PDA

View Full Version : randy couture vs vitor belfort spoiler



maartenjackie
22-08-2004, 09:42
ok randy dominante overwinning op belfort whats next? chuck krijgt opnieuw een kans als number 1 contender na zn overwinning op vernon.
ik denk alleen nog steeds niet dat liddel kan winnen van randy tenzij chuck bommen gaat gooien.

ashihara
22-08-2004, 12:26
Als deze partij dr gaat komen denk ik niet dat het chuk zal lukken om te winnen.
Randy zit nu op een goede gang zijn weinig mensen bij de ufc die hem kunnen stoppen.

Mike
23-08-2004, 14:37
hoe zit dat met wanderlei ? Als wanderlei tegen randy gaat en ze zeiden allebei van wel. Op welke regels gaat dat dan ? Ik zou het raar vinden als wanderlei niet mag footstompen en nog gekker als randy niet mag ellebogen. Wat denken jullie dat de regels worden?

Silat
23-08-2004, 14:54
Hmmm nou niet in een kooi iig.
Ik snap het niet joh.. hoe kan het nou dat iedereen daar op z'n rug tegen die kooi aan ligt bij Randy, Vitor probeerde het amper te voorkomen.

Randy is een echte champ alleen in vind het super saai hoe hij vecht.

Chuck daar integen nu echt wel.

Mike
23-08-2004, 15:12
volgens mij probeerde vitor het wel te voorkomen maar randy is de man in het neutraliseren van de tegenstander. Ik geef toe het is geen spektakel om te zien maar het blijft wel geweldig dat hij iedere man schijnbaar makkelijk naar de grond werkt en houdt en afstraft.

Men kan zeggen en denken wat ze willen over de vecthstijl en techniek van randy maar focking effectief is het wel !! Ik durf zelfs te stellen dat wanderlei ook 2 rondes op zn rug gaat doorbrengen mochten hij en randy elkaar treffen op de mat.

niet te geloven dat hij dat allemaal flikt op zn 41ste :shock:

chuck geef ik geen schijn van kans in de rematch, tenzij die ineens heel bekwaam is op de grond en in de guard. I doubt it.... en staande kan randy ook tegen chuck op.

Silat
23-08-2004, 16:04
In de ring zal het anders zijn voor Randy, want hij is best wel afhankelijk van dat hek om zijn tegenstanders vast te zetten en op de grond te houden.

Virus
23-08-2004, 17:00
Wanderlei sloopt Randy in de ring van Pride...

For sure!!

Nicky
23-08-2004, 17:29
courture pakt silva in de kooi

gooit hem tegen het hek neemt toppositie en g&p en wint via tko

Virus
23-08-2004, 17:41
courture pakt silva in de kooi

gooit hem tegen het hek neemt toppositie en g&p en wint via tko

Het gevecht in een kooi tussen die twee zal me weinig kunnen boeien denk ik als het net zo gaat als Randy tegen Vitor... Hendig saai dus!!

Nee... In een ring zal het spectaculairder worden en dat zie ik de Pride MW Champ wel winnen...

Nicky
23-08-2004, 17:47
durf geen voorspelling te doen

Mike
24-08-2004, 01:01
In de ring zal het anders zijn voor Randy, want hij is best wel afhankelijk van dat hek om zijn tegenstanders vast te zetten en op de grond te houden.

daar heb je gelijk in

vraag me dan ook echt af hoe ze gaan bepalen welke te gebruiken. Der ring of de octagon. Een van de 2 is sowieso in het nadeel dan omdat hij niet in zn vertrouwde omgeving vecht. Plus die regels, mwah misschien kunnen ze een UIT(ufc) en een THUIS(pride) partij doen hehe dat lijkt me eigenlijk de enige eerlijke manier om de belts te verenigen.