PDA

View Full Version : GLORY Heavyweight Grand Prix 2024



Eindbaas
07-10-2023, 23:09
Vechtsport info
Nieuws

Ander nieuws

Columns

Podcast

Wedden op vechtsport

Over ons
Glory verplaatst zwaargewicht Grand Prix naar 2024: 'Verhoeven en Plazibat als deelnemer'Kickboks & Muay Thai Nieuws

Glory verplaatst zwaargewicht Grand Prix naar 2024: 'Verhoeven en Plazibat als deelnemer'

Glory Kickboxing maakt bekend vandaag dat de zwaargewicht Grand Prix naar 2024 wordt verplaatst dit om meer vechters in het toernooi mee te laten doen.


Vandaag verloor Badr Hari van Uku Jurjendal en verloor zijn kans op deelname aan de Glory zwaargewicht Grand Prix. De organisatie die het toernooi nu verplaatst wil nu geblesseerde vechters zoals Antonio Plazibat toch laten deelnemen.

Het nieuws komt wel als een verrassing want eerst was aangekondigd dat de zwaargewicht Grand Prix in december dit jaar zou plaatsvinden, daar komt nu Glory 90 op 16 december voor in de plaats. Levi Rigters kwalificeerde zichzelf op gemakkelijke wijze vandaag na last minute en onvoorbereide vervanger Ion Taburceanu te verslaan, die de geblesseerde Martin Terpstra verving.

Grote namen in zwaargewicht Grand Prix 2024
Door het opschuiven van de zwaargewicht Grand Prix naar 2024 is de kans groot dat er nog een aantal zwaargewichten worden toegevoegd. Zo zou Remy Bonjasky graag Rico Verhoeven zien vechten, die zich dan helemaal onsterfelijk kan maken. Ook zou Jamal Ben Saddik mee moeten doen die al eens toernooi kampioen werd.

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/glory-verplaatst-zwaargewicht-grand-prix-naar-2024-verhoeven-en-plazibat-als-deelnemer?fbclid=IwAR1ApbeY7y5bP_dlsmJmloTmeot3FT2 0THmJ3nEN7xFTN4LS6zueQAxJ6fM

Zwaargewichten die terecht door zijn:
1. Sofian Laïdouni, 2. Tariq Osaro, 3. Bahram Rajabzadeh, 4. Uku Jürjendal, 5. Levi Rigters

Eindbaas
23-12-2023, 11:37
GP wordt in maart gehouden.
Antonio Plazibat krijgt een wildcard om aan het toernooi deel te nemen.

Eindbaas
23-12-2023, 18:59
Ook Glory HW champ Rico Verhoeven krijgt een wildcard en gaat mee doen. Respect!

Eindbaas
23-12-2023, 19:09
https://youtube.com/shorts/IY2vBUAFfIk?si=V9g5m4bfIFuftYpj

mrtweakbox
23-12-2023, 19:10
En Rico doet ook mee: ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen - hij gaat niet wegkomen met de prestatie van zijn laatste pot deze keer

carlo1
23-12-2023, 19:17
Of juist wel. Geen schade en iedereen gewoon wegtikken. Geen reet aan, maar je wint wel je potten.

mrtweakbox
24-12-2023, 11:39
Het zou kunnen maar volgens mij hebben alle 7 de potentiële tegenstanders wel gezien dat je het daarmee niet gaat winnen. Het toernooi gaat echt interessant worden, ik heb er zin in!

carlo1
24-12-2023, 14:26
Ik ook. Hoop ook live aanwezig te zijn. Best vaak toernooien gezien en je krijgt toch een favoriet naarmate het toernooi verloopt. Had lang geleden nog nooit van Warren Stevelmans gehoord, maar toen hij zijn eerste K1 max partij van het toernooi in, volgens mij Utrecht, won, was hij direct de favoriet. Won het toernooi ook. Topavond gehad toen

mrtweakbox
24-12-2023, 14:36
Zelf vind ik de locatie niet helemaal top dus ik moet nog even kijken. Tegelijkertijd is het wel echt een mooie set met namen geworden hoor dus eigenlijk wil ik hier ook wel zelf bij zijn.

Toernooien zijn inderdaad een klasse apart, ben zelf alleen bij dat toernooi in 2018 geweest maar ik had het bijvoorbeeld ook met die house of Glory vechters dat je een favoriet hebt (ik vond die Ismael de beste) en dan veel meer geïnvesteerd bent in zo'n pot

carlo1
24-12-2023, 18:30
Klopt. Is broertje van Aussie. Ben ook benieuwd wat Don Sno gaat doen. Had een mooi debut bij glory. Is dan eigenlijk beter af dan Anwar. Rustig bouwen is toch de sleutel.

Eindbaas
24-12-2023, 19:40
Wat is er eigenlijk met Jamal Ben Saddik en Glory gebeurt? Gaan verhalen rond dat hij weg is bij Glory.
Rico en Jamal heb ik altijd eigen kweek van Glory gevonden.

mrtweakbox
26-12-2023, 15:37
Ik ken alleen de losse flarden: hij werd geschorst met doping voor de 2e keer en Glory is een stuk strenger geworden dit jaar. Best kans dat ze er in die context niet meer uitgekomen zijn. Aan de ene kant jammer...

Eindbaas
26-12-2023, 21:30
Ik ken alleen de losse flarden: hij werd geschorst met doping voor de 2e keer en Glory is een stuk strenger geworden dit jaar. Best kans dat ze er in die context niet meer uitgekomen zijn. Aan de ene kant jammer...
De schorsing was al in november verlopen.
Ik denk dat het contract al verlopen is tussen beide partijen en dat ze niet verder willen gaan met Jamal ivm zijn prive randzaken die er momenteel lopen in België.
Aan de andere kant zou Big Mike hem naar K-1 of naar ONE kunnen brengen om nog inkomsten binnen te halen, wat hij zit momenteel in zijn prime jaren.
Zie het liefst Jamal in Glory nog vechten, ook Bonjasky vroeg nog om hem afgelopen Glory 90.

mrtweakbox
27-12-2023, 11:06
Tsja, het is een vermakelijke vechter maar ook niet meer dan dat. Zelf verwacht ik ook niet dat hij zich nog heel veel verder gaat ontwikkelen dus persoonlijk mis ik hem niet direct in het toernooi.

Eindbaas
29-12-2023, 14:38
Vechtsport info over de absentie van Jamal Ben Saddik bij Glory.
https://www.facebook.com/100040886213297/posts/pfbid02jYzP4fXKf2wd5u7X6QuGsHEpyUr7RGyjd7ffPvD11VE GEWUtGbRn7injLnyX8dXil/?app=fbl


Deze gaan er momenteel mee doen. Zie op Wikipedia dat Laïdouni nog een losse wedstrijd in januari buiten Glory heeft. Waarschijnlijk voor zijn wedstrijdritme.

1. Sofian Laïdouni, 2. Tariq Osaro, 3. Bahram Rajabzadeh, 4. Uku Jürjendal, 5. Levi Rigters 6. Nabil Khachab, 7. Antonio Plazibat, 8. Rico Verhoeven.

Dan heb je nog een reserve bout, Nordine Mahieddine vs Benjamin Adegbuyi zou ik wel zien of JBS (tenzij het echt afgelopen is, kans zit er in) vs Martin Terpstra.

Eindbaas
01-01-2024, 14:43
Op Instagram bevestigt Ben Saddik dat hij nog steeds onder contract staat bij Glory. "Op de vraag of ik nog steeds bij GLORY zit, daarop is het antwoord JA! Ik ben nog steeds onder contract bij GLORY", schrijft hij.

Teleurstelling over niet deelnemen aan Grand Prix toernooi
Ben Saddik spreekt ook zijn teleurstelling uit over het feit dat hij niet deelneemt aan het 8-mans toernooi. Hij benadrukt zijn eerdere succes in het winnen van een titel in 2018 en gelooft dat hij een waardevolle toevoeging had kunnen zijn voor het toernooi.

"Of het jammer is dat ik niet in het 8-mans toernooi zit: JA! Wetende dat ik de enige vechter ben die zo'n titel heeft gewonnen in 2018’. En ik ergens wel een bescheiden meerwaarde en toevoeging kon zijn voor het toernooi."

Ben Saddik's Visie op Spektakel en Toekomst
Verder spreekt Ben Saddik zijn overtuiging uit dat Glory ondanks zijn afwezigheid een mooie show zal neerzetten. Hij benadrukt dat fans komen voor spektakel, iets wat volgens hem niet altijd bereikt wordt door 'punten tikkerse en klokken tellers', een duidelijke sneer naar oud rivalen.

