PDA

View Full Version : Fred Royers nog actief?



RedDawn
24-12-2020, 15:49
Is Fred Royers nog actief in de vechtsportwereld? Ik hoor niks meer van hem. Is hij gestopt als tv-commentator en bestaat Kickboxing Arnhem niet meer?

Briant
25-12-2020, 15:05
Kickboxing Arnhem bestaat nog. Of Royers daar nog is weet ik niet.

Stonehorn
25-12-2020, 21:11
Kickboxing Arnhem bestaat nog. Of Royers daar nog is weet ik niet.

Doet Google het niet? Fred Royers staat gewoon op de website als trainer bij Kickboxing Arnhem, Facebookpagina staan berichten van hem. Het commentaar leveren doet hij idd niet meer. Best jammer eigenlijk!

Briant
26-12-2020, 09:21
Ik was te lui voor google man.

Superstick
28-12-2020, 09:28
Wat een heerlijke commentator was dat. Ik herinner me nog hoe Cyril Abidi een scheen tegen de kaak van Francois 'The White Buffalo' Botha plantte. Fred: 'Zo, die ziet de witte buffeltjes even om z'n hoofd heen vliegen'. :lol:

carlo1
28-12-2020, 13:18
Daar gaat die weer, niet gehinderd door enige vorm van dekking. Hij had mooie oneliners

Tony Galento
28-12-2020, 13:51
Beste Nederlandse vechtsport-commentator by far.

Richelieu
28-12-2020, 21:49
Daar gaat die weer, niet gehinderd door enige vorm van dekking. Hij had mooie oneliners

Klopt, hoewel Fred Royers ook altijd wel richting een bepaalde hoek babbelde (kan mij nog herinneren dat de WAKO plotseling helemaal fantastisch was) toch dé beste NL ringcommentator by far!

Proximo
29-12-2020, 08:28
Klopt, hoewel Fred Royers ook altijd wel richting een bepaalde hoek babbelde (kan mij nog herinneren dat de WAKO plotseling helemaal fantastisch was) toch dé beste NL ringcommentator by far!

De enige echte ook. Kennis, passie en goede babbel

onne1983
29-12-2020, 09:12
Klopt, hoewel Fred Royers ook altijd wel richting een bepaalde hoek babbelde (kan mij nog herinneren dat de WAKO plotseling helemaal fantastisch was) toch dé beste NL ringcommentator by far!Ik weet nog wel hoe ik half aangeschoten met een jetlag in Suriname met 2 mixfight fotograven en Fred aan een tafel zat naar zijn oude verhalen te luisteren.. Mooie vent!! Kan echt heerlijk vertellen!

payap
29-12-2020, 10:01
Ik weet nog wel hoe ik half aangeschoten met een jetlag in Suriname met 2 mixfight fotograven en Fred aan een tafel zat naar zijn oude verhalen te luisteren.. Mooie vent!! Kan echt heerlijk vertellen!

Ha ha wat een tijd was dat Onne

Maar Fred is by far de beste commentator.

Eindbaas
29-12-2020, 12:46
Laatste kickboks event was Glory 39 Brussel waar Fred het commentaar voordeed en daarna is Glory met Sander Schrik in zee gegaan.

BB
29-12-2020, 13:00
Laatste kickboks event was Glory 39 Brussel waar Fred het commentaar voordeed en daarna is Glory met Sander Schrik in zee gegaan.

Nou, dat was inderdaad schrikken ! Sommige keuzes zal ik nooit kunnen begrijpen......

Tony Galento
29-12-2020, 13:03
Laatste kickboks event was Glory 39 Brussel waar Fred het commentaar voordeed en daarna is Glory met Sander Schrik in zee gegaan.

Je zou bijna gaan denken dat de teloorgang van Glory begon met Sander.

De slechtste commentator ever.

Eindbaas
29-12-2020, 13:09
Nou, dat was inderdaad schrikken ! Sommige keuzes zal ik nooit kunnen begrijpen......

Ik denk dat Fred iets te kritisch was op het huidige zwaargewichten niveau bij Glory tijdens commentaar geven op die wedstrijden.. dan maar iemand nemen die er geen kaas van heeft gegeten en van het WWE showworstelen vandaan komt en alle Glory vechters ophemelt.

RedDawn
29-12-2020, 13:28
Je zou bijna gaan denken dat de teloorgang van Glory begon met Sander.

De slechtste commentator ever.

Die letterlijk uit het Engels vertaalde oneliner van hen waren slecht. Ballet van brutaliteit. :)

Richelieu
29-12-2020, 19:02
Ik denk dat Fred iets te kritisch was op het huidige zwaargewichten niveau bij Glory tijdens commentaar geven op die wedstrijden.. dan maar iemand nemen die er geen kaas van heeft gegeten en van het WWE showworstelen vandaan komt en alle Glory vechters ophemelt.

Terecht, want dat ging ook helemaal nergens over. Die Surinaamse jongen, letterlijk ergens vandaan getrokken was hooguit een beginnend B-klasse knokker en na één ronde helemaal leeg. Tja, als dat het niveau is van de huidige HW divisie van GLORY...