PDA

View Full Version : Gegard Mousasi weer kampioen.



Lorenzo
30-10-2020, 08:16
Hij weet toch weer de winst te pakken. Vond hem op de grond niet zo aggresief als voorheen, maar toch mooi uitgevochten. De trappen van Lima op het onderbeen is toch een geweldig wapen. Ik zelf vind dat je deze volop moet trainen als MMA vechter.De traditionele lowkick helemaal vervangen door deze lage trappen .

Bromios
30-10-2020, 09:35
https://www.youtube.com/watch?v=wQV1EAGcJmg&feature=emb_logo

Briant
30-10-2020, 11:36
Ik vind het niet zo'n mooi gevecht. Mousasi was controlerend op het gebied van worstelen, waarbij de trainingen met Kops waarschijnlijk goed terecht zijn gekomen. Helaas miste ik een beetje vuur op het gebied van striking.
Dat gezegd hebbende, mousasi is toch echt wel een topper. Als je ziet wat die man bereikt heeft en hij is gewoon altijd in Nederland wezen trainen daar waar vele anderen dachten dat ze in het buitenland beter terecht kunnen. Geweldig uithangbord voor onze sport. Als vechter en persoon. De titel is hem gegund!!

amilster
30-10-2020, 12:52
Super blij met deze overwinning van Mousasi, weer een NL champ bij een grote MMA organisatie.
Slim en Berekend gevochten tegen Lima die ook een echte topper is.


Leuk linkje naar de grote Amerikaanse broedersite

https://forums.sherdog.com/threads/mousasi-is-10-1-in-his-last-11.4143929/

Tony Galento
30-10-2020, 12:54
Hij weet toch weer de winst te pakken. Vond hem op de grond niet zo aggresief als voorheen, maar toch mooi uitgevochten. De trappen van Lima op het onderbeen is toch een geweldig wapen. Ik zelf vind dat je deze volop moet trainen als MMA vechter.De traditionele lowkick helemaal vervangen door deze lage trappen .

Lijkt me handig als je het alle twee traint.

Eindbaas
30-10-2020, 14:51
Belt is weer terug. Wat is de volgende stap voor Mousasi? Terug naar de UFC, waar hij eigenlijk hoort?

Bromios
30-10-2020, 15:31
Belt is weer terug. Wat is de volgende stap voor Mousasi? Terug naar de UFC, waar hij eigenlijk hoort?

Nee, verwacht ik niet. Contract uitvechten en slim investeren verwacht ik. Niet teveel schade meer proberen op te lopen.
Slimme gast.

Ik hoop uiteraard van wel. Of een uitstapje naar LHW.

amilster
30-10-2020, 16:54
#BringTheMooseBack