PDA

View Full Version : GLORY Heavyweight Tournament 2023



Eindbaas
16-02-2023, 17:20
https://www.facebook.com/267448130003228/posts/pfbid02Pea5CBut42uBqvwhhgrVfuYiiFT88XsnkrTyEqMyNNC SvhgXtfATfNAGRgHLZLEil/?app=fbl

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/glory-kondigt-8-man-zwaargewicht-grand-prix-toernooi-aan-eindelijk

carlo1
17-02-2023, 07:33
Eindelijk.

carlo1
17-02-2023, 07:34
Eindelijk. Daarnaast ook een interim titelgevecht in juni

mrtweakbox
17-02-2023, 08:06
Goede ontwikkelingen! Is er nog wel een detail natuurlijk..... Er zijn praktisch geen vechters meer in de gewichtsklasse over volgens mij: iemand een idee wie daar op het toernooi op zou moeten komen draven? Uku of hoe die gast van afgelopen weekend ook heette is er nog niet klaar voor....

Eindbaas
17-02-2023, 10:15
Goede ontwikkelingen! Is er nog wel een detail natuurlijk..... Er zijn praktisch geen vechters meer in de gewichtsklasse over volgens mij: iemand een idee wie daar op het toernooi op zou moeten komen draven? Uku of hoe die gast van afgelopen weekend ook heette is er nog niet klaar voor....
Een goede kwaliteit injectie is om Roman Kryklia, Rade Opiac en Iraj Azizpour weg te halen bij One.
Dat zal niet snel gebeuren omdat bijv Kryklia een contract heeft bij One. Dit vertelde Robbie Timmers met veel pijn en moeite aan Dennis en Gilbert op VechtersBazen. Robbie gaf zo als gewoonlijk nauwelijks antwoorden waar je als fan wat aan hebt. Deze man is lastig te interviewen.

Ik weet niet wanneer die schorsing is ingegaan voor Jbs? Is het gelijk tijdens het event gebeurt waar hij betrapt is dan zou via wildcard nog in december kunnen meedoen. Dan heb Arek Wrozek die ze kunnen terug halen, leuk voor de Poolse kijkers.
Hari staat er voor open om weer te verliezen. Zal ook weer mensen aan trekken.
Wat ik op social media las is het prijzengeld 500.000 euro voor de winnaar.

Eindbaas
17-02-2023, 10:17
Eindelijk. Daarnaast ook een interim titelgevecht in juni
Klopt. Beter voor Plazi. 4 man hw toernooi winnaar op G85 in juni tegen Plazibat.
Herstel van Rico zal wel langer duren.

Capo dei capii
17-02-2023, 12:03
Een paar jaar te laat en hopelijk niet te laat en brengt dit toernooi weer wat leven in het kickboksen.

arjenvos
17-02-2023, 21:43
December:
Rico Verhoeven
Antonio Plazibat
Levi Rigters
Alistair Overeem

16 voor 4 piramides:

Jahfarr Wilnis
Fabio Kwasi
Martin Terpstra
Roel Mannaart

Marokko:
Badr Hari
Nidal Bchiri

Roemenië:
Benny Adegbuyi
Raul Cătinaș
Bogdan Stoica
Sebastian Cozmâncă
Ștefan Lătescu
Ionuț Iancu
Cristian Ristea

Turkije:
Gökhan Saki

Afrika:
Nordine Mahieddine
Tariq Osaro

Eindbaas
18-02-2023, 11:40
December:
Rico Verhoeven
Antonio Plazibat
Levi Rigters
Alistair Overeem

16 voor 4 piramides:

Jahfarr Wilnis
Fabio Kwasi
Martin Terpstra
Roel Mannaart

Marokko:
Badr Hari
Nidal Bchiri

Roemenië:
Benny Adegbuyi
Raul Cătinaș
Bogdan Stoica
Sebastian Cozmâncă
Ștefan Lătescu
Ionuț Iancu
Cristian Ristea

Turkije:
Gökhan Saki

Afrika:
Nordine Mahieddine
Tariq Osaro
Hoop Roemenen zeg :D

Mahieddine vecht voor Frankrijk soms Algerije.

