PDA

View Full Version : Beste guest...



24-08-2004, 21:17
Beste guest,

De meeste gasten die hier meelezen (of posten) willen graag anoniem blijven en registreren zich daarom niet. Echter, als je je registreert ben je nog steeds net zo anoniem altijd! We weten letterlijk niets meer van je dan wanneer je hier als gast leest of post. Enige verschil is wel dat je vanaf dat moment een nickname hebt en dus als “persoon� (maar nog wel steeds anoniem) herkenbaar bent voor anderen. Forumleden kunnen nou eenmaal niet zien of “Guest A� of “Guest B� iets post (mods/admins kunnen dat wel). Voor hen is elke guest gelijk. Dat is dan ook de voornaamste reden dat we je willen vragen je te registreren (http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register&sid=d8709aea3631f11f7f325a7a027ecca7). Het is echt een werkje van 2 minuten (klik hier (http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register&sid=d8709aea3631f11f7f325a7a027ecca7) als je dat wilt doen) en het levert je ook nog een paar andere voordelen op.

Een aantal voordelen op een rijtje:
- Zoals genoemd ben je herkenbaar voor anderen (en toch anoniem)
- Door de meeste members worden andere members serieuzer genomen dan guests.
- Je hebt de beschikking over PM (personal message) en kunt andere members individueel benaderen als je dat wilt.
- Je kunt een avatar en/of een signature voeren
- Het forum houdt door kleurtjes bij wat je wel en niet gelezen hebt. Scheelt een hoop gesnuffel.
- Je weet zeker dat niemand anders onder jouw naam kan posten.
- Je kunt je post editten.
- Je kunt stemmen op polls die lopen.
- Je kunt zelf een poll opstarten.
- Je kunt toegang krijgen tot de Dungeon (mannen dan hé :wink: )
- Je kunt toegang krijgen tot het Multi Media Forum, waar heel veel filmpjes en info over filmpjes van complete evenementen te krijgen is.
Beide fora zijn overigens niet zichtbaar voor mensen die niet geregistreerd zijn.Kortom, registreren levert zowel jou als de andere members voordelen op. Nadelen zijn er eigenlijk niet, net als dat er geen voordelen zijn om gast te blijven. We zouden het dus erg op prijs stellen als je even de moeite zou willen nemen om te registreren (http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register&sid=d8709aea3631f11f7f325a7a027ecca7). Alvast bedankt.

De Mixfight Crew.

24-08-2004, 21:21
Sticky?.. :wink:
Misschien later. Laat 'm eerst maar ff lekker lopen, dan wordt ie beter gelezen dan een sticky :wink: .

Controle
24-08-2004, 21:44
Dus als guest mag je in de dungeon?
Haal mn account dan maar weg, registreer ik me wel als guest :)

Punk in drublic
24-08-2004, 21:49
@Ronald

Kun je mij weer toegang geven tot het Multimedia gedeelte. (en Dungeon)


En zo blijft deze topic ook lekker bovenin. :)

24-08-2004, 21:51
Dus als guest mag je in de dungeon?
Haal mn account dan maar weg, registreer ik me wel als guest :)
Hahaha... nope, je kunt alleen the Dungeon in als je geregistreerd bent :wink: .

@Punk in drublic. Is geregeld.

Punk in drublic
24-08-2004, 21:52
Thnx again

jaco
24-08-2004, 22:08
ik kan niet in het multimedia gedeelte en de dungeon. kan dit geregeld worden.
alvast bedankt

Sjeanef
24-08-2004, 22:09
Moet een mod of een admin voor je doen...

Wheelie
24-08-2004, 22:11
ik kan niet in het multimedia gedeelte en de dungeon. kan dit geregeld worden.
alvast bedankt

komt goed ;)

jaco
24-08-2004, 22:13
dank je Wheelie

Shytown
25-08-2004, 00:14
Ik zie helaas ook nergens een Multimedia dorum..en ben toch echt lid :D

Ik ben er voorstander voor dat guests helemaal niet meer kunnen posten, alleen leden.

}|^-_-^|{
25-08-2004, 00:19
ik niet, maar de redenen daarvoor zijn al duidelijk: het kan zijn dat iemand classified informatie wil posten en niet wil inloggen. dat soort guests zijn wel een voordeel voor een forum.

25-08-2004, 01:49
Ik zie helaas ook nergens een Multimedia dorum..en ben toch echt lid :D
Je zit er ook niet automatisch in als je geregistreerd bent; je moet even toegang vragen, maar dat is bij deze geregeld.


ik niet, maar de redenen daarvoor zijn al duidelijk: het kan zijn dat iemand classified informatie wil posten en niet wil inloggen. dat soort guests zijn wel een voordeel voor een forum.
Yep, Paul = correct. Maar daarnaast verlaagd het ook de drempel om op het forum te gaan posten. In de praktijk is het nou eenmaal zo dat mensen vaak eerst eens een keertje gaan posten als guest en zich na die tijd gaan registreren.

Tarzan
25-08-2004, 02:15
Ronald (of één van de andere mods) ik heb ook nog geen toegang tot het multi media gedeelte. Zou ik dat misschien mogen.... :maskills:

mama
25-08-2004, 02:24
zal ut ff doorgeven
komt goed.
kweet niet wie er nog wakker is
denk dat ik de enige gek nog ben

25-08-2004, 02:41
Ik ben ook nog wakker :lol: . You're in :maskills:

Tarzan
25-08-2004, 02:46
Thanx... :thumbs: