PDA

View Full Version : Vervaging normen en waarden op fora



max mulder shihan
25-08-2004, 14:27
Zijn de normen en waarden op de Nederlandse fora aan het vervagen , hiermee bedoel ik het vrijgeven van addressen het bescguldigen van mensen van van alles en nog wat[ meestal uit de duim gezogen het ongevraagt en zonder toestemming plaatsen van foto's van bv jezelf of familieleden, het openlijk bedreigen van mensen en het posten van aanstoot gevende teksten. jullie mening graag

Wheelie
25-08-2004, 14:32
het bekend maken van persoonlijke gegevens zoals tel. nr's en adressen moet niet kunnen, zelfde geld voor het plaatsen van persoonlijke foto's.
Deze info staat alleen vaak al ergens op het internet waardoor het voor anderen makkelijk te gebruiken is.

Mickey
25-08-2004, 14:32
Fora worden mijnde laatste tijd veel ingezet voor persoonlijke spelletjes.. En de focus op waarom het allemaal gaat vervaagd.. We zijn hier om gezellig over een gemeenschappelijke interesse te kletsen.. Onze sport.

Justinian
25-08-2004, 14:34
Ik geloof dat het hier nog wel meevalt om eerlijk te zijn. De moderators en administrators houden het in ieder geval in de gaten.

Silat
25-08-2004, 15:10
uhuhu ik heb het ergens anders toch behoorlijk triest gezien...
Nee ik ga die link niet plaatsen.

Zielig man

Leonardo
25-08-2004, 15:10
Zijn de normen en waarden op de Nederlandse fora aan het vervagen , hiermee bedoel ik het vrijgeven van addressen het bescguldigen van mensen van van alles en nog wat[ meestal uit de duim gezogen het ongevraagt en zonder toestemming plaatsen van foto's van bv jezelf of familieleden, het openlijk bedreigen van mensen en het posten van aanstoot gevende teksten. jullie mening graag

Dat denk ik wel als ik zie dat AK bevoorbeeld foto's van me zussie van 16 post in een sex forum. Die gozer is gestoord :evil:

En wat zijn bedreigingen ? Het lijkt me dat als je dit gebeurd je het recht hebt om iemand op te zoeken om hem te confronteren met zijn gedrag, ja toch ?

Ben benieuwd of hier openlijk over gepraat kan worden of dat de topic gesloten wordt :roll:

Michael

Justinian
25-08-2004, 15:16
uhuhu ik heb het ergens anders toch behoorlijk triest gezien...
Nee ik ga die link niet plaatsen.

Zielig man
Mocht het op dit forum iets dergelijks voor doen, pm een mod of admin die online is dan ff zodat hij of zij actie kan ondernemen.

Wheelie
25-08-2004, 15:17
Ik zou dat ook niet cool vinden Michael

Dennuz
25-08-2004, 15:23
Dat denk ik wel als ik zie dat AK bevoorbeeld foto's van me zussie van 16 post in een sex forum. Die gozer is gestoord :evil:

En wat zijn bedreigingen ? Het lijkt me dat als je dit gebeurd je het recht hebt om iemand op te zoeken om hem te confronteren met zijn gedrag, ja toch ?

Ben benieuwd of hier openlijk over gepraat kan worden of dat de topic gesloten wordt :roll:

Michael

offtopic: Nu snap ik waarom Sjaak zijn adres wou weten.


ontopic: Hier valt het idd. nog wel mee, het enige waar geen normen en waarden zijn is in de Pit, maar daar is ie ook voor bedoeld.
Vind wel dat er soms teveel dingen uitgesproken/gevochten worden op verschillende fora, en dan heb ik het over meningsverschillenen tussen 2 personen die beter face to face besproken kunnen worden.
En qua bedreigingen valt het ook wel mee, op de fora waar ik kom lees ik niet vaak bedreigingen, en als het wel gebeurt is het 9 van de 10 keer een "guest" account die de boel probeert te verzieken..

mama
25-08-2004, 15:38
waar michael het over heeft is idd niet leuk. maar vond het van 2 kanten uit niet goed.
kee aktie reactie.

denk dat wij hier het hier goed in de gaten houden.
maar idd het is vaak zo dat de gasten onder ons de gene zijn die voor onrust zorgen.

Marco (scheids)
25-08-2004, 15:39
AK??? Antony Kamerling?

ashi76
25-08-2004, 15:44
Zijn de normen en waarden op de Nederlandse fora aan het vervagen , hiermee bedoel ik het vrijgeven van addressen het bescguldigen van mensen van van alles en nog wat[ meestal uit de duim gezogen het ongevraagt en zonder toestemming plaatsen van foto's van bv jezelf of familieleden, het openlijk bedreigen van mensen en het posten van aanstoot gevende teksten. jullie mening graag

Dat denk ik wel als ik zie dat AK bevoorbeeld foto's van me zussie van 16 post in een sex forum. Die gozer is gestoord :evil:

En wat zijn bedreigingen ? Het lijkt me dat als je dit gebeurd je het recht hebt om iemand op te zoeken om hem te confronteren met zijn gedrag, ja toch ?

Ben benieuwd of hier openlijk over gepraat kan worden of dat de topic gesloten wordt :roll:

Michael

Ik heb de topic gelezen waar het om gaat michael en ik moet zeggen dat ik het inderdaad niet heel erg chique is om een dergelijke foto te plaatsen op het sex gedeelte.

Aan de andere kant was er niets mis met die foto (gewoon netjes in Gi) en er stond ook geen rare opmerking bij.

Om dat meteen iemand te bedreigen dat hij opgezocht zal worden vind ik wel een beetje ver gaan.

ashi76
25-08-2004, 15:47
AK??? Antony Kamerling?

lmao @ Marco !!!!

:thumbs:

Leonardo
25-08-2004, 15:49
waar michael het over heeft is idd niet leuk. maar vond het van 2 kanten uit niet goed.


Ben benieuwd wat u voor reactie geeft als u kinderen een jaar of 5 ouder zijn en foto's van hun worden gepost op een sexforum. Kijken dan hoe u reageert en of u dan ook zegt het is niet leuk maar goed het is van 2 kanten niet goed :shock:

Op een aktie is altijd een reactie maar het gaat er om hoe alles begint.

En Ashi76 post jij lekker een foto van een minderjarig zusje als je die hebt op dat forum en dat zet je er gewoon niks bij, moet toch kunnen :shock: Ik denk dat shihan Max het hier over dit soort reactie's heeft in deze topic

ashi76
25-08-2004, 15:53
Ik weet haast wel zeker dat max het over die topic heeft michael/sjaak.

Ik begrijp alleen je reactie naar mij toe niet.

Ik heb al aangegeven dat het niet erg chique is, maar om er dan bij te vermelden dat je diegene op komt zoeken vind ik ook wel weer wat ver gaan. Volgens mij val ik een beetje in herhaling.. ;)

Oh ja, ik heb zelf geen zusje en dus ook geen foto.

Leonardo
25-08-2004, 15:57
Ik weet haast wel zeker dat max het over die topic heeft michael/sjaak.

Ik begrijp alleen je reactie naar mij toe niet.

Ik heb al aangegeven dat het niet erg chique is, maar om er dan bij te vermelden dat je diegene op komt zoeken vind ik ook wel weer wat ver gaan. Volgens mij val ik een beetje in herhaling.. ;)

Oh ja, ik heb zelf geen zusje en dus ook geen foto.

Goed andere vraag dan :stel je hebt wel een zusje van 15 of 16 en dit gebeurd je wat zou dan jou reaktie zijn geweest ? Geef is een eerlijk antwoord

osu Michael

ashi76
25-08-2004, 16:01
Ik zou hier zeker een opmerking over geplaatst hebben en de topic meteen verwijderen (of laten verwijderen) door een admin of mod.

Ik zou niet gaan dreigen om iemand op te zoeken, maar hem een gele kaart aansmeren en bij herhaling een ban.

Voldoen de mods/admins niet aan mijn verzoek dan ben ik vervolgens meteen klaar met dat betreffende forum.





ps: ik weet trouwens niet of er een voorgeschiedenis is....

Wheelie
25-08-2004, 16:01
Mijn zusje is meerderjarig en zelfs dan zou ik het niet leuk vinden.

Leonardo
25-08-2004, 16:05
Ik zou hier zeker een opmerking over geplaatst hebben en de topic meteen verwijderen (of laten verwijderen) door een admin of mod.

Ik zou iig niet gaan dreigen om iemand op te zoeken, maar hem een gele kaart aansmeren en bij herhaling een ban.

Voldoen de mods/admins niet aan mijn verzoek dan ben ik vervolgens meteen klaar met dat betreffende forum.


Wat een heerlijk politiek correct antwoord :shock: je bent je carriere misgelopen :roll: Loop je buiten op straat ook met gele kaarten in je kontzak :?:

ashi76
25-08-2004, 16:08
hehehe,

Soms in het weekend... voor de lol.
Staat leuk bij mijn leren string.. ;)

Weet je wat het is..
Op deze manier los je het probleem tenminste op, foto weg en de kans op herhaling behoorlijk klein gemaakt.

Eerlijkheid gebied echter te zeggen dat ik het waarschijnlijk ook niet leuk zou vinden, al moet ik zeggen dat ik geen zusje heb. Das dus vrij makkelijk lullen.. ;)

Leonardo
25-08-2004, 16:09
hehehe,

Soms in het weekend... voor de lol.
Staat leuk bij mijn leren string.. ;)

Weet je wat het is..
Op deze manier los je het probleem tenminste op, foto weg en de kans op herhaling behoorlijk klein gemaakt.

Eerlijkheid gebied echter te zeggen dat ik het waarschijnlijk ook niet leuk zou vinden, al moet ik zeggen dat ik geen zusje heb. Das dus vrij makkelijk lullen.. ;)

Kijk nu ben je eerlijk Michael :thumbs:

osu Michael

ashi76
25-08-2004, 16:13
Ik ben heel de tijd al eerlijk !!!

Leonardo
25-08-2004, 16:14
Ik ben heel de tijd al eerlijk !!!

Dan ben je nu eerlijker :lol:

Anonymous
25-08-2004, 16:18
Sjaak als je liever niet hebt dat foto's van je dochter ergens gepost worden dan moet je ze niet op internet zetten heel simpel

Leonardo
25-08-2004, 16:23
Wat is dat nu voor een domme opmerking, ze mogen overal gepost worden want het zijn karatefoto's maar niet in een sex forum. Lijkt me vrij normaal maar voor jou blijkbaar niet GUEST

Je zegt nu dat dat iedere foto die op internet staat vrij gebruikt kan worden op sex sites of forums :shock: Over normen en waarden gesproken :x

Michael

ashi76
25-08-2004, 16:24
Goh wat leuk.... guest wil zich er ook tegenaan bemoeien... :?

Anonymous
25-08-2004, 17:04
kom op zeg jullie zitten de hele tijd te zeiken tegen Aron en nu doet hij iets terug en dan gaan jullie huilen het was een grap van hem en blijkbaar een geslaagde

ashi76
25-08-2004, 17:07
Wie is jullie "guestje".

Wheelie
25-08-2004, 17:32
Altijd leuk die guests :roll:

lunatic
25-08-2004, 17:39
gasten zijn altijd leuk

Virus
25-08-2004, 17:52
Ik weet iig iemand die deze guest absoluut niet kan zijn...

Anonymous
25-08-2004, 17:59
met jullie word bedoeld sjaak en michael

Ralph
25-08-2004, 18:18
Die foto was op een beetje ongelukkig gekozen onderdeel van het forum geplaatst, maar als ie bijvoorbeeld in het MMA gedeelte van dat forum was geplaats, was er denk ik niets aan de hand geweest en kon het zelfs als een compliment beschouwd worden. Er stonden immers geen rare of denigrerende teksten bij gepost. En op mij kwam het niet over alsof Aaron die foto plaatste om Sjaak of Michael te sarren, maar om ze te complimenteren met een mooie dochter/zus. Wel lomp om het op een sexforum te zetten, maar ik weet niet of dat de bedoeling was of alleen maar een foutje. Maar goed, ik weet niet of er een voorgeschiedenis is ofzo..... En bedreigingen via internet zijn nooit goed te praten. Wat dat betreft ben ik het wel met ashi76 eens.