Osaro vecht nu voor Nigeria.

Rico had een interview gegeven voor het NOS:

Nieuws
Sport

NOS Sport

Gisteren, 14:17
Verhoeven vindt interim-titel 'slimme zet', maar: 'Ik blijf dé wereldkampioen'
Het is in andere sporten nauwelijks voor te stellen, maar Glory heeft straks tegelijkertijd twee wereldkampioenen. De Kroaat Antonio Plazibat mag in juni tegen een nog te bepalen tegenstander kickboksen om de interim-titel. Tegelijkertijd behoudt de geblesseerde Rico Verhoeven zijn kampioensriem.

Verhoeven zelf ziet het iets anders. "Je bent pas de echte wereldkampioen als je de oude wereldkampioen verslagen hebt. En iedereen weet dat ik dé wereldkampioen ben."


2:03Verhoeven: 'Je bent pas kampioen als je de wereldkampioen verslagen hebt'
Door zijn zware knieblessure kan Verhoeven nog zeker een half jaar niet in actie komen. Vanaf juni zal hij zijn titel moeten delen. "Maar uiteindelijk deel ik mijn titel niet. De interim-titel is een tussenstap, een zilveren titel", vindt Verhoeven.

Toch heeft hij er alle begrip voor dat de interim-titel wordt geïntroduceerd. "Vanuit Glory is het een hele slimme zet. Ik begreep dat Plazibat graag wilde vechten om zijn wedstrijdritme vast te houden. Nu kan hij er wat extra glans aan geven met de interim-wereldtitel."

Geen onwil maar overmacht
Glory-topman Robbie Timmers legt uit waarom Verhoeven zijn titel mag behouden: "Strippen van een titel doen we eigenlijk alleen als er geen indicatie is van het moment waarop een kampioen weer in actie kan komen om zijn titel te verdedigen. Dat is nu niet het geval. Het herstel van Rico loopt zoals gehoopt en alles wijst erop dat hij in het najaar weer fit is."

Je gaat toch twijfelen. Hebben al die jaren in het kickboksen hun tol geëist? Word ik oud?

Rico Verhoeven over zijn zware blessure
"Ondertussen moeten wij door met onze zwaargewichtdivisie, we kunnen niet blijven wachten tot Rico weer fit is. Daarom deze oplossing met de interim-titel. Maar Rico verdient het ook om kampioen te blijven. Het is overmacht en geen onwil dat hij zijn titel nu niet kan verdedigen."

Het is nog onduidelijk wat de consequenties zijn als Verhoeven onverhoopt niet tijdig herstelt om dit jaar nog zijn titel te verdedigen. "Dan moeten we opnieuw gaan kijken wat we met deze titel doen", zegt Timmers. "Het is mogelijk dat hij dan wel zijn titel verliest, maar voorlopig gaan we ervan uit dat hij dit jaar nog in de ring staat."


2:00Verhoeven twijfelt door blessure: 'Gaat kickboksen zijn tol eisen? Word ik oud?'
Verhoeven verwacht zelf in oktober of november weer fit te zijn, nadat hij vorige maand tijdens een training een ernstige knieblessure had opgelopen. Eenmaal hersteld zal hij het tegen de interim-kampioen opnemen met de onbetwiste wereldtitel als inzet.

Eerste dag zonder krukken
"Dit is mijn eerste dag dat ik zonder krukken loop. En ik heb vanochtend op de loopband voor het eerst achteruit mogen lopen, stapje voor stapje", vertelt Verhoeven. "Ik ben zo blij als een kind met mijn herstel."

