PDA

View Full Version : Randy Couture Pride nieuws *spoiler*



Nicky
24-08-2004, 07:26
Volgens de kranten in Japan zou Randy in 2005 aan de Pride Middengewicht GP deelnemen in Las Vegas.

Ralph
24-08-2004, 10:36
Ben benieuwd hoe Randy het zou doen in een ring. Zijn stijl is echt perfect voor de kooi, maar ik vraag me af of ie in de ring net zo effectief zal zijn.

redjuh
24-08-2004, 10:40
tegen wanderlei hehehe

Ralph
24-08-2004, 11:12
Ja, hij heeft 'm toch uitgedaagd? Lijkt mij een super mooi gevecht! Ik ben alleen wel bang dat Wanderlei zo door 'm heen loopt in een ring.

maartenjackie
24-08-2004, 11:25
in de ring wint wand omdat je in pride mag schoppen en knietjes naar het hoofd van een persoon die op de grond ligt, in ufc hoeft randy zich daar geen zorgen over te maken

Silat
24-08-2004, 15:06
Dus krijgt Randy heel wat te verduren. Ik zeg niet dat Silva wint, want Chuck, Tito en Vitor maakte alle 3 GEEN kans bij Randy. Nu zie ik die 3 ook niks klaar maken bij Silva in de ring.. Maar het kan maar zo zijn dat Randy Silva toch op de grond kan houden en heel vervelend in de guard hangen en een beetje slaan, alleen kan hij dan geen ellebogen geven.

Silva is en blijft voor mij The Warrior

}|^-_-^|{
24-08-2004, 15:11
als randy wandy gewoon aanduikt en hem op de grond houdt, wint hij toch gewoon op beslissing?

Silat
24-08-2004, 15:19
ja dat bedoel ik, reete saai die vent. Knal werk, action jaction, pats boem stamping, slamming knock outs, dat is wat we willen zien. :twisted:

geen lay & pray :x

Virus
24-08-2004, 15:48
ja dat bedoel ik, reete saai die vent. Knal werk, action jaction, pats boem stamping, slamming knock outs, dat is wat we willen zien. :twisted:

geen lay & pray :x
`t Is overbodig om te zeggen, but you`re so correct!! :maskills:

Ik zeg trouwens wel dat Silva Randy zal ownen in de ring...

migyur
24-08-2004, 16:03
ownen....volgens mij heeft nog niemand randy echt geownd.
Weet niet wie zal gaan winnen, maar gok eerder op randy want hij heeft altijd een goeie strategie. Wanderlei heeft echt wel zijn handen vol aan hem hoor, en hem ownen zal die zeker niet

}|^-_-^|{
24-08-2004, 16:06
lol @ de mensen die eerst zeiden dat vitor randy zou gaan slopen en nu tegen beter weten in beweren dat wandy randy zal gaan slopen...

Virus
24-08-2004, 18:04
@ }|^-_-^|{

Ik heb maar weinig mensen gezien die beweerde dat Vitor Randy zou gaan "slopen"...

Ik dacht bijvoorbeeld wel dat Vitor een kans zou maken om te winnen, maar dat de partij sowieso 5 x 5 minuten zou gaan duren!

We hebben Randy met al z`n partijen in de octagon gezien en jongens...

... dit is iets heel anders dan het Pride terrein waarin Wandy al jaren vecht, sloopt en moord!

Randy zal geen hek hebben om z`n tegenstander tegenaan te werken en ook zijn ellebogen moet hij netjes thuislaten...

Ik wist dat Wandy Yoki Kondo zou gaan vernietigen en zie daar...

Ook Randy gaat dat niet trekken imao!!

ashi76
24-08-2004, 18:41
In de ring is Randy imo kansloos in the octagon zou het nog wel eens spannend kunnen worden.

maw, Virus = correct. ;)

Halfshot
24-08-2004, 19:41
Randy groundwork is velemaal beter dan Silva.
Plus hij heeft een vande betere take downs.
Dus het maakt niet uit of het in de ring of inde kooi is.
Een footstomp uitdelen terwijl je op je rug lig, lijkt mij onmogelijk, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Nicky
25-08-2004, 07:54
PRIDE FC - Randy Couture

Sportsnavi is reporting that PRIDE FC has extended an invitation to UFC light heavyweight champion Randy

Couture to participate in next years middleweight Grand Prix tournament.

