PDA

View Full Version : Fred Royers is de man!



Reversal of Dan
11-08-2004, 12:22
Ik lach me elke maandag met fightclub helemaal het schompes als Royers weer de zoveelste Amerikaanse K-1 pannekoek af zit te zeiken. geweldig.

Hij is de nederlandse blanke Rampage (nou, nee, maar goed hij is toch lachen).

Sarcasme in vechtsport = GOED!!!


"die man kan beter hamburgers blijven eten"

"wat een irritante spring-in-het-veld"

"je vraagt je af, wat denkt zo'n man nou?"

"en DAT is nou een lowkick ... en dat doet zeer"

Justinian
11-08-2004, 12:23
Royer is inderdaad een topper, geweldige opmerkingen :lol:

lil´kickboxer
11-08-2004, 12:24
Ik vind hem ook cool!

Octavius
11-08-2004, 12:24
Zolang het maar niet in het Engels is. Net een homo dan.

Highline
11-08-2004, 12:47
ja fred royers geeft altijd goed commentaar. zitten idd vaak leuke opmerkingen bij! laatst heeft hij voor fightclub opnames bij ons gemaakt en die vent was wel ok. dat helpt me er aan herinneren , weet iemand zijn emailadres(stuur maar in een pm als het kan)?

Tsuki
11-08-2004, 12:53
Fred royers is idd de man maar idd geen engels aub ;-)

ashihara
11-08-2004, 13:02
royers kan goed cometaar geven op kickboks partijen alleen bij mma schiet die veels te kort.

max mulder shihan
11-08-2004, 13:27
Ken Fred al van kinds af aan ,en blijf het een goeie kerel vinden , en laten we wel zijn wie zonder zonde is werpe de eerste steen

payap
11-08-2004, 14:57
Fred Roijers is top !

Heb vroeger jarenlang karate getraind bij hem. Zeer goede leraar en aardige vent met mooie droge humor.

Volgens mij heeft Fred Nederlands en Engels een tijd gestudeerd voor hij helemaal zich richtte op een vechtsport carriere.


http://www.kickboxingarnhem.nl/headers/Headerbfred.html

Biiyen
11-08-2004, 16:31
Ja Fredje is de man! Zijn commentaar is leuk om naar te luisteren en vaak zegt hij precies wat ik op dat moment denk.

bloody
11-08-2004, 18:54
fred is inderdaad super

Anonymous
11-08-2004, 22:11
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/royers%20vs%20tabata%20kleur%202.JPGhttp://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/royers%20vs%20tabata%20kleur%201.JPG
Fred is mijn favoriete middengewicht,een vechter van zeer zeldzame klasse !!

Hammerkick
11-08-2004, 22:15
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/royers%20vs%20ernie%20jackson.JPG
fred royers vs ernie jackson

Halfshot
11-08-2004, 22:50
Fred is een prima vent, geen slecht woord.





Maar alleen de sianara (of hoe het ook mag heten) training, dan is is tie een ************** eerste klas, stalin, sadam, bush, zijn dan nog humanisten, en daar is geen woord over gelogen.

voor de rest (op die dag/training na)respect

someone
11-08-2004, 23:30
halfshot is correct op de sayonara training is ie echt bruut :D

ashihara
12-08-2004, 11:13
wat is sayanora training?

}|^-_-^|{
12-08-2004, 11:14
ja, ga d'r maar aan staan...

Halfshot
12-08-2004, 12:03
wat is sayanora training?


HEL :twisted:

jojo
12-08-2004, 13:06
hij is gewoon cooooowl :lol:

someone
12-08-2004, 14:25
sayonara training is een afscheidstraining. De laatste training van het seizoen. Iedereen die mee wil doen doet mee uiteraard op eigen risico :wink:

Remco
12-08-2004, 14:45
Net zoiets als het "Nieuwjaarsbal" bij Mejiro, even heftig als hilarisch!

12-08-2004, 15:29
In Zutphen hebben we met het nieuwe jaar een "oliebollen training". Wordt je conditioneel ook ff gesloopt.

marcelt
15-11-2006, 16:30
K1 Final Eliminations Bregy-Schilt

Fred heeft het over de lengte van Schilt: “Maar vergeet niet, Bregy is ook geen kaboutertje”.