De 33-jarige Brabander heeft zijn sport door de jaren heen zeer serieus beoefend en goed voor zijn lichaam gezorgd. Nooit was hij zwaar geblesseerd, tot nu. "En dat vind ik best lastig", vertelt hij.

"Je gaat toch twijfelen. Hebben al die jaren in het kickboksen hun tol geëist? Word ik oud? Dat soort gedachten schieten door je hoofd. Maar als ik zie hoe het herstel nu verloopt, ben ik weer heel blij."

Twee wereldtitels, hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Op 23 oktober 2021 kwam Verhoeven voor het laatst in actie bij Glory. Daarna hield een oogblessure hem aan de kant en gaf hij prioriteit aan zijn acteercarrière.

Bij vechtsportorganisaties is het gebruikelijk dat de kampioen in een gewichtsklasse minimaal eens per jaar zijn titel verdedigt. Zo niet, dan kan hij zijn kampioensriem verliezen. Eind vorig jaar maakte Glory bekend voor Verhoeven een uitzondering te maken, ook vanwege zijn grote verdiensten voor de bond. In de kleine tien jaar dat Verhoeven kampioen is, heeft hij alle tegenstanders al verslagen.

Daarom vond Glory het gerechtvaardigd om Verhoeven eenmalig een jaar lang niet voor de titel te laten vechten. Daarbij werd wel gemeld dat de Brabander in het voorjaar van 2023 zijn titel zou gaan verdedigen. Maar een dag voor de aankondiging van een gevecht tussen Verhoeven en Plazibat, liep Verhoeven een zware knieblessure op. Reden voor Glory om Plazibat nu in juni voor de interim-titel te laten vechten.

Verhoeven plant zijn rentree dus in een titelgevecht, eind dit jaar. Glory kondigde vandaag aan dat het kort daarna een achtmanstoernooi organiseert. Op één avond in december zullen acht zwaargewichten strijden om de Glory Grand Prix en 500.000 dollar (470.000 euro) aan prijzengeld.

Deelname aan toernooi onwaarschijnlijk
Verhoeven is erg enthousiast over het toernooi, waarmee Glory oude tijden doet herleven. In de jaren 90 en 00 organiseerde K-1 jaarlijks in december een populair toernooi voor zwaargewichten. "Te gek dat Glory dit gaat doen, dit is zo tof voor het publiek. Het zwaargewicht is de koningsdivisie, iedereen wil dit zien. Dat wordt echt knallen."

Toch ligt deelname van Verhoeven zelf niet voor de hand. "Het is niet per definitie zo dat de beste altijd zo'n toernooi wint. Je kan in de eerste wedstrijd geblesseerd raken, waardoor je met een blessure verder moet vechten", zegt hij.

"Het is heel zwaar, daarom verwacht ik dat de winnaar van het toernooi het daarna tegen de wereldkampioen mag opnemen." Hij zegt het niet, maar denkt het wel: die wereldkampioen heet dan nog steeds Verhoeven.

https://nos.nl/artikel/2464171-verhoeven-vindt-interim-titel-slimme-zet-maar-ik-blijf-de-wereldkampioen

arjenvos
19-02-2023, 22:40
Gökhan Saki de Turks-Nederlandse vechtlegende is uitgedaagd tot een gevecht door de Roemeen Sebastian Cozmâncă (https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/vechtlegende-gokhan-saki-uitgedaagd-door-gevaarlijke-roemeen-ik-wil-dit-gevecht)

mrtweakbox
20-02-2023, 10:53
Het is super mooi dat er in Roemenië zo ongeveer als enige land naast Nederland zo'n actieve kickboxing scene is en tegelijkertijd merk je wel dat er nog wel echt een niveau verschil is op dit moment - maar als Nederland maar lang genoeg blijft stil staan trekt dat vanzelf weg. Hoe dan ook, deze onbekende gast hoef ik op dit moment niet tegen Saki te zien nog.

Op de Glory site staan bij de heavyweights nog best wel wat onbekende Fransen zonder een enkele partij bij Glory: zou daar nog een kanshebber bij zitten of zegt niemand dat wat?