Justinian
25-08-2004, 18:23
Wordt anders ff lid guest, dat praat wat makkelijker.

max mulder shihan
25-08-2004, 18:43
Even reageren op sommige opmerkingen ,A ik heb deze topic mede gestart naar aanleiding van de ,in mijn oogen niet goede aktie van de persoon die de foto van Sjaak's dochter uitgerekend op een sex's forum zet is gewoon DOM en mi bedoeld m mensen te beschadigen.B er word de laatste tijd steeds meer gedreigd op fora en dan heb ik het niet alleen over vechtsport fora maar over fora in het algemeen,vind dit een slechte zaak : maar kan mij somige reacties ,bv van een vader in dit geval Sjaak levendig voorstellen.C er zullen altijd verschillen zijn tussen fora ik denk dat dit te maken heefd met de mods en admins, dit zijn namelijk degene die post kunnen verwijderen, en er bestaan kennelijk verschillende wijze van beoordeling, dit geld wederom voor alle fora en niet specifiek vechtsportfora.D als ,en ik meen dat dit al gezecht is iemand iets dergelijks met mijn familieleden zou doen ,en het zou niet door de mods en of admins verwijderd worden zouik dit forum verder voor gezien houden.

ashi76
25-08-2004, 19:03
grappig vooral.

max mulder shihan
25-08-2004, 20:57
grappig vooral.

altijd in voor een goede grap Ashi, maar deze snap ik even niet :?:

Wheelie
25-08-2004, 20:58
grappig vooral.

altijd in voor een goede grap Ashi, maar deze snap ik even niet :?:

ik ook niet max :?

max mulder shihan
25-08-2004, 21:01
We krijgen het nog wel uitgelegd denk ik.

ashi76
25-08-2004, 21:22
Sorry, vergat even te quoten... ;)


gasten zijn altijd leuk

Grappig vooral..

mama
25-08-2004, 21:41
ja hehe dat snap ik ook wel ashi

maar eh gelukkig is het nog niet voorgekomen dat mijn kids ongevraagd op een sex site zijn geplaatst. maar ik denk, dat ik niet direct op de man af ga om het te bedreigen. ik denk dat ik eerst naar degene stap die over dat forum gaat.
maar opzich was het een leuke foto, alleen idd was de plek een beetje verrot uitgekozen.
en de site waar die foto stond vond ik niet echt een sexsite. meer een site voor oversexte pupers.....................
soort van tina of hitkrant (die zal je wel niet meer hebben)

mama
25-08-2004, 21:42
oh ja en als de mods/admins alles een beetje in de gaten houden gebeurt zoiets niet.
(verwacht ik)

max mulder shihan
25-08-2004, 22:17
Snap em nou Ashi :mrgreen:

max mulder shihan
25-08-2004, 22:22
ja hehe dat snap ik ook wel ashi

maar eh gelukkig is het nog niet voorgekomen dat mijn kids ongevraagd op een sex site zijn geplaatst. maar ik denk, dat ik niet direct op de man af ga om het te bedreigen. ik denk dat ik eerst naar degene stap die over dat forum gaat.
maar opzich was het een leuke foto, alleen idd was de plek een beetje verrot uitgekozen.
en de site waar die foto stond vond ik niet echt een sexsite. meer een site voor oversexte pupers.....................
soort van tina of hitkrant (die zal je wel niet meer hebben)

Marieke ik heb begrepen dat Sjaak met een mod of admin heefd gepraat,
Maar ik snap zijn reactie verdraaid goed, en ik vind die bewuste site nou niet echt puberaal er posten wel heel vreemde freaks op,zeker geen jonge meiden bladen geklets.

ashi76
25-08-2004, 23:35
Max = correct.

Het is idd niet leuk als iemand dat op een partypeeps-forum post.

}|^-_-^|{
25-08-2004, 23:51
het is erg kwalijk dat je geen ware dingen meer kan zeggen zonder bedreigd te worden door deze of gene. (dit heeft geen betrekking op de vete tussen aaron een sjaak)

Sjaak
26-08-2004, 00:39
Luister nou is heel goed, iedereen heeft zijn mond vol over "bedreigen', lees na wat ik heb geschreven, ik zeg letterlijk : "ik kom je persoonlijk opzoeken waar je ook bent".

Ik vind niet dat je een foto van een minderjarig meisje kan posten op een sexforum waar bijzonder ranzige taal wordt gebezigd (lees maar is na) en ik heb het volste recht als vader degene die dat op zijn geweten heeft daarover persoonlijk aan te spreken en dus op te zoeken.

Er zitten hier veel hypocriete mensen die zeggen dat te veroordelen maar ik wil hun reactie wel zien als een foto van hun dochter of hun moeder daar wordt gepost. Wees aub niet roomser dan de Paus :x Makkelijk he oordelen als het jou niet betreft :evil:

Er zijn normen en waarden en bepaalde grenzen van respect overschreden en ik (en ook Rocket) zal dat doen wat nodig is om dit nog een keer te voorkomen op Fighttalk.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Sjaak

ashi76
26-08-2004, 00:57
Sjaak,

Op het moment dat je topics post met daarin:


Wie kan mij helpen aan het adres van Karels. Stuur me effe een PM aub a.s.a.p.

Bij voorbaat dank

Sjaak

Wekt dit tenminste de suggestie dat je niet alleen een gesprekje aan zou willen gaan en kan ik me goed voorstellen dat dit door sommige personen als een bedreiging geintepreteerd wordt.

We zij het er zo langzamerhand wel over eens dat het niet erg chique was om een foto van je dochter te posten op een soort sex gedeelte.

Terwijl je de woorden niet in je mond neemt trok ik ook de conclusie dat je aaron op wilde gaan zoeken. Dit doet men meestal niet om eens een goed gesprek aan te gaan.. ;)

Daarbij komt nog dat deze topic gestart wordt met een stelling die eindigd op:

jullie mening graag

het is imo dan niet geheel verrassend dat mensen vervolgens hun zienswijze posten in deze topic.
Verder wil ik nogmaals benadrukken dat "de mixfight crew" dit soort dingen op mixfight scherp in de gaten houdt, wat Justinian trouwens ook al aangaf.

Ik hoop dat ik mijn zienswijze bij deze ook wat verduidelijkt heb... ;)

Zie je de 4e.

Michael.

Sjaak
26-08-2004, 01:05
Sjaak,

Op het moment dat je topics post met daarin:

[quote]Wie kan mij helpen aan het adres van Karels. Stuur me effe een PM aub a.s.a.p.

Bij voorbaat dank

Sjaak

Wekt dit tenminste de suggestie dat je niet alleen een gesprekje aan zou willen gaan en kan ik me goed voorstellen dat dit door sommige personen als een bedreiging geintepreteerd wordt.

Je reactie op mijn mail is zoals je zelf al zegt puur suggestief :!:


We zij het er zo langzamerhand wel over eens dat het niet erg chique was om een foto van je dochter te posten op een soort sex gedeelte.

Understatement of the year.


Terwijl je de woorden niet in je mond neemt trok ik ook de conclusie dat je aaron op wilde gaan zoeken. Dit doet men meestal niet om eens een goed gesprek aan te gaan.. ;)

Klopt helemaal dat ik hem op wil zoeken want hoe kan je anders een goed gesprek aangaan :!:


Daarbij komt nog dat deze topic gestart wordt met een stelling die eindigd op:

jullie mening graag

Volgens mij start Max deze topic dus voor jou is 1 + 1 --> 3


het is imo dan niet geheel verrassend dat mensen vervolgens hun zienswijze posten in deze topic.

Iedereen moet zelf weten wat hij er van vind ik zeg alleen dat sommige wel anders zouden reageren als het hun moeder of zusje zou betreffen en vanaf de kant is het o zo makkelijk oordelen :( Ik wordt er nu mee geconfronteerd en ik er voor proberen te zorgen dat het niet meer zal gebeuren :x


Verder wil ik nogmaals benadrukken dat "de mixfight crew" dit soort dingen op mixfight scherp in de gaten houdt, wat Justinian trouwens ook al aangaf.

Dat is alleen maar toe te juichen en zo hoort het eigenlijk ook.


Ik hoop dat ik mijn zienswijze bij deze ook wat verduidelijkt heb... ;)

Zie je de 4e.

Lijkt me leuk :thumbs:

osu Sjaak

ashi76
26-08-2004, 01:12
LOL @ Sjaak die zich altijd wil verdedigen.

Even voor de duidelijkheid..

Ik probeer je nergens van te overtuigen, maar vertel je alleen hoe dit hele verhaal op mij overkomt. ;)

Jeroen
26-08-2004, 01:23
Ik had me voorgenomen me niet in deze soap te mengen, maar nu Sjaak ineens zijn eigen bedreigingen begint te ontkrachten, kan ik me ook niet meer inhouden.

Je beweert dat je Aaron niet bedreigd hebt en dat je enkel een goed gesprek aan wilde gaan? Ik heb de betreffende topic op fighttalk even opgezocht.


Kijk goed over je schouder want ik beloof je bij deze ik kom je persoonlijk opzoeken waar je ook beent en dan ben je mij.

Vuile kontenlikker !!

Je bent nu te ver gegaan. Kan iemand mij het adres van karels effe mailen

Over je schouder kijken? Dan ben je mij? Juist... verbaal gesproken natuurlijk... uiteraard...


knaapfan wrote:
een bedreiging is natuurlijk geen goede manier om iets op te lossen....


Nee hoor het is een belofte

En Sjaak is een man van zijn woord.

Zoonlief doet ook nog een duit in het zakje.


Ik zou maar heel goed uitkijken vanaf nu AK

Verder overwoog Sjaak om Aaron niet persoonlijk op te zoeken, maar een paar Rotterdamse jongens te charteren om het vuile werk voor hem te doen. Ook dit kan ik hard maken.

Ok Aaron had na moeten denken voor hij die foto postte, maar ik vind dat Sjaak zich hier behoorlijk laat kennen. Dat hij ineens niet meer achter zijn eigen woorden staat en om wat voor reden dan ook zijn bedreigingen ontkracht, vind ik al helemaal zwak en een beetje laf.

Sjaak
26-08-2004, 01:46
Haha die Jeroentje, (dat jij weer op dit forum mag) ik zwak niks af en ik neem op passende manier maatregelen voor een persoonlijk bezoek bij Aron. Ik vind dat ik recht heb om hem man to man te spreken. En laf ....... haha ..........only time will tell.

Goh wat kan jij veel hard maken zeg :thumbs: Ik hoorde ook al dat de ruiten bij Karels waren ingegooid volgens dezelfde bronnen waar jij waarschijnlijk uit put. Nou je hebt het nu uit eerste hand, is kinderachtig en niet mijn stijl en NIET WAAR. Als ik problemen met mensen heb zoek ik ze zelf op voor een persoonlijk gesprek ipv bla bla bla achter de PC.

Truste allemaal, ga pitten

Sjaak

Anonymous
26-08-2004, 02:49
Sjaak,

Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

Mijn exuces voor de misplaatse grap

Aaron

Virus
26-08-2004, 04:13
Sjaak,

Mijn exuces voor de misplaatse grap

Aaron
Dat noem ik nog eens karaktervol...

http://members.home.nl/tkerkvliet/Karaktervol.JPG

jan sensei kyokushin
26-08-2004, 09:13
het bekend maken van persoonlijke gegevens zoals tel. nr's en adressen moet niet kunnen, zelfde geld voor het plaatsen van persoonlijke foto's.
Deze info staat alleen vaak al ergens op het internet waardoor het voor anderen makkelijk te gebruiken is. ben het met je eens wheelie moet niet kunnen :maskills:

jan sensei kyokushin
26-08-2004, 09:20
Sjaak,

Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

Mijn exuces voor de misplaatse grap

Aaron

zo hoort het Aaron :thumbs:

Anonymous
26-08-2004, 09:50
****

---Ronald---

Beste gast. Ga lekker ergens anders je lastercampagne voeren.

---/Ronald---

Dennuz
26-08-2004, 09:59
Het knopje register zit rechtsbovenin...

Jeroen
26-08-2004, 09:59
Haha die Jeroentje, (dat jij weer op dit forum mag) ik zwak niks af en ik neem op passende manier maatregelen voor een persoonlijk bezoek bij Aron. Ik vind dat ik recht heb om hem man to man te spreken. En laf ....... haha ..........only time will tell.

Goh wat kan jij veel hard maken zeg :thumbs: Ik hoorde ook al dat de ruiten bij Karels waren ingegooid volgens dezelfde bronnen waar jij waarschijnlijk uit put. Nou je hebt het nu uit eerste hand, is kinderachtig en niet mijn stijl en NIET WAAR. Als ik problemen met mensen heb zoek ik ze zelf op voor een persoonlijk gesprek ipv bla bla bla achter de PC.