Bregy heeft al twee keer acht tellen gehad en bloedt uit zijn neus.
“De lol is er nu wel een beetje af voor Bregy geloof ik”.



K1 Seoul 2006:

Het is leuk het is mooi, maar het zet geen zoden aan de dijk.

Daar is niks mis mee.

Want ook hij (Kaoklai) is maar een mens.

(Bouzoudi (Kamakura) raakt de Iraanse sterkste man met hoge trap:)
Alsjeblieft een high kick helemaal uit Den Haag.

En schijnt ook te hebben gebokst …………………………(laat stilte vallen)………
Ik weet niet waar, maar ik denk niet in een boksring.

(Naar aanleiding van de weinig gekwalificeerde Koreaanse deelnemers)
Deze figuren die zijn er……………………..Ja, waarom zijn ze er eigenlijk? Dat weet ik ook niet.

Het enige indrukwekkende aan K.S. Kim is zijn kapsel.

(Dezelfde wedstrijd; sumoman tegen voormalig judoka):
Het is een aanfluiting. Ze proberen nu elkaars handschoenen te raken, misschien dat dat lukt.

(Aerts-Hori. Over Hori . Deze Hori heeft net aardige klappen gehad)
Hij voelt zich niet helemaal lekker nu.

(Nagasako schreeuwt in zijn gevecht tegen Fuijimoto:)
Van schreeuwen valt ie niet om, daarvoor moet je stoten en trappen!




Michael McDonald en de veel langere Sem Schilt krijgen de laatste instructies van de scheidsrechter) "Zo krijgt de uitdrukking navelstaren wel een heel letterlijke betekenis."

(vlak voor Hong Mam Choi tegen Bob Sapp) "Ik vraag me af wat voor technisch vernuft we deze keer te zien krijgen."

(ergens tijdens k-1 Hawaii) "En als U nog enig GOED kickboksen wilt zien stem dan zaterdag af op eurosport want dan hebben we Superleague live."

(Tijdens Marcus 'XL' Royster vs Butterbean) "Hier staat dat deze Royster een boks achtergrond heeft.... dat zal dan wel op de kermis geweest zijn" (Tijdens hetzelfde gevecht) "Wat een prutser!"

(tijdens een gevecht van Chalid Arrab) "Ja, die Faust vertrouwt toch teveel op zijn stoten, maarja vind je het gek met zo'n bijnaam. Misschien moeten ze zijn bijnaam eens veranderen in das Bein."

(tijdens de introductie van Kaoklai) "Vriendelijk lachend zoals elke Thai.... En daarna trappen ze je kop d'r af."

(El Amrani wordt door Chapman in z'n testikels getrapt en kan de pijn maar moeizaam verdragen) El Amrani: "Verdamnt! Scheisse!!!!" Fred: "Ja, dat kun je wel zeggen ja!"

(Ray Sefo daagt Kaoklai uit tot een slagenwisseling) "Ja kun je wel tegen zo'n kleintje!"

(Roberto Cocco loopt naar de ring) "The godfather is zijn bijnaam, en nu maar hopen dat hij zijn opponent geen aanbod doet die hij niet kan weigeren."

(Een techniek treft perfect doel) "Jaahaaa, die zat er vol op! Eerlijk is Eerlijk!"


(tijdens de partij van Dewey "The black kobra" Cooper tegen Scott Lighty - Cooper vecht passief) "Nou de zwarte cobra blijft voorlopig nog een klein brilslangetje."


(Kengo Watanabe, Parttime vechter en parttime acteur wordt door Gary Goodridge in ongeveer 40 seconden KO geslagen) "Als hij net zo goed kan acteren als dat hij kan vechten, dan voorspel ik hem geen rooskleurige toekomst."

(aan het eind van elke show) "Mijn naam is Fred Royers, dag."

Nadat een vechter uit de wedstrijdploeg zijn neus had gebroken in een wedstrijd vertelde Fred hem heel vriendelijk: "Die tegenstander van jou probeerde langs alle kanten om jouw neus heen te slaan maar het wilde maar niet lukken, die neus van jou is veel te groot! "

Of de altijd leuke: " Akebono blubbert naar voren" tegen Remy Bonjasky.

