechte conditie. We praten later wel. Dangelo Marshall was jonger toen hij Stoforidis in Superkombat sloopte. Morosanu en Silva vernietigden de Griek. Dus waar hebben we het over? Nieuwe Glory-ster? Ongetest Enfusion-product... Het probleem is niet dat hij met niemand anders heeft gevochten, maar dat hij er in verschillende gevechten slecht uitzag! En Muhammed Balli is veel erger. Donovan Wisse doet het goed in Glory.

arjenvos
02-09-2020, 15:30
Waarom zijn El Bouni en Fabio Kwasi niet in Glory? Omdat ze niet de juiste agent hadden. Ze vochten in Roemenië, samen met Plazibat en anderen (Khbabez en Kryklia ook), tegen beter geplaatste tegenstanders. Laten we Rigters en zelfs Mannart in Glory bekijken. Glory wil niet de beste atleten aantrekken.

Glory moest Plazibat uit Roemenië kopen, niet van K-1.

JBW
02-09-2020, 17:26
Kwasi zat toch bij Mike, dan moet je wel bij Glory kunnen komen?

mrtweakbox
02-09-2020, 20:08
Al was die partij van Levi tegen Suise was wel echt om te janken: het is hem gegund. Op dit moment maak ik me meer zorgen om wat er van Glory moet komen dan van hem

JBW
03-09-2020, 21:56
Over enfusion gesproken, zie dat vice niet meer bestaat op tv. Dus geen evenementen meer op tv?

Eindbaas
04-09-2020, 13:11
Management van Rigters wordt gedaan door de eigenaar van Enfusion Edwin van Os. Ik neem aan dat Edwin meer weet over de huidige situatie van Glory dat hij zijn Enfusion zwaargewicht kampioen uitleent aan Glory.

mrtweakbox
04-09-2020, 13:50
Nog geen seconde bij stil gestaan maar hier heb je wel echt een goed punt natuurlijk. Ik hoop dat het uiteindelijk goed komt en het op de lange termijn een verbetering zal zijn.

largo0
04-09-2020, 14:34
Arjenvos heeft gelijk.

El Bouni tikte paar jaar geleden echt een hoogniveau. Die had allang bij Glory moeten zitten. Jammer dat hij bij one een contract heeft getekend om met MMA handschoenen te vechten.

Eindbaas
04-09-2020, 15:24
Ik had ook graag El Bouni willen zien knokken in Glory. Hij had die Roel Mannaart ook goed verslagen in K1. Klopt Largo0.

Onne weet jij wanneer Ibrahim weer moet vechten in ONE. Las op vechtsport info dat ONE binnenkort naar Europa gaat komen.

The Doctor
05-09-2020, 12:09
Benieuwd hoe ONE zijn afspraken met de vechters gaat nakomen. Iedereen tekenen is makkelijk, maar wil je dat allemaal nakomen mag je straks wel 50 gala's per jaar doen.