PDA

View Full Version : ik schrok me rot net



maartenjackie
11-08-2004, 11:56
nieuwe site? ik wist van niks. blijft dit forum wel in de lucht of is dit tijdelijk? enne wanneer komt er een multimedia forum?

mij maakt het niet zoveel uit alleen wel jammer van al mn rep points en posts vond groene band wel cool

Keep it up en ik blijf van de partij

Jackie

}|^-_-^|{
11-08-2004, 11:57
kijk even rond en je vindt alle antwoorden

Mickey
11-08-2004, 12:05
Antwoorden:

1. Ja
2. Blijven zeker structureel online
3. Zo snel mogelijk!

maartenjackie
11-08-2004, 12:08
ik lees net dat een aantal mensen(guests?) op shoto liepen te gallen. om eerlijk te zijn keek ik altijd alleen bij mma forum en multimedia, daar heb ik in de jaren dat ik heb gepost en heb gelezen bijna nooit iemand op slecht gedrag kunnen pakken, vaag waren deze lui vooral actief in het off topic gebeuren ?

}|^-_-^|{
11-08-2004, 12:08
ik lees net dat een aantal mensen(guests?) op shoto liepen te gallen. om eerlijk te zijn keek ik altijd alleen bij mma forum en multimedia, daar heb ik in de jaren dat ik heb gepost en heb gelezen bijna nooit iemand op slecht gedrag kunnen pakken, vaag waren deze lui vooral actief in het off topic gebeuren ?

ja, het was echt flink irritant en persoonlijk hoop ik dat ze dit forum niet weten te vinden. :wink:

Highline
11-08-2004, 12:42
ik lees net dat een aantal mensen(guests?) op shoto liepen te gallen. om eerlijk te zijn keek ik altijd alleen bij mma forum en multimedia, daar heb ik in de jaren dat ik heb gepost en heb gelezen bijna nooit iemand op slecht gedrag kunnen pakken, vaag waren deze lui vooral actief in het off topic gebeuren ?

ja, het was echt flink irritant en persoonlijk hoop ik dat ze dit forum niet weten te vinden. :wink:


ik vrees dat die mensen zo weer terug zijn. ze posten niet alleen maar in OT sommige deden ook flink het mma gedeelte verpesten

Dutch Dynamite
12-08-2004, 13:20
Vooral in off topic, bah echt storend en ik postte ook veeeeel minder.
Hoop inderdaad dat ze niet terug komen en anders is het de taak van de mods om hard te zijn mijns inziens.

12-08-2004, 13:45
Hoop inderdaad dat ze niet terug komen en anders is het de taak van de mods om hard te zijn mijns inziens.
Jordy = correct. Maar als andere members er last van hebben mogen jullie ze er wat mij betreft ook zelf op aanspreken als jullie willen (wordt gelukkig ook al veel gedaan). Laat maar goed duidelijk worden dat we geen zin meer hebben aan spam op gedeeltes waar dat niet voor bedoeld is. Back 2 Basics.

Virus
12-08-2004, 14:58
Zit wat in...

Laten we d`r inderdaad gezamenlijk voor staan om dit MA-Skills Forum zuiver, leuk en interessant te houden...

Ik zal i.i.g. niet schromen om iemand erop aan te spreken wanneer hij / zij het al geruime tijd loopt te verzieken hier!