Over “The predator”: Die slaat in z'n eentje een kroeg leeg" en "Hij doet een soort lowkick na"

Als hij vertelt over iemands gewicht en kwaliteiten: "Ga d'r maar aan staan
__________________________________________________ ___________________________

K1 Max halve finale. Drago krijgt een hoek van Buakaw:
"Hand weghalen en dan met rechts eroverheen. Daar is niks per ongeluk aan hoor."

Don Frye vs Yoshihiro Takayama in Pride 21 .De twee heren slaan elkaar niet gehinderd door enige dekking. Commentaar van Royers: " Maar de tactiek droop er van af bij allebei, wie het eerst z’n ogen dicht heeft zitten heeft verloren."

K1 Las Vegas. Zware bokser Imani Lee heeft in gevecht met Michael Mac Donald een harde low kick gehad en heeft daar zichtbaar veel last van. Fred na afloop over Imani:
"Imani Lee die nu ook weet wat een low kick is………….”

die man kan beter hamburgers blijven eten"

"wat een irritante spring-in-het-veld"

"je vraagt je af, wat denkt zo'n man nou?"

"en DAT is nou een lowkick ... en dat doet zeer"

Justinian
15-11-2006, 17:18
Als ik die stukjes lees dan hoor ik het hem ook zo zeggen! Geweldig :thup:

The Bulldog
15-11-2006, 19:03
idd erg grappige stukken bi ja..:)

redjuh
15-11-2006, 20:01
echt werelds idd!

Kaoklai
15-11-2006, 22:51
Fred spreekt zijn Engels op de Britse manier zoals het eigenlijk hoort, en de generatie uit de jaren "80/ 90 is te veel verwend met Amerikaanse accenten op TV.( Miami Vice,Beverly Hills,Melrose Place,CNN,MTV enz..)

Fred is inderdaad heel grappig en beschikt over een enorme kennis van zaken.

redjuh
15-11-2006, 23:27
Fred spreekt zijn Engels op de Britse manier zoals het eigenlijk hoort, en de generatie uit de jaren "80/ 90 is te veel verwend met Amerikaanse accenten op TV.( Miami Vice,Beverly Hills,Melrose Place,CNN,MTV enz..)

Fred is inderdaad heel grappig en beschikt over een enorme kennis van zaken.

het klopt over het accent, maar het klinkt niet echt heel erg top... ik spreek dat vloeiend (wel wat platter), en tja dat is toch ff wat harder. hij praat vrij zacht en rustig en maakt vaak woorden wat langer, waardoor het wat glijeriger klinkt.

LJ Silver
15-11-2006, 23:45
Ga d'r maar aanstaan... inderdaad ja :D

jan sensei kyokushin
15-11-2006, 23:48
Als ik die stukjes lees dan hoor ik het hem ook zo zeggen! Geweldig :thup: Wouw echt wel Justinian altijd lachen met die fred net de flinstone,s :pimp:

ik heb vorige week en paar uur met Peter Aerst gebabbelt zat naast mij in Delfzijl met mourad kan je ook echt om lachen
met ze,n accent en komedie

marcelt
03-12-2006, 21:53
Final Eliminations 06 Over de reus Hong Man Choi: Wat hebben ze die te eten gegeven. Pokon of zo?

K1 2006 finale: Chalid Arab is een zeer welbespraakte man, hij heeft ook wiskunde gestudeerd.-Even stil-Onderwijl slaat Ernesto Hoost behoorlijk sereiues naar Chalid. "Maar aan de stelling van Phytagoras zal hij hier weinig hebben."

Justinian
03-12-2006, 21:59
Final Eliminations 06 Over de reus Hong Man Choi: Wat hebben ze die te eten gegeven. Pokon of zo?

K1 2006 finale: Chalid Arab is een zeer welbespraakte man, hij heeft ook wiskunde gestudeerd.-Even stil-Onderwijl slaat Ernesto Hoost behoorlijk sereiues naar Chalid. "Maar aan de stelling van Phytagoras zal hij hier weinig hebben."
LMAO!!:thup: die heb ik helaas gemist.

Jofeljoh!
03-12-2006, 22:02
Het wordt eens tijd dat we Fred Royers aan een lintje helpen...

