PDA

View Full Version : Ziek en Zielig



Wheelie
27-08-2004, 14:54
Dan nu tijd voor het belichten van de donkere kant van Griekenland. Het land van de Olympic Games en de Souflaki.

Ze schijnen daar namenlijk een overschot aan zwerfhonden te hebben en hebben daar zo hun eigen methodes om dat op te lossen. Dit is niet geschikt voor zwakken magen.

http://www.ua4a.org/Greece.mov

:twisted:

Tsuki
27-08-2004, 15:18
ik kijk niet , ik vind het nu al zielig man ...............

Hollandpride
27-08-2004, 15:31
Triest!

migyur
27-08-2004, 15:51
ik kijk niet , ik vind het nu al zielig man ...............
Dierenmishandeling zuigt..

ashi76
27-08-2004, 16:20
Daar ga ik dus niet op klikken. :evil:

max mulder shihan
27-08-2004, 18:57
Ga al jaren naar hellas en kan mij nog steeds bijzonder boos maken over de behandeling van honden en katten , heb dan ook diverse keren en handgemeen met dit soort lafbekken gehad, maar verandert niets natuurlijk, hou er over op word weer kwaad ,niet goed voor mijn bloeddruk en mijn leerlingen :wink:

someone
27-08-2004, 21:01
idd ik ga ook niet kijken, ik durf het niet aan. Vind dierenmishandeling echt ziek!!!

Gulo gulo
27-08-2004, 21:05
Ook ik moet passen, heb heel wat gezien qua leed, maar dierenleed kan ik echt niet hebben. Meerdere keren zijn bij mij discussies ook heel hoog opgelopen met zwakke lafbekken, helpt idd niets.


Maar het lucht wel heel erg op

someone
27-08-2004, 21:05
gulo gulo is correct.

Highline
28-08-2004, 12:32
ik heb het ook niet gekeken maar ik kom net uit kos terug. er zijn idd erg veel zwerfhonden maar nog veel en veel x zoveel zwerfkatten. ze waren allemaal erg klein en erg dun. gelukkig waren er zat mensen die bij restaurantjes wat te drinken en ten hadden neergezet. ook hebben ze daar kliko's waarbij men vraagt of de mensen van hun klein geld aub een blikje voer willen kopen en in die kliko willen gooien zodat de katten en honden weer gevoerd kunnen worden (zelfde principe als bij ons die kleding kliko's)

Anonymous
28-08-2004, 19:02
Ik heb geen hondenmishandling op het filmpje gezien.
Wel heb ik honden gezien onder erbarmelijke omstandigheden.
Tja dat is natuur, in de natuur van de dieren geldt het recht van de strerkste.
net zoals een tijger een hert kan aanvallen en oppeuzelen.

Dat in azie honden en katten gewoon bij de veestapel horen net zoals koeien en varkens hier is niet meer dan een logisch verhaal.

Gulo gulo
28-08-2004, 19:59
Ik heb geen hondenmishandling op het filmpje gezien.
Wel heb ik honden gezien onder erbarmelijke omstandigheden.
Tja dat is natuur, in de natuur van de dieren geldt het recht van de strerkste.
net zoals een tijger een hert kan aanvallen en oppeuzelen.

Dat in azie honden en katten gewoon bij de veestapel horen net zoals koeien en varkens hier is niet meer dan een logisch verhaal.

Ik kan er niet over oordelen, omdat ik het filmpje bewust niet heb gekeken. Je verhaal over de natuur gaat bij mij niet op. Een tijger zal een hert niet doden uit wreedheid, hij zal het doden omdat hij honger heeft. De tijger zal zijn energie niet verspillen aan iets dat hem geen eten oplevert. De mens daarentegen doodt wel uit wreedheid, als wij weer onderdeel van de natuur willen worden zullen we weer naakt door het bos moeten rennen en eekhoorntjes met onze handen moeten vangen.

Virus
28-08-2004, 20:06
Ik heb geen hondenmishandling op het filmpje gezien.
Wel heb ik honden gezien onder erbarmelijke omstandigheden.
Vind het wazig als mensen anoniem posten, maar in jouw geval wil ik wel effe reageren...

Ik heb het filmpje ook niet gekeken (`k heb wel `n vermoeden gezien Kevin`s reactie) maar jij uit dus duidelijk klingklare onzin :?

Je zegt dat je geen dierenmishandeling hebt gezien, maar vindt wel dat ze onder erbarmlijke omstandigeheden verkeren :lol:

WTF is het verschil dan?

Wheelie
28-08-2004, 22:50
Het bewust vergiftigen van honden om zo ervoor te zorgen dat er geen straat honden meer overblijven vind ik toch wel een vorm van dieren mishandeling
En dat omdat de stad schoon moet zijn voor de Olympische spelen

redjuh
28-08-2004, 22:54
zielig... je doet er niks aan. je zou ze allemaal kunnen castreren... ben je er vrij snel vanaf, op een redelijk humane manier