"Want uiteindelijk winnen of verliezen, de fans komen voor spektakel. En dat krijgen ze niet door punten tikkers en klokken tellers," voegt hij toe. Ben Saddik sluit af met een positieve noot en belooft in contact te blijven met zijn fans: "We keep in touch. The Goliath."
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/jamal-ben-saddik-geeft-update-over-glory-status-haalt-uit-naar-puntentikkers

Zaterdag 9 maart in de Gelredome, gaat een leuk toernooi worden. Hopelijk zien we verrassende knalpartijen.
https://www.facebook.com/100044541361794/posts/pfbid035EM5vvTTFBZK5eufZmZgTnUDXwSujDVRnEAPt41Q3Nt NPKnSN2UaqCQHpMRUj4GJl/?app=fbl

Eindbaas
16-01-2024, 15:16
Reserve partij
Mahieddine vs Adegbuyi
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/nordine-mahieddine-treft-benjamin-adegbuyi-op-9-maart-grand-prix-reservegevecht?fbclid=IwAR1Zg9NVkJ78E1pcD9lEzPqLej S8s97K9PyGH5h4FBNSEhalovXF7rJrDas

Eindbaas
16-01-2024, 15:18
Titelpartijen op deze vechtkaart.
Abena vs Khbabez
Beztati vs Kehl

mrtweakbox
16-01-2024, 16:37
Ik ben echt benieuwd naar de totale kaart - deelnemers moeten ook herstellen dus je hebt een flink programma nodig. In de kerstvakantie heb ik nog eens de laatste K1 gekeken uit 2010 en dat was echt iets van 4,5 uur. De organisatie daar gooide er ook zonder pardon een optreden van een meisjes band in, heerlijk ongemakkelijk.

On topic: Benjamin had gewoon moeten stoppen na zijn Win op Hari, Noredinne. Ik hoop dat er nog een gevecht of 6 wordt toegevoegd om het programma op te vullen en ik heb er echt fucking veel zin in!

R.D.N
17-01-2024, 06:33
Ik ben echt benieuwd naar de totale kaart - deelnemers moeten ook herstellen dus je hebt een flink programma nodig. In de kerstvakantie heb ik nog eens de laatste K1 gekeken uit 2010 en dat was echt iets van 4,5 uur. De organisatie daar gooide er ook zonder pardon een optreden van een meisjes band in, heerlijk ongemakkelijk.

On topic: Benjamin had gewoon moeten stoppen na zijn Win op Hari, Noredinne. Ik hoop dat er nog een gevecht of 6 wordt toegevoegd om het programma op te vullen en ik heb er echt fucking veel zin in!

Ziet er tot nu toe super uit.
Misschien kunnen ze Jamal bensaddik VS tyrone spong eraan toevoegen 👌🏻

arjenvos
17-01-2024, 15:20
Benny Adegbuyi

https://i.imgur.com/5swGd6F.jpg

arjenvos
17-01-2024, 17:37
Adegbuyi, Ristea, Rico, Latescu

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/rico-verhoeven-knokt-erop-los-met-roemenen-kampioen-gaat-los

https://i.imgur.com/0GJNtcd.jpg

blackadder
17-01-2024, 17:41
Ziet er tot nu toe super uit.Misschien kunnen ze Jamal bensaddik VS tyrone spong eraan toevoegen 👌🏻Spong?

mrtweakbox
18-01-2024, 17:47
Aan de ene kant begrijp ik dat gezeur om Jamal niet zo goed, ik vind hem nogal middelmatig eigenlijk, maar een pot tegen Spong vind ik een verrassend idee en zou nog best wel vermakelijk kunnen zijn.

Eindbaas
18-01-2024, 21:48
Is Plazibat nog steeds geblesseerd? Uit de GP?
https://www.facebook.com/100040886213297/posts/pfbid031qT6Jgk1s2wcJERimTvDJmwh66gtNZvotipEhwrQxEJ H3VKnvTnvckMC81tbGeril/?app=fbl

Eindbaas
18-01-2024, 21:50
Aan de ene kant begrijp ik dat gezeur om Jamal niet zo goed, ik vind hem nogal middelmatig eigenlijk, maar een pot tegen Spong vind ik een verrassend idee en zou nog best wel vermakelijk kunnen zijn.

Vind Jamal wel momenteel de HW top 5 van de wereld. Had graag wat meer wedstrijden gezien van hem onder Big Mike. Wie weet zien we hem op de vechtkaart 9 maart.

R.D.N
19-01-2024, 09:18
Is Plazibat nog steeds geblesseerd? Uit de GP?
https://www.facebook.com/100040886213297/posts/pfbid031qT6Jgk1s2wcJERimTvDJmwh66gtNZvotipEhwrQxEJ H3VKnvTnvckMC81tbGeril/?app=fbl

Las dit ook ergens,Glory zelf is er nog niet mee na buiten gekomen.

mrtweakbox
20-01-2024, 11:11
Ja ik ben benieuwd wat er allemaal speelt daar. Trouwens ook of Plazi een nieuwe blessure heeft of gewoon nooit goed hersteld is.

Wat betreft Jamal: hij heeft natuurlijk wel een keer een toernooi gewonnen in 2018. Zelf heb ik de indruk dat hij op een plateau zit en in principe leert iedereen bij Mike precies hetzelfde maar het kan zeker mooie potten opleveren in het toernooi.

Eindbaas
24-01-2024, 21:20
"Ik doe niet mee aan het toernooi, ze zoeken om een ​​vervanger. De hand zal op 9 maart in orde zijn, hij zal genezen, maar in dat geval zou ik aan de wedstrijd moeten beginnen zonder combinaties, sparren en klappen krijgen op die hand. De pezen en botten moeten daaraan wennen, en ik heb geen tijd genoeg", zegt Plazibat.

"Ik nam een ​​foto van mijn hand en besefte dat ik meer riskeerde dan won, als mijn hand opnieuw zou breken, zou ik nog een jaar zoet zijn met de blessure", aldus Plazibat.

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/antonio-plazibat-zegt-af-voor-glory-grand-prix-niet-genoeg-tijd

mrtweakbox
25-01-2024, 09:52
Echt jammer, ik had hem er graag bij gezien - en het toernooi was nog wel verplaatst voor zijn herstel...

De kans op een blessure is sowieso super reëel met een toernooi, je wel echt niet weten met wat kreukels de oude garde uit een K1 gestrompeld kwamen 🤣

Iemand een idee wie zijn vervanger wordt? Als het Jamal zou zijn dan hadden we dat nu al gehoord gok ik zo. Wellicht Kryklia #durftedromen

Eindbaas
26-01-2024, 13:16
BREAKING: Mahieddine vervangt Plazibat in Glory zwaargewicht Grand Prix.
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/breaking-mahieddine-vervangt-plazibat-in-glory-zwaargewicht-grand-prix

Met de verschuiving van Mahieddine naar het hoofdtoernooi, zal Benjamin Adgebuyi nu tegenover de Turk Cihad Kepenek staan in het reservegevecht voor de Grand Prix. Voor fans van Jamal Ben Saddik, die hoopten op zijn deelname, is dit nieuws wellicht een teleurstelling.

Toch bijzonder, Kepenek was ook betrapt op doping op hetzelfde event toen JBS betrapt werd, daarna mocht Kepenek op G90 vechten tegen die Pool van ARJ en nu als beloning reservepartij tegen Adegbuyi.

Er speelt meer achter de schermen waarom ze JBS niet willen inzetten.
Wat denken jullie wat de redenen kunnen zijn?

Eindbaas
26-01-2024, 13:27
Statement van Glory.
Te vroeg voor JBS dit GP toernooi.
https://www.facebook.com/100044541361794/posts/pfbid02x2QwrqZBEwdPYDTacjTZBzpPDJ2M3MjihzG5DyNbRws EPsoeeyxZYxQKmuMM3pTjl/

mrtweakbox
26-01-2024, 15:59
Tsja, dit is natuurlijk weer allemaal gokken maar ik kan 2 dingen bedenken: ze zijn er qua voorwaarden niet uit en willen niet onder druk staan (ik zou er zelf ook geen zin in hebben) of wellicht hangt er nog een volledig justitie element boven de situatie.

Met mijn voorspellingen voor de wedstrijden zit ik er altijd naast dus het zal hier ook wel weer helemaal wat andere zijn 😃

Eindbaas
31-01-2024, 16:42
https://www.youtube.com/live/oIBHjLykYpQ?si=k_HeEL_XEMJ2MFQj

Matchups for the first round are:
Rico Verhoeven vs. Sofian Laidouni
Levi Rigters vs. Uku Jürjendal
Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
Nordine Mahieddine vs. Nabil Khachab

Eindbaas
31-01-2024, 16:49
Hoe ik het zo zie, zie ik een finale tussen Rico vs Bahram. En Bahram zal eerst van Osaro en winnaar Rigters/Jürjendal winnen om de finale tekomen, moeilijkere route dan Rico (vs Laïdouni daarna winnaar Khachab/Mahieddine). Aan de andere kant is Laïdouni wel aparte tegenstander voor Rico, Laïdouni vecht goed achteruit pakt zo zijn punten. The Art of het puntentikken tussen Rico vs Laïdouni gaan we zien.

mrtweakbox
31-01-2024, 18:33
Mooi, dan weten we waar we aan toe zijn. Mijn voorspellingen (en historisch gezien handiger om je weddenschap precies de andere kant op te zetten):

Rico Verhoeven vs. Sofian Laidouni
Rico wint op punten want is de grotere punten tikker van de 2
Levi Rigters vs. Uku Jürjendal
Uku door KO, rigters kan helemaal niet met die druk om gaan zagen we ook al in het vorige toernooi met Tarik
Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
Osaro win, die man heeft wat recht te zetten
Nordine Mahieddine vs. Nabil Khachab
Nabil wint omdat Noredinne er niet doorheen komt.

Halve finale
Rico wint van Uku want hij kan er wel meet de druk omgaan (tenzij hij de calf kicks niet blokkeert)

Osaro wint van Nabil op een vergelijkbare manier als hun vorige pot

Finale: Osaro komt met een heel game plan dan de eerste keer en wint het toernooi

Hoe dan ook, ik heb er echt veel zin in - ook de andere potten. Wat vet dat het nu echt terug komt.

