PDA

View Full Version : Foto's Remco Pardoel seminar



Sjaak
10-08-2004, 20:10
Vanaf vandaag kan iedereen inschrijven voor de seminar van Remco Pardoel. Inschrijving loop t/m 31 augustus en deelname kost slechts 11.5 euro. De vorige seminar van Remco was ook een groot succes. Zie http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Pardoel_2003/index.htm

Je kan niet aan de zaal betalen en deelname is alleen mogelijk per voorinschrijving. Info over hoe in te schrijven via : [email protected]

Osu Sjaak

http://www.musashi.nl/gif/remcoA4_laag.jpg

Leonardo
10-08-2004, 22:26
Ik ben er in ieder geval bij.

Michael

ashi76
10-08-2004, 22:51
Ik probeer er ook weer bij te zijn, maar ik mailje van tevoren nog wel ff Sjaak.. ;)

Welkom trouwens. :-D

Andere Michael. ;)

Wheelie
10-08-2004, 22:52
Remco Pardoel is een topper, een top seminair dus.

Leonardo
11-08-2004, 00:16
Remco is zeker een topper

osu Michael

11-08-2004, 01:27
Ik heb de seminar van Remco in Strijen ook een keer mee mogen maken. Is top en heel zeker aan te raden.

Tsuki
11-08-2004, 11:15
Sjaakie !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoezie ???

ik probeer er zeker weer bij te zijn man

Sjaak
11-08-2004, 12:28
Sjaakie !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoezie ???

ik probeer er zeker weer bij te zijn man

Gewoon doen Tsuki, Roy en Ashi komen ook weer

Justinian
12-08-2004, 13:10
De vorige keer was absoluut top en deze keer zorg ik dat ik er weer bij ben! Ik zal aankomende week ook even op de sportschool vragen en ik verwacht dat er veel interesse is in de seminar. Hoeveel mensen kunnen er maximaal mee doen?

Anonymous
12-08-2004, 13:17
De vorige keer was absoluut top en deze keer zorg ik dat ik er weer bij ben! Ik zal aankomende week ook even op de sportschool vragen en ik verwacht dat er veel interesse is in de seminar. Hoeveel mensen kunnen er maximaal mee doen?

Volgens Remco 50 of 60, als het er meer dan 30 worden neemt hij gewoon assistenten mee. Kom op jongens steun Remco en kom naar zijn seminar, iedereen van elke stijl is welkom.

Osu Sjaak

Leonardo
19-08-2004, 12:12
Waar blijven jullie inschrijvingen jongens :wink:

Wheelie
19-08-2004, 12:47
Waar blijven jullie inschrijvingen jongens :wink:

ik kan helaas niet meedoen :lol:

Tsuki
19-08-2004, 15:25
ook niet het grondwerk wheelie ;-)

Silat
20-08-2004, 15:43
Damn it weer op een zaterdag. Ik ga proberen vrij te krijgen :oops: Dit wil ik niet missen, vorige keer was top :thumbs:

Anonymous
22-08-2004, 14:48
kan iedereen zich gewoon inschrijven en meedoen ook als je niet bij musashi traint?

ashi76
22-08-2004, 14:50
kan iedereen zich gewoon inschrijven en meedoen ook als je niet bij musashi traint?

ja.

Sjaak
22-08-2004, 22:14
kan iedereen zich gewoon inschrijven en meedoen ook als je niet bij musashi traint?

ja.

Klopt wat Ashi76 zegt.

ashi76
23-08-2004, 00:04
Klopt wat Sjaak zegt.... ;)

Anders zou het wel alleen op de musashi site staan.... :mrgreen:

Ronny
23-08-2004, 01:25
ik kom ook

Sjaak
23-08-2004, 11:52
ik kom ook

Gaaf, schrijf je dan wel effe in :wink:

Als ik bedoel dat iedereen welkom is dan bedoel ik ook iedereen : Karateka's, Judoka's, Kickboksers, Jujitsuka's, Taekwondoers, MMA'ers, zelfs leuke zussen en tante's :wink:

Sjaak
23-08-2004, 12:24
Overzicht van jongens die meedoen van Mixfight

Michael - Michael
Roy - Justinian
Jaap - Tsuki
Michael - Ashi 76
Ronny - Shootomaniac

Wheelie
23-08-2004, 12:33
Overzicht van jongens die meedoen van Mixfight

Michael - Michael
Roy - Justinian
Jaap - Tsuki
Michael - Ashi 76
Ronny - Shootomaniac

en remco pardoel :lol:

Sjaak
23-08-2004, 12:44
Overzicht van jongens die meedoen van Mixfight

Michael - Michael
Roy - Justinian
Jaap - Tsuki
Michael - Ashi 76
Ronny - Shootomaniac

en remco pardoel :lol:

En Sjaak :thumbs:

Controle
23-08-2004, 18:46
Sjaak wanneer weer? want deze data kan ik niet....

