PDA

View Full Version : Van den Berg mag weg bij Feyenoord

Anonymous
11-08-2004, 14:45
AMSTERDAM - Peter van den Berg mag vertrekken bij Feyenoord, zo laat de club op de eigen website weten. De 32-jarige verdediger heeft nog een contract voor één seizoen met een optie voor nog een jaar, maar heeft van coach Ruud Gullit te horen gekregen dat hij dit seizoen weinig aan spelen toekomt. Feyenoord wil de voorstopper overigens alleen verkopen.

Van den Berg reageerde teleurgesteld op de mededeling van Gullit. "Ik heb het wel aan voelen komen, maar natuurlijk baal ik. Als ik hier op het derde plan beland, heeft het weinig zin om te blijven. Het zijn gemengde gevoelens. Ik wil gewoon spelen. Als dat hier niet kan, dan hopelijk ergens anders", aldus de verdediger op feyenoord.nl.

De verdediger, die eerder uitkwam voor Excelsior, Cambuur Leeuwarden, AZ en RKC Waalwijk, speelde vorig seizoen 25 competitiewedstrijden voor Feyenoord en maakte daarin één doelpunt.

Terecht....

HUNTER
11-08-2004, 14:45
idd terecht..... telstar heeft nog wel verdedigers nodig

Wheelie
11-08-2004, 14:56
echt een topper die v/d berg

ashi76
11-08-2004, 15:47
Zeker terecht..

wat was dat een paniek aankoop zeg, net als die schreuder.

HUNTER
11-08-2004, 15:52
en lazovic

en pardo

en ghali
.....

ashi76
11-08-2004, 15:55
en lazovic

en pardo

en ghali
.....

Lazovic komt nog wel

En van Ghali zal je versteld staan dit seizoen.

Mark my words..

HUNTER
11-08-2004, 15:56
ben benieuwd.... ze hebben iig een goeie trainer

Nicky
12-08-2004, 06:47
ik moet eerlijk zeggen dat die Ghali toch wel een wereld talent is.

Maar die Lazovic, die jongen oogt veel te licht en het lijkt wel alsof hij de druk helemaal niet aan kan. Hij voetbalt heel paniekerig.