Eindbaas
01-02-2024, 00:03
De 'makkelijkere' route heeft Glory champ Rico, logischer wijs dat de huidige kampioen dit toernooi wint..... maar hoop echt op een verassing, goed voor de HW divisie. Dan denk ik toch zelf aan een andere winnaar uit dit toernooi als harde killer als Bahram Rajabzadeh of toch Sofian Laidouni met zijn naar achteren puntentikken vechtstijl.

carlo1
01-02-2024, 20:21
rico vs Levi in de finale. bovenstaande volgorde is niet de volgorde zoals deze geloot is. linkerkant partijen van Levi en Osaro, rechterkant Rico en Mahadine. Levi had idd moeite met Tarek, maar vooral omdat hij op zijn kop bleef slaan. Partijen erna ging Levi meer schoppen. Had hij bij Tarek ook moeten doen, was het makkelijker gegaan.

mrtweakbox
01-02-2024, 21:19
Goed dat je het zegt, meestal kom ik er pas op het event zelf achter dat ik er naast zit. Ik verwacht nog steeds een finale tussen Osaro en Verhoeven.Maar inderdaad, de linkerkant van het toernooi lijkt me lastiger dan de rechterkant.Weet iemand hoe ze de tijd gaan opvullen tussen de potten? De meeste mensen zijn het vergeten maar bij de K1 had je ook complete optredens van lokale artiesten - ik hoop zo erg dat Gliory dat ook doet

Eindbaas
01-02-2024, 21:59
rico vs Levi in de finale. bovenstaande volgorde is niet de volgorde zoals deze geloot is. linkerkant partijen van Levi en Osaro, rechterkant Rico en Mahadine. Levi had idd moeite met Tarek, maar vooral omdat hij op zijn kop bleef slaan. Partijen erna ging Levi meer schoppen. Had hij bij Tarek ook moeten doen, was het makkelijker gegaan.

Levi zal zijn harde lowkicks moeten gebruiken tegen Uku Jürjendal en oppassen voor zijn kroeghoeken anders zien we hetzelfde scenario als Terpstra/Hari.

carlo1
01-02-2024, 23:35
Ik heb Levi in de B een paar flinke tikken zien krijgen. Viel nog uit de ring, maar raakte nooit aangeslagen. Ook de klappen van Tarek brachten hem niet in de problemen. Ik verwacht een hele efficiënte Levi

Eindbaas
04-02-2024, 12:14
Rico over Jamal.
Geen discussie toch, dat is toch niet meer dan logisch", zegt Verhoeven. "Uiteindelijk iedereen die er hoort te staan staat er in. Die hebben er voor gevochten, hebben zich gekwalificeerd ik denk dat dit het aller belangrijkste is."

Jamal is goed weg gekomen
Ook haalt Verhoeven de doping kwestie aan waarvoor Ben Saddik 15 maanden werd geschorst na zijn laatste partij tegen vriend en teamgenoot van Verhoeven Benny Adegbuyi. "Hij had sowieso een straf die hij moest uitzitten, omdat hij natuurlijk doping gebruikt had. "

Verhoeven zegt dat Ben Saddik een langere straf had kunnen krijgen of zelfs de organisatie uit gezet had kunnen worden. "Ik denk dat hij goed is weggekomen met 15 maanden, dan is het misschien Rico die weer heel eerlijk is, dan kom je sowieso goed weg want het is ook niet de eerste keer, voor hetzelfde geld wordt je compleet uit de organisatie gegooid. Of je krijgt een nog langere straf, ik snap niet waar deze discussie vandaan komt."aldus Verhoeven.

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/rico-verhoeven-jamal-ben-saddik-hoort-niet-in-de-grand-prix-discussie-uitgesloten

Justsomebody
04-02-2024, 15:19
Ach. Het is jammer dat hij niet meedoet, tussen alle nieuwe namen. Natuurlijk is het dit keer ook eeuwig zonde dat overeem niet meedoet, ben overtuigd dat ali vs. rajabzadeh een slooppartij had geweest!

Eindbaas
08-02-2024, 09:24
Ach. Het is jammer dat hij niet meedoet, tussen alle nieuwe namen. Natuurlijk is het dit keer ook eeuwig zonde dat overeem niet meedoet, ben overtuigd dat ali vs. rajabzadeh een slooppartij had geweest!
2025 weer nieuwe GP kansen, zie JBS wel nog wat losse wedstrijden draaien in het buitenland voor Glory dit jaar, als ze uit de onderhandelingen zijn.
Alistair Overeem is met vechtsport pensioen.
De Ali vs Badr 3 die we hadden gezien zou niet ver komen in dit toernooi. Iedereen heeft zijn prime jaren en die Ali waren al voorbij. Wat ook logisch is, lange succesvolle vechtsport carrière gehad.


Wat vinden jullie van de enorme kritiek dat Rico voor Laïdouni heeft gekozen?
Lees het overal en de gemiddelde rtl boulevard mee kijker op werk vinden
Laïdouni niet uitzien als een vechter, maar goed die volgen de KB sport sporadisch.
Begrijp team Rico wel dat ze Laïdouni kiezen, die zal hem het minste blessures geven met zijn vechtstijl.

Robbie "Mr Politiek" Timmers geïnterviewd door Remy
https://youtu.be/mlDXk4UwMxw?si=6wjGHDRb-YFI7Ndo

Champstalk op vechtkamp in Marbella (Spanje) met Levi "The Judge" Rigters Royal Gym team.
https://youtu.be/F0Ra2Nu9RQo?si=RlKaCqzPx9ZXR8zQ

Eindbaas
09-02-2024, 16:37
Verassend..

Mahieddine out, ze zijn opzoek naar een zwaargewicht tegen Khahab.
https://glorykickboxing.com/news/important-glory-heavyweight-grand-prix-update

mrtweakbox
09-02-2024, 18:55
Tsja, schilt kreeg ook altijd kritiek in zijn tijd en wordt nu alsnog gezien als grootheid. Rico heeft best wat respect afgedwongen met zijn laatste partij maar vervolgens kiest hij er zelf voor om het hele fucking Gelredome in slaap te laten vallen met die saaie kutpartij tegen Osaro. Vervolgens kiest hij ook niet Bahram als tegenstander dus hij speelt hier zelf wel een belangrijke rol in de beeldvorming.

Is mahiedinne gepakt met doping? Lijkt me niet als ik de tekst lees. Ik hoop dat ze een nieuwe naam introduceren en niet weer een of andere lijk van boven de 35...

Eindbaas
09-02-2024, 20:11
Tsja, schilt kreeg ook altijd kritiek in zijn tijd en wordt nu alsnog gezien als grootheid. Rico heeft best wat respect afgedwongen met zijn laatste partij maar vervolgens kiest hij er zelf voor om het hele fucking Gelredome in slaap te laten vallen met die saaie kutpartij tegen Osaro. Vervolgens kiest hij ook niet Bahram als tegenstander dus hij speelt hier zelf wel een belangrijke rol in de beeldvorming.

Is mahiedinne gepakt met doping? Lijkt me niet als ik de tekst lees. Ik hoop dat ze een nieuwe naam introduceren en niet weer een of andere lijk van boven de 35...

Ik verwacht dat Benjamin Adegbuyi de vervanger zal worden.
https://www.facebook.com/100044153183339/posts/pfbid0N6nSc4YoBsoXHJdRqSBfTy3ngvc5z7E4qjc6qu92ZSqb mH9GBe4DWe1btQCHdXKgl/?app=fbl

Volgens Manhoef op Videoland had Mahieddine een gezondheid probleem, de reden dat Mahieddine wisselvallig presteert.
Valt mij ook op dat Mahieddine vaak geblesseerd raakt. Ik was ook niet verbaasd dat hij als eerste eventueel voortijdig zou afhaken.

mrtweakbox
10-02-2024, 11:32
Als ze wat gaan doen met de poll resultaten dan mag ik toch hopen dat het Jamal wordt. Dat is van deze 3 toch duidelijk de meest aantrekkelijke om erbij te hebben.

Ik vraag me wel af of ze ook nog serieus gaan controleren op ranking want dan ben je er zo weer 2 kwijt...

Ajay Somai
10-02-2024, 14:50
Jamal ben Saddik is de vervanger! Zal maandag bekend gemaakt worden. Jammer dat hij een tijd niet heeft gevochten, maar nu zien wat zijn babbels waard zijn

mrtweakbox
13-02-2024, 10:48
De maandag hebben ze toch niet gehaald: ik ben benieuwd hoe land de aankondiging nog op zich laat wachten. Het helpt ook niet dat 1 van de 3 kandidaten afgelopen weekend ko is gegaan.