Baal der van....
(wil Britney ook wel zien) :wink:

ashi76
23-08-2004, 18:48
Britney ?? :?

Controle
23-08-2004, 18:55
Hij beloofde dat er meerdere beroemdheden zouden komen

Wheelie
23-08-2004, 23:12
Als Britney komt, dan ga ik ook al kost het me 1000 euro

Tsuki
24-08-2004, 10:15
ik tap haar wel hoor voor iedereen die niet komt .......

Leonardo
25-08-2004, 11:04
Kom jongens en meiden schrijf is in :wink:

Anonymous
25-08-2004, 16:36
Er is niet bijster veel interesse.

Justinian
25-08-2004, 16:53
Er is niet bijster veel interesse.

Ik denk dat er sowieso net zoveel mensen op de mat zullen staan als de vorige keer en waarschijnlijk wel meer. Morgen ga ik op de sportschool ook nog even vragen wie er mee wil. Ik kan het in ieder geval iedereen (beginner of gevorderd) aanraden mee te doen, want het is bijzonder leerzaam!

Sjaak
27-08-2004, 16:41
Klopt wat Roy zegt, dus zorg dat je er bij bent.

Sjaak

ashi76
27-08-2004, 17:15
Ik wacht nog steeds op een bevestiging Sjaak..... :?

jan sensei kyokushin
27-08-2004, 17:22
Er is niet bijster veel interesse. OSU als ik vragen mag wie ben jij eiggelijk maak je eens bekent al met je gast sorry, wie in angst leeft zal in angst sterven osu :roll:

Sjaak
28-08-2004, 12:28
Ik wacht nog steeds op een bevestiging Sjaak..... :?

Bij deze bevestigd Michael :thumbs:

Osu Sjaak

ashi76
28-08-2004, 14:29
Ik wacht nog steeds op een bevestiging Sjaak..... :?

Bij deze bevestigd Michael :thumbs:

Osu Sjaak

:thumbs:

Zie je de 4e... ;)

Sjaak
30-08-2004, 15:44
Let op het is in : NUMANDORP en niet in Strijen.

Tsuki
31-08-2004, 15:36
Sjaak ik kan dus niet ik moet naar eindhoven omdat daar jongens van onze sportschool moeten knokken ......................... helaas

Sjaak
31-08-2004, 16:19
Kan gebeuren Jaap, volgende keer beter.

Tsuki
31-08-2004, 16:41
wel klote want vorige keer was het echt heel GAAF ..............................

Silat
03-09-2004, 02:17
Ja Tsuki..
Jammer want toen had ik niet eens door dat jij er ook was :?

Ik kom deze keer ook weer :thumbs:

Gulo gulo
04-09-2004, 00:23
Mensen veel plezier morgen, kan er helaas niet bij zijn omdat ik moet werken :cry: :cry:

ashi76
04-09-2004, 01:48
Hey Gulo.

Alwin is er trouwens wel bij.



tnx again sjaak :thumbs:

Ronny
04-09-2004, 04:09
sorry, ik ga het niet redden. :(

Justinian
04-09-2004, 09:18
sorry, ik ga het niet redden. :(
Dat is dan weer spijtig Ronny, volgende keer beter. Aan de lijst kan forumbroeder Jagro trouwens nog wel worden toegevoegd, maar dat had ik Sjaak al verteld.

Wheelie
04-09-2004, 18:29
sticky kan er nu wel af ;)

Sjaak
04-09-2004, 19:07
Het was weer een gave seminar en ik wil Remco bedanken voor de leerzame les. Ook wil ik alle jongens die van heel ver zijn gekomen om op deze seminar aanwezig te zijn bedanken. Vond het leuk om Roy en Marcel weer is te zien na lange tijd en Roy, leuke warming up :thumbs: De sfeer was gewoon top en de temperatuur ook, het was boven de 30 graden in de sporthal :shock: Maar we hebben lekker samen getraind en vooral van de partijtjes knokken met Remco heb ik genoten, ik voel weer spieren in me lichaam waar ik het bestaan niet van wist :D Al met al heel geslaagd en volgend jaar doen we het gewoon weer over.