Eindbaas
20-02-2023, 11:50
Het is super mooi dat er in Roemenië zo ongeveer als enige land naast Nederland zo'n actieve kickboxing scene is en tegelijkertijd merk je wel dat er nog wel echt een niveau verschil is op dit moment - maar als Nederland maar lang genoeg blijft stil staan trekt dat vanzelf weg. Hoe dan ook, deze onbekende gast hoef ik op dit moment niet tegen Saki te zien nog.

Op de Glory site staan bij de heavyweights nog best wel wat onbekende Fransen zonder een enkele partij bij Glory: zou daar nog een kanshebber bij zitten of zegt niemand dat wat?
Welke Franse zwaargewichten?
Als het goed is vecht Laïdouni (Frankrijk) tegen Blawdziewicz (Polen) van ARJ gym op Glory 84, die zijn van gelijkwaardig niveau.

Blijf erbij een goede kwaliteit zwaargewichten erbij voor deze Grand Prix is van ONE proberen hun HW sterren weg te halen.
Glory zal gewoon een betere contracten moeten aanbieden. Ome Pierre zal zijn portemonnee opentrekken voor de huidige top generatie ongeacht waar ze zitten en niet meer voor de oude K1 veteranen gaan die al lang niet meer in hun prime jaren zitten.

Maslobojev, Plazibat en Khbabez zijn ook van One naar Glory gegaan. Het kan wel.

arjenvos
20-02-2023, 11:55
Hoe dan ook, deze onbekende gast hoef ik op dit moment niet tegen Saki te zien nog. Je hebt gelijk, al was Cozmanca jarenlang de beste kickbokser buiten Glory/One Championship in de -95 kilogram. Hij stond in de top 10, Saki was daar in 2012. Herinner je je Sadikovic nog in ONE? Beter dan McSweeney, maar persoonlijk denk ik niet dat Saki Overeem zal ontmoeten. https://www.youtube.com/watch?v=KsxLO6auFHg

Eindbaas
21-02-2023, 16:15
Glory in gesprek met vechters buiten hun organisatie?
https://www.vechtsportinfo.nl/columns/glory-zou-deze-kickboksers-op-contract-moeten-zetten

mrtweakbox
22-02-2023, 11:20
Sjezus, weer echt een vechtsportinfo artikel: geen lijn, geen bronnen en geen conclusie. Alleen "ja Glory zou ook eens andere vechters kunnen contacteren".


Ongeveer 5% van de vechtsportinfo is de moeite waard maar dan moet je dus wel bereid zijn om door 95% berichten over dwergvechten, ringgirl sloeries, mattende bezoekers van pretparken en artikelen over social media posts van vechters inclusief fan reacties en de afsluiter "de toekomst zal het uitwijzen" heen wormen....

Eindbaas
23-02-2023, 09:00
Sjezus, weer echt een vechtsportinfo artikel: geen lijn, geen bronnen en geen conclusie. Alleen "ja Glory zou ook eens andere vechters kunnen contacteren".


Ongeveer 5% van de vechtsportinfo is de moeite waard maar dan moet je dus wel bereid zijn om door 95% berichten over dwergvechten, ringgirl sloeries, mattende bezoekers van pretparken en artikelen over social media posts van vechters inclusief fan reacties en de afsluiter "de toekomst zal het uitwijzen" heen wormen....

