PDA

View Full Version : GLORY 92: Rotterdam (18-5)



Eindbaas
08-03-2024, 17:49
Op 18 mei, tijdens GLORY 92 in Rotterdam, zet middengewicht kampioen Donovan Wisse zijn titel op het spel tegen de topuitdager Ulric Bokeme.

https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/glory-kampioenen-wisse-en-semeleer-zetten-titels-op-het-spel-in-april-en-mei?fbclid=IwAR0Qgx2HclBXp1lrJimQ7c0BofpbGBMdNwZ84 wpDz3EiKDu96ckIifo18G8

Eindbaas
24-03-2024, 13:32
Glory 92 op zaterdag 18 mei krijgt een aantal interessante gevechten erbij, Jay Overmeer, Mo Touchassie en Imad Hadar zullen hun aantreden maken zo meld de kickboksorganisatie exclusief aan de redactie van Vechtsport Info vandaag
https://www.vechtsportinfo.nl/kickboks-amp-muay-thai-nieuws/breaking-overmeer-touchassie-en-hadar-in-actie-tijdens-glory-92?fbclid=IwAR3BmsA6NluNl68NwpcwaYE_oKDsCvpKJy2g_B c4cc1_15tBmRMZqgjOPS4

mrtweakbox
29-03-2024, 13:48
In tegenstelling tot Parijs begint dit echt een leuke fight card te worden: ik ga wel even kijken!

Eindbaas
29-03-2024, 15:44
Fightcard
Middleweight Championship Bout
Donovan Wisse (c) vs. Ulric Bokeme

Middleweight Bout
Michael Boapeah vs. Serkan Özcaglayan

Welterweight Bout
Jay Overmeer vs. Teodor Hristov

Middleweight Bout
Sergej Braun vs. Mohamed Touchassie

Light Heavyweight Bout
Anis Bouzid vs. Mory Kromah

Middleweight Bout
Juri de Sousa vs. Imad Hadar

Featherweight Bout
Ahmad Chikh Mousa vs. Berjan Peposhi 2

Welterweight Bout
Don Sno vs. Figuereido Landman

glorykickboxing.com/events/glory-92

Eindbaas
29-03-2024, 15:46
Ik verwacht nog 1 HW partij.

mrtweakbox
11-04-2024, 22:40
Ik verwacht nog 1 HW partij.

Nou, je had gelijk maar dit is toch niet een pot waar iemand wijzer van wordt??!? Doe dan niets als dit je beste idee voor een match up is. Af en toe vraag ik me echt af wat er allemaal gerookt wordt op het Glory hoofdkantoor...

Eindbaas
11-04-2024, 22:45
Rigters vs Wilnis.. is de hw partij.
Kan Rigters even die naam op zijn win record zetten.

mrtweakbox
08-05-2024, 18:50
Dan moet Wilnis wel ook echt komen en die lijkt nu geblesseerd te zijn. Ik denk niet dat we hier wat een verloren hebben. In theorie is dit voor Glory een kans om alsnog een tegenstander van een beetje niveau te matchen. Kansen hebben en ze verzilveren zijn wel echt verschillende dingen, zeker bij Glory....

Eindbaas
08-05-2024, 21:08
Dan moet Wilnis wel ook echt komen en die lijkt nu geblesseerd te zijn. Ik denk niet dat we hier wat een verloren hebben. In theorie is dit voor Glory een kans om alsnog een tegenstander van een beetje niveau te matchen. Kansen hebben en ze verzilveren zijn wel echt verschillende dingen, zeker bij Glory....

Las het indd, Wilnis out.
Vind maar een goede zwaargewicht die goed voorbereid is op korte termijn.
Laïdouni zou eventueel een oplossing zijn.

mrtweakbox
08-05-2024, 22:11
Rigters vs Bhagwandass 2!!! 🤡😁

Eindbaas
09-05-2024, 16:37
Rigters vs Bhagwandass 2!!! 🤡😁
Knalpartij!

Btw Laïdouni is geblesseerd, gaat hem niet worden.

Mooie match is een rematch Bahram Rajabzadeh vs Levi Rigters dit keer met een scheids die wel wakker is. Tenzij Bahram ook geblesseerd is zoals Wilnis en Laïdouni, dan komen ze toch uit op: Bhagwandass 🤔