Remco je bent voor mij een topgozer. Bedankt :thumbs:

Osu !!

Sjaak

PS: Vanavond zal de foto reportage online staan.

Silat
04-09-2004, 19:12
Nou ik ben weer thuis.
Wat een pokke eind rijden zeg! Maar wel de moeite waard :thumbs:
Echt weer vet veel geleerd en ook orichami met Remco mogen spelen :mrgreen: naja andersom dan :wink:
Mijn trainingen bij Lex zijn zeker ten goede gekomen.

Kortom het wat weer gezellig en leerzaam, alleen had ik bepaalde mensen toch wel verwacht vandaag op de mat...


Remco, Sjaak en Justi bedankt :thumbs:

Groeten,
Silat

Justinian
04-09-2004, 19:26
Zo, ik ben ook weer thuis. De terugweg ging aanzienlijk sneller dan de heenweg aangezien ik toen in de file kwam te staan :evil:

De training was absoluut top. Remco is één van de meest technische grondvechters van Nederland en waarschijnlijk ook van Europa heb ik het idee. Ik heb een hele tijd bij Remco getraind en nu is het me weer duidelijk geworden waarom ik destijd meer dan 4 uur in de trein zat voor 2 á 3 uur training. Damn, wat een technieken en ook relatief eenvoudig toe te passen.

Remco bedankt voor de training! Sjaak bedankt voor het organiseren! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij. Het was ook erg leuk een aantal forumbroeders te zien, erg gezellig.

Leonardo
04-09-2004, 19:28
Wat was dat warm zeg in die zaal maar ik vond het een supertoffe training. Ik heb weer net als vorig jaar weer fijn pijn in me nek van dat gerollebol :)

Oh ja onze 7 Belgen die om 10.00 uur uit Oostende vertrokken werden door een ongeluk bij Breda omgeleid en kwamen terecht in de buurt van ........................................ Arnhem :shock: Ze belde om 2 uur dat ze onderweg waren maar we hebben ze nooit meer gezien :lol: :lol:

Remco en Roy bedankt voor deze leerzame training.

osu Michael

Sjaak
04-09-2004, 19:31
Remco, Sjaak en Justi bedankt :thumbs:

Groeten,
Silat

Graag gedaan Marcel en tof dat je zo ver hebt gereden om er bij te zijn, thats the spirit :thumbs:

En ik heb je effe in de gaten gehouden maar je hebt je goed ontwikkeld het laatste jaar, ga zo door :thumbs:

osu Sjaak

Gulo gulo
04-09-2004, 19:34
Hey Gulo.

Alwin is er trouwens wel bij.



tnx again sjaak :thumbs:

Ja, hij zei al dat hij zou gaan. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, zal maandag wel van hem horen hoe het was

Sjaak
04-09-2004, 19:37
Zo, ik ben ook weer thuis. De terugweg ging aanzienlijk sneller dan de heenweg aangezien ik toen in de file kwam te staan :evil:

De training was absoluut top. Remco is één van de meest technische grondvechters van Nederland en waarschijnlijk ook van Europa heb ik het idee. Ik heb een hele tijd bij Remco getraind en nu is het me weer duidelijk geworden waarom ik destijd meer dan 4 uur in de trein zat voor 2 á 3 uur training. Damn, wat een technieken en ook relatief eenvoudig toe te passen.

Remco bedankt voor de training! Sjaak bedankt voor het organiseren! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij. Het was ook erg leuk een aantal forumbroeders te zien, erg gezellig.

Volgend jaar staat bij leven en welzijn uiteraard Pardoel seminar nummer 3 op stapel :wink:

En Roy je hebt gelijk dat Remco één van de meest technische grondvechters van Europa is en dat merk je pas als je met hem aan de gang gaat op de mat. Ogenschijnlijk heel makkelijk legt hij je in de knoop en om een manier waar je soms helemaal niet blij van wordt :roll:

En naast dat Remco een goed leraar en vechter is, is het ook gewoon een moordgozer.

osu Sjaak

Anonymous
04-09-2004, 19:42
ik wil iedereen bedanken voor de leuke middag
in het bijzonder Sjaak voor de organisatie en Roy voor het waarnemen van het eerste gedeelte!

ik hoop dat iedereen het even goed naar de zin heeft gehad als ik!!

groetjes

remco

Sjaak
04-09-2004, 19:42
Oeps, ik vergeet Ashi :oops:

Michael het was ook top om jou weer te zien :thumbs: Jij bent trouwens ook handig met je grondwerk voor zo'n licht kereltje :wink:

osu Sjaak

Sjaak
04-09-2004, 19:44
ik wil iedereen bedanken voor de leuke middag
in het bijzonder Sjaak voor de organisatie en Roy voor het waarnemen van het eerste gedeelte!

ik hoop dat iedereen het even goed naar de zin heeft gehad als ik!!

groetjes

remco

Ik in ieder geval wel tot ik met je aan de gang moest :wink: heb last van me nek, hoe kan dat nou :lol:

Sjaak

Gulo gulo
04-09-2004, 19:47
ik wil iedereen bedanken voor de leuke middag
in het bijzonder Sjaak voor de organisatie en Roy voor het waarnemen van het eerste gedeelte!

ik hoop dat iedereen het even goed naar de zin heeft gehad als ik!!

groetjes

remco

Vind het mooi dat één van de grootheden toch de tijd neemt om zo iets te organiseren. Kon er helaas niet bij zijn en heb volgens mij iets moois gemist.

Respect voor Remco en Sjaak en alle mensen die dit mede mogelijk hebben gemaakt.

remco pardoel
04-09-2004, 19:50
ik wil iedereen bedanken voor de inzet!
met name Sjaak en Roy wil ik even extra in het zonnetje zetten

Ik hoop dat iedereen net zoveel plezier heeft gehad als ik het heb gehad!

p.s. Sjaak
coole bak!!

remco

Sjaak
04-09-2004, 19:53
p.s. Sjaak
coole bak!!

remco

haha gave kar he :wink:

Justinian
04-09-2004, 19:57
Zoals ik al schreef, het was echt top. Voor de mensen die niet zijn geweest; Sjaak heeft voor mij een aantal foto's gemaakt van mij en Remco terwijl een Remco een techniek stap voor stap voor doet. Deze techniek zal ik een dezer dagen op www.ma-skills.com plaatsen. Geloof mij, dit is zeker de moeite waard! Ben trouwens ook benieuwd naar de andere foto's.

Justinian
04-09-2004, 19:58
Off topic

Sjaak, maak dan meteen ff een foto van die auto van je, want die heb ik helaas niet gezien...

/Off topic

Sjaak
04-09-2004, 20:21
Zoals ik al schreef, het was echt top. Voor de mensen die niet zijn geweest; Sjaak heeft voor mij een aantal foto's gemaakt van mij en Remco terwijl een Remco een techniek stap voor stap voor doet. Deze techniek zal ik een dezer dagen op www.ma-skills.com plaatsen. Geloof mij, dit is zeker de moeite waard! Ben trouwens ook benieuwd naar de andere foto's.

Die foto reportage is op dit moment naar je onderweg Roy, zet je computer op ontvangen 3 x 3.5 MB.

Sjaak

Sjaak
04-09-2004, 20:23
Off topic

Sjaak, maak dan meteen ff een foto van die auto van je, want die heb ik helaas niet gezien...

/Off topic

Post ik van de week wel effe :wink: , ga nu lekker relaxen 8)

Justinian
04-09-2004, 20:24
Ik heb ze binnen Sjaak, Thx :thumbs:

Justinian
04-09-2004, 20:25
Off topic

Sjaak, maak dan meteen ff een foto van die auto van je, want die heb ik helaas niet gezien...

/Off topic

Post ik van de week wel effe :wink: , ga nu lekker relaxen 8)
Hahaha ok dan, thx alvast!

Sjaak
04-09-2004, 20:59
Ik heb ze binnen Sjaak, Thx :thumbs:

Zien er wel aardig uit he, zijn ze bruikbaar denk je ?