Ben trouwens niet jaloers op degene die dit probleem moet oplossen, wat een gezeik de hele tijd met uitvallers

Eindbaas
16-02-2024, 09:06
Glory wacht wel lang mee. Week later nog steeds niet bekend.

mrtweakbox
16-02-2024, 10:59
Mijn gok is dat ze nog hard aan het onderhandelen zijn. Volgens mij zijn ze op dit moment tot elkaar veroordeeld dus het zal wel weer gewoon over geld gaan

R.D.N
17-02-2024, 11:00
Mijn gok is dat ze nog hard aan het onderhandelen zijn. Volgens mij zijn ze op dit moment tot elkaar veroordeeld dus het zal wel weer gewoon over geld gaan

Ja zonder twijfel gaat om geld.
Rico wil de minimaal een ton bij hahahaha maar goed aan de andere kant Glory gaat denk een stuk meer kaarten verkopen als Jamal erin komt.
Ik heb me kaarten al weken in ieder geval 👌🏻

Eindbaas
17-02-2024, 19:02
Benjamin Adegbuyi gaat meedoen met GP en zal Nabil Khachab treven.
https://nos.nl/artikel/2509277-fans-stemmen-massaal-op-ben-saddik-maar-hij-weigert-plek-op-toernooi-met-verhoeven

Eindbaas
17-02-2024, 19:03
We hebben Jamal een plaats in het toernooi aangeboden, maar wegens een gebrek aan voorbereiding heeft hij besloten niet deel te nemen", zegt Glory-topman Robbie Timmers. Het evenement is over precies drie weken, op 9 maart. Doorgaans beleggen kickboksers voor een gevecht een trainingskamp van acht tot tien weken.

Toen de Fransman Nordine Mahieddine zich terugtrok voor het toernooi, ontstond er een lege plek. Met de online poll kwam Glory de fans tegemoet en Ben Saddik kwam als overduidelijke favoriet naar voren.

"Adegbuyi was al reserve voor het toernooi, maar we wilden naar de stem van onze fans luisteren. Ze hebben online behoorlijke campagne gevoerd voor hem", zegt Timmers. "Nu krijgt Benjamin de kans om zijn kwaliteiten te tonen op het grootste podium."

Nos.nl

Eindbaas
17-02-2024, 19:08
Kan mij niet voorstellen dat Big Mike niet wist tijdens het laatste Warrior Talk podcast van Bonjasky dat JBS hem heeft verlaten voor Said.
In de tussentijd zit Jamal met Nabil Khachab en Mahieddine van SB gym op training camp in Thailand.

mrtweakbox
17-02-2024, 19:11
Tsja, als hij zelf niet wil dan houdt het op - ik begrijp het wel trouwens, zeker bij een vechter die mentaal toch wat zwakker er in staat is dit gewoon een verstandige keuze.

Aan de positieve kant: het nieuws haalt gewoon de NOS, dat is ook niet altijd geweest🙂

arjenvos
17-02-2024, 21:30
Baas, eerlijk gezegd lijkt Jamal niet in zijn beste vorm te zijn. Hij heeft overgewicht.

Eindbaas
17-02-2024, 21:49
Baas, eerlijk gezegd lijkt Jamal niet in zijn beste vorm te zijn. Hij heeft overgewicht.

Recente foto van hem in Thailand samen met Said ziet hij er fatsiger uit dan in zijn fitness Insta foto's.
Kan hij beter niet mee doen, ook eens met mrtweakbox.

Eindbaas
17-02-2024, 21:52
Kan zo zijn dat we Rico vs Benny 3 gaan krijgen in dit toernooi. Dit keer ook vaste training partners. Alleen vind ik dat Adegbuyi niet meer in zijn prime jaren zit. Allemaal voordelen voor Rico in dit toernooi.

arjenvos
17-02-2024, 21:57
Benny is 39 jaar oud. Maar hij vocht geblesseerd tegen Laidouni. Sindsdien heeft hij 1 of 2 operaties ondergaan vanwege zijn verwondingen.

Cristian Ristea heeft zich inmiddels vanuit Boekarest bij zijn ploeg aangesloten. Adegbuyi trainde ook bij Iancu, en in Nederland uiteraard bij Rico en Latescu.

Eindbaas
17-02-2024, 22:01
Ik ben benieuwd hoe hij tegen die 150 kg druk van Khachab zal presteren, scheelt weer dat Nabil geen k.o power in zijn handen heeft ondanks zijn flinke gewicht.

Wie zal Cihad Kepenek krijgen als tegenstander?

arjenvos
18-02-2024, 01:07
Michal

mrtweakbox
18-02-2024, 10:12
Een vechter als Nabil kan echt nog verassen in een toernooi, heel lastig voorbereiden voor zo'n tegenstander terwijl hij oneindig kan doorgaan met zijn spel. Als je daarvoor een zware pot hebt gehad dan kan je je er zomaar op kapot bijten. Super mooi dat die gast er bij zit, best wel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen komende jaren.

Eindbaas
18-02-2024, 22:58
Michal

Die Blawdziewicz van ARJ heeft al zijn Glory wedstrijden verloren. Geeft zijn laatste rondes gratis weg, terwijl die voorstaat. Wederom een rematch tegen die Kepenek.

Ook dit erbij. Hols nu al pleiten bij Glory.
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/breaking-ceo-maurice-hols-verlaat-glory-kickboxing-per-direct

mrtweakbox
19-02-2024, 08:40
Tsja, mijn interpretatie als iemand het heeft over principes en dat hij het fijn had met zijn collega's is dat het probleem dus zat in de laag daarboven zit.

Een mogelijk scenario is dat hij wel uit onderhandeld was met JBS een deadline had gesteld en daarna door ging met bejaarde Benny terwijl de eigenaren naar die 2/3 onverkochte GelreDome plattegrond aan het kijken waren en hem overrulen in dit verhaal.

Of JBS wilde wel naar dan met de garantie dat hij geen toverdrank controle zou krijgen - hij zou wel eens iemand kunnen zijn die fysiek en mentaal niet zonder kan.

Wat zijn de andere scenarios hier denken jullie?

Eindbaas
19-02-2024, 12:36
Tsja, mijn interpretatie als iemand het heeft over principes en dat hij het fijn had met zijn collega's is dat het probleem dus zat in de laag daarboven zit.

Een mogelijk scenario is dat hij wel uit onderhandeld was met JBS een deadline had gesteld en daarna door ging met bejaarde Benny terwijl de eigenaren naar die 2/3 onverkochte GelreDome plattegrond aan het kijken waren en hem overrulen in dit verhaal.

Of JBS wilde wel naar dan met de garantie dat hij geen toverdrank controle zou krijgen - hij zou wel eens iemand kunnen zijn die fysiek en mentaal niet zonder kan.

Wat zijn de andere scenarios hier denken jullie?
Als mede eigenaar Scott Rudman via openbaar op Insta reageert met:, 'Stay ready Jamal Ben Saddik!' Dan geeft dat aan dat ze schijt hebben aan Hols 'visie' wat het ook mag zijn.
Gelderdome moet gevult worden.
Glory is een commercieel bedrijf.
Vergeet niet dat Glory's HW GP er al was voor de aanstelling van Hols.
Misschien een losse superfight partij op dat event voor JBS.

Gaan ook geruchten dat Rico zijn Belgische vriend Jamal er niet in wou hebben.
En nu.. 3 weken voorbereiding voor een toernooi wat je leven kan veranderen is gewoonweg te weinig om een top prestatie neer te zetten.
Andere kant die fitness insta foto's van Jamal waren dan niet recent. Wel groot verschil met de huidige foto's uit Thailand. Ik denk dat Jamal niet zo fit was als zijn Insta foto doen vermoeden.

Eindbaas
19-02-2024, 12:40
Die gym switch naar het technische combinerende SB gym, vind ik ook apart. Big Mike stijl paste perfect bij een beuker met k.o power als JBS. Zal wel een geld kwestie zijn, schijnt dat Big Mike wat meer vraagt.

mrtweakbox
19-02-2024, 13:49
Tsja, je kan switchen wat je wil maar uiteindelijk denk ik dat het niet nog ineens een hele andere vechter gaat worden - waar dan ook. In dat opzicht kan je er dan ook maar beter het beste van maken en proberen er zoveel mogelijk aan over te houden.

Overigens weet ik ook niet of het er ineens voor gaat zorgen dat het evenement wel uitverkocht raakt als Jamal komt opdraven. Een groot gedeelte van de doelgroep zat de laatste keer op dezelfde plek naar een enorme saaie kutpartij te kijken met 2 deelnemers van het toernooi dus succes om die weer terug te halen. Veel van de Jamal fans kijken een illegale stream gok ik.

Tot nu toe zijn Insta fit foto's een behoorlijk slechte voorspeller van hoe iemand er in de ring uit ziet en presteert.

Eindbaas
19-02-2024, 20:34
Moet gelijk aan Badr Hari's insta fit foto's denken, vanaf 2016 laat hij zien hoe hij in bloedvorm is met behulp van die foto's. Iedereen lang voor de gek gehouden 🤣

mavros
23-02-2024, 17:07
Hi Mannen,

Allereerst ik geniet van jullie comments en analyses!! Keep it up!

Ik wil even mijn zorg met jullie delen. Ik vind marketing machine voor de Glory GP echt tegenvallen, helemaal we nu nog maar 2 weken te gaan hebben!!!

Dus ik maak mij zorgen dat zij het evenement cancelen en of naar een kleinere venue verplaatsen!

Hoe kijken jullie ernaar!?


Just a Fan

Eindbaas
23-02-2024, 17:51
Glory en hun marketing strategie is nooit wat goeds geweest. Ze spenderen liever geld in dure ingevlogen ring girls uit de US dan dat ze dat geld spenderen aan goede marketing.

Warrior Code vanaf 17 minuten heb ze het er over.
https://youtu.be/7SnHsXzp3wY?si=I8hDGhalOHwgkBo_


Ik hoop wel dat het doorgaat dan maar in een kleinere venue dan dat het helemaal niet doorgaat.

mrtweakbox
24-02-2024, 11:23
Mijn vermoeden is dat het met allerlei verplichtingen (locatie, Videoland, etc) vrij onhandig is om nu nog te stoppen maar ik vind het ook erg stil inderdaad.

