PDA

View Full Version : Ufc kijken



carlo1
26-09-2023, 22:22
Tot heden keek ik altijd de partijen op zondag via mmashare. Deze site ligt stil. Iemand enig idee via welke site ik de partijen nog meer kan zien? Mmacore ken ik ook, maar die werkt een stuk minder goed. Ik wil best fightpass aanschaffen, maar heb hier geen ervaring mee. Lees dat je alleen de prelims kan zien. Weet iemand of dat klopt?

new_world_order
27-09-2023, 08:56
Tot heden keek ik altijd de partijen op zondag via mmashare. Deze site ligt stil. Iemand enig idee via welke site ik de partijen nog meer kan zien? Mmacore ken ik ook, maar die werkt een stuk minder goed. Ik wil best fightpass aanschaffen, maar heb hier geen ervaring mee. Lees dat je alleen de prelims kan zien. Weet iemand of dat klopt?Discovery+

carlo1
27-09-2023, 23:23
Ok. En daar kan ik ook de hoofdpartijen live bekijken of de volgende dag terug zien?

new_world_order
28-09-2023, 09:20
Ok. En daar kan ik ook de hoofdpartijen live bekijken of de volgende dag terug zien?

Beide

carlo1
29-09-2023, 07:45
Top. Dankjewel

carlo1
16-10-2023, 09:02
Werkt inderdaad prima. Mis wel een beetje het Amerikaanse commentaar, maar Marloes maakt een hoop goed. Sander Schrik vind ik lastig om naar te luisteren. Zeker als hij over technieken enz gaat praten. Komt wat knullig over, maar misschien heb ik het mis en heeft hij er echt verstand van.

new_world_order
16-10-2023, 11:09
Werkt inderdaad prima. Mis wel een beetje het Amerikaanse commentaar, maar Marloes maakt een hoop goed. Sander Schrik vind ik lastig om naar te luisteren. Zeker als hij over technieken enz gaat praten. Komt wat knullig over, maar misschien heb ik het mis en heeft hij er echt verstand van.

Je hebt 2 keuzes, je kunt ook voor het normale commentaar kiezen. Dat doe ik altijd, ik kan beide niet aanhoren namelijk. Soms kies je Engels en krijg je alsnog die studio shots en NL commentaar, bloed irritant.

carlo1
16-10-2023, 15:51
Ok. Ik ga ff kijken hoe ik dat doe. Bedankt