Wheelie
04-09-2004, 21:11
stuur eens door roy ;)

leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad, maar had ook niet anders verwacht.
volgend jaar doe ik ook mee :mrgreen:

sjaak, wat voor auto heb je ? ;)

Justinian
04-09-2004, 21:12
Zijn goed bruikbaar lijkt me. Ik hoop dat ik ze deze week op de site kan plaatsen :thumbs:

Sjaak
04-09-2004, 21:19
stuur eens door roy ;)

leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad, maar had ook niet anders verwacht.
volgend jaar doe ik ook mee :mrgreen:

sjaak, wat voor auto heb je ? ;)

Fiat Stilo Abarth 2.45 ltr 175 PK Sportuitvoering, compleet glazen lamellen dak, extreem bumpers en spoilers, complete geluidsinstallatie met allerlei dierengeluiden en sirenes, neon verlichting onder de wagen en nog meer van dat leuks 8)

Ach sommige van ons blijven altijd "kind" :roll:

Wheelie
04-09-2004, 21:41
vet sjaak, als je eens wat foto's hebt ;)

Gulo gulo
04-09-2004, 21:43
Die Stilo is toch wel geel he? Dan zien er het gaafst uit. Toffe bak Sjaak :thumbs:

Silat
05-09-2004, 01:03
Yooo ik ben wel benieuwd naar die foto's hoor :roll:

De post van Gulo gulo was om 7:43! :mrgreen:

Erg lullig voor de Belgen!!!

Ik voel me nu echt mega brak zeg... gister ook mijn eerste PD training gehad.
Ik kan wel zeggen dat het weer een goeie start is geweest van het nieuwe seizoen :thumbs:

Sjaak heeft echt een wreede auto :shock: een rood monster :twisted:
Helaas spotte ik al beschadiging aan de onderkant van die mega voorspoiler van 5 cm van de grond een beschadiging. Dus zijn gezin moet bij elke drempel uitstappen :lol: :wink:

Justinian
05-09-2004, 09:00
Ik voelde me gisterenavond erg beroerd en ben dus al om 22.00u naar bed gegaan en ben net wakker (en nog steeds moe). Inderdaad een goeie start van het nieuwe seizoen :maskills:

Zanshin
05-09-2004, 11:31
zo ik ben net wakker en voel elke spier in mijn lijf, ik vond het een te gekke ervaring en heb weer een hoop nieuwe technieken geleerd.

Bedankt Sjaak voor het organiseren en Remco Pardoel en Justinian voor het trainen.

Tot het volgende seminar

Sjaak
05-09-2004, 12:53
zo ik ben net wakker en voel elke spier in mijn lijf, ik vond het een te gekke ervaring en heb weer een hoop nieuwe technieken geleerd.

Bedankt Sjaak voor het organiseren en Remco Pardoel en Justinian voor het trainen.

Tot het volgende seminar

Uh licht effe een tippie van de sluier op wie jij bent :wink:

Ik voel nu ook dat we heel hard hebben getraind en sommige spieren spelen een beetje op :lol: Maar het was gaaf.

Kreeg gisteren nog een telefoontje van onze Belgische vrienden die naar de seminar zouden komen.

Ze zijn met zijn zevenen 9 uur onderweg geweest, en ze hebben 780 km :shock: gereden en toen ze vlakbij bij s' Gravendeel waren is er een zwaar ongeluk gebeurd en toen heeft de politie hen richting Den Bosch en Arnhem gestuurd en ze waren pas op 16.15 weer bij Dordrecht en zijn toen zwaar gefrustreerd naar huis gegaan :x

Kut hoor want ze hadden er graag bij geweest.

Wheelie
05-09-2004, 12:57
zo ik ben net wakker en voel elke spier in mijn lijf, ik vond het een te gekke ervaring en heb weer een hoop nieuwe technieken geleerd.

Bedankt Sjaak voor het organiseren en Remco Pardoel en Justinian voor het trainen.

Tot het volgende seminar

welkom op het forum ;)

Zanshin
05-09-2004, 13:16
Ik ben het Henk uit Almere,
Ik geloof dat sinds gisteren een spier of gewricht een stuk verder buigt dan voorheen :lol:

Zanshin
05-09-2004, 13:17
bedankt wheelieWheelie,

Zanshin
05-09-2004, 13:18
Uh licht effe een tippie van de sluier op wie jij bent

Ik voel nu ook dat we heel hard hebben getraind en sommige spieren spelen een beetje op Maar het was gaaf.

Kreeg gisteren nog een telefoontje van onze Belgische vrienden die naar de seminar zouden komen.