Truste allemaal, ga pitten

Sjaak

Je mag me ook gewoon Jeroen noemen... ik had ook het fatsoen jou gewoon bij je naam te noemen. Op een of andere manier schijnt het voor jou erg moeilijk te zijn mensen normaal aan te spreken als er enige vorm van discussie gaande is... jammer.
Hoe bedoel je dat ik weer op dit forum mag? IK heb me altijd netjes gedragen en postte zelfs zeer weinig? Dus leg eens uit alsjeblieft.
En jij kent mijn bronnen niet. In ieder geval ontken je niet dat je het over die Rotterdamse jongens van je gehad hebt, dus zo ver zit ik er weer niet naast he? Zou dat misschien komen omdat mijn bronnen wel kloppen? Ik ben niet iemand die loos gezever verspreidt, ik post ook verrot weinig op fora. Maar als ik wat post, kun je er van uit gaan dat ik er zeker van ben dat WAT ik post, wel klopt.
Maar ik merk dat de gemoederen alweer bekoeld zijn, dus nu lijkt me de tijd rijp dat Aaron en jij eens een NORMAAL gesprek voeren over dit alles. En laat je maatjes maar thuis en let voortaan op je woorden. Je hebt tenslotte een reputatie hoog te houden.
Ik heb weer genoeg soap gehad voor de komende tijd. The stage is yours en ik verlaat het theater.

Jeroen
26-08-2004, 10:03
****

---Ronald---

Beste gast. Ga lekker ergens anders je lastercampagne voeren.

---/Ronald---

Ronald, laat gewoon staan man. Censuur is slecht man. Jullie hebben toch niks te verbergen? Wat die gast daar postte vond ik in ieder geval niet schokkend genoeg om meteen maar weg te halen.

Justinian
26-08-2004, 10:13
Jammer dat het bericht al is verwijderd, want ik was net bezig met een reply... Nou ja, ik ga er van uit dat de guest het toch wel leest:

Beste guest,

Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat de door mij opgegeven redenen nog steeds gelden. Ik wil me met andere dingen bezig gaan houden, waaronder ma-skills.com, dat een tijd heeft stil gestaan. Na mijn vertrek heb ik vernomen dat de kans erg aannemelijk was dat TJ zou stoppen met het forum. Je zult denk ik begrijpen dat ik daarover erg teleurgesteld was en met mij ook de andere admins/mods. We hebben er met z’n allen de laatste paar jaar ontzettend veel tijd in gestoken en het zou bijzonder spijtig zijn wanneer dit in een keer teniet zou gaan. Ik had het idee dat ik op dit moment weg zou kunnen gaan en een mooi forum achter zou laten en rustig verder zou kunnen gaan met MA-skills etc., niet dus. Omdat ik toch al verder wilde met MA-skills hebben ik en de andere admins daar een forumpje (www.ma-skills.com/forum/) opgezet zodat de shoto groep niet in een keer uit mekaar zou vallen. Gebleken is dat we eigenlijk toch best enthousiast zijn over dit forum en dat ik dit goed kan combineren met MA-skills.com. Achteraf een verstandige keuze aangezien TJ inderdaad is gestopt met Shoto.

Wellicht ten overvloede; met TJ heb ik geen problemen en voorzover ik weet hij ook niet met mij. Sterker nog hij heeft me de complete Shoto database gestuurd, zodat wij ermee verder konden.

Misschien moet je even lid worden, want je hebt hier inmiddels toch aardig wat berichten gepost (als guest zijnde), dus zo verschrikkelijk is dit forum kennelijk ook niet.

Groeten,

Justi

Ronald
26-08-2004, 10:14
Ronald, laat gewoon staan man. Censuur is slecht man. Jullie hebben toch niks te verbergen? Wat die gast daar postte vond ik in ieder geval niet schokkend genoeg om meteen maar weg te halen.
Voor een deel heb je wel gelijk Jeroen. Het is ook bepaald niet erg moeilijk om weerwoord te geven aan die guest.
Maar het enige doel van dat soort posts is om onrust te stoken. Verder dient het echt helemaal nergens toe. Dan gooi ik het er gewoon af. Daar wil ik m'n tijd niet meer aan verdoen. Bovendien, met wie praten we dan eigenlijk?

Jeroen
26-08-2004, 10:19
Ok... fair call

Wheelie
26-08-2004, 10:21
oh ja en als de mods/admins alles een beetje in de gaten houden gebeurt zoiets niet.
(verwacht ik)

je kan nooit voorkomen dat iets gepost word, maar we kunnen er wel voor zorgen dat het verwijderd word als dat nodig is. (dat heeft robbie ook gedaan op FT)

HUNTER
26-08-2004, 10:22
ik denk dat je deze hele topic er beter af kunt gooien...... het draagt niet bij aan een positief beeld van dit forum, van enkele van haar leden en ook niet van de vechtsport in het algemeen...

micha
26-08-2004, 10:46
was dat nu karels die zijn excuses aanbood of niet :roll:

Ronald
26-08-2004, 10:53
was dat nu karels die zijn excuses aanbood of niet :roll:
*IP check*

Ja.

Leonardo
26-08-2004, 11:25
Sjaak,

Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

Mijn exuces voor de misplaatse grap

Aaron

Ik hoor dat je echt bent van Ronald

Bij deze is je excuus door mij geaccepteerd, hoop dat je er van hebt geleerd dat niet alles kan.

Michael

Tsuki
26-08-2004, 12:02
weet je wat het is met grappen maken op het internet, ze lopen altijd uit de hand.

ik heb het al vaker gezegd dat geschreven tekst door iedereen anders gelezen word en omdat humor iets persoonlijks is kan dit altijd voor problemen zorgen.

BTW ik heb die thread niet gezien dus ik weet niet hoe extreem deze is maar goed je moet er altijd mee oppassen.


En als met Aron word bedoeld onze vriend uit almere dan kan ik alleen maar zeggen dat ik me kan voorstellen dat zijn humor sommige mensen wel eens tegen de borst kan stuiten, Ik kan altijd ontzettend om en met hem lachen en de dingen die hij zegt of doet moet je vaak met een korreltje zout nemen, dat geld trouwens voor 99% van wat je hier leest.

Ralph
26-08-2004, 12:12
Sjaak,

Nog maals was het niet me bedoeling om zo een probleem er van te maken.

Ik had jou al gepmd, dat ik je ergens wel wil ontmoeten om het persoonlijk door te spreken

Mijn exuces voor de misplaatse grap

Aaron

:thumbs:

Zo, dat is ook weer opgelost.

ashi76
26-08-2004, 12:18
:thumbs: @ Aaron.

Over ruggengraat tonen gesproken !!!!

}|^-_-^|{
26-08-2004, 12:24
ik denk dat je deze hele topic er beter af kunt gooien...... het draagt niet bij aan een positief beeld van dit forum, van enkele van haar leden en ook niet van de vechtsport in het algemeen...

ik denk juist dat het heel gezond is om er eerlijk over te praten.

Virus
26-08-2004, 12:37
ik denk dat je deze hele topic er beter af kunt gooien...... het draagt niet bij aan een positief beeld van dit forum, van enkele van haar leden en ook niet van de vechtsport in het algemeen...

ik denk juist dat het heel gezond is om er eerlijk over te praten.
You are correct...!

Dat is nu juist de essentie van `n forum!

Niet alleen over leuke / relaxe en nietszeggende zaken ouwehoeren, maar ook af en toe je mening uiten over de minder leuke kanten van het internetverkeer...

Als er op een volwassen manier over gepraat wordt, hoeven er - zo lijkt mij - geen problemen te ontstaan...

Tsuki
26-08-2004, 12:58
ja goed het kan wel zijn dat jullie vinden dat dat de essentie is van een forum maar zolang je gaat discussieren met iemand zonder dat je zijn/haar gezicht en lichaamstaal ziet, kan je er geheid van uitgaan dat het gedonder word, als het onderwerp maar serieus genoeg is.

Mickey
26-08-2004, 13:19
Goed..

Hierbij dan toch even mijn reactie.
Ik kom net op mn werk om ff op een guest post in deze thread geattendeeerd te worden..
Schijnbaar worden er een aantal verwijten aan o.a. mijn adres gemaakt.

Hierbij wil ik toch even reageren op onze "guest"..

Lieve Rocket,

Ik weet niet precies wat je probleem de laatste tijd is,
maar ik weet (en jij met mij) dat *jij* je mond niet moet
reppen over achterbaks gedrag.

Ik krijg sterk het idee dat je probeerd om een aantal admins hier in een kwaad
daglicht te stellen om je eigen forum wat beter uit de verf te doen komen.
Kan het je opzich niet kwalijk nemen, omdat we opzich best groeien en
ik me kan voorstellen dat je dat bedreigend vind..

NewsFlash Robby:
Geen enkele bezoeker van onze fora leest en post op maar 1 van de 2..
Dus maak je niet zo druk man..

Je speelt bovendien op het moment de moraalridder voor een gozer, die je tot enige weken
geleden, nog bij elke gelegenheid die zich voordeed disste.
Je gunde hem het licht in zn ogen niet.. En nou ga je zn vriendje spelen omdat *jou* dat uitkomt.. Jammer!

Daar komt nog eens bij dat je ons "ter verantwoording" tracht te roepen,
waar je me nog geen 2 weken geleden zelf mededeelde dat ik je die niet verschuldigd was.
In dat opzicht ben ik dus enigzins in de war met wat je nou precies van ons wil.

De redenen van de admins om te vertrekken zijn voor elk van hen anders. Maar
zoals Justi het al zo bekwaam uitdrukte: Wij kregen sterk het idee dat Shoto compleet
zou gaan verdwijnen.. Toch best een kut idee als je er bijna 5 jaar in hebt gestoken.

Normaal zou ik voor dit soort aangelegenheden ook geen publiekelijk
toneel kiezen, echter schijn jij er op uit de publieke opinie in je voordeel
te doen keren. Prima. Is je goed recht... Maar For Gods Sake, Robby..
Doe dat lekker op je eigen forum.. Wij willen hier gewoon lekker over
sport kleppen..

Mocht dit niet voldoende voor je zijn.. Hey man.. Je hebt mn nummer!

Dus: Laat mij en de mijnen lekker met rust.. Doen wij hetzelfde.. :D
Alvast bedankt..

Greetz Mickey..

p.s. Now get back to spamming! :maskills:

max mulder shihan
26-08-2004, 13:31
Sjaak, wat is jouw reactie op het exucus van Karels, ik heb het idee dat het wel gemeend is.

Osu max

Anonymous
26-08-2004, 14:04
Ik zal nog effe reageren want het staat een beetje raar dat mijn posts worden gedelete terwijl die van jullie blijven staan. Jullie lopen te praten dat er op fighttalk normen vervagen en dat jullie hier nooit zoiets zouden laten gebeuren. En als jullie mensen op dit forum die indruk willen geven dat ons forum zulke dingen wel toe laat dan vindt ik dat ik het recht heb me daar tegen te verdedigen. Niemand kan een actie als die van Ak voorkomen, ik kan hem slechts zo snel mogelijk weghalen en dat is gebeurt. Ik kan er niet tegen als mensen mijn site beschuldigen van geen waarden en normen hebben terwijl dit forum niet echt volgens de waarde en normen is opgestart die ik thuis heb meegekregen. Dat TJ en ik geen beste vrienden waren is duidelijk, echter gaat het erom dat ik van mening ben dat hem echt een kutstreek is geleverd. En het gaat mij niet om de persoon bij wie die streek is geleverd, maar het feit dat die streek geleverd is. Dat staat helemaal los van Tj als persoon. Wel heb ik een aantal dingen met hem uitgesproken omdat er ook veel werd opgeblazen door die shoto vs fighttalk hype. Jij bent me inderdaad geen verantwoording schuldig, maar je moet geen heilige maagd maria gaan spelen en de dingen die op mijn forum gebeuren bekritiseren terwijl je het zelf ook maal factor 12.

Voor de rest hoef je het met mij niet te hebben over bedreiging. Er zijn vechtsport websites zat zoals vechtsport.nu en kickbox.nl. Dat vind ik stuk voor stuk topsites, die steeds maar groter worden door hard werk en inzet. Met hun heb ik absoluut geen problemen, dus misschien ligt het dan toch achter de personen achter een site dan om de site zelf.