Hahaha indd.
Vroeger had je goede nieuws artikelen van MixFight.nl zelf zonder die onzin. Mmadna was ook tijd goed bezig met berichten over de vechtsport, daar hoor je ook niks meer van.
Aan de andere kant ben ik blij dat het AD en De Telegraaf zelf nu meer over vechtsport nieuws artikelen publiceren. Van betere kwaliteit ook. Ze hebben ook goede podcast: In de Ring (Ad) en De Rechtse Directe (Telegraaf).

mrtweakbox
24-02-2023, 08:20
Zeker waar, super positief dat er uit die hoek aandacht voor is: rechtse directe luister ik al en ik ga in de ring ook eens proberen

arjenvos
18-03-2023, 04:47
Badr Hari heeft zin in Glory 8 man toernooi! 'Super gemotiveerd' (https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/badr-hari-heeft-zin-in-glory-8-man-toernooi-super-gemotiveerd)

BB
21-03-2023, 07:56
Badr Hari heeft zin in Glory 8 man toernooi! 'Super gemotiveerd' (https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/badr-hari-heeft-zin-in-glory-8-man-toernooi-super-gemotiveerd)Wat wil Badr nou? hij kan niet eens 1 partij uitvechten over het algemeen. Laat staan 3 partijen op een avond. Succes!

Kippeborst
21-03-2023, 10:16
Toch zou ik mooi vinden als Badr meedoet. Kan het in mijn ogen toch nog iedereen lastig maken. Bij een vroege uitschakeling is het echt over en uit voor hem. Ook zou het mooi zijn als onze kampioen mee zou doen. Oh nee wacht! Die vindt het concept leuk voor de fans, maar het is niet zo, volgens meneer, dat de beste vechter wint op zo'n toernooi. Klap in het gezicht van onze oude meervoudige k-1 kampioenen! Die vochten op een avond vaker dan meneer in 1.5 jaar.

Eindbaas
02-05-2023, 17:36
2 Zwaargewichten zijn er gekwalificeerd voor Grand Prix in december :
Antonio Plazibat en Tariq Osaro.


Topkickbokser Roman Kryklia zou perfect passen bij Glory Kickboxing! 'Hier is waarom'
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/topkickbokser-roman-kryklia-zou-perfect-passen-bij-glory-kickboxing-hier-is-waarom

Zou een stunt zijn!

Eindbaas
30-05-2023, 17:47
Op dit moment zijn Tariq Osaro en Soufian Laïdouni officieel door voor het 8 man HW toernooi in december.

Nog 6 plaatsen over.

Eindbaas
01-06-2023, 09:46
Beide kickboksers zullen in oktober niet langer geschorst zijn wegens doping, waardoor er een mogelijkheid is om de kwalificatie te laten plaatsvinden in oktober of november, zo meld SportsZone op twitter.

"Het is lastig om een tegenstander te vinden voor de twee vechters, maar Glory hoopt beiden ervan te overtuigen om één van de aangeboden gevechten te accepteren", aldus SportsZone.

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/topkickboksers-overeem-en-ben-saddik-in-actie-tijdens-glory-grand-prix

Deze twee moeten er sowieso erbij zijn.

Dan hebben we nog in september G88 de winnaar van Hari vs McSweeney die doorgaat.

Tony Galento
01-06-2023, 13:22
Beide kickboksers zullen in oktober niet langer geschorst zijn wegens doping, waardoor er een mogelijkheid is om de kwalificatie te laten plaatsvinden in oktober of november, zo meld SportsZone op twitter.

"Het is lastig om een tegenstander te vinden voor de twee vechters, maar Glory hoopt beiden ervan te overtuigen om één van de aangeboden gevechten te accepteren", aldus SportsZone.

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/topkickboksers-overeem-en-ben-saddik-in-actie-tijdens-glory-grand-prix

Deze twee moeten er sowieso erbij zijn.

Dan hebben we nog in september G88 de winnaar van Hari vs McSweeney die doorgaat.

Hebben ze straks Mc Sweeney in de Finale line up staan. :D

Eindbaas
20-06-2023, 18:28
Ismael Lazaar, D'Angelo Marschall en Roel Mannaart.

