PDA

View Full Version : K-1 World GP 2004: 'Final Elimination' Lineup



Nicky
23-08-2004, 17:19
K-1 World GP 2004: 'Final Elimination'
Saturday, September 25, 2004
Nippon Budokan
Tokyo, Japan


Below are the matchups for the 14 fighters who will participate on the K-1 'Final Elimination' card on September 25th.

The winners (along with last year's K-1 champion Remy Bonjasky) will advance on to the K-1 World GP Finals on December 6th:


Ernesto Hoost vs. Glaube Feitosa
Jerome Le Banner vs. Francois Botha
Peter Aerts vs. Micheal McDonald
Ray Sefo vs. Hiromi Amada
Alexei Ignashov vs. Kaoklai Kaennorsing
Gary Goodridge vs. 'Mighty' Mo Siligia
Musashi vs. Cyril Abidi

Halfshot
23-08-2004, 17:22
Ofwel het zal raar zijn als het hele linkse rijtje niet doorgaat.

ashi76
23-08-2004, 17:22
Glaube Feitosa, wie ???? :?

Marco (scheids)
23-08-2004, 17:31
And the winners are;

Ernesto Hoost vs. Glaube Feitosa »» Ernesto Hoost
Jerome Le Banner vs. Francois Botha »» Le Banner
Peter Aerts vs. Micheal McDonald »» Aerts
Ray Sefo vs. Hiromi Amada »» Sefo
Alexei Ignashov vs. Kaoklai Kaennorsing »» Ignashov
Gary Goodridge vs. 'Mighty' Mo Siligia »» Goodridge
Musashi vs. Cyril Abidi »» Abidi

23-08-2004, 20:50
Is/wordt Sem Schilt nog verder actief in K-1? Niet dat ik vind dat hij er moet staan, hij heeft tenslotte amper K-1 gevochten, maar ik ben wel benieuwd.

Verder wordt de manier om je te kunnen plaatsen voor de halve finale steeds onduidelijker (ik weet het, wordt langzamerhand een oud verhaal). Mighty Mo heeft de K-1 in de USA gewonnen, maar verder...? Jammer, doe mij maar een duidelijk kwalificatiesysteem, desnoods met 2, 3 of 4 plaatsen die de organisatie zelf invult. Maar dit is niet te volgen :roll:

MB667
23-08-2004, 20:57
Vette line up.....

}|^-_-^|{
23-08-2004, 20:58
ik denk dat musashi gaat winnen marco, voor de rest heb ik dezelfde vermoedens....

Jeru
23-08-2004, 20:59
Eindelijk weer de standaard namen in de finale (ik ben maar meteen wat voorbarig :wink: )

Nicky
23-08-2004, 21:03
zou eindelijk weer een ouderwetse finale zijn met echt WARRIORS

Anonymous
23-08-2004, 21:05
Arme Kaoklai... Een kereltje van 80 die tegen Ignashov aan de bak moet :shock:

Biiyen
23-08-2004, 21:53
Arme Kaoklai... Een kereltje van 80 die tegen Ignashov aan de bak moet :shock:

Lachen toch! Geloof me nu maar dat Ignashov echt aan de bak moet. Maar ja, dat dacht ik tegen schilt ook..........

ICON
23-08-2004, 22:33
Is/wordt Sem Schilt nog verder actief in K-1? Niet dat ik vind dat hij er moet staan, hij heeft tenslotte amper K-1 gevochten, maar ik ben wel benieuwd.