Nicky
25-08-2004, 07:55
in ring wint silva

in de kooi wint couture

ashi76
25-08-2004, 12:39
In de ring wint Silva zeker.

In the octagon wordt het spannend.

Wheelie
25-08-2004, 13:45
ben het met ashi eens

Anonymous
25-08-2004, 13:46
SIlva in de kooi wil nooit zo goed: zijn twee zware verliezen waren tegen Tito in de kooi en tegen Vitor in de kooi. Een keertje won hij op een knock out (knie) tegen een nietszeggende tegenstander. Dus in de kooi gaat SIlva het idd niet trekken. In de ring wordt het ook IMO een ander verhaal...

Wheelie
25-08-2004, 14:08
ik vond zijn verlies tegen tito niet echt een zwaar verlies

Virus
25-08-2004, 14:16
ik vond zijn verlies tegen tito niet echt een zwaar verlies
Sterker nog... Dat was geen zware verlies partij!!

Tito hield hem zowat de hele partij tegen de grond en controleerde hem goed genoeg voor een overwinning, that`s it!!

In die zelfde partij raakte Wandy Tito met een goede rechtse stoot waardoor Tito het toch flink op `n lopen zette dacht ik zo...

Wandy is niet meer de Wanderlei van UFC Brazil (jaren geleden) en hoewel ik die partij natuurlijk niet mag / kan negeren, denk ik wel dat het een oude koe uit de sloot is!!

Ik zie dat Vitor niet nog eens flinken bij Wandy hoor, zeker gezien zijn partij tegen Chuck (37,5) en Randy Couture (49) en de status die Wanderlei Silva inmiddels bij PRIDE verworven heeft!! :maskills:

Hollandpride
25-08-2004, 14:28
Randy is volgend jaar ook weer wat ouder en dan vraag ik me toch af hoe lang hij dit niveau gaat volhouden (kleine zeurende blessures die steeds meer dwars gaan liggen).

Dennis
25-08-2004, 15:34
Het wordt erg moeilijk te voorspellen.
Toch ga ik voor Randy zowel in de ring als kooi.

De manier waarop Randy, Vitor wist te neutraliseren vind ik erg knap en ik denk ook dat hij dit bij Silva kan doen, hij gaat wel het gebruik van zijn ellebogen missen in de ring.

Wat me verder opviel was hoe Silva de kooi betrad, normaal als Silva wordt uitgedaagd levert dit spectacutaire beelden op, nu stond ie netjes naast Randy en toonde veel respect. Dit betekent volgens mij dat Silva hem ook erg hoog heeft zitten

Virus
25-08-2004, 15:39
Het wordt erg moeilijk te voorspellen.
Wat me verder opviel was hoe Silva de kooi betrad, normaal als Silva wordt uitgedaagd levert dit spectacutaire beelden op, nu stond ie netjes naast Randy en toonde veel respect. Dit betekent volgens mij dat Silva hem ook erg hoog heeft zitten
Normaal wordt hij uitgedaagd op zijn eigen terrein...

Nu was ie te gast bij de UFC...

Groot respect is onderling zonder twijfel aanwezig!

LWD
25-08-2004, 15:39
Dit zijn alle twee toppers . Maar ik zou het wel leuk voor Randy vinden als hij wint.

Hammerkick
28-08-2004, 09:45
http://www.randycouture.tv/images/fightsvitor3_ufc19.jpg
Op Pride regels wint Wanderlei,maar in de UFC weet ik het zo net nog niet.

ROIDRAGE
28-08-2004, 18:48
Randy wint zeker

MB667
29-08-2004, 14:31
Wanderlei wint zeker

redjuh
29-08-2004, 14:58
pff wie er wint weet ik niet, maar damn ikkijk er dik en dik naar uit!

Mephisto
29-08-2004, 22:38
ja dat bedoel ik, reete saai die vent. Knal werk, action jaction, pats boem stamping, slamming knock outs, dat is wat we willen zien. :twisted:

geen lay & pray :x
`t Is overbodig om te zeggen, but you`re so correct!! :maskills:

Ik zeg trouwens wel dat Silva Randy zal ownen in de ring...

Yep, en dat zei iedereen ook van Tito, Chuck en Vitor, wake up!

Gulo gulo
29-08-2004, 22:42
De tijd zal het ons leren, word in ieder geval IMO een mooie pot.