PDA

View Full Version : ufc 253



carlo1
27-09-2020, 20:09
iemand gekeken? vond er mooie potten bij zitten. Ook weer een nieuwe lhw kampioen.

Superstick
27-09-2020, 20:20
Ik was vrij zeker dat Błachowicz ging winnen. Die kerel is echt gevaarlijk. Zou het overigens ook niet redden tegen JBJ.
Ik was erg onder de indruk van Adesanya zeg. Hij is in principe niet geraakt. Adesanya is the real deal, mocht iemand nog getwijfeld hebben.

Eindbaas
28-09-2020, 00:19
Highlight 253
https://youtu.be/njGbmaAEzIo

largo0
28-09-2020, 09:56
Ik was vrij zeker dat Błachowicz ging winnen. Die kerel is echt gevaarlijk. Zou het overigens ook niet redden tegen JBJ.
Ik was erg onder de indruk van Adesanya zeg. Hij is in principe niet geraakt. Adesanya is the real deal, mocht iemand nog getwijfeld hebben.

Adesanya’s stand-up Fight IQ is hoog. Dat komt door zijn achtergrond als kickbokser/muaythai. Je zit dat Costa daar geen kaas van gegeten heeft als iemand intelligent op afstand gaat vechten.

Superstick
28-09-2020, 11:28
Adesanya’s stand-up Fight IQ is hoog. Dat komt door zijn achtergrond als kickbokser/muaythai. Je zit dat Costa daar geen kaas van gegeten heeft als iemand intelligent op afstand gaat vechten.

Dat blijkt, inderdaad. Maar het is erg knap hoe Adesanya de transitie naar het MMA heeft gemaakt. Er zijn genoeg kickboksers die dat niet hebben gered. Door de druk van eventuele takedowns en de kleinere handschoenen, is het echt een ander spelletje. Maar dat doet 'Izzy' echt heel goed.
Maar toch had ik van een blackbelt ju-jitsu een iets handigere tactiek verwacht. Of een plan b. Dat leek er niet te zijn.

goro
01-10-2020, 23:49
Hoe komt dat Blachowicz kampioen is en niet Jon Jones?

Heb ik iets niet gevolgd?

carlo1
02-10-2020, 07:27
Jones gaat naar HW en heeft afstand gedaan van zijn belt

Lorenzo
03-10-2020, 07:46
Heb je de borsten van Adesanya gezien? Zijn vrouwetietjes geworden , vol met oestrogeen.