De details van al dit verhaal zal ik achterwege laten. Ik vind dat ik niet de persoon ben deze naar de buitenwereld te brengen. Door een aantal acties ben ik mijn respect in bepaalde mensen verloren en misschien dat ik daardoor wat feller reageer dan normaal. Jullie kunnen in ieder geval van me zeggen wat jullie willen, maar op achterbaksheid, oneerlijkheid of scheinheiligheid zullen jullie me nooit kunnen betrappen. Ik ben een man van mijn woord en iemand die gevoel voor eer heel belangrijk vind en daar horen die kenmerken absoluut niet in thuis.

En ten slotte wil ik nog effe kwijt dat ik wheelman echt een coole gozer vind en ook mama ( ken ik niet goed ) maar lijkt me een topper.

Justinian
26-08-2004, 14:11
Jullie kunnen in ieder geval van me zeggen wat jullie willen, maar op achterbaksheid, oneerlijkheid of scheinheiligheid zullen jullie me nooit kunnen betrappen. Ik ben een man van mijn woord en iemand die gevoel voor eer heel belangrijk vind en daar horen die kenmerken absoluut niet in thuis.
Toch top dat je in eerste instantie als guest post zonder daarbij duidelijk aan te geven van wie de post afkomstig was. Ze kunnen veel van je zeggen, maar dat je achterbaks bent, nee, dat niet :lol:

Anonymous
26-08-2004, 14:14
Iedereen kon zien dat ik die guest was justi En ik ben ook niet dom, ik ben bekend met ip checks

Justinian
26-08-2004, 14:22
Iedereen kon zien dat ik die guest was justi En ik ben ook niet dom, ik ben bekend met ip checks
Ik had wel een vermoeden, maar zeker weten deed ik het niet. Ik ben overigens blij dat je bekend met ip checks. Ik vraag me alleen af hoe ik een willekeurig planet ip-adres kan koppelen aan jouw naam. Misschien dat je me dat kunt uitleggen...

Anonymous
26-08-2004, 14:31
Vraag mickey die kan het ook

Mickey
26-08-2004, 14:35
Mickey kan alles.. :D
Ik heb een referentielijst voor geinteresseerden..

Tsuki
26-08-2004, 14:36
ik ben geinteresseerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

max mulder shihan
26-08-2004, 14:46
Ik geloof dat er nu een beetje of topic gegaan word, ik denk dat het hele gebeuren
over het stopen van shoto ennde start van dit forum een zaak die niet op dit topic tuis hoord , het was mijn bedoeling om een algemene discusie te lanceren over de vraag ,om het maar eens simpel te stellen, de verloederingIN ZIJN ALGEMEEN OP VEEL VAN DE FORA, dat de slechte grap met de foto van Sjaak zijn dochter hier een goede aanleiding voor was is een zaak van welke fora je het meest bekijkt ,in mijn geval vechtsportfora, maar dat wil niet zeggen dat het op anderre fora niet gebeurd ik denk dat er fora zijn die hier hun bestaan in vinden , mijn vraag aan iedereen die deze topic gelezen heefd , is simpel slaan de fora niet wat al te vaak door naa een bedenkelijke kant ,en wat hier aan te doen of juist niet.Ik neem als voorbeeld maar het posten door guest deze post zijn vaak van een bedroevend laag nivau en zelden constuctief,hier zou oa wat aan gedaan kunnen worden .

Controle
26-08-2004, 14:46
MIjn moeder zou zeggen:

En nou is het afgelopen trutjes :lol:

Tsuki
26-08-2004, 15:02
een wijze vrouw die moeder van je ;-) ................

mama
26-08-2004, 15:12
het was een serieus onderwerp
probeer het ff zo te houden
:thumbs:

max mulder shihan
26-08-2004, 15:16
MIjn moeder zou zeggen:

En nou is het afgelopen trutjes :lol:

grappige opmerking , not, maar heb je ook nog wat nuttigs zeggen :?:

Controle
26-08-2004, 15:24
MIjn moeder zou zeggen:

En nou is het afgelopen trutjes :lol:

grappige opmerking , not, maar heb je ook nog wat nuttigs zeggen :?:

Eigenlijk wel ja, maar na jou nuttige bijdrage laat ik het me ff bezinken.

Marco (scheids)
26-08-2004, 16:11
Ga ik weer ......... BREAK !!!!

Blijft dit soort modder nou niet over een forum gooien .... het heeft geen enkele zin ... wekt alleen maar agressie op !!!
Ik weet het hele verhaal ook niet, maar er worden dingen over en weer gezegt waar de meeste forumbezoekers geen reet van snappen (inclusief moi).

1 ding weet ik zeker, als we elkaar nou eens met respect behandelen kunnen we het allemaal met elkaar vinden!!!
Ik post niet op FT maar dat heeft andere redenen, die heb ik Robbie ook prive verteld, maar verder blijven we toch ook lachen met elkaar !!! en waarom ook niet??? ik hoef ook niet op Mixfight.nl of FT daar over uit te wijden ...... als wij maar weten wat we aan elkaar hebben!!

Een ieder is vrij om te posten waar je wil, maar ga niet over en weer lopen zeiken FT zus FT zo ... mixfight zus, mixfight zo .... als t je niet bevalt post er dan ook niet meer !!!!

En onderlinge dingetjes ..... hou die onderling !!! praat via msn of via een pm met elkaar !!!!

1 ding weet ik zeker :
SHOTO = OK
MIXFIGHT = OK
FT = OK
TJ = OK
ROBBIE = OK
JUST = OK
MICKEY = OK
MAMA = OK
WHEELIE = OK
RONALD = OK

MET ANDERE WOORDEN ...... BIJNA DE HELE WERELD = OK !!!!

DUS ????

:twisted: NOKKEN MET DIE FLAUWEKUL !!!! :twisted:

Tsuki
26-08-2004, 16:22
Lol @ marco die 7 personen en 3 forums/fora bijne de hele wereld vind ;-) .................

max mulder shihan
26-08-2004, 16:26
MIjn moeder zou zeggen:

En nou is het afgelopen trutjes :lol:

grappige opmerking , not, maar heb je ook nog wat nuttigs zeggen :?:

Eigenlijk wel ja, maar na jou nuttige bijdrage laat ik het me ff bezinken.

:mrgreen: Ik zal je niet tegen houden,zink ze :mrgreen:

Marco (scheids)
26-08-2004, 16:33
Lol @ marco die 7 personen en 3 forums/fora bijne de hele wereld vind ;-) .................

Mijn wereld is niet zo groot treintje.... :wink:

mama
26-08-2004, 16:34
hahaha LOL @ Marco (scheids)

Tsuki
26-08-2004, 16:46
toch ben ik benieuwd hoe die treinen bij jullie klinken

Marco (scheids)
26-08-2004, 16:48
Tsuki ... tsuki ... tsuki ... toet toet toet

Tsuki
26-08-2004, 16:49
gniffel ................

ashi76
26-08-2004, 17:19
Ga ik weer ......... BREAK !!!!

Blijft dit soort modder nou niet over een forum gooien .... het heeft geen enkele zin ... wekt alleen maar agressie op !!!
Ik weet het hele verhaal ook niet, maar er worden dingen over en weer gezegt waar de meeste forumbezoekers geen reet van snappen (inclusief moi).

1 ding weet ik zeker, als we elkaar nou eens met respect behandelen kunnen we het allemaal met elkaar vinden!!!
Ik post niet op FT maar dat heeft andere redenen, die heb ik Robbie ook prive verteld, maar verder blijven we toch ook lachen met elkaar !!! en waarom ook niet??? ik hoef ook niet op Mixfight.nl of FT daar over uit te wijden ...... als wij maar weten wat we aan elkaar hebben!!

Een ieder is vrij om te posten waar je wil, maar ga niet over en weer lopen zeiken FT zus FT zo ... mixfight zus, mixfight zo .... als t je niet bevalt post er dan ook niet meer !!!!

En onderlinge dingetjes ..... hou die onderling !!! praat via msn of via een pm met elkaar !!!!

1 ding weet ik zeker :
SHOTO = OK
MIXFIGHT = OK
FT = OK
TJ = OK
ROBBIE = OK
JUST = OK
MICKEY = OK
MAMA = OK
WHEELIE = OK
RONALD = OK

MET ANDERE WOORDEN ...... BIJNA DE HELE WERELD = OK !!!!

DUS ????

:twisted: NOKKEN MET DIE FLAUWEKUL !!!! :twisted:

en bedankt Marco :thumbs:

Virus
26-08-2004, 17:25
en bedankt Marco :thumbs:
D`r is ook heus wel iemand die jou ok vindt hoor... :wink:

max mulder shihan
26-08-2004, 17:30
en bedankt Marco :thumbs:
D`r is ook heus wel iemand die jou ok vindt hoor... :wink:


Ashi is zeker OkE :thumbs:

Sjaak
26-08-2004, 17:33
Sjaak, wat is jouw reactie op het exucus van Karels, ik heb het idee dat het wel gemeend is.

Osu max

Osu Max, bij deze mijn reactie.

Michael heeft me vanmiddag opgebeld om te zeggen dat hij de excuses van Aaron heeft geaccepteerd omdat hij denkt dat hij werkelijk spijt heeft van zijn ondoordachte aktie en mijn inziens totaal ongepaste post, maar dat weet iedereen nu wel.

Bij deze wil ik laten weten dat ik er ook zo over denk Aron. Ik hoop dat je voortaan goed na denkt over wat voor gevolgen bepaalde aktie's kunnen hebben voor anderen en voor jezelf. Zand er over en laat het geen 2e keer gebeuren.

Sjaak

ashi76
26-08-2004, 17:36
en bedankt Marco :thumbs:
D`r is ook heus wel iemand die jou ok vindt hoor... :wink:


Ashi is zeker OkE :thumbs:

Dank je Max... maar ik wil het zo graag van Marco horen.... ;)

Marco (scheids)
26-08-2004, 17:41
voor een Feyenooider ben je OK Ashi .... :wink:

mama
26-08-2004, 17:42
ashi je bent een kanjer
:thumbs:

Anonymous
26-08-2004, 17:43
Sjaak, wat is jouw reactie op het exucus van Karels, ik heb het idee dat het wel gemeend is.

Osu max

Osu Max, bij deze mijn reactie.

Michael heeft me vanmiddag opgebeld om te zeggen dat hij de excuses van Aaron heeft geaccepteerd omdat hij denkt dat hij werkelijk spijt heeft van zijn ondoordachte aktie en mijn inziens totaal ongepaste post, maar dat weet iedereen nu wel.

Bij deze wil ik laten weten dat ik er ook zo over denk Aron. Ik hoop dat je voortaan goed na denkt over wat voor gevolgen bepaalde aktie's kunnen hebben voor anderen en voor jezelf. Zand er over en laat het geen 2e keer gebeuren.

Sjaak

Deze zaak ook weer uit de wereld :thumbs:
Verder met de orde van de dag. :wink:

ashi76
26-08-2004, 17:45
voor een Feyenooider ben je OK Ashi .... :wink:

dank je Marco (en marieke natuurlijk):thumbs:

Mijn dag is weer goed.

max mulder shihan
26-08-2004, 17:47
Guest is moi :wink:

max mulder shihan
26-08-2004, 17:49
There is love in the air :mrgreen:

mama
26-08-2004, 17:50
naja overdrijven is ook een vak max
haha

Sjaak
26-08-2004, 18:23
[quote="Uni"]Ik zal nog effe reageren want het staat een beetje raar dat mijn posts worden gedelete terwijl die van jullie blijven staan. Jullie lopen te praten dat er op fighttalk normen vervagen en dat jullie hier nooit zoiets zouden laten gebeuren. En als jullie mensen op dit forum die indruk willen geven dat ons forum zulke dingen wel toe laat dan vindt ik dat ik het recht heb me daar tegen te verdedigen. Niemand kan een actie als die van Ak voorkomen, ik kan hem slechts zo snel mogelijk weghalen en dat is gebeurt.