In het algemeen laat Glory geen kans liggen om een kans te laten liggen. Met een aantal grote Glory namen nu in de UFC kan het merk veel groter uitbouwen denk ik. In plaats daarvan hebben we lang naar dezelfde namen voor dezelfde doelgroep zitten kijken en daar zit nu denk ik accuut voor dit toernooi de grote uitdaging: Badr is al lang versleten, de uitkomst van de Jamal soap is dat hij ook niet meedoet, Rico en Osaro hebben er persoonlijk voor gezorgd dat 80% van de mensen die een kaartje hadden gekocht voor Colision dat niet nog een keer gaan doen. Wat je dan over houdt zijn hardcore fans en wat vrienden van Uku uit Estland - daar verkoop je het niet mee uit.

Geen idee wat de sfeer nu is bij de Glory organisatie intern en wat het gevolg gaat zijn voor dit evenement en de toekomst maar het korte antwoord is: er is zeker ruimte voor heel veel verbetering 😁

blackadder
25-02-2024, 02:53
Marketing is gewoon k.u.t. Zelfs op X. Main account heeft nog geen 100k followers en de aankondiging heeft maar 2 reposts en 11 likes.

Eindbaas
25-02-2024, 10:35
Marketing is gewoon k.u.t. Zelfs op X. Main account heeft nog geen 100k followers en de aankondiging heeft maar 2 reposts en 11 likes.
De mensen komen niet vanzelf, om mijn heen weten de meeste mensen met Videoland account geen eens niet dat er op 9 maart een Glory event is.

Gsukco Limited, de firma van de Eindbazen van Glory na hun herstart is tijdelijk gesloten volgens Google
https://www.google.com/search?q=GSUKCO&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&ctxr

Hopelijk gaan het nog door, niet alleen deze HW GP maar ook Glory zelf. Zou een enorme achteruitgang zijn als ze de stekker eruit trekken voor de gehele sport.

Simon Rutz zou een geschikte kandidaat zijn voor Glory om als CEO aan de slag te gaan.


Trouwens over Rutz gesproken, ik wacht nog steeds op een VechtersBazen podcast met Rutz op de bank.

Justsomebody
26-02-2024, 12:36
Over twee weken dit evenement. Zijn er nog voorspellingen van de eerste gevechten en hoe het verder zal aflopen volgens jullie?

Ik begin.

Jurjendal vs Rigters
In de 2e ronde verkoopt Uku hem een beuk en slaat rigters tegen het canvas.

Khachab vs Adegbuyi
Benji

Rajabzadeh vs osaro
Die iranier

Rico vs Laidouni
Gedurende het gevecht zal Laidouni hem 2/3 combinaties geven die hem schade toebrengen maar ik verwacht dat verhoeven er onderuit komt. Kijken hoe hij zich de rest van de avond herstelt tussen de andere gevechten

Het reserve-gevecht op deze kaart zal niet doorslaggevend zijn

Richelieu
26-02-2024, 21:35
Marketing is gewoon k.u.t. Zelfs op X. Main account heeft nog geen 100k followers en de aankondiging heeft maar 2 reposts en 11 likes.Ze zijn ook meer actief op Instagram, waar wel meer reacties komen. De achterban is daar ook meer actief dan op Twitter.

Eindbaas
27-02-2024, 12:27
Tickets vanaf 25 euro
https://www.facebook.com/share/26erayF16wgS8wiR/

blackadder
27-02-2024, 19:10
Ze zijn ook meer actief op Instagram, waar wel meer reacties komen. De achterban is daar ook meer actief dan op Twitter.Da's natuurlijk leuk. Maar neemt niet weg dat ze zo wel veel potentiële kijkers en nieuwe fans missen.

R.D.N
28-02-2024, 06:30
Tickets vanaf 25 euro
https://www.facebook.com/share/26erayF16wgS8wiR/

Daar wil je voor niks nog niet zitten 🤣 verrekijker mee dan.

Justsomebody
28-02-2024, 20:48
Hebben we er nog wel een beetje zin in mannen? Lijkt net of jullie met elke dag die dichterbij komt minder zin krijgen😅
Het blijft een zwaargewicht toernooi, met outsiders, titel-favorieten en kanshebbers. En natuurlijk niet te vergeten de hoofdprijs van een half miljoen euro met het vooruitzicht van een beter contract in deze organisatie

mrtweakbox
28-02-2024, 22:09
Ik heb er fakking veel zin in en dat is ook zeker niet minder geworden. Dit is het eerste volwaardige HW toernooi sinds 2010 en het boeit mij niet dat het niet vanaf het eerste moment perfect is. De vechters kunnen echt voor mooie potten zorgen, ze moeten het wel laten zien - als dit 7 partijen van het niveau Rico Osaro worden dan is iedereen fucked natuurlijk.

Glory kan echt nog wel veel verbeteren hoor. Tegelijkertijd heb je ook gewoon een luidruchtige groep fans voor wie die altijd wel over wat klagen (eerst dat Rico niet mee deed, daarna dat Jamal niet tekende).

carlo1
28-02-2024, 23:28
Ik heb kaarten en kijk uit naar mijn eerste toernooi sinds jaren. Vind toernooien altijd het leukste. Ik wil al jaren Levi tegen Rico zien en hoop op die finale. Verder wil ik wel zien wat Rajabzadeh neer kan zetten. Ik vlak hem niet uit. Daarnaast moet ik toegeven dat ik mijn poten uit mijn lijf loopt op werk en er dus nog niet zo mee bezig ben. Dat verandert de 9e wel😁

Justsomebody
29-02-2024, 09:29
Precies, je moet altijd vertrouwen blijven houden. Ze willen dit jaarlijks gaan organiseren en wie weet volgende keer met een nieuwe set namen. Misschien duikt een heel sterke turk of slowaak op ergens je weet het niet. Hebben ze er toch weer een blikvanger bij.

De oude k-1 had ook mannen als Teixeira, ben edwards enz die meededen bij een final 16/final 8, dus zo vreemd is een deelname van iemand niet die een stuk minder fit is dan de nederlandse afvaardiging van toen.

R.D.N
29-02-2024, 17:32
Super veel zin in.

Eindbaas
01-03-2024, 15:25
Glory GP show met Wilfred Genee
https://youtu.be/-ymHAovDXTY?si=XhutzlwR_j4HzOOX

Crossfire: Khachab vs Adegbuyi
https://youtu.be/O6kdb_9ydzM?si=pJjQCbTLLwx1qIUm

carlo1
01-03-2024, 22:46
https://youtu.be/p46VX3ln70k?si=FY0_8mWrwX1F0n7d

Highlight Rajabzadeh. Zou zo maar eens een verrassing kunnen zijn. Hoogste ko percentage volgens mij.

Eindbaas
02-03-2024, 09:36
https://youtu.be/p46VX3ln70k?si=FY0_8mWrwX1F0n7d

Highlight Rajabzadeh. Zou zo maar eens een verrassing kunnen zijn. Hoogste ko percentage volgens mij.

Mooi om te zien dat de Glory vechters/namen zoals Osaro hem nog steeds onderschatten. Volg deze man al enige tijd al voordat hij bij Glory begon, al voor zijn LHW debuut tegen Maslobojev.
Hopelijk wint Bahram Rajabzadeh het toernooi.
Zag bij "op de bank" podcast met Marinho Gordon met zijn vaste gast Remy Bonjasky dat Bahram alleen traint, zonder trainer. Bij verschillende gyms in zijn regio traint, zelf zijn eigen gameplans in elkaar zet. Dat hij zijn gat in voet tijdens de kwalificatie toernooi voor GP zelf met flinke klodder vaseline heeft dicht gemaakt en daarna nog winnen van een frisse Uku Jürjendal in de finale.

Epic MMA podcast van Tjin met Bahram Rajabzadeh
https://youtu.be/ue30YCJc5d4?si=M4D7bWJPFzskx6fm

Die Crossfire met student Khachab vs veteraan in de sport Adegbuyi was wel vermakelijk. New generation vs Old generartion. Vooral toen Khachab die Adegbuyi uitmaakte voor plan B voor team Rico (Super Pro) in dit toernooi en altijd een plan B is geweest.

Ik ben nog steeds van mening dat geeft Remy "Derksen" Bonjasky ook toe in zijn laaste podcast, dat Adegbuyi nooit zich bij Super Pro had moeten aansluiten. De volledige focus zal altijd naar Rico gaan, wat ook begrijpelijk is.

mrtweakbox
02-03-2024, 11:51
De pot van Osaro Bahram gaat echt interessant worden omdat het voor beide het moment van de waarheid is: Osaro heeft wat goed te maken maar Bahram staat nu wel ook tegen een echte zwaargewicht en daar kan er zomaar achter komen dat hij op een gegeven moment letterlijk te kort komt.

Benny is altijd een midden moot geweest denk ik, ik geloof zelf niet dat de gym dat een bepalende rol heeft gespeeld - in zekere zin het tegenovergestelde omdat hij daar uiteindelijk wel zijn beste potten heeft gedraaid.

Nog een weekje en dan kunnen we het allemaal zien: ik heb er zin in!

Eindbaas
02-03-2024, 13:02
De pot van Osaro Bahram gaat echt interessant worden omdat het voor beide het moment van de waarheid is: Osaro heeft wat goed te maken maar Bahram staat nu wel ook tegen een echte zwaargewicht en daar kan er zomaar achter komen dat hij op een gegeven moment letterlijk te kort komt.

