PDA

View Full Version : Sterkste man van Nederland daagt bij Beau Rico Verhoeven uit: ‘Ik sla hem neer’



Eindbaas
01-02-2022, 14:28
Sterkste man van Nederland daagt bij Beau Rico Verhoeven uit: ‘Ik sla hem neer'

De sterkste man van Nederland, Kelvin de Ruiter, wil samen met kickbokskampioen Rico Verhoeven de ring in. Dat zei de krachtpatser van 165 kilo gisteravond toen hij te gast was bij talkshow Beau. De sterkste man van Nederland denkt dat hij een goede kans maakt tegen Verhoeven. „Ik kan heel hard slaan.”
https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/02/sterkste-man-rico-verhoeven-sla-hem-neer/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1643713075

Richelieu
02-02-2022, 13:36
De Nederlandse Bob Sapp? Paar trappen op het bovenbeen en een ronde achteruit vechten en de lucht is op bij Kelvin.

YoMarK
02-02-2022, 17:41
Met als verschil dat Bob Sapp ook nog daadwerkelijk wat getraind had en ook nog de wil had om te winnen in zijn beginjaren(daarna is dat wel ietsjes veranderd).

R.D.N
02-02-2022, 17:49
Blaaskaak kan nog geen 30 sec vechten joh,Rico danst om hem heen en trapt hem helemaal aan gort

Eindbaas
02-02-2022, 19:03
De Nederlandse Bob Sapp? Paar trappen op het bovenbeen en een ronde achteruit vechten en de lucht is op bij Kelvin.
Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..

Tony Galento
02-02-2022, 20:18
Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..

Bob woog in die tijd 160 plus en was nog redelijk droog ook, kan je je redelijk in verslikken. ;)

Proximo
02-02-2022, 22:53
Bob woog in die tijd 160 plus en was nog redelijk droog ook, kan je je redelijk in verslikken. ;)

En je dacht dat zo'n trainingsmonster als waar we het nu over hebben dat niet voor mekaar kan krijgen?

Bromios
03-02-2022, 11:16
Wat is dat toch met vechtsport dat mensen met de wereldkampioen willen knokken. Alles voor de aandacht.

Dames volleybal team daagt PSG uit. Wij verslaan Messi gemakkelijk. Slaat toch ook nergens op ?

LightHeavyWeight
03-02-2022, 13:07
Ik hou helemaal niet van dit soort aandachttrekkerij. Maar in dit geval hoop ik dat het echt plaats gaat vinden. Puur als straf voor de hoogmoed en aandachttrekkerij.

Briant
04-02-2022, 07:45
Ik heb laatst ook rico uitgedaagd, was de verjaardag van een vriend en had een bakkie te veel op. Kom ik nu ook in het nieuws?

largo0
04-02-2022, 09:18
Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..

Bob Sapp trainde in die tijd serieus en hier al benoemt werd dat hij toen de wil had om te winnen.

Laat deze man maar even paar n partijen draaien.

Tony Galento
04-02-2022, 11:07
En je dacht dat zo'n trainingsmonster als waar we het nu over hebben dat niet voor mekaar kan krijgen?

Wie denkt dat ik dat dacht? Eerst leren lezen en dan pas schrijven.

Tony Galento
04-02-2022, 11:08
Ik hou helemaal niet van dit soort aandachttrekkerij. Maar in dit geval hoop ik dat het echt plaats gaat vinden. Puur als straf voor de hoogmoed en aandachttrekkerij.


Rico kan er zelf ook wat van, wil graag gaan boksen tegen Tyson Fury.

Pernik
04-02-2022, 11:53
Dat dacht K1 legend Ernest Hoost ook bij Bob Sapp..

Wel met het verschil dat er niet helemaal volgens de regels werd gevochten, met één hand in de hoek vasthouden en de andere hand rammen.

Eindbaas
04-02-2022, 13:38
Wel met het verschil dat er niet helemaal volgens de regels werd gevochten, met één hand in de hoek vasthouden en de andere hand rammen.
Indd, beide partijen gingen niet volgens de regels.
Jammer dat de derde partij in de ArenA niet doorging. Bob Sapp had een financieel conflict met K1, op die avond wou Sapp last minute niet meer vechten tegen Hoost, om de K1 terug te pakken. Gelukkig was er Peter Aerts die commentator was en zo even kon bij springen als invaller tegen Hoost.

Tony Galento
04-02-2022, 15:12
Wel met het verschil dat er niet helemaal volgens de regels werd gevochten, met één hand in de hoek vasthouden en de andere hand rammen.

Mag dat niet?

LightHeavyWeight
04-02-2022, 21:13
Rico kan er zelf ook wat van, wil graag gaan boksen tegen Tyson Fury.

Rico is zeker ook niet vies van wat aandacht, maar ik vind het geen goede vergelijking. Rico is tenminste nog een vechtsporten. Die andere gast trekt vrachtwagens voort.

Anderson
04-02-2022, 23:19
Rico kan er zelf ook wat van, wil graag gaan boksen tegen Tyson Fury.