Verder wordt de manier om je te kunnen plaatsen voor de halve finale steeds onduidelijker (ik weet het, wordt langzamerhand een oud verhaal). Mighty Mo heeft de K-1 in de USA gewonnen, maar verder...? Jammer, doe mij maar een duidelijk kwalificatiesysteem, desnoods met 2, 3 of 4 plaatsen die de organisatie zelf invult. Maar dit is niet te volgen :roll:

had McDonald niet gewonnen of was dat weer n andere kwalificatie toernooi?

redjuh
24-08-2004, 00:22
die gekke jappies ook, het is ook niet een klein beetje doorzichtig wie ze in tokio willen hebben hahaha. en dan wordt het mijns inziens een musashi-lebanner rematch, aerts-ignashov rematch, hoost-bonjasky, en sefo-goodridge

Biiyen
24-08-2004, 09:59
die gekke jappies ook, het is ook niet een klein beetje doorzichtig wie ze in tokio willen hebben hahaha. en dan wordt het mijns inziens een musashi-lebanner rematch, aerts-ignashov rematch, hoost-bonjasky, en sefo-goodridge

Ik hoop dus op alles behalve een Aerts-Ignashov rematch en Hoost-Bonjasky voor de halve finale. Als die Japanners het flikken om deze twee kwartfinales te maken verlies ik ook het laatste gram vertrouwen in de Aziatische medemens.

Halfshot
24-08-2004, 10:27
Nou dat wordt aftellen geblazen voor je Raziel. Want ze gaan echt wel, de Nederlanders tegen over elkaar zetten.

}|^-_-^|{
24-08-2004, 12:27
lijkt me te gek als aerts weer wint van iggy

harry
24-08-2004, 14:02
Mmm hoop dat Sem toch wel een kans krijgt, en dat tie dan gewoon zonder"blesure :wink: " bij de laateste 8 terecht komt :maskills:

payap
24-08-2004, 14:14
de loting gaat tegenwoordig voor de finale toch dat de vechters een lot trekken en vervolgens zelf een plek kiezen en zo ook zelf de partijen kunnen kiezen (tenzij je eerste ben)

Jase
24-08-2004, 18:04
De "loting" gaat maar net zoals de jappies het willen. Vechters kunnen ook opeens geblesseerd raken.

Ik zie onze jongens in deze partijen wel doorgaan.
Lebanner- Botha lijkt me ook wel lachen.

redjuh
24-08-2004, 20:52
met alles respect, maar wanneer heeft sem die kans verdiend dit jaar?

24-08-2004, 21:38
met alles respect, maar wanneer heeft sem die kans verdiend dit jaar?
Vraag je dat nou aan mij?? In dat geval quote ik mezelf maar even...


...Niet dat ik vind dat hij er moet staan, hij heeft tenslotte amper K-1 gevochten...

redjuh
24-08-2004, 22:00
was een reactie op harry

Nicky
25-08-2004, 07:42
schilt heeft zeker wel de kwaliteit om er te staan, maar je moet je wel eerlijk kwalificeren

redjuh
25-08-2004, 09:06
nou sorry maar als je zo wordt overklast door ignashov...? dan heb je bij voorbaat toch al geen kans

Biiyen
25-08-2004, 09:51
nou sorry maar als je zo wordt overklast door ignashov...? dan heb je bij voorbaat toch al geen kans

Ignashov is natuurlijk niet de eerste de beste....

Dennis
25-08-2004, 09:56
de loting gaat tegenwoordig voor de finale toch dat de vechters een lot trekken en vervolgens zelf een plek kiezen en zo ook zelf de partijen kunnen kiezen (tenzij je eerste ben)

Ik dacht inderdaad dat dit vroeger zo ging maar alleen bij de finale.
Om bij de laatste 8 te komen worden wel rare streken uitgehaald

Nicky
25-08-2004, 16:06
nou sorry maar als je zo wordt overklast door ignashov...? dan heb je bij voorbaat toch al geen kans


schilt won volgens de kenners ook dik van Hoost de 4 voudig k-1 winnaar.

schilt verliest dik van ignashov, iemand die nog nooit de k-1 gewonnen heeft.

zulke dingen zeggen dus nix.

schilt won ook van bonjasky....