Ik kan dit betoog beamen want toen ik de post van Aaron las heb ik Robbie gelijk opgebeld en hij heeft zonder ook maar 1 moment te aarzelen ingegrepen en de foto van Kimberley verwijderd. Hij heeft zelfs tegen mij gezegd dat hij het heel erg vond en dat dit absoluut niet kon en dat hij aaron er gelijk op zou aanspreken. Ik vind dus dat hij netjes heeft gereageerd en precies zoals ik van Robbie verwachtte. Wat er gepost wordt op Fighttalk kan je Robbie niet aanrekenen, wel zijn aktie's om alles in goede banen te leiden en ik denk die dat mijn inziens heel goed zijn (over het algemeen) Zoals men misschien weet zijn er ook op Fighttalk mods en admins en ik denk dat deze jongens en meiden goed hun werk doen op 1 na :x Door deze persoon blijven er ook heel veel grote en goede vechtsporters weg van Fighttalk en dat is gewoon jammer maar helaas realiteit, het zij zo en Robbie zal daar mee moeten leven maar hij heeft daar zijn redenen voor. Ook ik heb er grote moeite mee maar ik heb met Robbie afgesproken deze persoon compleet te negeren alleen lukt het me niet altijd :lol: want niets menselijks is mij vreemd.


Door een aantal acties ben ik mijn respect in bepaalde mensen verloren en misschien dat ik daardoor wat feller reageer dan normaal.

Ik herken deze reactie maar al te goed en ik denk dat het een hele eerlijke reactie is.


Jullie kunnen in ieder geval van me zeggen wat jullie willen, maar op achterbaksheid, oneerlijkheid of scheinheiligheid zullen jullie me nooit kunnen betrappen. Ik ben een man van mijn woord en iemand die gevoel voor eer heel belangrijk vind en daar horen die kenmerken absoluut niet in thuis.

In de afgelopen tijd ben ik Robbie een stuk beter gaan leren kennen en we zien elkaar zelfs wel is prive en ik kan zeggen dat ik die eigenschappen die hierboven lees ook niet herken bij hem. Robbie is inderdaad een goudgoeie gozer, die altijd voor iedereen klaar staat en waarvoor respect en eer heel belangrijk is, maar dat is alleen maar goed vind ik.

Hopelijk kunnen de mods van Mixfight het met Robbie buiten het forum uitpraten (of andersom) en ik weet zeker dat dit zinloze gebekvecht over en weer op beide forums over onbenullige zaken dan zal stoppen. Waarom weet ik dat zeker ? Omdat jullie allemaal gek zijn van hetzelfde, namelijk Vechtsport ! 2e reden waarom ik denk dat het kan lukken is omdat ik ook behoorlijk in de clinch lag met sommige van de Mods hier, heb zelfs een ban gekregen :D maar op een gegeven moment moet je elkaar kunnen vergeven en zeggen zand er over en we maken allemaal een nieuwe start en we beginnen met een schone lei :thumbs:

Ik weet dat kost soms heel veel moeite, heeft het mij gekost en waarschijnlijk ook bij Roy, Micky en Ronald, maar we hebben tesamen de spiraal doorbroken want anders waren we nu nog niet uitgeweest. Ik denk dat dit gaat werken als beide partijen maar willen en als we elkaars zwakke punten leren accepteren en het verleden willenen kunnen vergeten. Niemand is perfect en iedereen maakt fouten.

Uiteraard kan je het niet altijd uitpraten zoals bv Winters contra mijn persoontje maar dan zelfs kan je goede afspraken maken en als beide partijen er zich er dan aan houden moet het kunnen.

Nou ik kan nog wel uren doortikken maar dan wordt het te lang en ik denk dat mijn boodschap wel duidelijk is. Laten we niet naast elkaar leven met beide forums maar met elkaar en zorgen dat ze een aanvulling zijn op elkaar. Laat iedereen vrij in zijn keuze waar hij wil posten en zorg dat je niet behoord tot een forum kamp maar tot een groot Vechtsport kamp.

Nou ik zal wel weer kritiek krijgen en waarschijnlijk van anonieme guests maar dat moet maar. Ik heb gezegd wat ik kwijt wilde.

Osu Sjaak.

micha
26-08-2004, 18:35
Sjaak heeft een gouden hart 8)

































en Karels komt goed weg :lol:

Controle
26-08-2004, 18:37
Goh Sjaak, je lijkt Dr.Phill wel :wink:

Is dit nuttig genoeg max ?

Wheelie
26-08-2004, 19:09
Hopelijk kunnen de mods van Mixfight het met Robbie buiten het forum uitpraten (of andersom) en ik weet zeker dat dit zinloze gebekvecht over en weer op beide forums over onbenullige zaken dan zal stoppen. Waarom weet ik dat zeker ? Omdat jullie allemaal gek zijn van hetzelfde, namelijk Vechtsport ! 2e reden waarom ik denk dat het kan lukken is omdat ik ook behoorlijk in de clinch lag met sommige van de Mods hier, heb zelfs een ban gekregen :D maar op een gegeven moment moet je elkaar kunnen vergeven en zeggen zand er over en we maken allemaal een nieuwe start en we beginnen met een schone lei :thumbs:
.

Zou mooi zijn als dat zou kunnen sjaak :thumbs:

mama
26-08-2004, 19:12
de tijd zal het leren sjaak
:thumbs: :maskills: :thumbs:

max mulder shihan
26-08-2004, 19:19
Goh Sjaak, je lijkt Dr.Phill wel :wink:

Is dit nuttig genoeg max ?


Nuttiger kan haast niet :P

lady in red
26-08-2004, 20:28
ik vind aaron trouwens ook ok. hij heeft soms misschien rare humor, maar hij is wel erg aardig.

max mulder shihan
26-08-2004, 21:05
ik vind aaron trouwens ook ok. hij heeft soms misschien rare humor, maar hij is wel erg aardig.

Geloof ook niet dat aaron een slechte vent is ,maar hij zou eens moeten weten wat hij wel en niet kan zeggen en doen ,of je moet overal lak aan hebben en het niet erg vinden dat er bosjes mensen rondlopen die een bloedhekel aan je hebben.Wie kaatst kan de bal verwachten , en soms kan die bal behoorlijk hard terug komen.

Dennis
26-08-2004, 21:44
Ik geloof dat er nu een beetje of topic gegaan word, ik denk dat het hele gebeuren
over het stopen van shoto ennde start van dit forum een zaak die niet op dit topic tuis hoord , het was mijn bedoeling om een algemene discusie te lanceren over de vraag ,om het maar eens simpel te stellen, de verloederingIN ZIJN ALGEMEEN OP VEEL VAN DE FORA, dat de slechte grap met de foto van Sjaak zijn dochter hier een goede aanleiding voor was is een zaak van welke fora je het meest bekijkt ,in mijn geval vechtsportfora, maar dat wil niet zeggen dat het op anderre fora niet gebeurd ik denk dat er fora zijn die hier hun bestaan in vinden , mijn vraag aan iedereen die deze topic gelezen heefd , is simpel slaan de fora niet wat al te vaak door naa een bedenkelijke kant ,en wat hier aan te doen of juist niet.Ik neem als voorbeeld maar het posten door guest deze post zijn vaak van een bedroevend laag nivau en zelden constuctief,hier zou oa wat aan gedaan kunnen worden .

Ik denk dat een groot probleem is, met het posten op een forum, het verwoorden van je gedachten. En dat deze gedachten op ook zo over komen op anderen zoals de poster bedoeld. Het iets anders interpreteren van de tekst kan al snel tot problemen leiden, zeker als de topic zeer gevoelig is voor bepaalde personen.

Verder denk ik dat bepaalde problemen niet op een fora gedeeld moeten worden met iedereen maar dat deze ondeling opgelost moeten worden. Mischien is hier wel een rol/taak is weggelegd voor de admin's en mod's om dit te begeleiden (mischien gebeurt dit al, weet ik niet).

Verder een beetje respect hebben voor iedereen is ook niet verkeerd, wat zijn mening ook mag zijn

Zo nu ga ik bier drinken

mama
27-08-2004, 01:19
proost
:mrgreen:

max mulder shihan
27-08-2004, 01:51
Ik geloof dat er nu een beetje of topic gegaan word, ik denk dat het hele gebeuren
over het stopen van shoto ennde start van dit forum een zaak die niet op dit topic tuis hoord , het was mijn bedoeling om een algemene discusie te lanceren over de vraag ,om het maar eens simpel te stellen, de verloederingIN ZIJN ALGEMEEN OP VEEL VAN DE FORA, dat de slechte grap met de foto van Sjaak zijn dochter hier een goede aanleiding voor was is een zaak van welke fora je het meest bekijkt ,in mijn geval vechtsportfora, maar dat wil niet zeggen dat het op anderre fora niet gebeurd ik denk dat er fora zijn die hier hun bestaan in vinden , mijn vraag aan iedereen die deze topic gelezen heefd , is simpel slaan de fora niet wat al te vaak door naa een bedenkelijke kant ,en wat hier aan te doen of juist niet.Ik neem als voorbeeld maar het posten door guest deze post zijn vaak van een bedroevend laag nivau en zelden constuctief,hier zou oa wat aan gedaan kunnen worden .

Ik denk dat een groot probleem is, met het posten op een forum, het verwoorden van je gedachten. En dat deze gedachten op ook zo over komen op anderen zoals de poster bedoeld. Het iets anders interpreteren van de tekst kan al snel tot problemen leiden, zeker als de topic zeer gevoelig is voor bepaalde personen.

Verder denk ik dat bepaalde problemen niet op een fora gedeeld moeten worden met iedereen maar dat deze ondeling opgelost moeten worden. Mischien is hier wel een rol/taak is weggelegd voor de admin's en mod's om dit te begeleiden (mischien gebeurt dit al, weet ik niet).

Verder een beetje respect hebben voor iedereen is ook niet verkeerd, wat zijn mening ook mag zijn

Zo nu ga ik bier drinken

DEnk dat je ten dele gelijk hebt maar bepaalde personen hebben nergens respect voor en ik kan met de beste wil van de wereld voor bepaalde post geen respect opbrengen en dan automatisch ook niet voor degene die het gewraakte artikel gepost heefd,je kunt niet alles op de mods en admins afschuiven ,mensen hebben hun eigen verandwoordelijkheid en als ze die niet nemen kan er een dag komen dat ze die door de strot geduwd krijgen.. Maat ik weet de beleefd zijn een raar woord geworden is ,laten we vooral onze opvoeding indien aanwezig aan de kant gooien en flink tegen mekaar te keer gaan ,da's cool. NOT ik doe er in iedergeval niet aan mee en vind er ook geen excuses voor, wat dat betrefd sta ik viekant naast mensen zoals Ashi SJaaK EN anderren hier op dit forum. :maskills:

redjuh
27-08-2004, 02:17
maar goed er werden toch ook foto's van daisy gepost overal?
er moet een lijn getrokken worden... met alle respect natuurlijk, maarre hoe oud is kimberly? :mrgreen:

redjuh
27-08-2004, 02:27
ok ik heb de discussie gelezen, enne ik kan wel ff 1 ding zeggen, als je een foto op internet zet, is iedereen vrij om ermee te doen wat hij of zij wil. of je moet de site waarmee je de foto hebt ge-upload, zo beveiligen, dat kopieren niet mogelijk is.

mijn mening: wil je niet dat er iets met welke foto van wie dan ook gebeurt, plaats hem dan gewoon niet op internet. de morele kant van de zaak, ligt uiteraard in handen van degene die van plan is een bepaalde actie, met welke foto dan ook, te ondernemen.

vraag aan michael/sjaak... download je wel een muziek?

Virus
27-08-2004, 05:27
@ Redjuh

In principe klopt het wat je zegt met betrekking tot het vrije gebruik van foto`s die op `t Internet zijn gepubliceerd...
Toch heb je hier binnen het forum uiteraard ook nog zoiets als ongeschreven regels - gebaseerd op bepaalden normen, nietwaar?

Je site zo beveiligen dat je geen foto`s kunt kopiëren is btw haast onmogelijk... :wink:

redjuh
27-08-2004, 09:04
heb je gelijk in.
ik zei ook dat de morele kant van de zaak in handen ligt van degene die van plan is een bepaalde actie, met welke foto dan ook, te ondernemen.

Mickey
27-08-2004, 09:55
:shock:
*begint "Koombayaaa, My Lord" te neurieen*
Gather everybody... GroupHUG!!!

Goed.. Blij dat bepaalde dingetjes weer de wereld uit zijn.

@ Sjaak:
Zoals ik eerder al zei: Nieuwe Ronden, Nieuwe Kansen..
Vind het karakter dat je het post! :thumbs:
Ik zou zeggen.. Welcome back..

Wat betreft Aaron..
Aaron is de beste troll van ons allemaal.. Heb me vaak bescheurd om zn geintjes op het web.. :mrgreen:

dokter flinstone
27-08-2004, 10:56
ok alles weer opgelost dus.