Wat is er gebeurd met deze Glory zwaargewichten?
Deden het niet slecht.
Met het 8 man Heavyweight toernooi in december en om te kunnen kwalificeren, zou ik ze graag in actie willen zien.
Zonde van hun talent.
Lazaar's zware doping straf is nu al lang voorbij. Marshall verdween van de radar toen hij op punten had verloren van prime Adegbuyi terwijl hij het niet slecht deed, partij er voor gewonnen tegen prime Jafharr Wilnis.
Roel Mannaart onze K1 champ die goede HW wins had in Glory totdat hij naar LHW ging en zijn kaakbraak tegen Maslobojev.

Weten jullie waarom ze niet meer vechten?

arjenvos
20-06-2023, 22:28
Ik hoorde dat Roel gestopt is met kickboksen. Ik denk dat hij nu een zakenman is. Maar laten we niet vergeten dat Hasan Toy op een gegeven moment ook terugkeerde naar het kickboksen.

Eindbaas
22-06-2023, 17:32
Ik hoorde dat Roel gestopt is met kickboksen. Ik denk dat hij nu een zakenman is. Maar laten we niet vergeten dat Hasan Toy op een gegeven moment ook terugkeerde naar het kickboksen.
Oké, D'Angelo Marschall?

arjenvos
22-06-2023, 18:04
Niemand weet het.

Eindbaas
03-07-2023, 09:17
Vecht Rico Verhoeven dit jaar nog wel? Twijfels na update.

Ga je ook weer eens de ring in?", vroeg een volger onder de post. Verhoeven reageerde door te zeggen; "Laatste deel van dit jaar als mijn herstel voorspoedig gaat", schreef Verhoeven. Recentelijk verklaarde Verhoeven bij het praatprogramma Jinek dat zijn herstel op 75% is. Dit zorgde al voor twijfels bij bezorgde fans.
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/vecht-rico-verhoeven-dit-jaar-nog-wel-twijfels-na-update

Ik zie het nog gebeuren dat hij pas begin 2024 zijn titel verdedigt, dan volledig hersteld tegen de kampioen van het 8 man toernooi van 2023.

Wat denken jullie?

Eindbaas
03-07-2023, 09:23
Er is nog de interim-champ Tariq Osaro, was ik even vergeten.

mrtweakbox
03-07-2023, 13:36
Zelf denk ik dat Rico echt geen risico gaat nemen en dus dat we hem dan volgend jaar zien. Het zou me niet verbazen als het ook heerlijk zijn afscheid van de sport is.

Eindbaas
04-07-2023, 10:01
Zelf denk ik dat Rico echt geen risico gaat nemen en dus dat we hem dan volgend jaar zien. Het zou me niet verbazen als het ook heerlijk zijn afscheid van de sport is.
Dat denk ik ook.


Jamal is weer online. Hij hoort bij het 8 man toernooi. GLORY eigen heavyweight ster kweek net als Rico.

Keert Jamal Ben Saddik terug naar de Glory ring? 'De bal ligt bij jou'
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/keert-jamal-ben-saddik-terug-naar-de-glory-ring-de-bal-ligt-bij-jou?fbclid=IwAR1EoOv73IJbO6xl38LHjkQ9d74-kRLKOie56oJVdw5UDP4iM4hG3pUm-nA

Legend Alistair Overeem zou ik ook wel willen zien in het 8 man toernooi. Hij schijnt wel flink afgevallen te zijn. Kan zo tegen Donovan Wisse vechten.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/hoe-werd-alistair-overeem-plotseling-zo-mager-nieuwe-fotos-leiden-tot-speculaties

Beide zouden in december mee kunnen doen, een losse kwalificatie wedstrijd of via een wildcard.

mrtweakbox
04-07-2023, 11:34
Jamal zou ik wel willen zien maar alles boven de 35 hoef ik niet te zien tenzij ze een qualifier tournament winnen

Eindbaas
04-07-2023, 17:02
Alistair Overeem stopt met vechten en kondigt zijn pensioen aan.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/alistair-overeem-stopt-met-vechten-en-kondigt-zijn-pensioen-aan?fbclid=IwAR1qtxc6GlJTxxaKV1zOrgHDGm167pUPZnOug DqlkQerNW7WZmVgcg6NTeo