Virus
25-08-2004, 16:44
nou sorry maar als je zo wordt overklast door ignashov...? dan heb je bij voorbaat toch al geen kans


schilt won volgens de kenners ook dik van Hoost de 4 voudig k-1 winnaar.

schilt verliest dik van ignashov, iemand die nog nooit de k-1 gewonnen heeft.

zulke dingen zeggen dus nix.

schilt won ook van bonjasky....
Je redenering klopt volledig Nicky, maar Schilt DIK van Hoost gewonnen tijdens Shockwave?

Never, nooit niet...

Nicky
25-08-2004, 16:52
ik zeg ook de KENNERS....

maar ok DIk bedoel ik mee.... dat bijna iedereen het over eens was dat hij won.

Paco
25-08-2004, 16:53
Geen freaks tenminste, vette line up! De partijen Mighty Mo vs Goodridge en Musashi vs Abidi twijfel ik nog over wie die gaan winnen, de rest lijkt me n duidelijke zaak. Vette overmacht NL-ers in Tokyo :mrgreen:

Anonymous
26-08-2004, 20:10
Ja, ik denk dat Sem het wel verdient om er te staan, ok hij gaat gelijk neer tegen Igi, maar ja da's geen schande denk, ook als je kijkt naar het aantal partijen dat Sem gedraaid heeft in de K1.

Eeeh hoeveel partijen heeft Sem eigenlijk verloren in de K1??????????????? :wink:


ps zit in france en krijg niet ingelogd Harry

Highline
28-08-2004, 00:56
volgens mij worden dit de uitslagen

Ernesto Hoost vs. Glaube Feitosa--> hoost met gemak
Jerome Le Banner vs. Francois Botha --> le banner maar moet wel op zijn dekking letten
Peter Aerts vs. Micheal McDonald --> aerts maar die moet flink aan de bak
Ray Sefo vs. Hiromi Amada --> sefo vrij eenvoudig
Alexei Ignashov vs. Kaoklai Kaennorsing --> igashov ook eenvoudig
Gary Goodridge vs. 'Mighty' Mo Siligia --> denk dat mighty mo toch nog een hardere tik heeft dan goodridge
Musashi vs. Cyril Abidi --> abidi

Highline
28-08-2004, 13:12
waar is remy bonjasky eigenlijk?

Highline
28-08-2004, 13:14
op http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top619.htm staat dat remy een superfight vecht. heeft hij zich dit jaar automatisch geplaatst voor de finale (dat is er een aantal jaar uitgeweest geloofik)

Ronald
28-08-2004, 14:11
waar is remy bonjasky eigenlijk?
Die wordt ook in de eerste post van Nicky genoemd :wink:

Ralph
28-08-2004, 14:38
Ben wel benieuwd tegen wie Bonjasky nu uitkomt.

Highline
28-08-2004, 15:01
waar is remy bonjasky eigenlijk?
Die wordt ook in de eerste post van Nicky genoemd :wink:

jep las het nu pas

ALEXEY IGNASHOV
28-08-2004, 18:11
dat IGNASHOV wint geb ik geen twijfel aan! de komende paar jaar zal hij volgens mij niet meer verliezen! AERTS vs McDONALD wordt zeer mooie gevecht, maar waarschijnlijk wint McDONALD! LE BANNER vs BOTHA, het wordt lastig voor LE BANNER want is gewend dat ie altijd beter is qua boksen, dan al zijn tegenstanders, maar dus dit keer zou die moeten trappen, want BOTHA is gewoon een betere bokser! maar LE BANNER wint wel!

Gulo gulo
28-08-2004, 18:17
Lijkt me wel een gave partij Ignashov tegen Kaennorsing, twee echte Thaiboksers.

Denk dat de ervaring en het gewichtsverschil ervoor zorgen dat Ignashov deze partij zal winnen.

Wix
28-08-2004, 18:19
Ben wel benieuwd tegen wie Bonjasky nu uitkomt.

Ik dacht een tijdje geleden ergens gelezen te hebben dat hij tegen een (voor mij) onbekende Spanjaard moest.....