Benny is altijd een midden moot geweest denk ik, ik geloof zelf niet dat de gym dat een bepalende rol heeft gespeeld - in zekere zin het tegenovergestelde omdat hij daar uiteindelijk wel zijn beste potten heeft gedraaid.

Nog een weekje en dan kunnen we het allemaal zien: ik heb er zin in!

Over Osaro vs Bahram ben ik het met je eens.
130 kg vs 95 kg, verschil in gewicht maakt het ook interessant. We gaan geen Rico vs Osaro zien. It takes 2 to tango.

Adegbuyi heb ik altijd als een subtopper gezien, kon in mijn ogen echt wel meer bereiken dan dat. Jaren lang top 3-5 geweest. Vrij snel na zijn tweede partij tegen Rico is hij overgestapt naar Dennis Krauweel. Had hem wel bij andere ervaren trainer willen zien. Daar is het nu ook wel te laat voor met zijn 39 jaar, zijn prime jaren zijn al lang voorbij.
Momenteel zie ik hem nu ook als een Gatekeeper/middenmoot in de HW divisie.
Ik verwacht ook dat Nabil van hem gaat winnen, wel op punten. Nabil mist de k.o power die bijv Ismeal Lazaar wel had.

mrtweakbox
04-03-2024, 11:31
Deze week is het zover!!

Weet iemand wat er met de reserve partij is gebeurd? Geen overbodige luxe lijkt me...

Down under
04-03-2024, 11:36
Ik lees weer ouderwets leuke dingen op dit forum. De echte fans zijn er weer :) Ok, het is niet de oude K1, maar ik word hier toch best wild van. Eeuwig zonde van JBS en Plazi, maar het is niet anders. Alhoewel ik een hele last minute stunt niet helemaal uitsluit en JBS opens op het grote toneel verschijnt. Verder zeer benieuwd naar Rajabzadeh, dat is voor mij de grote outsider. Hij zal toch wel iets zwaarder in dit toernooi komen? Denk dan toch aan Hoost vs Lebanner, een enorm verschil in kilo’s, waar Hoost prima raad mee wist. Dat geldt hier ook wel vind ik. Nee, Rajabzadeh is geen Hoost, maar hij komt echt om te knokken en heeft schijt. Rigters; Inmiddels eeuwig talent, laat het maar een keer zien. Is in potentie een grote knocker. Ik vrees (zoals velen) Dat ome Rico de beste kaarten heeft.

carlo1
04-03-2024, 15:50
Heb alle k1 toernooien gezien en zeker niet in iedere laatste 8 stonden de allersterkste, maar een zwaargewichttoernooi brengt iets met zich mee. Kaoklai die bijv plots in de halve finale staat na een keiharde ko tegen mo. Je weet het nooit. Ik heb zin in zaterdag en denk dat Rico natuurlijk goede kansen maakt en gun hem natuurlijk ook een winst. Zal hem alleen nooit ome Rico noemen😁. Zal de leeftijd wel zijn. Bijna 47 herfsten hier. In mijn ideale toernooi wint Levi of Rajabzadeh. Zou fantastisch zijn voor het kickboksen. Zeker als Levi van Rajabzadeh wint in de finale en Rico van Rajabzadeh in de halve heeft verloren.

Eindbaas
04-03-2024, 17:37
Deze week is het zover!!

Weet iemand wat er met de reserve partij is gebeurd? Geen overbodige luxe lijkt me...
Kepenek vs Blawdziewicz 2

Eindbaas
04-03-2024, 17:49
Heb alle k1 toernooien gezien en zeker niet in iedere laatste 8 stonden de allersterkste, maar een zwaargewichttoernooi brengt iets met zich mee. Kaoklai die bijv plots in de halve finale staat na een keiharde ko tegen mo. Je weet het nooit. Ik heb zin in zaterdag en denk dat Rico natuurlijk goede kansen maakt en gun hem natuurlijk ook een winst. Zal hem alleen nooit ome Rico noemen😁. Zal de leeftijd wel zijn. Bijna 47 herfsten hier. In mijn ideale toernooi wint Levi of Rajabzadeh. Zou fantastisch zijn voor het kickboksen. Zeker als Levi van Rajabzadeh wint in de finale en Rico van Rajabzadeh in de halve heeft verloren.
Hoop op een stunt! Spektakel in het dooie HW kickboksen hebben we nodig. Genoeg met dat punten getik van Rico.
Als Rico en Bahram hun eerste twee wedstrijden winnen komen ze elkaar tegen in de finale. Verwacht sowieso een gehavende Bahram in de finale maar. Hij moet winnen van Osaro en de winnaar van Rigters/Jürjendal.
Ik ga ervanuit dat we frisse Rico in de finale gaan zien. Dit is op papier het toernooi wat Rico moet winnen. Alle druk zit op hem.

Eindbaas
04-03-2024, 21:49
Die Wilfred Genee doet het wel goed, ook terwijl voetbal zijn vakgebied is.
Genee met Verhoeven, Manhoef en Struve
https://youtu.be/Rj9dPp46Fz4?si=d5hCpM20gn0rx8oH

Eindbaas
04-03-2024, 22:56
Sofian Laïdouni docu
https://youtu.be/EweP12EQKKc?si=qEnHsHIPo3lOdr8m

Eindbaas
05-03-2024, 11:09
Trainer Said el Badaoui open kaart over Jamal Ben Saddik en Nordine Mahieddine.
https://youtu.be/K7tY69vvRgk?si=KHltu5vA33I7U3s0

Eindbaas
05-03-2024, 13:19
De Kickboks Podcast, Glory preview show. Leuk om 2 die hard KB liefhebbers met kennis te horen praten.
https://youtu.be/FvJauz-e5Xs?si=X4NPy1yNhjMSOBh9

carlo1
06-03-2024, 09:56
Welke leden gaan er eigenlijk aankomende zaterdag naar Gelredome?

mrtweakbox
06-03-2024, 11:18
Ja er komt echt mooie content uit: de podcast is er echt 1 voor de liefhebbers zoals wij, Saïd vertelt in ieder geval zijn kant van het verhaal - dit lijkt me wel een typisch voorbeeld van een verhaal met 2 kanten.

Zaterdag ben ik er zelf niet bij omdat ik niet in het land ben anders was ik zeker gegaan.

Justsomebody
07-03-2024, 19:45
N.a.v. de commotie rond het reserve-gevecht nog even wat opgezocht over deze vechters. Kwam daarbij khachab zn winst tegen filipovic tegen. Meeste liefhebbers zullen net als ik zijn afgehaakt bij zijn presentatie en korte armen en grote buik. Maar dat is 3 rondes volle bak en lowkicks/ calf kicks halen niet veel uit.
Hij zette jurjendal ook in zn achteruit en had gewonnen van hem die dag.
Hij heeft wel een mindere timing dan Ben saddik dus met een paar high kicks na elkaar gaat hij wel een toontje lager zingen. Als je hem een lowkick geeft als hij instapt blijft hij doorlopen als je zijn bovenlichaam niet aanpakt.

Zelfs de partij van hem tegen adegbuyi ben ik nu benieuwd naar, die roemeen gebruikt zijn linkerhoek al niet of nauwelijks we zullen zien of hij het vuur nog in zich heeft

Promotie van glory https://m.youtube.com/watch?v=NDkAW2sYFpA&pp=ygUQZ2xvcnkga2lja2JveGluZw%3D%3D

Eindbaas
08-03-2024, 17:53
Weging
https://www.youtube.com/live/ovOZc3XIqr0?si=2ADim5nQRIbfjV4I

Eindbaas
08-03-2024, 18:09
Fightcard
Heavyweight Grand Prix
Rico Verhoeven vs. Sofian Laïdouni
Nabil Khachab vs. Benjamin Adegbuyi
Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
Levi Rigters vs. Uku Jürjendal

Tournament Reserve Fight
Cihad Kepenek vs. Michał Bławdziewicz

Light Heavyweight Championship Bout
Donegi Abena (c) vs. Tarik Khbabez (ic)

Lightweight Championship Bout
Tyjani Beztati (c) vs. Enriko Kehl

Middleweight Featured Fight
Ivan Galaz vs. Iliass Hammouche

Mijn voorspellingen:

Mijn verstand zegt dat Rico dit toernooi wint maar hoop stiekem op Bahram of Laïdouni.
Rigters zie ik verliezen van Uku, helemaal sinds hij pleiten is bij zijn vaderfiguur/trainer van hem, dit allemaal pas voor het toernooi.
Hardste partij zal Osaro vs Bahram zijn en Nabil wint van Adegbuyi.
Rico zal met punten getik winnen van Laïdouni (hoop op een stunt) en van Nabil en komt zo fris in de finale tegen een geblesseerde Bahram.

Fightcard
Heavyweight Grand Prix
Rico Verhoeven vs. Sofian Laïdouni
Nabil Khachab vs. Benjamin Adegbuyi
Tariq Osaro vs. Bahram Rajabzadeh
Levi Rigters vs. Uku Jürjendal

Tournament Reserve Fight
Cihad Kepenek vs. Michał Bławdziewicz
Cihad win

Light Heavyweight Championship Bout
Donegi Abena (c) vs. Tarik Khbabez (ic)
Abena win, rent free in het hoofd van Khbabez

Lightweight Championship Bout
Tyjani Beztati (c) vs. Enriko Kehl
Beztati win

Middleweight Featured Fight
Ivan Galaz vs. Iliass Hammouche
Hammouche win

Eindbaas
09-03-2024, 10:30
Dit is het toernooi wat Rico hoort te winnen.
Wat zijn jullie voorspellingen?

largo0
09-03-2024, 10:58
Levi Rigters zal het toernooi winnen. Verhoeven gaat het lastig krijgen tegen Laidouni.