Dat wilt die voor het geld vechten tegen de heavyweight boksen verdient een stuk meer dan vechten tegen een kickbokser. Iedereen zou dat doen.

Eindbaas
04-02-2022, 23:25
Ook UFC zwaargewicht ster Ngannou wil tegen Tyson Furry voor het grote geld en ook de extra aandacht. Mon€y fights.


Ervaring en voorbereiding
De Noord-Hollandse krachtpatser, die tegenwoordig in Friesland woont, komt ook niet geheel onbeslagen ten ijs. Hij heeft een achtergrond in het kickboksen en zal – mocht het gevecht er komen – zich uitvoerig voorbereiden. “Tussen mijn 15e en mijn 19e heb ik aan kickboksen gedaan. Daarna ben ik gestopt omdat ik Sterkste Man ben gaan doen. Ik kan dus wel wat.” Behalve enige ervaring geeft De Ruiter aan dat hij wel tegen een stootje kan. Maar hoe zit het met die lowkicks van Rico? “Ik weet nog hartstikke goed hoe lowkicks voelen van vroeger. Die van Rico zullen ‘ietsje’ harder zijn. Daar zal ik mezelf dan ook goed op moeten voorbereiden.”
https://sportnieuws.nl/vechtsport/sterkste-man-ter-wereld-kelvin-de-ruiter-daagt-rico-verhoeven-uit-zet-je-geld-maar-op-mij-in/

Proximo
05-02-2022, 16:52
Wie denkt dat ik dat dacht? Eerst leren lezen en dan pas schrijven.

Wist niet dat je kwaad werd. Maar je had het vraagteken aan het einde van mijn post wel gezien(?)

Briant
05-02-2022, 17:49
Ook UFC zwaargewicht ster Ngannou wil tegen Tyson Furry voor het grote geld en ook de extra aandacht. Mon€y fights.


Ervaring en voorbereiding
De Noord-Hollandse krachtpatser, die tegenwoordig in Friesland woont, komt ook niet geheel onbeslagen ten ijs. Hij heeft een achtergrond in het kickboksen en zal – mocht het gevecht er komen – zich uitvoerig voorbereiden. “Tussen mijn 15e en mijn 19e heb ik aan kickboksen gedaan. Daarna ben ik gestopt omdat ik Sterkste Man ben gaan doen. Ik kan dus wel wat.” Behalve enige ervaring geeft De Ruiter aan dat hij wel tegen een stootje kan. Maar hoe zit het met die lowkicks van Rico? “Ik weet nog hartstikke goed hoe lowkicks voelen van vroeger. Die van Rico zullen ‘ietsje’ harder zijn. Daar zal ik mezelf dan ook goed op moeten voorbereiden.”
https://sportnieuws.nl/vechtsport/sterkste-man-ter-wereld-kelvin-de-ruiter-daagt-rico-verhoeven-uit-zet-je-geld-maar-op-mij-in/

Oh hij heeft gekickbokst van zijn 15e tot zijn 19e. Rico niet, die komt net kijken.

Tony Galento
05-02-2022, 23:58
Wist niet dat je kwaad werd. Maar je had het vraagteken aan het einde van mijn post wel gezien(?)

Het vraagteken neemt niet weg dat je vraag duidelijk een retorische was. Veel mensen gebruiken de retorische stijlvorm zonder dit zelf in de gaten te hebben.

Je opent trouwens met een aanname. Ook onbewust vermoed ik.

Tony Galento
06-02-2022, 00:00
Oh hij heeft gekickbokst van zijn 15e tot zijn 19e. Rico niet, die komt net kijken.

Rico heeft wel eens gebokst met Tyson Fury...

Er zijn in het verleden wel gekkere partijen in elkaar gedraaid en blijkbaar is Rico ook niet vies van een uitstapje. Van mij mogen ze elkaars hersens inslaan.

Briant
06-02-2022, 15:12
Rico heeft wel eens gebokst met Tyson Fury...

Er zijn in het verleden wel gekkere partijen in elkaar gedraaid en blijkbaar is Rico ook niet vies van een uitstapje. Van mij mogen ze elkaars hersens inslaan.

Ik reageerde op de uitspraken van “de sterkste man”. Ik word altijd een beetje moe en cynisch van die gasten die denken dat als je sterk bent je ook gelijk goed kan vechten. Zelfs met een beetje kickboks ervaring in je jeugd ga je geen wereldkampioen verslaan. Dat beeld blijft helaas wel aan de vechtsport kleven in Nederland.

Tony Galento
06-02-2022, 22:07
Ik reageerde op de uitspraken van “de sterkste man”. Ik word altijd een beetje moe en cynisch van die gasten die denken dat als je sterk bent je ook gelijk goed kan vechten. Zelfs met een beetje kickboks ervaring in je jeugd ga je geen wereldkampioen verslaan. Dat beeld blijft helaas wel aan de vechtsport kleven in Nederland.

Ik denk niet dat hij dat denkt, hij wil gewoon een paar centen verdienen.