Maar toch mis ik wel papa-san en TJ

mama
27-08-2004, 11:30
ikke ook hoor doc

max mulder shihan
27-08-2004, 13:16
ok alles weer opgelost dus.

Maar toch mis ik wel papa-san en TJ

HOI Doc long time no see,hoe staat het leven.

dokter flinstone
27-08-2004, 14:04
HOI MMS

Hier alles goed hoor.

Ik lees hier wel de posts maar reageer niet zoveel meer. Heb het nu erg druk op het werk en ik voel me nog niet zo thuis hier.

Ik hoor natuurlijk nu van alle kanten de verhalen en ben nu een beetje forum moe.

Hoe gaat het met u???

redjuh
27-08-2004, 14:10
ik hoorde dat er wat probleempjes waren die de werkelijke stop van shoto hebben veroorzaakt waar oa. tj iets mee te maken heeft gehad...
haal ik nu oude koeien uit de sloot? dan sorry... maar hey ik was bij de oprichting van dit forum op een ander continent

max mulder shihan
27-08-2004, 14:43
ik hoorde dat er wat probleempjes waren die de werkelijke stop van shoto hebben veroorzaakt waar oa. tj iets mee te maken heeft gehad...
haal ik nu oude koeien uit de sloot? dan sorry... maar hey ik was bij de oprichting van dit forum op een ander continent

DE koeien zijn geslacht de sloot is gedempt, t'is inderdaat jammer dat Ino en TJ niet meer posten, maar ik denk dat dit allemaal erg persoonlijk is en ons verder geen ruk aangaat, en er ook niemand bij gebaat is om hier over door te gaan punt uit einde oefening, dank u . applaus[ staat op en maakt minzaam lachend een buiging :wink: ]

Wheelie
27-08-2004, 14:44
max = correct

max mulder shihan
27-08-2004, 14:50
Nogmaal mijn dank ,applaus ,staande ovatie [ buigt en doek valt] :mrgreen:

redjuh
27-08-2004, 15:17
hehehe nee ok maar dan had ik het toch goed gehoord.

anyway... redjuh op de voorste rij zittend, slaat de handen op elkaar, gaat staan en doet zijn eerbetoon in volle overtuiging

Sjaak
27-08-2004, 16:40
@ Sjaak:
Zoals ik eerder al zei: Nieuwe Ronden, Nieuwe Kansen..
Vind het karakter dat je het post! :thumbs:
Ik zou zeggen.. Welcome back..


Dank je wel Mickey.

Sjaak

Leonardo
27-08-2004, 16:45
Sjaak, wat is jouw reactie op het exucus van Karels, ik heb het idee dat het wel gemeend is.

Osu max

Osu Max, bij deze mijn reactie.

Michael heeft me vanmiddag opgebeld om te zeggen dat hij de excuses van Aaron heeft geaccepteerd omdat hij denkt dat hij werkelijk spijt heeft van zijn ondoordachte aktie en mijn inziens totaal ongepaste post, maar dat weet iedereen nu wel.

Bij deze wil ik laten weten dat ik er ook zo over denk Aron. Ik hoop dat je voortaan goed na denkt over wat voor gevolgen bepaalde aktie's kunnen hebben voor anderen en voor jezelf. Zand er over en laat het geen 2e keer gebeuren.

Sjaak

Zo dat is ook weer opgelost, beter zo denk ik.

Michael

Anonymous
27-08-2004, 20:53
Je kan veel over die karels zeggen, maar hij is de enige met een ruggengraat.... Al die mods hebben tj overgefuckt!..... :twisted:
Op shoto zeggen ik heb geen tijd! En dan harstikke vrolijk op ma-skills mod worden. Ik keur de actie van karels niet goed, maar hij is 1 van de weinige met karakter.....

Gulo gulo
27-08-2004, 21:00
Je kan veel over die karels zeggen, maar hij is de enige met een ruggengraat.... Al die mods hebben tj overgefuckt!..... :twisted:
Op shoto zeggen ik heb geen tijd! En dan harstikke vrolijk op ma-skills mod worden. Ik keur de actie van karels niet goed, maar hij is 1 van de weinige met karakter.....

Tja dacht dat we daar uit waren :roll:

Maar respect voor Aaron dat hij publiekelijk zijn excuses maakt en respect voor Sjaak en Michael dat zij het publiekelijk accepteren.
:thumbs:

max mulder shihan
27-08-2004, 21:16
Je kan veel over die karels zeggen, maar hij is de enige met een ruggengraat.... Al die mods hebben tj overgefuckt!..... :twisted:
Op shoto zeggen ik heb geen tijd! En dan harstikke vrolijk op ma-skills mod worden. Ik keur de actie van karels niet goed, maar hij is 1 van de weinige met karakter.....

Tja dacht dat we daar uit waren :roll:

Maar respect voor Aaron dat hij publiekelijk zijn excuses maakt en respect voor Sjaak en Michael dat zij het publiekelijk accepteren.
:thumbs:

Sluit mij hier bij aan, Gulo Gulo heefd hier 100% gelijk, Informatie, maak een accound aan en pm of mail de mods of admins, lijkt mij het simpelst , eigenlijk vind ik dat het ons verder geen ruk aangaat dit zijn duidelijk privee zaken die mi niet op een openbaar forum besproken moeten worden,lijkt mij ook niet netjes naar alle betrokken partijen, verder blijf ik het jammer vinden dat TJ EN Ino hier niet meer posten ,TJ ken ik niet zo goed maar met Ino heb en had ik altijd goed contact en ik vind het een goeie kerel :thumbs:

ashi76
27-08-2004, 21:19
Je kan veel over die karels zeggen, maar hij is de enige met een ruggengraat.... Al die mods hebben tj overgefuckt!..... :twisted:
Op shoto zeggen ik heb geen tijd! En dan harstikke vrolijk op ma-skills mod worden. Ik keur de actie van karels niet goed, maar hij is 1 van de weinige met karakter.....

Goh wat een stoere reactie weer "guest".

Maar voor jouw info...

"Al die mods" hebben TJ niet overgefucked (als dat al een woord is).

Elke mod had zijn eigen redenen om zijn mod-schap bij Shoto op te zeggen, maar als je wat meer moeite zou doen voordat je zo'n stoere reply post had je dit ook wel geweten.

Wat dit met de actie van Aaron te maken heeft kan ik ook niet helemaal plaatsen, maar het zal vast met je eigen gefrustreerde aard te maken hebben.

Oh ja, dat Aaron karakter heeft zijn we het allen wel over eens, hetgeen je zelfs in deze topic wel terug kan lezen.

Ik moet ook zeggen dat ik het persoonlijk van weinig karakter vind getuigen, nu we het daar toch over hebben, om (als guest) dergelijke verwijtende posts te plaatsten.

Greetz,

Michael.

max mulder shihan
28-08-2004, 01:43
Ik heb zo'n vermoeden wie die guest is, laat het jullie nog wel weten, heb ff met Sjaak gebabeld en als de info klopt dan zullen we wel weer een stapje verder komen .

Anonymous
28-08-2004, 02:31
Zucht, Sjaak en ik hebben dit uitgepraat.
Wat er tussen Tj en Mickey gebeurd is is mij zaak niet.
Betrek mijn naam nergens meer in, ik word echt moe van al dit gezeur op internet. Ik heb werkelijk echt spijt dat ik ooit op internet ben gaan posten.

Nogmaals hou mij over al buiten!

Anonymous
29-08-2004, 12:01
Hopende dat de iedereen weer terug is bij zijn normale dagelijkse bezigheden, wou ik toch nog ff met de topic doorgaan omdat er eigenlijk zaken opafgehandeld zijn[ gelukig ] maar de topic hier eigenlijk niet voor bedoelt was, dus nu graag bij de les blijven broeders en zusters :wink:

redjuh
29-08-2004, 12:07
tering wat neemt iedereen alles toch lekker serieus... mensen het is 'maar' internet!

max mulder shihan
29-08-2004, 12:43
tering wat neemt iedereen alles toch lekker serieus... mensen het is 'maar' internet!

Hoe bedoel je Red, ik wil gewoon graag weten wat mensen vinden wat wel en niet kan, is dat zo vreemd :?:

redjuh
29-08-2004, 12:51
het is niet persoonlijk maxie, ik probeer de boel weer ff aan te wakkeren. ik merk dat ik dit weekend een beetje recalcitrant bezig ben in mijn posts...

ik vind dat op een forum alles kan, mits goed beargumenteerd, en zolang er maar positief over de vechters wordt gesproken.

max mulder shihan
29-08-2004, 12:55
:mrgreen: Redjuh die recalcitrant is, had ik nog niets van gemerkt :wink: vatte het trouwens niet zo persoonlijk Red , van jou kan ik het wel hebben :thumbs:

Mickey
29-08-2004, 12:56
Zooo...
Voor het eerst sinds vrijdag weer ff op een pc met internet..

For Gods Sake People...
Laat het allemaal es lekker gaan..

@ Alle mensen die nog steeds lopen te zaniken over wat er tussen TJ
en mij is gebeurd.. Get a fricking life.. Schijnbaar is jullie eigen leventje zo
pathetisch dat het nodig is je maar bezig te houden met dat van anderen?

Om de gevleugelde woorden van mn vriend Tsuk er maar es bij te halen...
.........ZIELIG MAN! :mrgreen:

Lang verhaal kort.. Ik ga lekker door met mn ding.. Doen jullie dat ook maar.. :D
Ik ga me lekker bezig houden met mn nieuwe leven... Fuck It All! :maskills:

MAzzel luitjes.. Ik ga weer lol trappen! :mrgreen:

Mickey
29-08-2004, 12:58
Ohw.. en @ de mods die meegingen..
Ze hebben elk hun eigen redenen.. En zijn niemand verantwoording verschuldigd..

max mulder shihan
29-08-2004, 13:02
Ohw.. en @ de mods die meegingen..
Ze hebben elk hun eigen redenen.. En zijn niemand verantwoording verschuldigd..

Mickey, gaat helemaal niet over jou over over welk persoon dan ook zo interresant ben je nou ook weer niet :D

Mickey
29-08-2004, 13:04
Dat leek mij ook Max! :mrgreen:

redjuh
29-08-2004, 13:05
maar volgens mij ging het helemaal niet over jou hier mickey. alleen maar een zielige guest die jou naam 1x neerzette. maar goed lamaaaa

redjuh
29-08-2004, 13:05
oh dat stond er al.... sorry (spam spam)

max mulder shihan
29-08-2004, 13:08
Juist wat waren de gevleugelde woorden ooit volgens mij door Iwan uitgesproken
All your gast belong to us :maskills:

max mulder shihan
29-08-2004, 13:10
oh dat stond er al.... sorry (spam spam)

Ja ja daar trappen wij niet in Van puffellen :D

redjuh
29-08-2004, 13:12
hehehe maar je biedt mij wel weer de mogelijkheid om erop door te gaan. thank you very much!

dit valt dus ook onder vervaging op de fora!

max mulder shihan
29-08-2004, 13:18
Hehe en vieca versa :wink:

redjuh
29-08-2004, 13:20
ok laten we er dan maar mee ophouden, voordat een mod of admin het ons gaat verbieden max :wink:

max mulder shihan
29-08-2004, 13:27
Oke :mrgreen:

redjuh
29-08-2004, 14:53
mooi dan zijn we eruit... of niet? :mrgreen: :twisted:

max mulder shihan
29-08-2004, 17:19
Maar toch,1505 en nu 1506 keer op geklikt ff en record neergezet op het nieuwe forum :roll: :wink:

Justinian
29-08-2004, 17:21
ff weer ontopic aub :thumbs:

max mulder shihan
29-08-2004, 17:30
Ik doe mijn best Roy maar krijg tot nu aan toe eigenlijk weinig inhoudelijke antwoorden.Laat ik het anders stellen, kun je op een openbaar forum alles posten wat je maar wilt, of zijn er grenzen aan te geven.
En dan nu graag inhoudelijke reacties zonder gelijk naar personen of situaties te verwijzen.Stel voor als dit weer gebeurd om het door een van de mods te laten verwijderen.

Virus
29-08-2004, 17:37
ff weer ontopic aub :thumbs:

Ik vind dat je erg ver moet kunnen gaan in het geven van je mening, als je daarmee maar niet de intentie hebt om mensen bewust tegen de schenen te schoppen of iemand persoonlijk aan te vallen...