Bahram is echt wel de smaakmaker.

Eindbaas
09-03-2024, 11:04
Levi Rigters zal het toernooi winnen. Verhoeven gaat het lastig krijgen tegen Laidouni.

Bahram is echt wel de smaakmaker.
Ik ben benieuwd hoe Levi Rigters zal presteren nu hij pas weg is bij Royal Gym, vanaf de start zit hij bij trainer Jamal. Deze zag ik niet aankomen.
Trouwens Nabil Khachab weegt 157.1 KG volgens Beyondkick.com hoop gewicht op zijn frame, bijna 160 KG. Adegbuyi gaat het lastig krijgen, maar ik zie hem niet k.o gaan. Ondanks het zware gewicht heeft Nabil geen k.o power.

lacrim
09-03-2024, 12:56
Kaartverkoop zwaar mislukt, zie dat er zeker nog 40% aan tickets beschikbaar is? Dacht dat Ricardo wel events zou uitverkopen nadat hij nu een BN’er is. Niet dus.. teveel afhankelijk van een Badr of Jamal.

carlo1
09-03-2024, 18:14
Volle bak al buiten. Sta in een lange rij om binnen te komen. Wat mij betreft prima dat er 40% niet verkocht is 😁

new_world_order
09-03-2024, 20:21
Hahah Melvin is die presentator helemaal zat..

Eindbaas
09-03-2024, 22:00
Kaartverkoop zwaar mislukt, zie dat er zeker nog 40% aan tickets beschikbaar is? Dacht dat Ricardo wel events zou uitverkopen nadat hij nu een BN’er is. Niet dus.. teveel afhankelijk van een Badr of Jamal.

Ik heb wel een idee hoe Glory de Gelredome kan laten uitverkopen: Rico vs Jamal 4

mrtweakbox
09-03-2024, 22:14
Ja en nee, het is de vraag of je gezien wil worden als volwaardige sport op de langer termijn denk ik

carlo1
09-03-2024, 22:40
Het is hier echt wel druk. Zeker geen triest gebeuren. Het grote probleem is dat Glory over het algemeen karakter loze vechters heeft. De enige die vanavond het publiek enthousiast kregen waren Bahram en Tarek. Jamal probeert zichzelf nog even in de picture te brengen. Hoop dat men daar niet intrapt. Trieste man

Eindbaas
09-03-2024, 23:09
Mooie prestatie van Rico, staat weer op na een knockdown. The King of Kickboxing.
Kunnen we hem een GOAT noemen?

Leuk voor Tarik Khbabez, eindelijk de gouden gordel.
Beztati mag straks weer eten, naar de 77kg.

Bahram Rajabzadeh echt een topper, was wel genaaid.

mrtweakbox
09-03-2024, 23:14
Ja dit was een super evenement, ik denk dat dit de sport verder gaat brengen.

Tarik en Abena allebei leuk maar nog niet op het niveau van de afgelopen kampioenen vind ik

Waarschijnlijk krijgt Rico (net zoals Schilt) pas zijn waardering na zijn pensioen maar als je het mij vraagt hoort hij in het rijtje.

mavros
09-03-2024, 23:25
@Eindbaas hij is voor mij persoonlijk pas een goat als hij afrekent met Spong en Plazibat!

Eindbaas
09-03-2024, 23:29
@Eindbaas hij is voor mij persoonlijk pas een goat als hij afrekent met Spong en Plazibat!
Spong alsjeblieft zeg, vecht al jaren geen KB meer.
Laatste mma partij kreeg hij goede ground and pound.

Rico Verhoeven vs Roman Kryklia deze partij wil ik zien. Prime vs Prime. Denk alleen niet dat Kryklia zo maar los komt van Chatri.

Hopelijk organiseert Glory elke jaar een HW GP toernooi.

Eindbaas
09-03-2024, 23:38
Ja dit was een super evenement, ik denk dat dit de sport verder gaat brengen.

Tarik en Abena allebei leuk maar nog niet op het niveau van de afgelopen kampioenen vind ik

Waarschijnlijk krijgt Rico (net zoals Schilt) pas zijn waardering na zijn pensioen maar als je het mij vraagt hoort hij in het rijtje.

Arthem Vakhitov en Alex Pereira waren in mijn ogen indd ook betere LHW kampioen vechters dan Tarik en Abena.
Stefan Latescu gaat een absolute topper worden in LHW, toekomstige kampioen. Wie weet Bahram als hij eventueel ook in de LHW terug gaat. Je zag aan Bahram als hij wat langer en zwaarder was geweest die Osaro en Rigters makkelijker eruit kon slaan. Ondanks hij LHW is heeft hij ze het moeilijk gemaakt. Tegen Rigters vind ik zelf dat die 8 tellen tegen hem niet klopte, kreeg een knie op zijn schouder was alles behalve aangeslagen.

blackadder
10-03-2024, 02:59
Spong alsjeblieft zeg, vecht al jaren geen KB meer.Hij vecht gewoon al jaren niet meer.
Hopelijk organiseert Glory elke jaar een HW GP toernooi.Jaaa!!!

mrtweakbox
10-03-2024, 09:55
Bahram heeft gewoon weer 2 hele mooie potten neer gezet, die gast heeft wel echt een hele mooie stijl hoor. De knock down was tricky: toen ik het live zag tijdens de wedstrijd dacht ik dat hij er vol op zat en pas bij de replay bleek het niet zo zuiver was. Ik begrijp dus dat de scheids de 8 tellen gaf maar dat ging wel ten koste van een andere interessante finale.

Ik zou het best wel zonder vinden als hij terug gaat naar LHW want ik zou hem echt graag zien tegen Plazi, Rico of Jamal. Het kan haast niet anders dan dat ze bij Glory toch ook al bezig zijn om na te denken hier over hoop je dan want voor deze gast kopen mensen wel een kaartje

Justsomebody
10-03-2024, 14:28
Ja precies, daarbuiten vond ik het een rommelige avond. Er moet toch iets gedaan worden aan toezicht/ informatie/ vraagstelling tegenover de vechters. Als verhoeven al moeite had met laidouni die zijn benen weg veegde had hij ook moeite met khachab linksom of rechtsom zal die nooit 2x achter elkaar winnen

Justsomebody
10-03-2024, 14:34
Moeten ze veel beter kunnen uitvogelen met dat gogme wat ze hebben, meer inzicht is altijd een plus

Eindbaas
10-03-2024, 15:50
Said el Badaoui statement.
https://www.facebook.com/1782288022/posts/pfbid02zbqYmj8hwgSPwm2a7uoWKcTpTsJGx8AdJMtokK5aoMw kbViF1KKZvdkrs75hCXgil/?app=fbl

Ik neem aan dat de zwaargewichten dit jaar zichzelf ook weer moeten kwalificeren voor de GP van 2025.

Welke losse kwalificatie partijen of 4 man kwalificatie toernooien zouden jullie zien dit jaar?

Dit zag ik op het kagutoki forum, iemand heeft gekeken naar het gewicht van Nabil Khachab afgelopen jaar:
Now - 157.1 kg
G90 - 153,5 kg
GC5 – 144,9 kg
G84 – 131,2 kg
G83 – 137,3 kg

20 kg aangekomen in 1 jaar tijd, dit is geen spiermassa. Lijkt mij erg ongezond voor het jochie. Op zijn minst konden we wat k.o power verwachten in zijn vuisten.

mrtweakbox
10-03-2024, 19:29
Ja wat dat betreft is Nabil echt een raadsel, en dat bedoel ik niet lullig maar hoe kan je als je deze sport serieus benadert nou zo aankomen en tegelijkertijd een bovengemiddelde conditie hebben? En het andere punt om terecht, met die massa moet je er toch ook wel een ko uit kunnen gooien zou je zeggen. Bij Rico kwam hij technisch echt tekort maar ik vraag me af hoe hij zich verder gaat ontwikkelen - ik hoop dat hij niet de hele tijd tegen iedereen gaat hangen, dat hoef ik niet te zien.

Osaro was wel iets maar niet heel veel beter dan zijn laatste partij trouwens, zonde want ik geloof dat het er echt wel in zit.

Voor 2025 zou ik de 8 allemaal tegen een nieuwe namen (plus plazibat , Jamal , Kryklia #durftedromen) zetten, wedden dat daar mooie verrassingen uit gaan komen? Voor een eerste toernooi was dit heel goed dus ik hoop dat ze er vol op gaan inzetten om door te gaan (ik geloof dat ze in een jaar of 3 op het K1 niveau kunnen komen) maar dat moet je ook nog maar zien als de hele organisatie op z'n gat ligt.

BB
10-03-2024, 19:30
De trainer stapt de ring in tijdens de wedstrijd. Volgens de regels van Glory is dat een reden voor disqualificatie. Als ik Abene was, ging ik in protest.

Eindbaas
10-03-2024, 19:52
Mooi geschreven door Fabrice Deters van Videoland:
https://www.facebook.com/share/69wcoNhbqS5gCUxk/

mrtweakbox
10-03-2024, 22:23
De trainer stapt de ring in tijdens de wedstrijd. Volgens de regels van Glory is dat een reden voor disqualificatie. Als ik Abene was, ging ik in protest.

