PDA

View Full Version : VA (Vechtsportautoriteit) en haar zwarte lijst.



Eindbaas
27-08-2021, 08:53
Bellator debutant Brian Hooi over Vechtsportautoriteit.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/maffia-praktijken-bellator-debutant-brian-hooi-over-vechtsportautoriteit/

Briant
27-08-2021, 12:31
MMA niveau in Nederland ligt momenteel erg laag. Zijn maar een paar namen waarvan ik denk dat ze goed bezig zijn. Degenen die wat voorstellen vechten allemaal in het buitenland. Debet hieraan is dat er weinig mma galas zijn. En natuurlijk heeft corona hier ook wel invloed op gehad.
Wat de VA doet is spierballentaal. Ze gaan wat mij betreft wel de grens over als het waar is dat ze scholen bellen om Hooi niet meer toe te laten. Niet proportioneel met de overtreding.

Proximo
27-08-2021, 22:05
MMA niveau in Nederland ligt momenteel erg laag. Zijn maar een paar namen waarvan ik denk dat ze goed bezig zijn. Degenen die wat voorstellen vechten allemaal in het buitenland. Debet hieraan is dat er weinig mma galas zijn. En natuurlijk heeft corona hier ook wel invloed op gehad.
Wat de VA doet is spierballentaal. Ze gaan wat mij betreft wel de grens over als het waar is dat ze scholen bellen om Hooi niet meer toe te laten. Niet proportioneel met de overtreding.

Is typisch voor de mentaliteit. Niet geassocieerd willen worden met.

Brian hooi heeft mooie prestaties geleverd bij KOTS. De regels binnen die organisatie maken het in de ogen van vechters alleen maar mooier wat hij presteert.

VA heeft echter andere (begrijpelijke) belangen.

RedDawn
29-08-2021, 13:25
Op een niet gesanctioneerd evenement vechten en dan verbaasd zijn dat je geschorst wordt. Tsja.........

Proximo
29-08-2021, 18:46
Op een niet gesanctioneerd evenement vechten en dan verbaasd zijn dat je geschorst wordt. Tsja.........

Ik vind dat het zijn eigen zaak is. Of heeft VA een contract met hem waardoor hij niet op dat soort evenementen mag vechten?

Briant
30-08-2021, 10:29
Was ook niet echt veel keuze tijdens corona. Of heeft de VA net als de judobond en andere topsportbonden mogelijkheden geboden alsnog te trainen en wedstrijden te doen? Heb ik even gemist.

onne1983
30-08-2021, 15:35
Het is al lang en breed heel duidelijk dat deelname aan een ongesanctioneerd event in binnen of buitenland deze consequenties hebben. dus tja,

RedDawn
30-08-2021, 20:32
Precies. Wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten. Ze kunnen altijd nog in het park vechten:

https://m.youtube.com/watch?v=T8BAn0obuAM