PDA

View Full Version : Wat zijn sommige 020 supporters toch triest...

ashi76
12-08-2004, 09:17
Van Persie opnieuw belaagd door Ajax-supporters

12-08-2004 00:07:14

Oud-Feyenoorder Robin van Persie is vorige week in Amsterdam opnieuw belaagd door Ajax-supporters. Na afloop van het Amsterdam Tournament wilde de oud-Feyenoorder, die met zijn nieuwe club Arsenal in de ArenA had gespeeld, met zijn vrouw een hapje gaan eten in een restaurant in de buurt van Amsterdam. Van Persie werd herkend door enkele supporters die hem belaagden.

"Omdat het zo warm was, stond het raampje open. Ze spuugden in mijn gezicht en op mijn kleding, schopten tegen mijn auto en maakte me uit voor klootzak en nog enkele andere ernstige beledigingen. Mijn vrouw is heel erg geschrokken. Ik ben boos en zeer teleurgesteld dat mensen zo haatdragend en agressief kunnen zijn," aldus de oud-Feyenoorder in de Haagsche Courant.

De voetballer was vorig seizoen middelpunt van de massale vechtpartij op het Amsterdamse sportpark De Toekomst na de wedstrijd tussen de reserveteams van Ajax en Feyenoord. Een groep fans van de Amsterdammers belaagde toen Van Persie die en aantal fikse klappen kreeg. Uiteindelijk kon de aanvaller met de grootst mogelijke moeite naar de kleedkamer rennen. Tijdens het Amsterdam Tournament werd de speler van Arsenal voortdurenend uitgefloten door de supporters. Ajax-trainer Ronald Koeman sprak daar schande van.

Tuigenke
12-08-2004, 09:40
ik vind dit ook triest ashi (als ajax-supporter zijnde)

ashi76
12-08-2004, 09:41
Ik denk dat mijn titel ook niet helemaal correct is... imo zijn dit geen supporters.

Welk shirt ze ook mogen dragen...

HUNTER
12-08-2004, 09:43
dit slaat idd echt helemaal nergens op.... :(

Marco (scheids)
12-08-2004, 09:59
Ik wou net zeggen, dat zijn toch geen suporters??

Je komt er trouwens genoeg ik Rotterdam tegen ook hoor ... ik heb een keer de weg gevraagt en toen moest ik snel oprotten ... grrrrr

Wheelie
12-08-2004, 09:59
wie dit cool vind is echt een mongool, damn wat triest

}|^-_-^|{
12-08-2004, 10:00
ricky van den berg van sparta heeft een keer een paar supporters bedreigt toen die hm stonden uit te schelden :)

Dennis
12-08-2004, 11:29
Ik heb het zien gebeuren op de toekomst en dacht alleen maar "wat ongelooflijk triest"

Ik kan dan ook totaal niet begrijpen dat er mensen zijn die hier voldoening uithalen. Met zijn 50-en achter een paar spelers aanrennen/aanvallen die alleen maar komen om te voetballen.

Triest

Hanuz
12-08-2004, 14:38
Heel triest, inderdaad deze lui mogen geen supporters genoemd worden!

Biiyen
12-08-2004, 18:06
Het zijn gewoon een stel domme mensen, echt heel dom.

Hidman
12-08-2004, 18:26
Er zit dan echt eeen steekie bij je los jah als je dit doet!

Mike
19-08-2004, 15:20
tis idd te triest voor woorden maar ik vind het ook zeer naief van van persie om in amsterdam te gaan eten zo kort na het incident op de toekomst. In iedere stad en bij elke club heb je geestelijk gehandicapten ( kan er niks anders van maken) die de boel verpesten voor de echte supporters. Denk nou bijvoorbeeld niet dat Zlatan wel een hapje kan eten in rotterdam zonder belaagd te worden door randdebielen. Tis zeer triest maar als speler behoor je ook te weten dat je niet in de stad van de rivaal gaat eten, ook al speel je al 2 maanden niet meer voor die rivaal. Hopelijk zijn de mongolen die van persie aanvielen aangehouden.

ashi76
19-08-2004, 15:23
Ik denk dat slaatdan momenteel in 020 ook niet uit eten hoeft te gaan... :?

Mike
19-08-2004, 15:36
ghehe dat zou idd best weleens verkeerd af kunnen lopen

Dennis
20-08-2004, 23:56
tis idd te triest voor woorden maar ik vind het ook zeer naief van van persie om in amsterdam te gaan eten zo kort na het incident op de toekomst. In iedere stad en bij elke club heb je geestelijk gehandicapten ( kan er niks anders van maken) die de boel verpesten voor de echte supporters. Denk nou bijvoorbeeld niet dat Zlatan wel een hapje kan eten in rotterdam zonder belaagd te worden door randdebielen. Tis zeer triest maar als speler behoor je ook te weten dat je niet in de stad van de rivaal gaat eten, ook al speel je al 2 maanden niet meer voor die rivaal. Hopelijk zijn de mongolen die van persie aanvielen aangehouden.

Ik begrijp je verhaal maar, hiermee kan je ze niet verglijken