Ik ben voor "zeggen wat je denkt" maar heb daarbij wel de verwachting dat dit (onder ons volwassenen) op een constructieve manier gebeurd!

Ik snap ook dat dit niet voor iedereen even makkelijk is en dat sommige peops het moeilijk vinden om IQ-loos dom gezever voor zich te houden, maar we hebben hier de perfecte mods en admins die de boel hier in de juiste banen kunnen leiden...

Justinian
29-08-2004, 18:10
Laat ik het anders stellen, kun je op een openbaar forum alles posten wat je maar wilt, of zijn er grenzen aan te geven.
Op een forum kun je in beginsel posten wat je wilt, maar wel binnen de grenzen van het regelement. Het moet niet de bedoeling zijn mensen opzettelijk 'tegen de schenen te schoppen of persoonlijk aan te vallen' zoals virus al aangaf*. Inhoudelijke discussies prima, een lolletje ook top, maar 'op de man aanvallen'... nope!







*tenzij je je in the pit bevindt, aangezien iedereen wel weet dat je alles wat daar wordt gepost met een korreltje zout moet nemen. Hoewel de grens daar hoger ligt, geldt zelfs daar dat je te ver kunt gaan.

max mulder shihan
29-08-2004, 18:16
Wat kan volgen jullie expleciet niet :?:

redjuh
29-08-2004, 18:36
nou iemand een vervelende pestlul vinden vind ik bijvoorbeeld geen stijl, en ik weet zeker dat de admins het daarmee eens zijn.

gewoon ff aan iemand laten weten dat je weet waar hij woont, werkt, waar zijn of haar kids naar school gaan etc, en wat gezonde doodsbedreiginkjes zijn niet abnormaal te noemen.

maar goed dat weet iedereen wel toch?

Virus
29-08-2004, 18:59
nou iemand een vervelende pestlul vinden vind ik bijvoorbeeld geen stijl, en ik weet zeker dat de admins het daarmee eens zijn.

gewoon ff aan iemand laten weten dat je weet waar hij woont, werkt, waar zijn of haar kids naar school gaan etc, en wat gezonde doodsbedreiginkjes zijn niet abnormaal te noemen.

maar goed dat weet iedereen wel toch?

LOL @ Redjuh!! Sarcasme ten top ... :roll:


Nee Max... Even een vraag aan jou?

Wat bedoel je nu precies?


Zijn de normen en waarden op de Nederlandse fora aan het vervagen?


mijn vraag aan iedereen die deze topic gelezen heefd , is simpel slaan de fora niet wat al te vaak door na een bedenkelijke kant ,en wat hier aan te doen of juist niet..


Hoe bedoel je Red, ik wil gewoon graag weten wat mensen vinden wat wel en niet kan, is dat zo vreemd :?:


Ik doe mijn best Roy maar krijg tot nu aan toe eigenlijk weinig inhoudelijke antwoorden.Laat ik het anders stellen, kun je op een openbaar forum alles posten wat je maar wilt, of zijn er grenzen aan te geven.

Begrijp me niet verkeerd ofzo, ik waardeer je initiatief om ook eens over de serieuzere zaken op het forum te babbelen dan alleen over leuke / flauwe filmpjes e.d. maar ik kan je even niet volgen!!

Als samenvattend antwoord op jouw quotes gaf ik dit antwoord:


Ik vind dat je erg ver moet kunnen gaan in het geven van je mening, als je daarmee maar niet de intentie hebt om mensen bewust tegen de schenen te schoppen of iemand persoonlijk aan te vallen...

Ik ben voor "zeggen wat je denkt" maar heb daarbij wel de verwachting dat dit (onder ons volwassenen) op een constructieve manier gebeurd!

Wat voor soort antwoord wil je op jouw volgende vraag dan?


Wat kan volgen jullie expleciet niet :?:


Voorbeelden?

max mulder shihan
29-08-2004, 19:12
Voorbeeld, ik ben cristen en jij niet dus ben jij een slecht mens, dat zou je uit de bijbel kunnen halen als je wilt. het is geen directe aanval in de trend van jij bent een lul maar het komt mi op het zelfde neer. voor de rest was het mijn intentie om deze thread weer op het spoor te zetten ,waar hij mijns inziens aardig van af gereden was. Ik heb dan ook gezegd dat er weinig inhoudelijke andwoorden gegeven werden, niet dat dat in het geheel zo was, jou andwoord was oa duidelijk.

Sjaak
31-08-2004, 17:39
Voorbeeld, ik ben cristen en jij niet dus ben jij een slecht mens, dat zou je uit de bijbel kunnen halen als je wilt. het is geen directe aanval in de trend van jij bent een lul maar het komt mi op het zelfde neer. voor de rest was het mijn intentie om deze thread weer op het spoor te zetten ,waar hij mijns inziens aardig van af gereden was. Ik heb dan ook gezegd dat er weinig inhoudelijke andwoorden gegeven werden, niet dat dat in het geheel zo was, jou andwoord was oa duidelijk.

Laat alle gelovigen in hun waarde en laten de gelovigen anderen niet hun geloof opdringen

max mulder shihan
31-08-2004, 17:44
Voorbeeld, ik ben cristen en jij niet dus ben jij een slecht mens, dat zou je uit de bijbel kunnen halen als je wilt. het is geen directe aanval in de trend van jij bent een lul maar het komt mi op het zelfde neer. voor de rest was het mijn intentie om deze thread weer op het spoor te zetten ,waar hij mijns inziens aardig van af gereden was. Ik heb dan ook gezegd dat er weinig inhoudelijke andwoorden gegeven werden, niet dat dat in het geheel zo was, jou andwoord was oa duidelijk.

Laat alle gelovigen in hun waarde en laten de gelovigen anderen niet hun geloof opdringen

Dat zou heel mooi zijn.Sjaak maar ik ben bang dat het niet zo werkt gezien het doden van mensen op dit moment in naam van een god. :(

Sjaak
31-08-2004, 17:46
Voorbeeld, ik ben cristen en jij niet dus ben jij een slecht mens, dat zou je uit de bijbel kunnen halen als je wilt. het is geen directe aanval in de trend van jij bent een lul maar het komt mi op het zelfde neer. voor de rest was het mijn intentie om deze thread weer op het spoor te zetten ,waar hij mijns inziens aardig van af gereden was. Ik heb dan ook gezegd dat er weinig inhoudelijke andwoorden gegeven werden, niet dat dat in het geheel zo was, jou andwoord was oa duidelijk.

Laat alle gelovigen in hun waarde en laten de gelovigen anderen niet hun geloof opdringen

Dat zou heel mooi zijn.Sjaak maar ik ben bang dat het niet zo werkt gezien het doden van mensen op dit moment in naam van een god. :(

Ik wet het Max, ik weet het :cry:

Maar wellicht is het een kleine hele zieke groep die aangepakt moet worden met alle mogelijke middelen :evil:

max mulder shihan
31-08-2004, 18:25
Dat zowiezo maar ben bang dat de groep niet zo klein is , er lopen heel veel jaknikkers rond die zelf misschien niet de trekker overhalen of het mes hanteren maar er wel hun goedkeuring aangeven en in het ergste geval er hand en span diensten voor verlenen

Gulo gulo
31-08-2004, 20:11
De domme massa wordt bespeeld en zo gek gemaakt dat ze zichzelf in een volle bus of iets dergelijks opblazen. De heren die ze aansporen zorgen wel dat ze geen vieze handen krijgen..

max mulder shihan
31-08-2004, 20:15
Komt mij bekend voor :evil: 60 jaar geleden hadden we ook een paar van die gekken.

Gulo gulo
31-08-2004, 20:17
Komt mij bekend voor :evil: 60 jaar geleden hadden we ook een paar van die gekken.

Inderdaad Max, de trieste waarheid is dat ik je gelijk moet geven en dat je het nu weer ziet gebeuren.

max mulder shihan
31-08-2004, 20:26
Alleen komt het nu uit een andere hoek, en de reactie is , dat er straks weer een figuur opstaat die de germanen naar het walhalla zal brengen of ze willen of niet.
wat niet wegneemd dat ik zo langsamerhand een soort van staats nationalist aant worden ben[ houd ongeveer in dat als mensen uit andere culturen zich in ons land vestigen zij zich moeten aanpassen aan ONZE normen en waarden, en niet andersom.verder vind ik mooi bruin niet lelijk :wink: om gelijk maar alle, kijk max is een racist of fascist schreeuwers, het gras voor de voeten weg te maaien.

redjuh
31-08-2004, 22:22
nou als er nu een GERMAAN opstaat die mij vertelt dat we de shit helemaal gaan afhandelen met dat midden-oosten, volg ik.

ik heb al een paard gekocht en mijn conanzwaard is besteld (bij een vette zaak op internet...260 euri 1,22 m hoog), dus ik kan medoen aan een hernieuwde chiristelijke kruistocht!

max mulder shihan
31-08-2004, 23:26
Stond er maar een germaan of bataaf of wat mij betreft een belg of indo op die hier in Nederland de zaak op orde bracht .Om het middenoosten kunnen we wel een muur en een gracht omheen leggen, en dat is weer goed voor de werkgelegenheid in die regio :P

max mulder shihan
01-09-2004, 13:30
nou als er nu een GERMAAN opstaat die mij vertelt dat we de shit helemaal gaan afhandelen met dat midden-oosten, volg ik.

ik heb al een paard gekocht en mijn conanzwaard is besteld (bij een vette zaak op internet...260 euri 1,22 m hoog), dus ik kan medoen aan een hernieuwde chiristelijke kruistocht!

Ik heb mijn hand gesmeede 2 bladige strijd bijl ook al klaarliggen, paard is ook geen probleem, denk dat we er zelf maar een moeten organiseren
Redjuh de bloedige en Max de hakker ,bieden u aan voor in de zomer vakantie geheel verzorgde kruistochten ook leuk voor de kinderren, half pension mogenlijk :mrgreen:

Gulo gulo
01-09-2004, 20:52
Zo Max ambitie in de reisbranche? Wat kost zo'n reisje nou bij jou?

max mulder shihan
01-09-2004, 21:12
Dat moet ik ff met mede organisator Redjuh overleggen. :mrgreen:

Gulo gulo
01-09-2004, 21:22
Dan krijg ik toch wel zo'n tof all-inclusive-polsbandje, voor één prijs kan ik dan van alle geneugten genieten. :twisted:

max mulder shihan
01-09-2004, 21:25
Die zit er zeker bij ,uiteraard van kamelenhaar om in de stijl te blijven :mrgreen:
Maar we gaan nu wel erg of topic, straks worden we weer tot de orde geroepen :wink:

Gulo gulo
01-09-2004, 21:32
Je hebt gelijk, on-topic ik denk dat de normen en waarden op de verschillende fora soms met voeten worden getreden. Wij als posters zijn natuurlijk verantwoordelijk voor wat wij zelf posten, dat gezegd hebbe ben ik van mening dat er op mixfight dienaangaande (nog niets) is te klagen.

De mods hebben via hun reacties op je thread aangegeven hier op te letten en indien nodig handelend op te treden.

Samenvattend over het geheel genomen heb je gelijk, maar het is aan ons en de mods om ervoor te zorgen dat hier dergelijke dingen niet gaan gebeuren.

max mulder shihan
01-09-2004, 21:48
Wat vind je bijvoorbeeld van het volgende, is ooit een keer gepost en was aan mij gericht, ging ongeveer zo'' je moet altijd over je schouder bliven kijken want anders pakik je of een van mijn vrienden '' iets dergelijks was het,volgens mij kan dit niet,of zie ik dit fout. :?:

Gulo gulo
01-09-2004, 21:54
Max, ik ben het met je eens dat dit niet kan.

Wil iemand dit tegen mij zeggen dan zou ik het waarderen als hij/zij het recht in mijn gezicht zou zeggen. Het probleem is dat internet ook anonimiteit garandeert en dat bepaalde types dus vrijspel krijgen.

Dennis
01-09-2004, 21:54
Nee, dat zie je niet fout

max mulder shihan
02-09-2004, 21:05
Wat te doen met guest die in een normale discusie de zaak lopen te fokken ,topic stoopen ,verplaatsen naar de ''pit'' [kom ik niet kan mijn tijd wel beter gebruiken]
of de guest gelijkte bannen en zijn post er af gooien, zeg het maar

kyokushin
02-09-2004, 21:23
als een guest een topic waar een serieuse discussie is verpest mogen wat mij betreft zijn posts worden verwijderd en bij meervoudige herhaling een ban.