Ze zijn met zijn zevenen 9 uur onderweg geweest, en ze hebben 780 km gereden en toen ze vlakbij bij s' Gravendeel waren is er een zwaar ongeluk gebeurd en toen heeft de politie hen richting Den Bosch en Arnhem gestuurd en ze waren pas op 16.15 weer bij Dordrecht en zijn toen zwaar gefrustreerd naar huis gegaan

Kut hoor want ze hadden er graag bij geweest.

Zanshin
05-09-2004, 13:19
ik moet nog effe wennen, ik weet nog niet hoe dit allemaal werkt,
Zanshin,

Sjaak
05-09-2004, 13:45
Ik ben het Henk uit Almere,
Ik geloof dat sinds gisteren een spier of gewricht een stuk verder buigt dan voorheen :lol:

Welkom Henk, tof dat je hier ook post nu.

Ik zie je volgende week op de Kyokushin strandtraining en wil wel even kwijt dat ik het geweldig vind dat je aan zoveel Musashi evenementen mee doet.

osu Sjaak

Gulo gulo
05-09-2004, 13:45
ik moet nog effe wennen, ik weet nog niet hoe dit allemaal werkt,
Zanshin,

Alle begin is moeilijk, welkom :thumbs:

ashi76
05-09-2004, 16:37
Zo, eindelijk weer even tijd om achter de pc te kruipen.

Allereerst bedackt Remco & Sjaak.
De seminar was weer top.

Ook tof om weer eens wat forumbroeders te zien :thumbs:

Over die spiertjes kan ik ook meepraten, ik moest vandaag om 12:00 uur voetballen, maar heb me halverwege de 2e helft laten vervangen.

Bedankt Remco.... met je mooie opvouwtechnieken. ;)

ashi76
05-09-2004, 16:39
Oh ja.


@ Mickey.

LUIE FLIKKER !




;)

Leonardo
05-09-2004, 18:01
Ik ben het Henk uit Almere,
Ik geloof dat sinds gisteren een spier of gewricht een stuk verder buigt dan voorheen :lol:

Osu Henk, welkom op dit forum, zie je zondag :wink:

osu Michael

Sjaak
05-09-2004, 19:17
Allereerst bedackt Remco & Sjaak.
De seminar was weer top.



Thanks Michael, ik heb lekker met je geknokt :thumbs:

Justinian
05-09-2004, 19:28
Staan de foto's al online Sjaak?

Sjaak
05-09-2004, 19:28
Haha Roy weet je wat een werk dat is, duurt niet lang meer :wink:

Justinian
05-09-2004, 19:29
Haha Roy weet je wat een werk dat is, duurt niet lang meer :wink:
No prob, ik was alleen benieuwd ;)

Silat
05-09-2004, 19:31
Welkom Zanshin :thumbs: "krijg het heen en weer" :mrgreen:

Voor iemand die geen grappling doet en alles doet op instinct was je heel goed bezig. Man wat ben jij sterk zeg. Ik zag dat Jaap het best lastig had met jou, net als met Ashi :mrgreen: Jaap heeft echt een sterke nek.

Zo'n beetje alles doet zeer in mijn lichaam :lol:

Silat

Zanshin
05-09-2004, 20:23
Satria wrote
Welkom Zanshin "krijg het heen en weer"
[/quote]

dank je, ha,ha,ha :lol:

Jaap was toch die andere assistent, hij had inderdaad een sterke nek..

Zanshin
05-09-2004, 20:25
Michael wrote
Osu Henk, welkom op dit forum, zie je zondag
[/quote]

Dank je, ik zie je zondag

Leonardo
05-09-2004, 20:26
Henk is inderdaad sterk, me vader is ook zo'n oermens. Ben blij dat ze beiden geen grapling doen want beide vechten nu alleen puur op kracht met dat grondwerk en toch maken ze het een hoop ervaren mensen heel lastig :wink:

Silat
05-09-2004, 20:42
Ja zelfs Remco vond ze sterk :lol:

ashi76
05-09-2004, 21:11
Ik had heel enthousiast mijn camera meegenomen, maar van foto's maken is niet veel gekomen.

Gelukkig was er iemand zo vriendelijk om toch nog even een groepsfoto te schieten.

http://img76.exs.cx/img76/9089/DSC01355.jpg

ashi76
05-09-2004, 21:13
Allereerst bedackt Remco & Sjaak.
De seminar was weer top.



Thanks Michael, ik heb lekker met je geknokt :thumbs:


Zeker Sjaak.

