View Full Version : Rules of engagement....
Waar trekken we de grens in ashi's soccer stadium...
Clubs en spelers mogen afgezeken worden, maar niet op de man (forumbroeders) spelen.
In het geval dat er toch forumbroeders elkaar af gaan zeiken lijkt me het beste om ze naar de Pit te verwijzen.
Beetje afzeiken val elkaars club en spelers hoort erbij vind ik :mrgreen:
Heb ik ook op gestemd ... ;)
ik begreep de poll niet helemaal goed , ik dacht dat je bij de derde optie wel termen als joden enzo mocht gebruiken. Zoals ik het nu begrijp stem ik liever op de 3de optie omdat echt op de man spelen van mij ook niet hoeft.
maar als ik moest kiezen \tussen termen als joden of op de man spelen dan koos ik dus op de man spelen. Het staat er nu alsof je bij optie 3 wel termen als joden mag gebruiken namelijk.
kyokushin
19-08-2004, 16:32
Clubs en spelers mogen afgezeken worden, maar niet op de man (forumbroeders) spelen. en dan natuurlijk ook geen termen alsjoden enzo, clubs en spelers mogen afgezeken worden zolang het gezellig blijft, het moet niet te persoonlijk worden.
ik begreep de poll niet helemaal goed , ik dacht dat je bij de derde optie wel termen als joden enzo mocht gebruiken. Zoals ik het nu begrijp stem ik liever op de 3de optie omdat op de echt op de man spelen van mij ook niet hoeft.
Opties ff aangepast.
Ik heb de poll samengesteld in volgornde van wat wel of niet toegestaan is...
oke nu staat de poll goed , wie kan mijn vote naar optie 3 verplaatsen?
hoeft niet.... we weten ervan... ;)
Ik had je deze uitslag al kunnen voorspellen
Ik heb ook nog een voorspelling voor je.
Voor het eind van de week zit jij weer op 1000 posts... ;)
Ik heb ook nog een voorspelling voor je.
Voor het eind van de week zit jij weer op 1000 posts... ;)
Morgen ga ik pas echt los, moet effe warm draaien
ashi = dus correct
Er is een verschil tussen klieren en doelbewust op de man spelen. Ik denk dat ieder weldenkend mens wel weet waar de grens ligt.
nix afzeiken. gewoon je mening geven en deze goed onderbouwen en dan niet de weg van de minste weerstand kiezen door dingen in het wildeweg te roepen of ruzie te maken.
ruzie word hier niet gemaAkt, zie sig nicky ;)
We are all one
Optie 3 beetje zeiken hoort der bij...
-----------------------ashi76-------------------
De uitslag lijkt mij duidelijk en is bij deze ook bindend.
Jullie hebben massaal gekozen (10x, maar eigenlijk 11 ;) ) voor optie 3, te weten:
Clubs en spelers mogen afgezeken worden, maar niet op de man (forumbroeders) spelen.Ook geen termen als joden e.d.
Probeer dit echter niet te overdrijven, ik wil namelijk voorkomen dat elke topic in een Feyenoord ajax battle ontaard.
Maar wie kaatst..... ;)
Probeer echter wel het respect voor elkaar (en elkaars club) te behouden.
Mochten er mensen zijn die deze grens overschrijden, dan kunnen zij zich verheugen op een waarschuwing, gele kaart of in extreme gevallen eventueel een ban.
Twijfelgevallen zullen beoordeeld worden door Wheelman en ashi76.
-----------------------ashi76-------------------
goede uitslag !!
Ik kan me hier wel in vinden :D
duidelijk
let the games begin :mrgreen:
Ik zal er even een week een announcement van maken, zodat iedereen de "Rules of Engagement" gelezen moet hebben.