PDA

View Full Version : Ver jagers inbreker in de cel.



max mulder shihan
24-08-2004, 13:07
twwe mannen betrapten afgelopen week een inbreker en joegen deze op de vlucht de mannen achtervolgden de inbreker die daarop een priem trok en de achtervolgers hiermee bedreigde en in de buikstreek verwonde. DE achtervolgers sloegen daarop de inbreker met een stuk hout voor zijn hoofd, en wat gebeurd er de achtervolgers die zich verdedigden en nota benne verwond waren door deze crimineel werden ingerekend, de crimineel is naar het ziekenhuis vervoerd .

bron TELEGRAAF.

PS :Word steeds gekker hier in Nederland

Tsuki
24-08-2004, 14:10
ik kijk hier echt niet meer van op hoor. De enige goede methode is om de inbreker om te leggen en in een weiland/rivier te gooien, zolang hij het maar niet kan na vertellen zit je goed ................. HELAAS.

Wheelie
24-08-2004, 14:17
niet normaal :twisted:

}|^-_-^|{
24-08-2004, 14:19
zal echt wel meer gebeurd zijn hoor

lady in red
24-08-2004, 15:10
lol :lol:

Virus
24-08-2004, 15:56
zal echt wel meer gebeurd zijn hoor
Dat denk ik ook wel...

`t Lijkt me moeilijk om die inbreker in te rekenen als ie gewond naar het ziekenhuis wordt gebracht, bovendien staat er toch nergens dat die twee achtervolgers ook daadwerkelijk worden veroordeeld voor hetgeen zij gedaan hebben...

Ik kan het goed begrijpen dat de politie hen mee wilt nemen voor verhoor bijvoorbeeld - om uit te zoeken wat er precies is gebeurd- of ga ik nu kort door de bocht?

}|^-_-^|{
24-08-2004, 16:10
welkom in de wereld van de telegraaf. het is geen toeval dat ze in de oorlog ook al de verkeerde kant kozen ;)

max mulder shihan
24-08-2004, 16:31
[quote="}|^-_-^|{"]welkom in de wereld van de telegraaf. het is geen toeval dat ze in de oorlog ook al de verkeerde kant kozen ;)[/quote


Daar heb jij weer gelijk in Paul, zover ik weet zijn de twee boevenvangers gearesteerd. dat is ff wat anders als aangehouden.

24-08-2004, 16:51
Dit zou inderdaad wel heel stug zijn. Ik ben benieuwd naar het complete verhaal maar ook vooral naar de rechtszaak die er ongetwijfeld uit zal volgen.