Alleen jammer dat ze niet mochten stompen he ... ;)

Leonardo
05-09-2004, 21:21
http://www.musashi.nl/gif/pardoel2004.jpg

Foto reportage staan vanavond of morgen on-line : http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex.htm

ashi76
05-09-2004, 21:25
OOOOH... die laatste heb je van mij gepikt.






;)



Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan verder geen foto's vinden... :?

Wheelie
05-09-2004, 21:46
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan verder geen foto's vinden... :?

kan kloppen

ashi76
05-09-2004, 21:49
Wat kan kloppen.

Dat er verder geen foto's van de seminar op staan of dat ik ze niet kan vinden. :evil:

Wheelie
05-09-2004, 21:51
beide ashi,lees effe

er staat dat ze vanavond OF MORGEN online staan

ashi76
05-09-2004, 21:53
Last edited by Michael on Sun Sep 05, 2004 8:29 pm; edited 1 time in total


Mooi verhaal... zo kan ik het ook. ;)


ff geduld nog maar dan.

Silat
05-09-2004, 22:07
Vet hoor :thumbs:

Justinian
06-09-2004, 22:24
Ik zie net dat ze er op staan: http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Pardoel2004/index.htm
Thanks voor de foto's Sjaak :thumbs:

Virus
06-09-2004, 22:41
Coole pics mensen!!

Is dit niet ongeveer de choke die Antonio Nogueira aanlegde tijdens Critical Countdown (Hirotaka Yokoi) en Total Elimination (Heath Herring) ??

http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Pardoel2004/images/DSC00023.jpg

Justinian
06-09-2004, 22:52
Virus = correct! Erg coole techniek trouwens :thumbs:

Virus
06-09-2004, 22:54
Stoere Choke inderdaad... Remco ownes!!

What about Remco vs Antonio? :wink:

Sjaak
07-09-2004, 01:10
http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Pardoel2004/images/DSC00023.jpg

Ik geloof niet dat Michael zich helemaal lekker voelt in deze positie :wink:

mama
07-09-2004, 01:26
gave foto's

Mickey
07-09-2004, 10:43
Die Choke is inderdaad ZWAAR cool! Ik probeer hem zelf ook wel eens op training.. Hij zit best vaak!

Sjaak
07-09-2004, 11:29
Ik zie net dat ze er op staan: http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Pardoel2004/index.htm
Thanks voor de foto's Sjaak :thumbs:

Graag gedaan Roy, ik geloof dat jou serie ook wel redelijk gelukt is :thumbs:

ashi76
07-09-2004, 11:48
Leuke foto's Sjaak... :thumbs:

Silat
07-09-2004, 12:55
Idd ziet er weer goed uit.

Ik zat ff te kijken naar die foto's van de 1e Pardoel seminar, maar daar hadden we toch dezelfde mat als nu. Ook z'n dunne en net zo ruw, ik heb geen haar meer op mijn knieen :lol:

Zanshin
07-09-2004, 14:08
Mooie foto's, Osu Sjaak zie je zondag.

remco pardoel
08-09-2004, 12:50
beste Sjaak,

geef even aan de Belgen door dat ik wel ter compensatie een gastlesje wil verzorgen.
gewoon tegen de kosten van de diesel

ik vindt het zo sneu

remco

Tsuki
08-09-2004, 13:00
das is ff een mooi gebaar van je te gek man ....................

Wheelie
08-09-2004, 13:03
beste Sjaak,

geef even aan de Belgen door dat ik wel ter compensatie een gastlesje wil verzorgen.
gewoon tegen de kosten van de diesel

ik vindt het zo sneu

remco

dat is cool van je :thumbs:

Ralph
08-09-2004, 14:58
Dat zou een hele gave actie zijn, Remco!!! :thumbs:

ashi76
08-09-2004, 18:36
Mogen wij dan met zijn alleen ook naar belgie komen ? ;)

Sjaak
09-09-2004, 17:15
beste Sjaak,

geef even aan de Belgen door dat ik wel ter compensatie een gastlesje wil verzorgen.
gewoon tegen de kosten van de diesel

ik vindt het zo sneu

remco

Grote klasse van je Remco,

ik zal het ze vertellen en je hoort nog van me. Ik denk dat we het dan maar weer binnenkort houden in Numansdorp.

Osu Sjaak

Zanshin
09-09-2004, 17:18
Ik zal er dan weer zeker bij zijn, osu