Biiyen
02-09-2004, 21:31
als een guest een topic waar een serieuse discussie is verpest mogen wat mij betreft zijn posts worden verwijderd en bij meervoudige herhaling een ban.

:thumbs:

max mulder shihan
03-09-2004, 13:58
En wat vinden onze mods hiervan :?:

Mickey
03-09-2004, 14:05
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat guests een vloek en een zege tegelijk zijn.
Vaak word er door guest waardevolle inside info gepost uit de MMA scene. Deze mensen kiezen er dan voor omdat anoniem te doen omdat het anders consequenties met zich meeneemt voor ze.

Aan de andere kant heb je de trolls wiens enige doel het is om de boel op te stoken. Dit type guest is aanzienlijk vervelender. Echter ook een stuk moeilijker tegen te houden.. Als een troll echt wil komt ie het forum wel op. En het is voor de mods ondoenlijk om alle threads continu in de gaten te houden.

Gelukkig heerst er een sterke mate van sociale controle op mixfight.

Kortom: Als wij trolls tegen het lijf lopen met buitensporig provocerende posts zullen wij die conform ons regelement verwijderen. Hou ons echter ten goede.. Geloof het of niet: Mods en Admins zijn soms net mensen en missen ook wel eens wat. Het staat je vrij om ons er middels een mailtje of pm op attent te maken.

max mulder shihan
03-09-2004, 14:08
Goh mick. dat jij bijna menselijk bent ,had ik nou nooit achter je gezocht :mrgreen:

Mickey
03-09-2004, 14:10
Tis een goed bewaard geheim..
Hou het SVP voor je ;)

max mulder shihan
03-09-2004, 14:13
Praten we niet meer over :thumbs: :mrgreen:

redjuh
03-09-2004, 14:53
ach als iemand dat tegen mij zegt, dan geef ik hem een briefje met het volgende erop:

Michiel Moore
sluis 23
1705 DG
heerhugowaard
kom gezellig langs voor een matpartijtje.
vergeet niet alvast 112 te bellen.

max mulder shihan
03-09-2004, 17:49
ach als iemand dat tegen mij zegt, dan geef ik hem een briefje met het volgende erop:

Michiel Moore
sluis 23
1705 DG
heerhugowaard
kom gezellig langs voor een matpartijtje.
vergeet niet alvast 112 te bellen.

Red het zal wel aan mij liggen ,maar deze snap ik ff niet.

redjuh
03-09-2004, 17:56
Wat vind je bijvoorbeeld van het volgende, is ooit een keer gepost en was aan mij gericht, ging ongeveer zo'' je moet altijd over je schouder bliven kijken want anders pakik je of een van mijn vrienden '' iets dergelijks was het,volgens mij kan dit niet,of zie ik dit fout. :?:

dit bedoel ik

max mulder shihan
03-09-2004, 18:00
Wat vind je bijvoorbeeld van het volgende, is ooit een keer gepost en was aan mij gericht, ging ongeveer zo'' je moet altijd over je schouder bliven kijken want anders pakik je of een van mijn vrienden '' iets dergelijks was het,volgens mij kan dit niet,of zie ik dit fout. :?:

dit bedoel ik

Juist ,snap hem, iedereen kan mij ook vinden sta op internet met mijn dojo , www.vechtsport.nu/ama , we hebben een eigen EHBO dienst. als die nog kunnen helpen. :wink: :maskills:

redjuh
03-09-2004, 18:12
hahaha nou je kan beter iemand in dienst nemen die gespecialiseerd is in porcelein, want daarmee plavei ik de weg

redjuh
03-09-2004, 18:17
leuke site trouwens!

Wheelie
03-09-2004, 18:22
leuke site trouwens!

inderdaad, ik kan max zelfs gaan stalken nu (telefonisch) ;)

Jase
03-09-2004, 18:39
Yep erg slim om zo al je gegevens op te geven.
Stalking kan een hell zijn hoor.

Wheelie
03-09-2004, 18:48
Yep erg slim om zo al je gegevens op te geven.
Stalking kan een hell zijn hoor.

was maar een grap van mij , ik zou max niet eens durven stalken

max mulder shihan
03-09-2004, 20:40
Yep erg slim om zo al je gegevens op te geven.
Stalking kan een hell zijn hoor.

tel no van de dojo adres ,van de dojo. Alleen laf bekken en gestoorde kleine enge mannetjes of vrouwtjes [ anders discrimineer ik]
stalken [Justi nou niet gelijk naar de pit aub :wink: ] en voor de rest laat maar komen heb ik ook nog eens een lollige dag :maskills:

max mulder shihan
03-09-2004, 20:43
Yep erg slim om zo al je gegevens op te geven.
Stalking kan een hell zijn hoor.

was maar een grap van mij , ik zou max niet eens durven stalken

En ik Wheels niet ,voor je het weet is je computer niet meer van jou :mrgreen:

max mulder shihan
10-09-2004, 16:02
toch nog even vragen , hoe vinden jullie de manier waarop er nu gediscussieerd wordt op het forum , ik persoonlijk vin bv iemand als A.I niet op de juiste manier posten , teveel geschreeuw en te weinig wol. verder vind ik welke vorm van persoonlijke bedreiging niet kunnen

Anonymous
10-09-2004, 19:15
toch nog even vragen , hoe vinden jullie de manier waarop er nu gediscussieerd wordt op het forum , ik persoonlijk vin bv iemand als A.I niet op de juiste manier posten , teveel geschreeuw en te weinig wol. verder vind ik welke vorm van persoonlijke bedreiging niet kunnen
Ik ben het met je eens. Er wordt veel te veel geschreeuwt op de forums zonder inhoud. Wat een dom gelul en geklaag vaak zeg. Zelf vidn ik jouw daar ook een goed voorbeeld van.

max mulder shihan
10-09-2004, 19:26
JA ja natuurlijk ,maak ff een accauntje aan flinke vent, gewoon met je naam er bij en zo, dan mag je met de mannen en vrouwen meedoen , nu ben je niet meer dan een lacherdje, Daag ventje einde gesprek met jou

jan sensei kyokushin
10-09-2004, 19:42
toch nog even vragen , hoe vinden jullie de manier waarop er nu gediscussieerd wordt op het forum , ik persoonlijk vin bv iemand als A.I niet op de juiste manier posten , teveel geschreeuw en te weinig wol. verder vind ik welke vorm van persoonlijke bedreiging niet kunnen
Ik ben het met je eens. Er wordt veel te veel geschreeuwt op de forums zonder inhoud. Wat een dom gelul en geklaag vaak zeg. Zelf vidn ik jouw daar ook een goed voorbeeld van. Ga je eens lid maken en een profiel aan maken aan maken flinke vent dat je bent, dat is beter dan en ander al door af tezeiken sorry ik had je al lang en ban gegeven al ik het voor het zeggen had hier , dombo dat je bent sukkel :twisted:

Gulo gulo
10-09-2004, 19:48
Gasten zijn van harte welkom om hier te posten. Ik vind alleen dat wanneer je iemand persoonlijk aanvalt je dat met open vizier moet doen. Maak een account aan en zeg wat je wil (binnen fatsoenlijke grenzen natuurlijk)

max mulder shihan
10-09-2004, 23:51
Gulo deze guest is een bepaalde persoon die zoveel mogenlijk onrust wil stoken dat doet ie al een lange tijd, krijgt zijn trekken toch wel een keer thuis :maskills:

Virus
11-09-2004, 00:50
* VOLLEDIG OFF-TOPIC *

Ben `t niet altijd met je eens Max, but you`re right this time...

Is altijd hetzelfde soort gestook van die "gast" en hij lijkt voor alles de simpelste manier te kiezen:

1 Hij registreert zich niet, of is member en post bewust anoniem! :?
2 Hij wijst met zijn verwijtende vinger alleen maar naar anderen :twak:

3 Hij heeft "never nooit" iets inhoudelijks te melden... :mrgreen: <-- beetje triest, maar wel lachen eigenlijk...

Bovendien denk ik dat het vaak dezelfde guest is, omdat ie meestal dezelfde soort spellingsfouten maakt...


Er wordt veel te veel geschreeuwt op de forums zonder inhoud. Wat een dom gelul en geklaag vaak zeg.
Zelf vidn ik jouw daar ook een goed voorbeeld van.
"t=d" en jouw zonder "w" mr smart-ass...! :wink:

jan sensei kyokushin
11-09-2004, 08:28
Hehe wakker heren ,hij zit op meer forum's de boel af tezeiken het is een oproerstoker eerste klas ! mekaar in het harnas jagen dan lacht hij en geniet er van die stupper .respect heeft hij nooit geleerdt , mekaar in zen eigge normen en waarden laten helemaal niet .mvg

pretig weekend all :mrgreen:

max mulder shihan
11-09-2004, 14:29
Ik denk dat het voor de meeste mensen wel duidelijk is mijn voorstel is om deze figuur dan ook volkomen te negeren[ alhoewel commentaar geven op zijn post ook wel leuk is maar verder weinig zinvol omdat het ventje niet begrijpelijk lezen kan] van mij krijgt hij geen respons meer, kan mijn tijd wel beter besteden.

redjuh
11-09-2004, 14:36
ik zou niet zonder ze kunnen. ik vind scheldende gasten prettig. gewoon lachen die ventjes

Gulo gulo
11-09-2004, 15:53
Wanneer komt jouw Deathmatch contra de guests eigenlijk Redjuh?

redjuh
12-09-2004, 03:08
nou wanneer er iemand een afspraakje met me maakt. ik geloof dat mijn adres al en keer of 5 op het forum heeft gestaan en stat... bovendien kan je in mijn profiel mijn email ook zien...

max mulder shihan
12-09-2004, 12:45
Denk dat je het erg rustig krijgt Red.Je kent het spreekwoord , veel geschreeuw en weinig wol, :wink:

Gulo gulo
12-09-2004, 13:58
nou wanneer er iemand een afspraakje met me maakt. ik geloof dat mijn adres al en keer of 5 op het forum heeft gestaan en stat... bovendien kan je in mijn profiel mijn email ook zien...

Ik heb die verhalen over je kat gelezen, denk dat de guests wel oppassen voordat ze bij jou in de buurt komen :maskills:

max mulder shihan
12-09-2004, 18:26
Shit,Red's kat helemaal vergetendie lui komen niet verder dan de hoek van de straat en dan, klauwen en tanden, en over :thumbs: :mrgreen:

ashi76
12-09-2004, 18:34
Wat heeft dit te maken met Vervaging normen en waarden op fora ????

:?

Gulo gulo
12-09-2004, 18:55
Lang verhaal, maar sommige (let wel sommige) guests posten iets om te zieken. Door de anonimiteit denken ze een vrijbrief te hebben om alles eruit te gooien. Dat vind ik ook een vervaging van de normen en waarden die op een forum gelden.

max mulder shihan
12-09-2004, 19:59
Klopt Gulo, en die guest mogen wat mij aangaat een ban krijgen. Het eenigste dat ze doen is topic's verzieken of ze laten verplaatsen naar de pit. Nietwaar Justi :mrgreen:

Virus
12-09-2004, 20:01
Lang verhaal, maar sommige (let wel sommige) guests posten iets om te zieken. Door de anonimiteit denken ze een vrijbrief te hebben om alles eruit te gooien. Dat vind ik ook een vervaging van de normen en waarden die op een forum gelden.
Da`s inderdaad een goeie ja... You`re correct imo!!

Anonymous
12-09-2004, 20:37
guests zijn vet

max mulder shihan
12-09-2004, 21:33
Fijn dat we dat van jou weten ,ga eens kijken op de site van weight watchers.

max mulder shihan
13-09-2004, 00:06
DE laatste post van gues was er weer zo'n een , onderwijl lopen we over allerlei met het onderwerp niets te maken zaken te kletsen ,heb en paar vermoedens wie guest is zijn een paar mogelijkheden van een vande kanidaten is bekend dat hij of zij de boel graag opnaait en g]het ook leuk vind om mensen te bescadigen ,de andere had ik het eigenlijk niet van verwacht, maar ja en er is er nog een maar nog ff wat annalyse progjes er op loslaten en dan weten we voor 100procent zeker wie dit ìs. :twak: :twak: :maskills:

NielsN
20-03-2009, 23:55
ttt

;)

Jochem
21-03-2009, 00:23
5 year later - still the same ol` shit.

ICON
21-03-2009, 13:30
ze is nu wel 21.....;-) sorry sjaak grapje...