MZN
03-12-2006, 22:57
Laat ik me ff bij iedereen aansluiten en me naar mijn sig wijzen, ik ben een Wikiquote over 'm begonnen maar, ik vergeet soms ze te noteren.

Jullie kunnen het ook trouwens! (dus doen aub)

(Sem duwt Hoost hard van zich af tijdens de clinch) Zo, Schilt gooit Hoost de hoek in alsof het een baal vodden is!

(Sefo loopt rustig en zelfverzekerd naar de ring) Wat een rust straalt de man uit zeg! alsof ie bootschappen gaat doen!

marcelt
13-12-2006, 03:52
Sem duwt Hoost hard van zich af tijdens de clinch) Zo, Schilt gooit Hoost de hoek in alsof het een baal hooi is!
en zegt dan:
terwijl Hoost zelf ook niet bepaald een kaboutertje is.:D

Justinian
13-12-2006, 08:26
Laat ik me ff bij iedereen aansluiten en me naar mijn sig wijzen, ik ben een Wikiquote over 'm begonnen maar, ik vergeet soms ze te noteren.

Jullie kunnen het ook trouwens! (dus doen aub)

(Sem duwt Hoost hard van zich af tijdens de clinch) Zo, Schilt gooit Hoost de hoek in alsof het een baal vodden is!

(Sefo loopt rustig en zelfverzekerd naar de ring) Wat een rust straalt de man uit zeg! alsof ie bootschappen gaat doen!
Ik heb ze erbij gezet (incl. opmerking van Marcelt).

MZN
13-12-2006, 23:47
Ik heb ze erbij gezet (incl. opmerking van Marcelt).

:thumbsup:

oh die werken niet meer, nouwja het idee is duidelijk :)

marcelt
24-12-2006, 09:42
Dalgliesh vs Pool op Pride & Honor 2006. Dalgliesh trapt de Pool KO met footstomp: “De Pool weet niet waar hij is in Rotterdam of in Warschau”.

el bastardo
24-12-2006, 17:21
Geweldig!:thup:

marcelt
02-03-2007, 01:55
Drago vs Barnhill op De It's Showtime Trofee Manchester 2007

Aan het begin van ronde drie zegt Fred: "Ik hoop dat zijn achternaam niet al snel Downhill wordt". En na de twee knock down van Barnhill. Hij zit op de grond: "Echt veel zin heeft ie niet meer geloof ik".

Solar
02-03-2007, 02:46
K1 2006 finale: Chalid Arab is een zeer welbespraakte man, hij heeft ook wiskunde gestudeerd.-Even stil-Onderwijl slaat Ernesto Hoost behoorlijk sereiues naar Chalid. "Maar aan de stelling van Phytagoras zal hij hier weinig hebben."

Kan ik me nog goed herinneren, ja. :)

Mijn vriendin begon het K1 zelfs leuk te vinden door het commentaar.

Jofeljoh!
02-03-2007, 03:49
We mogen echt blij zijn dat we zo'n icoon/vechtsportambassadeur hebben, niet normaal. En hij kan zo mooi vertellen. Ik had hem uitgenodigd om bij onze minor Sportjournalistiek wat te komen vertellen over zijn werk en de vechtsporten in het algemeen, en waar normaal gesproken de helft van de klas ongeinteresseerd in slaap viel, was iedereen ademloos aan het luisteren en kwamen er hele interessante discussies uit voort.

Was erg geslaagd en mijn docent was helemaal lyrisch over de les! :D

Marco
02-03-2007, 03:54
We mogen echt blij zijn dat we zo'n icoon/vechtsportambassadeur hebben, niet normaal. En hij kan zo mooi vertellen. Ik had hem uitgenodigd om bij onze minor Sportjournalistiek wat te komen vertellen over zijn werk en de vechtsporten in het algemeen, en waar normaal gesproken de helft van de klas ongeinteresseerd in slaap viel, was iedereen ademloos aan het luisteren en kwamen er hele interessante discussies uit voort.

Was erg geslaagd en mijn docent was helemaal lyrisch over de les! :D

ik ben geen student journalistiek maar ik had daar graag bij willen zijn, lijkt me idd erg interessant !