PDA

View Full Version : pizza topic



HUNTER
11-08-2004, 20:03
wat vinden jullie de beste pizza's???

ik ga voor de big americans van dr oetker
of die BIG shoarma PZA van iglo (nu mora)...

ROIDRAGE
11-08-2004, 20:12
Domino Pizza all the way

Shoarma = the shit
:D

moet je cinnamon sticks bij doen :D
dat is botergeil

ashihara
11-08-2004, 20:45
in Vroomshoop heb je een goede pizaria waar ik nog wel eens heen ga. Ik hou zelf van piza shoarma en piza salami.

HUNTER
11-08-2004, 20:47
in vroomshoop of fokking all places. ik denk niet dat er genoeg benzine in hun brommertjes zit om die helemaal bij mij te brengen ashiharrie.... :?

ik heb t over supermarkt pizza's

ashihara
11-08-2004, 20:47
LOL @ hunter
:lol:

Anonymous
11-08-2004, 21:00
Ik ga voor AH pizza Con Tonno fucking lekker en kost maar 2 €uri..

lunatic
11-08-2004, 21:19
Pizza? doe mij maar rotti :lol:

Hanuz
11-08-2004, 21:22
in Vroomshoop heb je een goede pizaria waar ik nog wel eens heen ga. Ik hou zelf van piza shoarma en piza salami.

In Vroomshoop, Ashihara... Rij dan een paar kilometer verder naar Westerhaar.. daar heb je pas lekkere pizza's :wink:

Ralph
11-08-2004, 22:14
Ik vind die met een dikke bodem meestal niet echt te pruimen. Doe mij maar die verse pizza's die bij de groente liggen bij de AH. Die zijn pas de bomb (maar wel erg duur....).

mama
11-08-2004, 22:54
de pizza's van de pizzaria of zelf gemaakt. maar niet uit de vriezer bij de supermarkt.
en helemaal die met shoarma niet
gatverdamme

Wheelie
11-08-2004, 22:59
Ik hoef ook geen diepvries pizza's

Halfshot
11-08-2004, 22:59
Gewoon zelf maken!!!
Extra veel kaas en pepers champions en liefde natuurlijk.

Wix
11-08-2004, 23:00
Ik vind die met een dikke bodem meestal niet echt te pruimen. Doe mij maar die verse pizza's die bij de groente liggen bij de AH. Die zijn pas de bomb (maar wel erg duur....).

Hier hetzelfde verhaaltje. AH verse pizza.

mama
11-08-2004, 23:02
Gewoon zelf maken!!!
Extra veel kaas en pepers champions en liefde natuurlijk.

mmmm ja en met veel salami. enne tomatenpure met knoflook

kyokushin
12-08-2004, 00:09
zelfgemaakt, kun je ze nar eigen smaak maken.

Mickey
12-08-2004, 00:41
Ik vind die Dokter OEtker Pizzas echt super!
Kan ik er gerust 2 van op... :oops:

HUNTER
12-08-2004, 02:26
Ik vind die Dokter OEtker Pizzas echt super!
Kan ik er gerust 2 van op... :oops:

now we're talkin' .....

je bedoelt toch niet de big americans he want dan heb je echt n grote maag :shock: :shock:

en als ik tijd had en had willen maken om een pizza zelf te maken had ik ook wel tijd om te koken... duhhhhhh

pizaa's zijn juist makkelijk omdat je alleen de oven hoeft aan te zetten en de pizza erin moet doen...... duhh dan ga je zo'n ding helemaal zelf maken. je kunt beter spammen hier in de tijd die je dan overhoud

}|^-_-^|{
12-08-2004, 10:37
ristorante tonno, funghi en quatro fromagi.
lekker dun bodempje waardoor de smaak van de ingredienten goed uitkomt. koop er altijd 2, soms 3.

Dutch Dynamite
12-08-2004, 12:09
Ik ben gek op Pizza Margeritha; alle andere hoeven voor mij niet zo. Ik zag laatst een spinazie-pizza. Ik denk waar gaat dit heen?

Funghi en Hawai wil ik ook nog wel eens eten en Salami gaat ook wel.

Hier hebben ze ook lekkere!

www.alcapone.nl

ashi76
12-08-2004, 12:19
Geen enkele pizza kan tippen aan de pizza's van de italiaan.

Mickey
12-08-2004, 12:24
Ik vind die Dokter OEtker Pizzas echt super!
Kan ik er gerust 2 van op... :oops:

now we're talkin' .....

je bedoelt toch niet de big americans he want dan heb je echt n grote maag :shock: :shock:

en als ik tijd had en had willen maken om een pizza zelf te maken had ik ook wel tijd om te koken... duhhhhhh

pizaa's zijn juist makkelijk omdat je alleen de oven hoeft aan te zetten en de pizza erin moet doen...... duhh dan ga je zo'n ding helemaal zelf maken. je kunt beter spammen hier in de tijd die je dan overhoud

Erm.. Die idd.. :oops:
Heheh

Maar vind die dunnere lekkerder!

Tsuki
12-08-2004, 12:40
Ik was vorig jaar op vakantie aan het gardameer op de camping bella Italia, daar in de keuken stond Antonnio. Deze meneer was net zo dik als dat hij hoog was en hij deed elk jaar mee aan de wereldkampioenschappen pizza bakken. EN DAMN WAT KON HIJ ZE MAKEN , elke dag een pizza salami en soms 2 , als ik er nu aan denk dan loopt het water me in de mond ............................

HUNTER
12-08-2004, 12:47
Ik vind die Dokter OEtker Pizzas echt super!
Kan ik er gerust 2 van op... :oops:

now we're talkin' .....

je bedoelt toch niet de big americans he want dan heb je echt n grote maag :shock: :shock:

en als ik tijd had en had willen maken om een pizza zelf te maken had ik ook wel tijd om te koken... duhhhhhh

pizaa's zijn juist makkelijk omdat je alleen de oven hoeft aan te zetten en de pizza erin moet doen...... duhh dan ga je zo'n ding helemaal zelf maken. je kunt beter spammen hier in de tijd die je dan overhoud

Erm.. Die idd.. :oops:
Heheh

Maar vind die dunnere lekkerder!


wow... respect!!! :shock: :shock:

Ton
12-08-2004, 12:55
in Vroomshoop heb je een goede pizaria waar ik nog wel eens heen ga. Ik hou zelf van piza shoarma en piza salami.

Je moet is naar westerhaar gaan, bij de Pyramiden... Beter pizza's vindt je niet !!! die zijn echt super :!:

ashihara
12-08-2004, 18:46
Je moet is naar westerhaar gaan, bij de Pyramiden... Beter pizza's vindt je niet !!! die zijn echt super

bedankt voor de tip zal dr eens een bezoekje brengen dit weekend.