Eindbaas
31-07-2023, 18:56
Jamal Ben Saddik lijkt klaar voor terugkeer naar de Glory-ring! 'Het is tijd'
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/jamal-ben-saddik-lijkt-klaar-voor-terugkeer-naar-de-glory-ring-het-is-tijd

Eindbaas
01-08-2023, 13:58
Veteraan in de kb sport Tomas Hron van Colosseum gym tegen Mohamed Ben Salem uit Frankrijk voor de vacant WAKO Heavyweight titel
https://youtu.be/Si1gjaklEhM?si=Utp84HD-XRSO1Lrq

Misschien voor Glory?

Weinig Colosseum gym vechters actief binnen Glory sinds Robbie Timmers nu de hoofd machtmaker is. Veel goede prof vechters zijn daar uit het niks weggegaan uit die gym, valt mij op.

Ajay Somai
21-08-2023, 14:22
Tot nu toe in het toernooi :

Tarik Osaro
Bahram Rahzabadej
Soufian Ladouini
Badr Hari/Sweeny
Rigters/

Ik hoop dat Saddik en Plazibat er nog aan toegevoegd worden. Wie wordt de derde? Verhoeven zal niet mee willen doen. Een Tavares/Wilnis/Bennie vind ik tekort komen. Misschien een heavyweight van een andere organisatie? Of toch een Saki? Puur voor de hype, want die zal ook niks meer kunnen betekenen.

Eindbaas
21-08-2023, 17:56
Tot nu toe in het toernooi :

Tarik Osaro
Bahram Rahzabadej
Soufian Ladouini
Badr Hari/Sweeny
Rigters/

Ik hoop dat Saddik en Plazibat er nog aan toegevoegd worden. Wie wordt de derde? Verhoeven zal niet mee willen doen. Een Tavares/Wilnis/Bennie vind ik tekort komen. Misschien een heavyweight van een andere organisatie? Of toch een Saki? Puur voor de hype, want die zal ook niks meer kunnen betekenen.

Roman Kryklia zou ik echt wel willen zien. Bij VechtersBazen gaaf Robbie aan dat het niet kon ivm ONE contract, misschien is de situatie nu wel veranderd?

Ik denk dat ze dan toch Ben Saddik, Plazibat en de derde wildcard aan Adegbuyi gaan geven.

Down under
25-08-2023, 18:51
Roman Kryklia zou idd een hele mooie toevoeging zijn! Het liefst nog meer jongens van ONE, maar dat zo snel niet gebeuren. Waar is Saki eigenlijk? Het is best stil rondom deze legend. Hoe Glory dit toernooi verder invult is mij nog een raadsel. Het zou me niets verbazen als er nog wat verrassingen uit de hoge hoed worden getoverd (ivm blessures/ last minute afmeldingen etc)

Eindbaas
26-08-2023, 11:53
Roman Kryklia zou idd een hele mooie toevoeging zijn! Het liefst nog meer jongens van ONE, maar dat zo snel niet gebeuren. Waar is Saki eigenlijk? Het is best stil rondom deze legend. Hoe Glory dit toernooi verder invult is mij nog een raadsel. Het zou me niets verbazen als er nog wat verrassingen uit de hoge hoed worden getoverd (ivm blessures/ last minute afmeldingen etc)

Saki is pas vader geworden. Zonde om te zien dat de absolute top kickboksers als Saki en Spong hun prime kb jaren hebben weg gegooid om een mma of boks avontuur aan te gaan waar ze beide zijn mislukt.

Wie weet zien we nog een topper vanuit ONE (misschien met goedkeuring van beide organisaties) toch nog meedoen met dit HW toernooi.
3 wildcards: Kryklia, Opacic en Azizpour dat kan ook. Gun Jamal en Antonio wel een wildcard.