PDA

View Full Version : I believe I can fly



}|^-_-^|{
12-08-2004, 11:21
Een 14-jarig meisje is afgelopen dinsdag bij een tragisch ongeluk op de kermis in Daun (Duitsland) om het leven gekomen. Ze werd op een hoogte van veertig meter uit de attractie 'Sling Shot', waar ze samen met een vriendin in zat, geslingerd. Haar 16-jarige vriendin wist zich vast te houden en overleefde het ongeluk. De meisjes bleken niet vastgemaakt te zijn.

De Sling Shot is een katapult die je tot 65 meter de lucht inslingert. De attractie bestaat uit een stalen kogel, waarin zich twee stoelen bevinden. De bezoekers van de Sling Shot worden normaal gesproken met beugels vastgemaakt. De twee medewerkers van de attractie die dit normaliter doen verzuimden echter de meisjes vast te maken toen zij in de attractie stapten. Een derde medewerker stond achter het bedieningspaneel en ging ervan uit dat de twee vast zaten. Hierop drukte hij de knop in, waarna de twee de lucht in werden geschoten.

De 14-jarige schoot op een hoogte van circa veertig meter uit de stoel en liep dodelijke verwondingen op. Ze overleed ter plekke. Haar vriendin wist zich aan de buizen van de stellage vast te grijpen totdat de bol tot stilstand kwam.

Veel mensen wijzen nu de 23-jarige medewerker achter de knoppen aan als hoofdschuldige, dit omdat hij ervan uitging dat de meisjes vast zaten, zonder nog eens goed gekeken te hebben. Er is een onderzoek ingesteld en verschillende getuigen zullen gehoord worden of zijn al gehoord.

http://images.fok.nl/upload/kogel2.jpg

http://images.fok.nl/upload/kogel1.jpg

Wheelie
12-08-2004, 11:25
Fucked up

}|^-_-^|{
12-08-2004, 11:26
inderdaad, niet normaal, ff op 40 meter hoogte de lucht in gaan.

Virus
12-08-2004, 11:30
:shock: ...

Da`s triest!

Zeer triets!

mama
12-08-2004, 11:44
moet er zoiezo niet aan denken om dat ding in te stappen. maar nu hele maal niet.
beetje raar dat als je met zijn drieen bent dat die ene achter de knoppen als schuldige wordt aangewezen.

}|^-_-^|{
12-08-2004, 11:45
moet er zoiezo niet aan denken om dat ding in te stappen. maar nu hele maal niet.
beetje raar dat als je met zijn drieen bent dat die ene achter de knoppen als schuldige wordt aangewezen.

ach, je wordt zo aan de schandpaal genageld hoor. de politie zal wat objectiever en nadenkender zijn hoop ik.

ashi76
12-08-2004, 11:51
Fucked up

Damn.... wheelie = correct.

Wel een vette adrenaline rush voordat je gaat.... ;)

lunatic
12-08-2004, 12:22
sjjjit , je hebt zelf toch wel in de gaten of je word vastgemaakt of niet :S

lil´kickboxer
12-08-2004, 14:31
Ja, volgens mij zie je zelf ook wel of je goed vast zit maar het blijft triest. Hey Wix herken je dat ding? :wink:

Wix
12-08-2004, 14:34
Hahahah, Lil....wat ben ik blij dat ik daar niet in ben gegaan....of wil je alsnog? :lol:

lil´kickboxer
12-08-2004, 14:36
Hahahah, Lil....wat ben ik blij dat ik daar niet in ben gegaan....of wil je alsnog? :lol:

Haha! Ik durf nog steeds hoor! Kijk wel even of ik goed vast zit! :wink:

Wix
12-08-2004, 14:40
Oke, als jij weet waar ze in Ned. zo ding hebben dan gaan we dat binnenkort ff doen...

Wheelie
12-08-2004, 15:56
Oke, als jij weet waar ze in Ned. zo ding hebben dan gaan we dat binnenkort ff doen...

op de kermis ;)

}|^-_-^|{
12-08-2004, 17:24
Oke, als jij weet waar ze in Ned. zo ding hebben dan gaan we dat binnenkort ff doen...

op de kermis ;)

het is nu feestweek ik beverwijk :wink:

Wix
12-08-2004, 17:43
Oke, als jij weet waar ze in Ned. zo ding hebben dan gaan we dat binnenkort ff doen...

op de kermis ;)

Ja, daar heb je het al...van die kermisdingen die ze om de week uit elkaar halen. Nee, ik wil er best in maar dan moet dat ding er jaern staan en niks mee gebeurd zijn :wink: .