Virus
28-08-2004, 19:08
dat IGNASHOV wint geb ik geen twijfel aan! de komende paar jaar zal hij volgens mij niet meer verliezen!
Conclusie: hij wordt de komende jaren K1 Champion?

Tegen le Banner Hoost en Aerts zal ie `t (weer) afleggen imo... :roll:



AERTS vs McDONALD wordt zeer mooie gevecht, maar waarschijnlijk wint McDONALD!
Hu... :?

Meen je echt dat Aerts hier gaat verliezen van onze kleine Canadees??



LE BANNER vs BOTHA, het wordt lastig voor LE BANNER want is gewend dat ie altijd beter is qua boksen, dan al zijn tegenstanders, maar dus dit keer zou die moeten trappen
Trappen kan ie ook als de beste... :wink:

Gulo gulo
28-08-2004, 21:04
De zwakte van Le Banner is dat hij zich soms laat verleiden tot slagenwisselingen.
Tegen sommigen kan zo'n slugfest goed uitpakken, tegen Botha komt Le Banner op boksgebied echter tekort. Le Banners kin is nu niet direct uit graniet gehouwen.

Als Le Banner zijn koppie erbij houdt en doet waar hij goed in is mag Botha geen probleem zijn.

redjuh
28-08-2004, 21:07
schilt heeft niets gedaan in het kickboxen in 2004 en 2003... hij hoort er niet.
daarom is hij er ook niet.

Ik vind Semmy een supervechter, en ik ben er trots op dat hij een nederlander is. echter moeten we sportieve prestaties en het niveau van optredens ook objectief bekijken!

redjuh
28-08-2004, 23:01
idd het was a moment of clarity

MB667
29-08-2004, 14:59
Hij heeft toch wel mooi van BOnjansky gewonnen, dus waarom hem niet.

Liever Schilt dan Akabono

redjuh
29-08-2004, 15:12
waar ben jij akebono tegen gekomen dan... en weet je nog wanneer schilt van bonjasky heeft gewonnen? ik bedoel... come on ignashov heeft ook OOIT (2001) van venetiaan verloren... damn!

ALEXEY IGNASHOV
31-08-2004, 18:37
redjuh wrote:
nou sorry maar als je zo wordt overklast door ignashov...? dan heb je bij voorbaat toch al geen kans

sorry hoor, maar wat wil je daarmee zeggen?? volgens mij vergeet je dat IGNASHOV op dit moment een van de beste K1 vechters is!!! en trouwens dat SCHILT zal verliezen tegen hem, stond al bekend bij velen!!!

ALEXEY IGNASHOV
31-08-2004, 18:43
Tegen le Banner Hoost en Aerts zal ie `t (weer) afleggen imo...

tegen LE BANNER messchien wel!!! maar haha, niet tegen HOOST en AERTS, paar jaar terug wel, maar het is 2004! en om eerlijk te zijn (hoe jammer het ook is) HOOST en AERTS hebben hun beste tijd al gehad!

Virus
31-08-2004, 18:57
Tegen le Banner Hoost en Aerts zal ie `t (weer) afleggen imo...

tegen LE BANNER messchien wel!!! maar haha, niet tegen HOOST en AERTS, paar jaar terug wel, maar het is 2004! en om eerlijk te zijn (hoe jammer het ook is) HOOST en AERTS hebben hun beste tijd al gehad!
Beste kerel...

Aerts heeft Ignashov vorig jaar nog verslagen... :?

Toen zeiden ze ook dat ie z`n beste tijd gehad had...

Gulo gulo
31-08-2004, 21:30
Ignashov is inderdaad een van de besten maar of hij dit jaar de titel al zal winnen.... Hij is in ieder geval een contender. De tijd zal het leren

Wheelie
31-08-2004, 21:30
Klopt virus, Hoost en Aerst behoren nog steeds tot de grote kanshebbers om kampioen te worden.