Geen idee of je zo kan en wil winnen (ik gok bij Abena dat het antwoord ja is gezien zijn "overwinning" op Maslobojev). Wat ik wel weet is dat de aanleiding volledig toneel was, kijk de beelden maar eens terug: Tarek loopt naar de klappen een paar stappen weg, wil eerst iets tegen het publiek roepen en besluit pas dan ter aarde te storten. Schwalbes zijn niet alleen voor het voetbal helaas

BB
11-03-2024, 12:42
Geen idee of je zo kan en wil winnen (ik gok bij Abena dat het antwoord ja is gezien zijn "overwinning" op Maslobojev). Wat ik wel weet is dat de aanleiding volledig toneel was, kijk de beelden maar eens terug: Tarek loopt naar de klappen een paar stappen weg, wil eerst iets tegen het publiek roepen en besluit pas dan ter aarde te storten. Schwalbes zijn niet alleen voor het voetbal helaasNou ja weet je, het staat gewoon in het reglement van Glory. Als een organisatie zijn eigen regels niet handhaaft, dan wordt het een hellend pad. Overigens ligt mijn sympathie bij Tarik. maar dit is gewoon niet goed.iedereen kan de regels teruglezen onder 1.2.6 https://glorykickboxing.com/rules. De scheids had dit moeten weten en meteen moeten ingrijpen. Daarbij is het de vraag of de stoot onregelmentair was. Abene stoot van achter op de voorkant van Tarik zijn gezicht. Groenhart deed dat ook en won de wedstrijd ! En nu krijgt Abene een waarschuwing. Dat vind ik vreemd. De scheids was sowieso matig, afgezien deze twee situaties. Abene 8 tellen geven terwijl hij met een voet buiten de touwen staat en zijn arm verstrengeld is in de touwen ( dit corrigeerde hij overigens) en een bitje dat uitvalt, niet meteen terugplaatsen maar eerst vragen om water. Ik vind dat amateurisme en dat straalt af op de partij en organisatie.

Eindbaas
11-03-2024, 12:58
https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/diskwalificatie-abena-wijst-glory-op-regels-ex-kampioen-haalt-fel-uit?fbclid=IwAR05y4L1WYyz_Jvc2kYWQxlJrLiVDeYhzKHG2 aKvF2KyHXIMPGCU6w2yPHU

Eindbaas
11-03-2024, 16:11
Volgens vechtsport journalist Tjin van Epicmma, die heeft gesproken met het management van Bahram, zal Bahram zich focussen op de LHW belt. Dit Heavyweight uitstapje was maar tijdelijk.

mrtweakbox
11-03-2024, 16:30
Nou ja weet je, het staat gewoon in het reglement van Glory. Als een organisatie zijn eigen regels niet handhaaft, dan wordt het een hellend pad. Overigens ligt mijn sympathie bij Tarik. maar dit is gewoon niet goed.iedereen kan de regels teruglezen onder 1.2.6 https://glorykickboxing.com/rules. De scheids had dit moeten weten en meteen moeten ingrijpen. Daarbij is het de vraag of de stoot onregelmentair was. Abene stoot van achter op de voorkant van Tarik zijn gezicht. Groenhart deed dat ook en won de wedstrijd ! En nu krijgt Abene een waarschuwing. Dat vind ik vreemd. De scheids was sowieso matig, afgezien deze twee situaties. Abene 8 tellen geven terwijl hij met een voet buiten de touwen staat en zijn arm verstrengeld is in de touwen ( dit corrigeerde hij overigens) en een bitje dat uitvalt, niet meteen terugplaatsen maar eerst vragen om water. Ik vind dat amateurisme en dat straalt af op de partij en organisatie.

Inderdaad vreemd hoe dezelfde situatie en actie op deze verschillende manieren wordt beoordeeld.

Hoe zit de rolverdeling eigenlijk, Glory maakt de regels en VON is een onafhankelijke organisatie die ze dan uitvoert? Als dat zo is dan kan Glory er niet direct wat aan doen dat dit gebeurt en zijn ze verder ook maar overgeleverd aan hoe deze club het protest op pakt. Dan krijg je dus een evenement met 2 incidenten die op 2 verschillende manieren worden opgepakt, gedoe...

mrtweakbox
11-03-2024, 16:33
Volgens vechtsport journalist Tjin van Epicmma, die heeft gesproken met het management van Bahram, zal Bahram zich focussen op de LHW belt. Dit Heavyweight uitstapje was maar tijdelijk.

Wat zonde, het is wel echt de smaakmaker van de gewichtsklasse. Wellicht is hij nog op andere gedachten te brengen. Als hij LHW gaat dan is het snel voorbij met beide heren van de finale afgelopen weekend gok ik zo.

Eindbaas
11-03-2024, 17:38
Wat vonden jullie van die scheidsrechter van Bahram vs Rigters en Khbabez vs Abena?
https://www.facebook.com/100040886213297/posts/pfbid02FkyqFfHibBZKbPz3jNecL4Qrb2FbYreoG1dst6zAvCX 8rxy9nZUQuf7xHkR6Wquml/?app=fbl

Sergej Maslobojev heeft Khbabez uitgedaagd.
https://warriorcode.com/en/videos?serie=warrior-watch&cursor=eyJjdXJzb3IiOjE3MTAxNTE4Mjg3NTEsInR5cGUiOiJ kYXRlIn0%3D

Eindbaas
11-03-2024, 17:40
Wat zonde, het is wel echt de smaakmaker van de gewichtsklasse. Wellicht is hij nog op andere gedachten te brengen. Als hij LHW gaat dan is het snel voorbij met beide heren van de finale afgelopen weekend gok ik zo.
Indd, even afwachten wat Glory gaat doen met Bahram.

Rigters wil een titelpartij tegen Rico.
Comeback van Plazibat en JBS in Glory, iedergeval Robbie Timmers heeft genoeg mogelijkheden om knalpartijen te zetten voor dit jaar.

Justsomebody
11-03-2024, 18:28
In eerste instantie toch wel aankijken hoe s.maslobojev het aanpakt in zijn goorbereiding, zou zomaar verwachten dat hij weer gaat vechten in zijn thuisland litouwe, heeft ook in rusland en china gevochten plus tegen een thai gestaan. Zou excuses moeten uitleggen voor hoe vaak hij terug is gegaan naar zijn thuisland,voor hetzelfde geld raakt ie zwaar geblesseerd door het switchen tussen levels.Daarvoor eerst in trainingskamp, maar is toch vaak anders op beelden dan als je het ziet in het echt. Nooit uitleg gegeven over wat kort daarvoor/ daarna zijn plannen waren je kan van alles doen als je vrije tijd hebt van trainen. De een richt zich op vastgoed anderen geven lezingen en clinics, met sponsors.Kan ook opeens verdwijnen naar de onderste regionen als sneeuw voor de zon en zich ook gaan richten op herstel daar met open water duiken zoals bij vb Oeukoe.

mrtweakbox
11-03-2024, 19:35
Wat vonden jullie van die scheidsrechter van Bahram vs Rigters en Khbabez vs Abena?
https://www.facebook.com/100040886213297/posts/pfbid02FkyqFfHibBZKbPz3jNecL4Qrb2FbYreoG1dst6zAvCX 8rxy9nZUQuf7xHkR6Wquml/?app=fbl

Sergej Maslobojev heeft Khbabez uitgedaagd.
https://warriorcode.com/en/videos?serie=warrior-watch&cursor=eyJjdXJzb3IiOjE3MTAxNTE4Mjg3NTEsInR5cGUiOiJ kYXRlIn0%3D

Ik vond de scheids nog wel ok eigenlijk: niemand zit te wachten op een DQ en als er niet echt wat aan de hand is dan is het beter om door te gaan. Same voor Nabil, goed dat er daar wel werd ingegrepen. Onterechte knock down Abena werd gecorrigeerd. Er gingen dus best veel dingen wel goed.

Eindbaas
11-03-2024, 21:35
In eerste instantie toch wel aankijken hoe s.maslobojev het aanpakt in zijn goorbereiding, zou zomaar verwachten dat hij weer gaat vechten in zijn thuisland litouwe, heeft ook in rusland en china gevochten plus tegen een thai gestaan. Zou excuses moeten uitleggen voor hoe vaak hij terug is gegaan naar zijn thuisland,voor hetzelfde geld raakt ie zwaar geblesseerd door het switchen tussen levels.Daarvoor eerst in trainingskamp, maar is toch vaak anders op beelden dan als je het ziet in het echt. Nooit uitleg gegeven over wat kort daarvoor/ daarna zijn plannen waren je kan van alles doen als je vrije tijd hebt van trainen. De een richt zich op vastgoed anderen geven lezingen en clinics, met sponsors.Kan ook opeens verdwijnen naar de onderste regionen als sneeuw voor de zon en zich ook gaan richten op herstel daar met open water duiken zoals bij vb Oeukoe.
Sergej Maslobojev heeft een HW partij tegen Leandro Dikmoet van Mike Gym op 16 maart.
https://youtu.be/NgtuTnXjqDc?si=DS-ezZABxxjQDgZn

https://kokfights.com/a-fighter-from-the-legendary-dutch-club-mikes-gym-calls-out-sergej-maslobojev-for-a-fight-on-march-16th-in-vilnius/